top service
Vanaf de proefrit , het bestel traject en de aflevering goed geholpen met kundig advies, tussentijdse opvolging en persoonlijke aandacht.
Bedrijfsnaam | Hellmann Worldwide Logistics |
Aangenaam! Wensink Mercedes pretendeert “aangenaam” en dat is de passende omschrijving die recht doet aan mijn ervaring.
Fijne zeer klantvriendelijk fine communicatie zeer tevreden bedankt voor de service!
het voelt heel vertrouwd je auto hier in onderhoud te hebben
Een mooie auto gekocht voor een goede prijs.
Prettige ervaring alleen ging niet alles zoals afgesproken, o.a. met de verzekering, de accu was vergeten op te laden en het koppelen van de auto met de Mercedes me app heeft een week geduurd. Maar de auto doet het na 1 week prima.
Behalve dat het mankement is verholpen kreeg ik de auto schoon terug.
Bellen naar werkplaats voor afspraak storing wachten 30 minuten aan telefoon en 3x terugbelverzoek. Maar geen reactie. H-135-SZ
Bedrijfsnaam | Luko bv |
Auto gekocht bij Van Mossel, bij de koop afgesproken dat er een beurt gedaan zou worden en tevens reparatie airco bij Wensink Apeldoorn (dealer). Uit historie bleek dat de auto daar eerder in onderhoud was geweest. Vanwege capaciteitsproblemen bij Wensink (zomervakantie en ziekte) kon alleen de onderhoudsbeurt gedaan worden. Wij konden daarna een nieuwe afspraak maken voor reparatie van de airco. We hadden zelf 2 punten aangegeven die nog gerepareerd moesten worden. Toen we de auto wilden ophalen bleek dat er alleen een diagnose was gesteld en dat er onderdelen besteld moesten worden die uit Duitsland moesten komen. Tevens bleek dat onze 2 punten niet gedaan waren. Toen moesten we weer een 3e afspraak maken om die onderdelen er alsnog in te zetten. Wat blijkt, ook na de derde afspraak, konden ze de storing niet verhelpen. En onze 2 extra punten werden pas op het laatst bij het ophalen van de auto voldaan. Kortom; er moest een 4e afspraak gemaakt worden om testen uit te voeren, die gegevens zouden leveren die opgestuurd moesten worden naar Duitsland. Tot slot de 5e afspraak, inmiddels 3 maanden later, voor uiteindelijke reparatie. De auto zou daar dan 3 dagen moeten blijven om alles af te handelen. Uiteindelijk op de 3e dag van Wensink vernomen dat, zoals Perry vertelde, het brein van de auto een storing gaf op een onderdeel die de auto eigenlijk helemaal niet had. Op dat moment konden wij Mercedes niet meer serieus nemen. Uiteindelijk heeft Van Mossel (opdrachtgever) besloten bij Wensink weg te halen en deze naar Van Mossel Mercedes in Rotterdam te transporteren. Daar hadden ze binnen een uur de storing gediagnostiseerd. Wat we hier mee willen aangeven dat wij enorm teleurgesteld zijn in de kennis van zaken, behulpzaamheid van de betrokken medewerker en betrokkenheid Van Wensink als organisatie naar ons als eigenaar van de auto. Onze auto is er zeker niet beter van geworden; 3 dagen stationair draaien, niet opgeladen en testen en knooien.
Op dinsdag 8 nov. om 08.00 uur de auto gebracht en op vrijdag 11 nov. was de auto klaar. Het ging om een service beurt en APK. Dat duurde dus nog wel lang. Daarnaast was de telefonische bereikbaarheid slecht te noemen. Ik heb 3 maal gebeld om te vragen wanneer de auto kon worden opgehaald en iedere keer werd ik in "de wacht" gezet en duurde het lange tijd voordat ik te woord werd gestaan. Slecht is ook dat je steeds wordt doorverbonden naar e werkplaats en dan weer moet wachten. Dit was ik niet gewend bij Wensink ! Vandaar deze reactie !
