zeer snelle en goede service

top service

Persoonlijk en kundig

Vanaf de proefrit , het bestel traject en de aflevering goed geholpen met kundig advies, tussentijdse opvolging en persoonlijke aandacht.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn ervaring is aangenaam comfortabel met prettige begeleiding door deskundig personeel.

Aangenaam! Wensink Mercedes pretendeert “aangenaam” en dat is de passende omschrijving die recht doet aan mijn ervaring.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima service snel vriendelijk bedankt !

Fijne zeer klantvriendelijk fine communicatie zeer tevreden bedankt voor de service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

deskundige behandeling precies op afspraak

het voelt heel vertrouwd je auto hier in onderhoud te hebben

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tevreden met de deal die we hebben gemaakt.

Een mooie auto gekocht voor een goede prijs.

Goede ervaringen, maar….

Prettige ervaring alleen ging niet alles zoals afgesproken, o.a. met de verzekering, de accu was vergeten op te laden en het koppelen van de auto met de Mercedes me app heeft een week geduurd. Maar de auto doet het na 1 week prima.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Meer dan ik had verwacht

Behalve dat het mankement is verholpen kreeg ik de auto schoon terug.

Wachten en niet terugbellen 3 x

Bellen naar werkplaats voor afspraak storing wachten 30 minuten aan telefoon en 3x terugbelverzoek. Maar geen reactie. H-135-SZ

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet klantvriendelijk, onprofessioneel en niet betrokken

Auto gekocht bij Van Mossel, bij de koop afgesproken dat er een beurt gedaan zou worden en tevens reparatie airco bij Wensink Apeldoorn (dealer). Uit historie bleek dat de auto daar eerder in onderhoud was geweest. Vanwege capaciteitsproblemen bij Wensink (zomervakantie en ziekte) kon alleen de onderhoudsbeurt gedaan worden. Wij konden daarna een nieuwe afspraak maken voor reparatie van de airco. We hadden zelf 2 punten aangegeven die nog gerepareerd moesten worden. Toen we de auto wilden ophalen bleek dat er alleen een diagnose was gesteld en dat er onderdelen besteld moesten worden die uit Duitsland moesten komen. Tevens bleek dat onze 2 punten niet gedaan waren. Toen moesten we weer een 3e afspraak maken om die onderdelen er alsnog in te zetten. Wat blijkt, ook na de derde afspraak, konden ze de storing niet verhelpen. En onze 2 extra punten werden pas op het laatst bij het ophalen van de auto voldaan. Kortom; er moest een 4e afspraak gemaakt worden om testen uit te voeren, die gegevens zouden leveren die opgestuurd moesten worden naar Duitsland. Tot slot de 5e afspraak, inmiddels 3 maanden later, voor uiteindelijke reparatie. De auto zou daar dan 3 dagen moeten blijven om alles af te handelen. Uiteindelijk op de 3e dag van Wensink vernomen dat, zoals Perry vertelde, het brein van de auto een storing gaf op een onderdeel die de auto eigenlijk helemaal niet had. Op dat moment konden wij Mercedes niet meer serieus nemen. Uiteindelijk heeft Van Mossel (opdrachtgever) besloten bij Wensink weg te halen en deze naar Van Mossel Mercedes in Rotterdam te transporteren. Daar hadden ze binnen een uur de storing gediagnostiseerd. Wat we hier mee willen aangeven dat wij enorm teleurgesteld zijn in de kennis van zaken, behulpzaamheid van de betrokken medewerker en betrokkenheid Van Wensink als organisatie naar ons als eigenaar van de auto. Onze auto is er zeker niet beter van geworden; 3 dagen stationair draaien, niet opgeladen en testen en knooien.

heeft lang geduurd

Op dinsdag 8 nov. om 08.00 uur de auto gebracht en op vrijdag 11 nov. was de auto klaar. Het ging om een service beurt en APK. Dat duurde dus nog wel lang. Daarnaast was de telefonische bereikbaarheid slecht te noemen. Ik heb 3 maal gebeld om te vragen wanneer de auto kon worden opgehaald en iedere keer werd ik in "de wacht" gezet en duurde het lange tijd voordat ik te woord werd gestaan. Slecht is ook dat je steeds wordt doorverbonden naar e werkplaats en dan weer moet wachten. Dit was ik niet gewend bij Wensink ! Vandaar deze reactie !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben fijn geholpen. Top Service van Perry Evenboer.

