Netjes, correct en volledig

verschillende personen gesproken bij Wensink voor het uitzoeken en uiteindelijk configureren van de auto. Goede voorlichting gekregen en een ieder deed zijn best om de mooiste oplossing te krijgen, wat ook gelukt is. Tijdens de bouwperiode word je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en heb zelfs in deze rare tijd nog een productieversnelling meegemaakt, dus alom, prima

Zeer prettige klantreis

De communicatie voorafgaand aan het 'ophalen' van mijn nieuwe Mercedes heb ik als erg prettig ervaren. Ruim vooraf een mooi boekwerk, duidelijke communicatie over de afleverdatum en een goed verzorgde overdracht met veel aandacht voor auto en persoon. Een voorbeeld van klantvriendelijkheid.

redelijk tevreden

netjes geholpen advies over 1 stoel minder wel groot gat ertussen opgelost door zelf een opberg box te kopen geen leuningen ? motor maakt erg veel lawaai (aluminium blok geen geluiddemping onder motorkap)

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prettig en duidelijk

Het is altijd fijn om goede afspraken te kunnen maken. Erg jammer is dat je 3 dagen na de garantie een storing meldt en dat er dan ook meteen even verteld wordt dat je buiten de garantie valt. Vind ik een beetje klantonvriendelijk en de oplossing vond ik ook wat makkelijk.

Prima!

Wij zijn tot nu toe erg tevreden over de gang van zaken bij Wensink Apeldoorn. De verkoopadviseur Jerry Scipio heeft ons heel goed geholpen. We hebben verschillende proefritten gemaakt en er is duidelijk uitleg gegeven over de pakketten en opties. De adviezen waren helder en er werd goed meegedacht met onze wensen. Bij de aflevering heeft Maurice van den Burg ons uitstekend wegwijs gemaakt omtrent de mogelijkheden en bediening van de auto en dit alles in coronatijd. Ook de eerste vragen, waar we tegen aanliepen werden door hem duidelijk beantwoord. Hij ondernam actie als dat nodig was. Tot nu toe genieten wij van elke kilometer in onze eerste Mercedes!

Slechte service

Hallo, graag wil geen berichten meer van jullie ontvangen verkoop is redelijk maar het onderhoud van u garage is niet best zeer slechte service en heb ook geen vertrouwen meer hier in sorry voor de punten en coma’s Gr Dave

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Keurig verzorgd

Onderhoud is volgens afspraak uitgevoerd. Communicatie uitstekend. Auto schoon van binnen en van buiten. Vriendelijke medewerkers. Niet meer aan toevoegen, geen verbeterpunten, dus een welverdiende 10.

Super goed.

• Reden bezoek N.v.t.

Vanaf het bestellen van mijn leaseauto tot aan de aflevering, geweldige ondersteuning gehad.

Na jarenlang Volkswagen-Audi te hebben gereden heb ik nu voor het eerst ervaring met het merk Mercedes. De eerste indrukken zijn uitstekend. Bij het gehele proces van uitzoeken - productie tot aflevering, ben ik zeer te spreken over Wensink Apeldoorn. De aflevering is gebeurd in de tijd van corona maatregelen, maar desondanks heb ik niet het gevoel dat ik op het gebied van uitleg of beleving iets te kort ben gekomen. Mijn oprechte complimenten hiervoor.

Uitstekend!

Zoals al vaker, een genot om bij Marvin Kessel,Apeldoorn een auto te mogen kopen!!! Wees zuinig op deze man! Hulde!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals we gewend zijn TOP!!

Zoals we gewend zijn TOP!!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals je mag verwachten bij Mercedes

Auto gewassen bij servicebeurt is heel attent.

jammer

Jammer dat we hier eerst een mindere reactie moesten zetten. Voordat de beloofde dingen geregeld waren. Maar het is door Wensink naar alle tevredenheid opgelost en daar gaat het om. Hoop dat ze er van geleerd hebben. En dat wij nog veel plezier mogen hebben van onze nieuw auto.

in een woord prima

Goede contacten met dhr. L. Bosscher tijdens het gehele proces tot en met aflevering. Als zeer positief ervaren de tekst en uitleg door dhr. M. van de Burg bij aflevering.

alles tip-top; klasse !

meer dan gevraagd en alles piekfijn in orde

Top service

Professioneel, vriendelijk en zeer prettig geholpen bij de aankoop en aflevering van mijn auto. Auto was prachtig neergezet en klaargemaakt bij de aflevering waardoor ik dit als een feest ervaren heb.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Uitstekende service alles zoals afgesproken , geweldige Auto !!

Uitstekende service alles zoals afgesproken , geweldige Auto !! Prima Corona veilheidsmaatregelen tijdens aflevering.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Al jarenlang klant bij wensink Apeldoorn, dus zeer goede ervaring. Vriendelijk en goed aftersales personeel vooral Niels, ook de verkoop met Marvin is uitstekend verlopen. Top

Altijdzeer goede service👍

Wordt altijd goed geholpen en deskundig personeel

Zeer prettig

Eerste ervaring met Wensink; vanaf het eerste gesprek (offerte) tot en met de uitleg van het voertuig bij aflevering zeer prettig contact, en professionele houding.

• Service N.v.t.

Perfect!

Zeer tevreden; Auto gebracht voor zijn eerste onderhoudsbeurt, deze is keurig volgens afspraak uitgevoerd zonder verrassingen. Er werd een defect onderdeel geconstateerd welke met spoed is besteld en nog dezelfde dag vervangen; super. Ook erg tevreden over de open communicatie, desgewenst met de uitvoerende (zeer vriendelijke en deskundige) technicus zelf. Hierdoor erg goed betrokken bij stand van zaken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

perfect gedaan, leuk en duidelijk contact met de monteur.

Goede service. alles goed zoals gevraagd. snel gedaan en volgens afspraak.

Prima geholpen!

Prima geholpen. Prettig contact.

Uitstekend, prettig & vakkundig

Mercedes Wensink Apeldoorn heeft met de heren Jerry Scipio en Maurice van den Burg zeer vakkundig personeel in huis. Uitstekend in de advisering en zeer prettig in de communicatie. Bedankt heren!

Over Wensink Aangenaam