fijne en snelle service

Geen probleem, correcte behandeling

slechte communicatie over de planning

eerste planning was december gereed, na klacht werd dit binnen twee weken gereed. bij afhalen van de bus is het spuitwerk zeer slecht gedaan, er zitten allemaal stofplekken in de lak en lijmresten van het afplakken op zijkant en achterkant van de bus.

UItstekend

Prima gewerkt, binnen de tijd, afspraken nagekomen

super tevreden

gewoon geheel ontzorgd worden

vlotte afhandeling van het probleem

Snel geholpen, mocht zelfs meekijken met de monteur die ik letterlijk nog een handje geholpen heb. Leuk.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid gaan samen.

Lijkt me duidelijk!

Zeer tevreden.

Vriendelijk en deskundiggeholpen, keurig volgens afspraak.

matif

Gaarne had meer uitleg gewild naar de werkzaamheden die zijn verricht door de werkplaats, ik moest als klant hiernaar vragen. Daarbij vind ik het niet fijn om bij leenauton 2 handtekening te doen. 1 voor de leenauto en 1 voor de werkzaamheden die verricht nog dient te worden. Ik vind dat als lease rijder geen fijn gevoel om een handtekening te plaatsen voor werkzaamheden die in de toekomst verricht dient te worden. Dit heb ik kenbaar gemaakt aan de medewerker en die antwoordde met Leaseplan betaald, het maakt u niks uit toch. Ik vond dat niet fijn.

Prima, geholpen en men neemt de tijd om te helpen.

Er gebeurd precies wat je mag verwachten van een officiële dealer.

Uitermate tevreden.

Zoals gebruikelijk, alles verlopen zoals afgesproken. Precies op tijd. Mijn auto laatste maanden gebruikt als verhuiswagen, daardoor een enorme bende in mijn auto. Fijn dat auto schoongemaakt weer afgeleverd werd.

Geweldige service. Werd zo zonder afspraak toch geholpen. Super!

Heel tevreden.

Haal- en brengservice, netjes en te woord gestaan door de monteur en na de beurt & apk kreeg ik hem gewassen en schoon van binnen afgeleverd. Top!

Top service door de werkplaats

Wederom geweldig !!!

Top service zoals ik van Wensink Apeldoorn gewend ben. - stipt op tijd opgave van werkzaamheden; - eerlijk advies wat wel en niet uit te voeren; - auto stond aan het einde van de dag weer keurig klaar ! Dank!

Perfecte ervaring

Van de eerste keer dat ik binnenkwam bij Wensink tot dat ik met de auto wegreed was alles perfect geregeld. Laurens Bosscher zorgt voor een informele sfeer waardoor je je op je gemakt voelt. Pusht niet en geeft advies waar je ook op zit te wachten. Na de offerte goed contact gehad over de levertijd. Tijdens de oplevering maakt hij er een speciaal moment van, ondanks dat het voor hem dagelijkse kost is. Schat goed in wat ik wel snap en waar nog wat extra uitleg voor nodig is. Al met al een hele fijne ervaring. Ik zal hier zeker terugkomen.

Goed geholpen toen ik wat uit de auto moest hebben

Alleen is deze enquête een beetje prematuur, mijn auto is nog niet klaar of ik heb m nog niet weer in ontvangst genomen

Vriendelijke ontvangst, goed op de hoogte gehouden van het verloop van het onderhoud en lekkere koffie!

Snel geholpen met de APK

balie goed advies

reparatie goed uitgevoerd

alles was naar wens.

Er moest een nieuw onderdeel vervangen worden,werd gelijk geholpen.

Vriendelijk

Vriendelijke benadering, nette afhandeling, redelijk vlot en wat fijn dat mijn auto gewassen was. Glansend staat mijn auto voor, top

Topservice

Auto naar werkplaats voor alleen APK. Bleek een ingrijpende reparatie noodzakelijk. Auto moest achtergelaten worden. Werd door medewerker naar huis gebracht. Werd volgende dag weer opgehaald om de auto weer in ontvangst te nemen. Reparatie bleek gedeeltelijk garantie (auto 10 jr oud!). De informatie verstrekking tijdens het hele proces was uitstekend. Mijn complimenten aan het personeel, m.n. aan de heer Wolleswinkel.

geweldig....

zeer goed geholpen...

Alles top!

Van begin tot het einde uitstekende service van uiterst vriendelijk personeel.

Over Wensink Aangenaam