Voor mijn gevoel is mijn auto volledig bekeken en nagelopen. Vervolgens Ben ik netjes gebeld door Perry en is er goed overleg geweest en heb ik advies gekregen en vervolgens is mijn auto netjes gemaakt. sommige werkzaamheden ga ik wel zelf doen omdat het overdreven duur is. Ik vind het niet erg extra te betalen bij de dealer. In onze sportschool zitten 20 eigenaren van autogarages die mijn Mercedes voor veel minder geld willen maken. Toch kies ik ervoor naar de dealer te gaan. Maar bijvoorbeeld 89 euro voor ruitenwissers gaat zelfs mij te ver (gewoon vriendelijke feedback)

Goed contact en gastvrij

Lange levertijd. Regelmatig contact, Goed op de hoogte gehouden van status. Tips, Voor mij was aflever instructie voldoende. Denk voor sommigen wat mager, zoveel mogelijkheden in nieuwe autos. Na meer dan een jaar wachten op een auto zou het sieren om bv een Mercedes parfum kado te doen als een mooi gebaar.

uitstekende ervaring

Op alle onderdelen uitstekend.

Normale bandenwissel

Duurt langer dan bij formule 1

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

oké

netjes gewerkt

Zeer Slecht

Over de service van de mensen in de werkplaats heb ik geen klachten. maar de rest van het Mercedes imperium is zo verschrikkelijk slecht. 1 heb de auto in 2021 december gekocht. met onderhoud voor 2 jaar. 12x autowassen, trekhaak 3500 kg. wat is het resultaat. was bonnen zijn vorige maand Oktober binnen gekomen. Bonnen !! hadden we ik de tweede wereldoorlog voor voedsel. trekhaak gewicht is ook nog niet voor elkaar Waarom ???? al tig keer kontact gehad met Heer Roelofs. maar hij belooft gouden bergen maar er gebeurt niets. deze week onder houd voor de bus en je raad het al gewoon een factuur op de mat. Goed systeem bij de Wensink. dan was er nog een akkevietje dat de bus bijna van de brug is gevallen omdat deze was ingestort, monteur bijna geplet. daar mist dus ook het nodige onderhoud . koste ons weer een dag zonder service auto.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede ontvangst

Over de werkzaamheden kan ik weinig zeggen Mijn auto kwam voor een beurt en mankeerde niets,

• Reden bezoek N.v.t.

Super ervaring

Ik kreeg wel drie complimenten over de staat van mijn auto. Er zat zelfs een plastic hoesje over mijn stuurwiel heen om het witte leer te beschermen.

zie onder

Ben netjes en vriendelijk ontvangen door de receptionist. Op deze man moet je zuinig zijn.

Uitermate klantvriendelijk

Alhoewel er enige vertraging in de aflevering was ontstaan vanwege een hapgrage marter, was de aflevering in 1 woord geweldig. Prima uitleg betreffende het digitale Dashboard. Ook nam de verkoper alle tijd voor ons. Om niet in een opsomming van pluspunten te vervallen zegt het cijfer 10 m.i. Genoeg.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Aangenaame ontvangst en perfecte uitleg, top service!

Hoe je ontvangen en geholpen wilt worden, perfecte service, enorm tevreden!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Goed maar veel kosten

Service is prima maar de reparaties vallen altijd veel hoger uit dan verwacht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede vriendelijke en vakkundige service maar wel duur.

We zijn al ruim 35 jaar trouwe klant bij Wensink met onze Mercedessen. Altijd goede technische service en vriendelijk personeel. De kosten van onderhoud bij Wensink zijn echter wel behoorlijk hoog. Simpel accu vervangen op mijn aangeven kost 371 euro excl btw terwijl een goede 12v 80amp/hr agm start/stop accu niet meer dan 180 euro incl. btw hoeft te kosten. Het meest vreemde op de rekening was echter post tijdelijke energiebijdrage van 52.25 euro excl 21% btw. De auto is toch niet bij een warme bakker in service geweest???

Goede reparatie , slechte informatie

NOX sensoren , zeer problematisch