Topservice en zeer klantvriendelijk

Vriendelijke medewerkers, lekkere koffie en snelle WiFi, dus gewoon lekker door kunnen werken!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd weer een luisterend oor.

Snel en prettig geholpen door vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke en vlotte verkoper en assistent.

Positief benaderd vanaf eerste bezoek showroom. Vragen werden vlot beantwoord en proefrit was vlot geregeld. Zou wel goed zijn om klant beter mee te nemen in de zaken die je zelf erom heen moet regelen als je een elektrische auto aanschaft bijvoorbeeld rondom aanschaf laadpaal.

prima services prima uitleg

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Deskundig, correct en zeer plezierig

Het betrof een aflevering van een leaseauto. De ontvangst was prettig, de medewerker gaf goede uitleg en nam voldoende tijd.

Verbeterd

Naar aanleiding van mijn eerdere review heeft Wensink contact met mij opgenomen. Hierin hebben we de ontstane wrijving besproken en erkende Wensink dat er zaken niet goed zijn gegaan. Tevens is er een passende oplossing geboden en is de intentie is uitgesproken om samen weer verder te gaan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Snel en goed geholpen.

Teleurstellend

Ik voel mij niet serieus genomen. De klant is er blijkbaar voor de Wensink i.p.v. dat Wensink er is voor de klant.

Stroef

Vkt- 14 - z een geweldige fijne auto .dit is mijn 10e vito via wensink. De aankoop ging gepaard met veel haken en ogen . Door de corona pandemie heeft ons kermisbedrijf 19 maanden stil gelegen .de acceptatie voor de leasing ging heel stroef .door betaling van 10.000 euro extra.werd uiteindelijk de deal gesloten. Dat was een Grote min punt .25 jaar gefinancieert bij Daimler .en nu de onderste steen naar boven halen .om tegen betaling van 1250 euro per maand in een auto via wensink te rijden .heel jammer dit en niet te begrijpen

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Auto voor ene kleine reparatie in de werkplaats geweest. wordt erg vriendleijk ontvangen en reparatie vlot uitgevoerd inclusief dat de auto gewassen werd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals ik gewend ben, top.

Vriendelijk, kundig en snel geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Al jaren lang de beste onderhoudsplichtige van Nederland.

Hier werken goed opgeleide en serieuze vakmensen die elk jaar weer mijn CLS in perfecte staat houden

In Arnhem verkeerde diagnose, door Apeldoorn opgelost

Eerder had ik afspraak in Arnhem, gaf aan dat mijn airco niet goed werkt. Na onderhoud in Arnhem werd geconcludeerd dat er geen problemen zijn met airco. Ik was daar niet mee eens dus vroeg ik ze opnieuw naar te kijken. Toen pas kwamen ze achter dat airco idd niet voldoende koelt en vertraagd koud wordt. Ze hadden helaas geen tijd meer om t te repareren. Heb met Apeldoorn gebeld en gevraagd of ze een plek vrij hebben. Kon snel terecht en ze hebben snel een diagnose vastgesteld en het probleem opgelost. Nu doet de airco het weer zoals vroeger.

Uitstekend en snel geholpen

Twee dagen voor vakantie de melding: remblokken slijtage. Contact opgenomen met Wensink Apeldoorn. Een dag later waren de remblokken vervangen.

Uitstekend!

Duidelijke communicatie, netjes gebeld dat de auto weer klaar stond en de auto mooi schoon en gewassen terug gekregen.

Zoals gebruikelijk uitstekend

motor management alert, niet dringend. Snel verholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gastvrij ontgevangen en proactief geholpen.

Gastvrij ontgevangen en proactief geholpen, waarbij duidelijk werd aangegeven wat er mogelijk was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De medewerkers hebben op een prettige wijze getracht mijn twijfels weg te nemen.

Er blijft bij mij een twijfel hangen rond de afhandeling van het terugroepen van mijn auto door Mercedes. Het ene moment mag ik, na uitgebreide test, geen meter meer rijden met mijn auto. Na een aantal weken is er alleen een andere test op losgelaten en daarmee was alles verholpen. Deze tegenstrijdige handelwijze laat onzeker en naar gevoel achter. Dat neem ik de medewerkers die mij geholpen hebben niet kwalijk, maar wel Mercedes en importeur.

Altijd correct en meedenkend

Ik wordt altijd correct en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Auto ziet er altijd keurig weer uit.

Probleem opgelost

Op een goede wijze gecommuniceerd wat het probleem is en wat er aan gedaan kan worden. Inclusief geraamde kosten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen. Uitgevoerde werk ook prima. Receptionist is kort van stof, maar helpt vlot. Kan wat vriendelijker. Gratis e-bike vind ik erg prettig en goed service.

Prima APK service

Prima en vlotte APK service. Terrein was wel rommelig met weinig ruimte om te manoeuvreren en ben in alle eerlijkheid weleens hartelijker ontvangen aan de servicebalie. Bovendien veel lawaai in de showroom van werklui. Allemaal best begrijpelijk, maar niettemin van invloed op mijn oordeel deze keer.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Perfect. Leenauto geen probleem. Auto is opweg naar 4ton, dus mag er wat aan slijtage zijn. Alles perfect geregeld.

Prima geholpen en advies

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Aardig ontvangen vriendelijk personeel

Aardig ontvangen vriendelijk personeel en netjes doorgenomen wat er aan vervangen moest worden...vindt alleen prijzen belachelijk hoog....reed voorheen altijd peugeot dat scheelt de helft..vandaar de 7 . Groet W.A.Nijborg

Over Wensink Aangenaam