werkplaats

zijn heel goed geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Zij hebben ook doorgegeven wat er aan zit te komen en wat er dan vervangen dient te worden.

Redelijk

Positief Goede garage Nette ontvangst, beetje afstandelijk, geen klant herkenning, is belangrijk! Echter, bij tel afspraak aangegeven welk onderhoud nodig was, de balie medewerker was niet goed op de hoogte, wat zorgt voor enige verwarring. Onderhoud en info/,overleg(bv extra onderhoud ) okay! Ps vul dit wel in, echter bij een appdiscussie met Wensink Aangenaam is er nooit reactie geweest. Jammer.

prima servicebeurt

alles volgens afspraak en mooi snel geregeld

uitstekende service

wat ik bijzonder vind aan Wensink in Drachten, is dat het het onderdeel is van een heel groot geheel, maar aandoet als een plaatselijke garage. De voordelen van beiden zijn gecombineerd. Kan Fries spreken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

auto weer spik en span terug!

Super goede service, na apk+onderhoud haalde ik mijn auto weer op en ook de buitenkant en binnenkant was weer spic en span!

Vriendelijke ontvangst

Komt ervaren en vertrouwd over

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Fijne mensen en een goede service

Je wordt snel en correct geholpen

Redelijk

Afspraak was 9uur. Met leenfietsen mail ontvangen 2uur komen geen belang bij een leenfiets

merceddes waardige service

weer geweldig geholpen en wat ik niet verwacht mijn auto van binnen en buiten weer spik en span was er de laatste tijd niet aan toe gekomen geweldig

Gastvrij en deskundig

Voor APK van mijn Mercedes. De auto is goed gecontroleerd en ik kan dus weer veilig een jaar rijden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en kwalitatief hoogwaardige service

Super !

als zeer prettig ervaren

zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

een goede werkplaats met vriendelijke mensen

zeer goed

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mercedes benz dealer die me begrijpt

Een dealer zoals het hoort en naar oplossing zoekt en me begrijpt

Heel tevreden

Ben heel tevreden over de service die word geboden ook als je vragen stelt is daar altijd tijd voor Wel jammer dat het service contract nog niet in de computer stond maar dat heeft tot geen enkel probleem gezorgd Dus een dikke 10

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Hoge kosten voor relatief kleine storing

Snelle service, matige analyse van de oorzaak het probleem, waardoor hoge kosten voor het vervangen van een sirene.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een stel amateurs die alles bij elkaar liegen

Kom je bij wensink terecht voor schade herstel krijg je de e 63 amg slechter terug dan hij gebracht werd en dan maken ze mij ook nog voor leugenaar uit terwijl ik foto’s en geluids opnames hebben en als je ze daarmee confronteert lachen ze erom een voorbeeld die speelt zwarte gril komt terug met zilver en zeggen ze naar zo heb je m ook gebracht echt wat denken ze daar wel niet en tot 4 keer toe op het laatste moment de auto toch niet afleveren zodat je voor nop daar staat en voor niets vrij neemt de auto vol storingen en krassen terug de lampen lis erin mistlampen los erin de auto als een vuilnisbelt terug krijgen vol met glas en zand het sluitwerk vol met lopers een grote flop is het gewoon en dan mij ook nog voor leugenaar uit maken terwijl de monteur de baas erbij roept en zegt hier wil ik mijn vingers niet aan branden dit is onverantwoord wat hier gebeurd Mensen laat je auto niet herstellen door wensink Drachten of wensink Groningen ze verpesten heel je auto Afz R.M.B uit Drachten

Tevreden

Goede behandeling zonder poes-pas.

Erg duur

De beurten vind ik erg duur bv kleine beurt 349 geloof ik en uiteindelijk is het rond de 1000 euro, dat gaat mijn pet te boven.

Zeer lang wachten voor een telefonisch contact

Zeer lang wachten voor een telefonisch contact

Klantvriendelijk

Plezierig contact

Service A - gastvrij ontvangst

Het enige contact voor de service beurt is met de ontvangst balie. Daar ging het om een zeer vriendelijke en attente medewerker. Ik veronderstel dat de service (olie en filter vervangen) naar behoren is uitgevoerd. Mijn zeer recente B is uitgerust met state of the art technologie maar wist desondanks niet dat (vanwege Corona) de auto zeer weinig is gebruikt. Na 10 maanden en 6200Km begon het geautomatiseerde systeem al om een service beurt te vragen. Lichtelijk overdreven lijkt me. Aanbevelen nee: niet te zwaar opnemen. Blijft een persoonlijke keuze. Voor mij okay maar niet zodanig dat ik het zou willen rondbazuinen. Wat irritaties en na moeizame start bij Wensink. Voorbeeld. Het email verzoek om een mening: In slechts 2 minuten helpt u ons - dat kan anoniem - een heel eind op weg! MAAR: Verplichte velden: naam, plaats en email adres. M.a.w. we willen precies weten wie die "anonieme" beoordeling plaatst. Storend. Prijs/kwaliteit: bij de keuze van de meeste gebruikers artikelen vind ik kwaliteit belangrijker dan (lage) prijs. Vandaar ook Mercedes. Minder enthousisast over de kosten van bv de net gedane service. Het gebruikte materiaal heeft een consumenten winkel waarde van hooguit 60 euro incl BTW. De routine (snelle) service kost 327 euro incl BTW. Roept vragen op. Wat ook opvalt is dat er routinematig ruitenwisser vloeistof bij staat. Wat als het voertuig aangeboden wordt met een tot de rand gevuld reservoir.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

geen antwoord op vragen gekregen

U 06.08. 2021 een uitgebreide brief gezonden over twijfels bij de gemaakte reparatie. Vragen aan een monteur en eigen kijk daarop zou toch binnen een paar dagen kunnen. Dit lukte het andere bedrijf wel waar aanvankelijk de bedenkingen lagen. Wat heeft Winsink te verbergen ?

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

leuk ontvangen / goed diagnose / uitleg van de monteur was duidelijk en eerlijk.

goed.

De Kletten 20