professionals

Vriendelijk, adequaat, ter zake kundig

Zoals altijd super geregeld

Positief

alles perfect geregeld

Update van mijn navigatie software gekregen. Is gecombineerd met auto software update en een klein aanpassing in de afdekking van de laadruimte (station). Gemakkelijk om een afspraak te maken en alles keurig en op tijd geregeld. Zeker een aanrader.

Prima service en lekkere koffie!

Vakantiecheck aan mijn auto laten uitvoeren. Klaar terwijl u wacht! Heerlijke koffie, vriendelijke mensen en de auto zelfs gewassen en uitgezogen. Top service!

Zeer goede werkpaats

Goede moteurs die er verstand van hebben

Goede service en klantvriendelijk

Prima service en vriendelijke, kundige mederwerkers/sters.

zeer goed geholpen

vervanging voorruit. zeer netjes geholpen. auto gewassen weer teruggekregen.

Klantvriendelijk en deskundig

Niets aan toe te voegen

zeer prettig en professioneel contact

Altijd een zeer prettig en professioneel contact, met een snelle afhandeling

Prima geholpen, alles conform gemaakte afspraken.

Uitstekend, goed geholpen bij keuze, afspraak en afleveriing.

Vriendelijk en vakkundig. In één woord super!!!!!

Vriendelijk en vakkundig.

Wensink maak het iedere keer de moeite waard om vanuit de Randstad te komen voor Ondehoud!

Een aanrader!

Adequaat, klantvriendelijk en en professioneel

De heer Bosscher (verkoper locatie Apeldoorn) heeft het traject van oriëntatie tot levering zeer voortvarend opgepakt en begeleid waarbij hij het belang van mij als klant cq. berijder voortdurend voorop gesteld heeft; complimenten!

Vriendelijk en competent

Voor twee garantiereparaties aan mijn A200 bij Wensink Apeldoorn geweest; vriendelijk en vakkundig geholpen, zeer tevreden!

Netjes en vriendelijk geholpen

Nogmaals: netjes en vriendelijk geholpen

Snel en correct

Begrip voor uitstel beurt i.v.m. overleden familielid, snel een nieuwe afspraak kunnen maken, vakkundig geholpen, ook bij toelichting navigatie-up-date. Niet specifiek over Wensink, maar over de Mercedes aanpak: de gratis leenauto is vervallen, dus op de kosten van een beurt komt ook in mijn geval het huren van chauffeur die brengt of haalt, of de kosten van een leenauto. Voor elitaire rijders van Mercedes geen punt, maar voor mij wordt het wel echt een extra uitgave.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schade perfect hersteld. Door eerdere goede ervaring heb ik voor dit bedrijf gekozen ipv de door mijn verzekering gecontracteerd bedrijf.\r\nPlanning verliep helaas niet feilloos maar is tot tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Men wordt keurig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service duidelijke uitleg wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, netjes en correct.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren voor onderhoud en aankoop van Mercedes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marvin Kessels deed het super! super ervaring!

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Apeldoorn Mercedes-Benz