Snelle en deskundige controle en reparatie

Ik kon wachten op de controle, incl. een kleine vervanging die nodig bleek. Ondertussen kreeg ik koffie en kon werken via de WiFi van Wensink. Prima geregeld dus!

vriendelijke geholpen

Telefonisch een afspraak maken: duurt wel erg lang voordat je te woord wordt gestaan. Eenmaal afspraak gemaakt loopt alles van een leien dakje. Leenfiets stond keurig klaar.

Top garage

Stan is en topper

Klantvriendelijk

Ik ben geholpen door Bram Neemt de tijd en zoekt ook meteen oplossing komt zijn afspraken na Complimenten

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op tijd volgens afspraak beginnen en overleg over eventuele reparaties die er bijkomen. Vriendelijke mensen.

service volgens verwachting

een probleem met de accu werd zowel op locatie als volgend in de garage adequaat behandeld en opgelost

Top geregeld

Prima voorlichting en prettig behandeld

Gewoon goed !

Niels , als spin in het web altijd behulpzaam en zoekend naar passende oplossingen. Bob , maakt steeds tijd voor gesprekje ,om tot een bepaalde beslissing te komen. Bram receptie gevoel voor Service . Kortom, team wensink doet ze,n best, ondanks drukte , Om klant een goed gevoel te geven.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Naar tevredenheid geholpen door de werkplaatschef, die mij alles zeer rustig en duidelijk heeft uitgelegd.

Uitstekende ervaring

Makkelijk afspraak maken per telefoon, nette in ontvangst nemen auto, keurig bericht wanneer hij klaar was, auto netjes en schoon weer ontvangst genomen. Zo als altijd prima service!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel wat auto’s ingeruild en gekocht, maar deze ervaring was uniek! Uitstekend!

Contact, ontvangst, proefrit, voorstel, onderhandeling, contract, aflevering: het was een bijzonder prettige ervaring. Hoewel door blokkades, het even duurde, was er toch steeds aandacht voor een wachtende klant!

• Service N.v.t.

Alles ging naar wens

Geen commentaar.

Snel en goed

Snel, goed en komt afspraken na.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ben goed en vriendelijk geholpen in Apeldoorn

Alleen weinig parkeerruimte voor bezoek. Waar laat ik mijn auto als ik hem breng.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Inhoudelijk erg goed, communicatie kan beter

Ik werd niet op de hoogte gehouden van de vorderingen en de te verwachten datum dat de auto weer klaar was.

Prettig en professioneel

nvt

op tijd en correct behandeld

• Reden bezoek N.v.t.

correct afgehandeld

Beurt uitgevoerd conform het abonnement dat ik daarvoor heb. Discussie gehad over subtiel detail dat een afkeurpunt zou zijn voor APK. Daar had de garage gelijk in, hoewel het bijna niet af te leiden was uit de omschrijving van afkeurpunten. Dat vonden ze zelf ook.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede, vriendelijke ontvangst en opvolging van het hele koop-verkoopproces

Eigenlijk liep alles vlot vanaf begin tot einde, zonder verrassingen of problemen. Goede en vriendelijke mensen die in het proces betrokken waren.

Prima uitgevoerd

Wat ik ook erg waardeer is dat jullie de auto gestofzuigd hebben van binnen; ook de kofferruimte!

Terugroepactie MB correct uitgevoerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Je word heel goed geholpen en de wacht ruimte en koffie is goed

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Voldoende, maar minder dan gewend

Normaal gesproken altijd een goede ervaring. De tweede auto bij jullie gekocht twee jaar geleden. Ook altijd de servicebeurten bij jullie gedaan terwijl ik in Bavel woon wat gemeente Breda is en waar ik ook service kan krijgen bij Louwman. Maar vanwege de goede etvaringen altijd bij jullie geweest en gebleven. Maar…. 1. .ik vind het minder worden; allereerst bel ik kort voor de afgesproken tijd van de a-beurt of we er op konden wachten. Antwoord geen probleem. Komen we bij jullie en blijkt dat niet te kunnen. Wel was er 1 fiets voorhanden ( was gereserveerd door mij) maar geen voor mijn vrouw. Als men telefonisch aangegeven had dat wachten geen optie was dan had ik mijn vrouw eerst in de stad afgezet en daarna de auto gebracht. Oke, nadat ik dat goed duidelijk had gemaakt hebben jullie ons een auto meegegeven om naar de stad te gaan nadat ik aangegeven had dat ik dan beter naar Louman kan gaan met dergelijke toezeggingen die niet blijken te kunnen. 2. Wordt er tijdens de a-beurt telefonisch contact met mij opgenomen omdat de ruitenwissers zowel achter als voor zouden strepen. Vorig jaar is de achterruitenwisser vervangen door jullie en voordat ik de auto bij jullie gebracht had heb ikzelf de ruitenwissers gecontroleerd en er was niets mis mee. Totaal geen strepen. Lijkt mij toch een beetje overdreven om mij dan toch ruitenwissers proberen te verkopen. Valt me erg tegen, was ik niet gewend van jullie. 3. Dat jullie bij de beurt standaard 2 soorten ruitenwisservloeistof in het pakket hebben staan vind ik prima, maakt mij niet uit maar vorige week was deze nog gevuld door mij. Ik begrijp dat het een service bij de beurt is maar benoem het dan niet speciaal op de nota, immers dat de banden gecontroleerd worden op druk staat toch ook niet op de nota. Mogelijk dat u met mijn bevindingen niets doet maar u vroeg er zelf om middels deze mail. Doe er uw voordeel mee. Met vriendelijke groet, H. Elbers [email protected]

Top, snelle service

Zeer snel geholpen met leeglopende band. Toppie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima ontvangst met uitleg over werkzaamheden.

Wel vind ik de afspraakkeuzes via de website onduidelijk. Ik had moeite het juiste beurt type te kiezen. Dat moet beter. Gelukkig zijn de servicemedewerkers wel duidelijk en weten waar ze voor staan

Over Wensink Aangenaam