het is nog niet af

de achterbumper sluit niet strak aan bij de auto en ik zou terug gebeld worden hoe het zat met de strip op de achter bumper moet komen maar nog steeds niets gehoord

nog slecht

mijn vito voor klachten i.v.m. zeer slechte tot geen ontvangst van nl zenders op de radio. geen enkele verbetering (is er eigenlijk wel wat aan gedaan ) ook is de daar geweest voor plaatsing juiste mistlampen (voor de 5e keer nu ) en wederom niets aan gedaan mijn vraag is nu ook willen jullie mij nog wel als klant of moet ik op zoek naar een andere garage zo ja zeg dan eerlijk waar ik aan toe ben gr wim pasman 06 53121666 ps heb ik binnen 5 werkdagen geen reactie of gesprek ga ik overwegen of ik contact op neem met de importeur

Perfecte Dealer!

Het is een mooi bedrijf,vriendelijk medewerkers. Ze staan jou goed te hulp met allerlei vragen of problemen worden snel opgelost Ik ben zeer tevreden met de afhandelingen.

Naar behoren

Ontvangst met een smile, toelichting en de terugkoppeling was naar wens!

Snel, vakkundig

Ik ervaar het als heel prettig dat er meegedacht wordt met een drukke ondernemer. Jullie zijn behoorlijk druk en toch flexibel. Toch 1 verzoek. Ik wordt aangeschreven met dhr. van Spronssen. Zouden jullie deze naam willen vervangen voor mijn naam. Vr. Gr. Arjan de Heer

laatste 2 x niet best

niet best

Correct, zo snel als met weinig personeel en veel kleine acties mogelijk was. Mij gerustgesteld.

Gastvrij, zorgvuldig en een uitstekende service!

zie hierboven

Correct, vriendelijk en nauwkeurig

Fijn dat er electrische leenfietsen zijn, dat maakt het erg gemakkelijk. Extra reparatie s werden telefonisch overlegd. Ik hoefde niet onnodig lang op mijn auto te wachten. Top!

Weergaloos

Professioneel en behulpzaam. Geholpen door 2 fantastische energieke jonge mannen genaamd Roy Beekman en Laurens Bosscher. Tijdens het bestelproces continue op de hoogte gehouden en het eindresultaat is weergaloos!!

Goed persoonlijk contact en een prima service!

Probleem dezelfde dag op een goede manier verholpen.

Top service

Ben in mijn werk 100% afhankelijk van mijn truck. Op een morgen startte hij niet ? Met 10 min monteur op de stoep. een reset deed wonderen. En ik kon weer aan het werk echt top.

top

Inruil en aankoop prima verzorgd door Jerry Scipio van Wensink Apeldoorn

Service compleet

Van A tot Z goed geregeld. Afspraak snel ingepland, vooraf reminder, gebeld dat auto klaar was en auto goed klaar gemaakt. Kortom geen wanklank!

Snel geregeld

Even lampen vervangen prima in 15’

Wat een enorm fijne auto. Subliem afgewerkt, rijdt fantastisch!

prima alles volgens afspraak verlopen

Je wordt goed geholpen en afspraak is afspraak

Super service!

Nadat ik had gebeld voor een probleem kon ik al snel terecht voor een werkplaats afspraak. Probleem was binnen een dag verholpen en kreeg een mooie nieuwe A-klasse mee als leenauto. Alles onder garantie vervangen.

Keurig netjes en goed

een jaar

zer goed

Prima, vlot geholpen

Alles verliep volgens afspraak en een prettige manier van communicatie.

ik ben over de auto tevreden maar over de ver koop niet de verkoper heeft mij er niet op gewezen dat er winter baden oplagen nu heb ik 01-08 -2019 er nieuwe banden op laten legen en nu verwacht ik dat we kosten samen delen H.Edelijn

Vriendelijk en accuraat personeel

Vriendelijk en accuraat personeel

Zeer goed en vriendelijk.

Ervaring is dat het team zeer kundig en klantgericht is.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Apeldoorn Mercedes-Benz