Voor mijn gevoel is mijn auto volledig bekeken en nagelopen. Vervolgens Ben ik netjes gebeld door Perry en is er goed overleg geweest en heb ik advies gekregen en vervolgens is mijn auto netjes gemaakt. sommige werkzaamheden ga ik wel zelf doen omdat het overdreven duur is. Ik vind het niet erg extra te betalen bij de dealer. In onze sportschool zitten 20 eigenaren van autogarages die mijn Mercedes voor veel minder geld willen maken. Toch kies ik ervoor naar de dealer te gaan. Maar bijvoorbeeld 89 euro voor ruitenwissers gaat zelfs mij te ver (gewoon vriendelijke feedback)
Bedrijfsnaam | Sportschool Limited Edition |
Lange levertijd. Regelmatig contact, Goed op de hoogte gehouden van status. Tips, Voor mij was aflever instructie voldoende. Denk voor sommigen wat mager, zoveel mogelijkheden in nieuwe autos. Na meer dan een jaar wachten op een auto zou het sieren om bv een Mercedes parfum kado te doen als een mooi gebaar.
Op alle onderdelen uitstekend.
Duurt langer dan bij formule 1
Bedrijfsnaam | W.H. Bresser |
netjes gewerkt
Over de service van de mensen in de werkplaats heb ik geen klachten. maar de rest van het Mercedes imperium is zo verschrikkelijk slecht. 1 heb de auto in 2021 december gekocht. met onderhoud voor 2 jaar. 12x autowassen, trekhaak 3500 kg. wat is het resultaat. was bonnen zijn vorige maand Oktober binnen gekomen. Bonnen !! hadden we ik de tweede wereldoorlog voor voedsel. trekhaak gewicht is ook nog niet voor elkaar Waarom ???? al tig keer kontact gehad met Heer Roelofs. maar hij belooft gouden bergen maar er gebeurt niets. deze week onder houd voor de bus en je raad het al gewoon een factuur op de mat. Goed systeem bij de Wensink. dan was er nog een akkevietje dat de bus bijna van de brug is gevallen omdat deze was ingestort, monteur bijna geplet. daar mist dus ook het nodige onderhoud . koste ons weer een dag zonder service auto.
Bedrijfsnaam | Hofstedetechniek |
Over de werkzaamheden kan ik weinig zeggen Mijn auto kwam voor een beurt en mankeerde niets,
Ik kreeg wel drie complimenten over de staat van mijn auto. Er zat zelfs een plastic hoesje over mijn stuurwiel heen om het witte leer te beschermen.
Ben netjes en vriendelijk ontvangen door de receptionist. Op deze man moet je zuinig zijn.
Alhoewel er enige vertraging in de aflevering was ontstaan vanwege een hapgrage marter, was de aflevering in 1 woord geweldig. Prima uitleg betreffende het digitale Dashboard. Ook nam de verkoper alle tijd voor ons. Om niet in een opsomming van pluspunten te vervallen zegt het cijfer 10 m.i. Genoeg.
Bedrijfsnaam | Van Randwijk |
Hoe je ontvangen en geholpen wilt worden, perfecte service, enorm tevreden!
Bedrijfsnaam | Dashdoc |
Service is prima maar de reparaties vallen altijd veel hoger uit dan verwacht.
Bedrijfsnaam | Dijkslag |
We zijn al ruim 35 jaar trouwe klant bij Wensink met onze Mercedessen. Altijd goede technische service en vriendelijk personeel. De kosten van onderhoud bij Wensink zijn echter wel behoorlijk hoog. Simpel accu vervangen op mijn aangeven kost 371 euro excl btw terwijl een goede 12v 80amp/hr agm start/stop accu niet meer dan 180 euro incl. btw hoeft te kosten. Het meest vreemde op de rekening was echter post tijdelijke energiebijdrage van 52.25 euro excl 21% btw. De auto is toch niet bij een warme bakker in service geweest???
NOX sensoren , zeer problematisch
Bedrijfsnaam | de Bakker |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.