Top service!

Volledig begeleid van A tot Z.

• Reden bezoek N.v.t.

Complete service tegen goede prijs

De reparatie werd helder uitgelegd. Ik ben op de hoogte gehouden van wat er aan de hand was en hoeveel me dat ging kosten. De factuur werd ook doorgenomen. Tenslotte erg vriendelijk personeel. Erg prettig allemaal.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

heb ik niet en ik erger me aan dit soort benadering , wat ik dan ook nog leuk moet vinden

jullie zijn altijd zo onpersoonlijk want niemand weet dat ik in portugal ben en eerst op 1 april mijn eerste rit maak, voor een bedrijf als jullie geen bijzondere goede daad werken als iedere andere gemiddelede en klanten zijn net als vee je hebt ze nodig met deze onpersoonlijke pc geregelde klantvriendelijkheid, waardeloos. zo ik hoop de komende dagen jullie een beetje te vergeten en ga mijn balletje slaan en genieten van het mooie weer hier in de Algarve. vriendelijke groeten Harmen van Tongeren

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zoals boven reeds gezegd alles boven verwachting in een woord perfect.

komen afspraken na

top service en kwaliteit

auto werd netjes opgehaald door een keurige heer, werd tijdens schade herstel netjes op de hoogte gehouden, toen hij klaar was weer keurig netjes thuis afgeleverd, en van schade niets meer te zien.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service, aandacht en nakomen van afspraken.

Ik ben goed geadviseerd, kreeg een goed voorstel tot inruil en de aflevering was een feestje!

Zeer klant vriendelijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Aankoop nieuwe personenwagen perfect!

Advies bij aankoop, afwikkeling bestelling, aflevering en technische uitleg auto en after sales PERFECT!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De beste service die ik maar kan bedenken en ook nog snel ook.

De beste service die ik maar kan bedenken en ook nog snel ook.

Duidelijk en betrouwbaar

Op geen enkel punt negatieve bemerkingen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals verwacht en zoals het hoort

Wensink maakt waar, waar ze voor staan

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

auto is perfect en 1e aflevering minder (2e was goed)

Op de afleverdatum was de auto er niet. Op de nieuwe afspraak was alles correct en goed.

Super geregeld

super goed geholpen, zoals altijd

super goed geholpen, zoals altijd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Nette ontvangst en duidelijke uitleg

Ik kwam voor een accu probleem onder garantie

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Perfecte service

Terugroep actie na 9 jaar. Keurig afgehandeld. Prima vervangende elektrische fiets. Auto gereinigd terug gekregen.

Service zoals het hoort.

Een storing die binnen 4 weken terugkwam is nu kostenloos verholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne afhandeling en goede uitleg gekregen

De medewerker die mij de auto mee gaf, gaf me op een fijne manier instructies en uitleg over de auto. Hij was rustig en gecontroleerd en wist alle vragen te beantwoorden. Kortom fijne afhandeling. Alleen jammer dat de receptioniste niet wist van mijn komst en daarom niet wist wie mijn auto zou meegeven.

Top bedrijf

Fijne service

Goed en vakkundig geholpen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Juiste medewerkers op de juiste plek

Zeer prettig. De medewerkers (Jerry en Maurice) waren zeer gastvrij. Ik heb voornamelijk veel contact gehad met Jerry. Hij heeft weet waar die over praat. Hij heeft mij heel goed geholpen bij de aanschaf van de A klasse. En de levering was supersnel, want ik gaf aan dat ik op korte termijn een auto nodig had. Hij hield mij continu op de hoogte en mocht hem altijd bellen als ik vragen heb. Zelfs nu nog, TOPSERVICE

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Super auto en perfecte aflevering

Bij het in ontvangst nemen van mij nieuwe auto was ik bijzonder verrast hoe vriendelijk en super dit aangepakt werd. Van het “uitpakken” van mij auto, luxe manier van de sleutels overhandigen, bloemetje erbij tot de uitleg van hoe alles werkt en in gesteld kon worden. In stijl weg rijden was een heerlijk gevoel. Nog even een foto voor de deur, die even later geheel onverwachts op linnen afgedrukt thuis werd ontvangen. Complimenten aan jullie verkoper Laurens Bosscher. Hij maakte de experience compleet.

Volgens verwachting werkzaamheden uitgevoerd

Jammer dat ondanks de APK de bandenspanning niet is nagekeken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn nieuwe auto was verkeerd geleverd, dit heeft Wensink uiteindelijk heel netjes opgelost door de ontbrekende optie alsnog in te laten bouwen

Over Wensink Aangenaam