Gastvrij, zorgvuldig en een uitstekende service!

zie hierboven

Weergaloos

Professioneel en behulpzaam. Geholpen door 2 fantastische energieke jonge mannen genaamd Roy Beekman en Laurens Bosscher. Tijdens het bestelproces continue op de hoogte gehouden en het eindresultaat is weergaloos!!

Goed persoonlijk contact en een prima service!

Probleem dezelfde dag op een goede manier verholpen.

Top service

Ben in mijn werk 100% afhankelijk van mijn truck. Op een morgen startte hij niet ? Met 10 min monteur op de stoep. een reset deed wonderen. En ik kon weer aan het werk echt top.

top

Inruil en aankoop prima verzorgd door Jerry Scipio van Wensink Apeldoorn

Service compleet

Van A tot Z goed geregeld. Afspraak snel ingepland, vooraf reminder, gebeld dat auto klaar was en auto goed klaar gemaakt. Kortom geen wanklank!

Snel geregeld

Even lampen vervangen prima in 15’

Wat een enorm fijne auto. Subliem afgewerkt, rijdt fantastisch!

prima alles volgens afspraak verlopen

Je wordt goed geholpen en afspraak is afspraak

Super service!

Nadat ik had gebeld voor een probleem kon ik al snel terecht voor een werkplaats afspraak. Probleem was binnen een dag verholpen en kreeg een mooie nieuwe A-klasse mee als leenauto. Alles onder garantie vervangen.

Keurig netjes en goed

een jaar

zer goed

Prima, vlot geholpen

Alles verliep volgens afspraak en een prettige manier van communicatie.

ik ben over de auto tevreden maar over de ver koop niet de verkoper heeft mij er niet op gewezen dat er winter baden oplagen nu heb ik 01-08 -2019 er nieuwe banden op laten legen en nu verwacht ik dat we kosten samen delen H.Edelijn

Vriendelijk en accuraat personeel

Vriendelijk en accuraat personeel

Zeer goed en vriendelijk.

Ervaring is dat het team zeer kundig en klantgericht is.

Medewerkers receptie werkplaats zijn klantvriendelijk en ik ben altijd weer blij als ik in een gewassen en uitgezogen auto kan stappen.

Tevreden

Goed betaalde prima service

Top service

Top service. Klantvriendelijk, wensink heeft auto zelfs naar mijn kantoor gebracht ideaal

Goede en snelle service

Zoals de keren ervoor ook, ben ik weer perfect geholpen door meneer N Grieving hij bracht ons weer snel op weg met een nieuwe multiriem .

Gewoon goed.

Gebruik gemaakt van de actie airco reinigen en vloeistof bijvullen. Er op gewacht, dik uur later klaar. Auto ook gratis gewassen. Prima service.

snelle en goeie service

Update van het navigatiesysteem. Dit was met een kwartiertje geregeld. Super.

Ik word altijd correct en beleefd geholpen en te woord gestaan.

Prettig personeel en afspraken worden nagekomen.

Alles was heel goed geregeld.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Apeldoorn Mercedes-Benz