vlotte afhandeling van het probleem

Snel geholpen, mocht zelfs meekijken met de monteur die ik letterlijk nog een handje geholpen heb. Leuk.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid gaan samen.

Lijkt me duidelijk!

Zeer tevreden.

Vriendelijk en deskundiggeholpen, keurig volgens afspraak.

matif

Gaarne had meer uitleg gewild naar de werkzaamheden die zijn verricht door de werkplaats, ik moest als klant hiernaar vragen. Daarbij vind ik het niet fijn om bij leenauton 2 handtekening te doen. 1 voor de leenauto en 1 voor de werkzaamheden die verricht nog dient te worden. Ik vind dat als lease rijder geen fijn gevoel om een handtekening te plaatsen voor werkzaamheden die in de toekomst verricht dient te worden. Dit heb ik kenbaar gemaakt aan de medewerker en die antwoordde met Leaseplan betaald, het maakt u niks uit toch. Ik vond dat niet fijn.

Prima, geholpen en men neemt de tijd om te helpen.

Er gebeurd precies wat je mag verwachten van een officiële dealer.

Uitermate tevreden.

Zoals gebruikelijk, alles verlopen zoals afgesproken. Precies op tijd. Mijn auto laatste maanden gebruikt als verhuiswagen, daardoor een enorme bende in mijn auto. Fijn dat auto schoongemaakt weer afgeleverd werd.

Geweldige service. Werd zo zonder afspraak toch geholpen. Super!

Heel tevreden.

Haal- en brengservice, netjes en te woord gestaan door de monteur en na de beurt & apk kreeg ik hem gewassen en schoon van binnen afgeleverd. Top!

Top service door de werkplaats

Wederom geweldig !!!

Top service zoals ik van Wensink Apeldoorn gewend ben. - stipt op tijd opgave van werkzaamheden; - eerlijk advies wat wel en niet uit te voeren; - auto stond aan het einde van de dag weer keurig klaar ! Dank!

Perfecte ervaring

Van de eerste keer dat ik binnenkwam bij Wensink tot dat ik met de auto wegreed was alles perfect geregeld. Laurens Bosscher zorgt voor een informele sfeer waardoor je je op je gemakt voelt. Pusht niet en geeft advies waar je ook op zit te wachten. Na de offerte goed contact gehad over de levertijd. Tijdens de oplevering maakt hij er een speciaal moment van, ondanks dat het voor hem dagelijkse kost is. Schat goed in wat ik wel snap en waar nog wat extra uitleg voor nodig is. Al met al een hele fijne ervaring. Ik zal hier zeker terugkomen.

Goed geholpen toen ik wat uit de auto moest hebben

Alleen is deze enquête een beetje prematuur, mijn auto is nog niet klaar of ik heb m nog niet weer in ontvangst genomen

Vriendelijke ontvangst, goed op de hoogte gehouden van het verloop van het onderhoud en lekkere koffie!

Snel geholpen met de APK

balie goed advies

reparatie goed uitgevoerd

alles was naar wens.

Er moest een nieuw onderdeel vervangen worden,werd gelijk geholpen.

Vriendelijk

Vriendelijke benadering, nette afhandeling, redelijk vlot en wat fijn dat mijn auto gewassen was. Glansend staat mijn auto voor, top

Topservice

Auto naar werkplaats voor alleen APK. Bleek een ingrijpende reparatie noodzakelijk. Auto moest achtergelaten worden. Werd door medewerker naar huis gebracht. Werd volgende dag weer opgehaald om de auto weer in ontvangst te nemen. Reparatie bleek gedeeltelijk garantie (auto 10 jr oud!). De informatie verstrekking tijdens het hele proces was uitstekend. Mijn complimenten aan het personeel, m.n. aan de heer Wolleswinkel.

geweldig....

zeer goed geholpen...

Alles top!

Van begin tot het einde uitstekende service van uiterst vriendelijk personeel.

Matige kennis over camper motor sprinter 1999

Diagnose werkte niet. Enkel twee regels kwamen door. Verder geen kennis om het probleem te analyseren! Het bleek later bij MRA het vastzitten opstaan van de waste gate klep van de turbo bleef hangen. Gesmeerd en hij functioneert weer naar behoren. Diagnose in minuten bij het horen van de klacht.

Ik ben goed en netjes geholpen .

Goed.

het is nog niet af

de achterbumper sluit niet strak aan bij de auto en ik zou terug gebeld worden hoe het zat met de strip op de achter bumper moet komen maar nog steeds niets gehoord

nog slecht

mijn vito voor klachten i.v.m. zeer slechte tot geen ontvangst van nl zenders op de radio. geen enkele verbetering (is er eigenlijk wel wat aan gedaan ) ook is de daar geweest voor plaatsing juiste mistlampen (voor de 5e keer nu ) en wederom niets aan gedaan mijn vraag is nu ook willen jullie mij nog wel als klant of moet ik op zoek naar een andere garage zo ja zeg dan eerlijk waar ik aan toe ben gr wim pasman 06 53121666 ps heb ik binnen 5 werkdagen geen reactie of gesprek ga ik overwegen of ik contact op neem met de importeur

Perfecte Dealer!

Het is een mooi bedrijf,vriendelijk medewerkers. Ze staan jou goed te hulp met allerlei vragen of problemen worden snel opgelost Ik ben zeer tevreden met de afhandelingen.

Over Wensink Aangenaam