In één woord: “GEWELDIG!!”

Zeer competente verkoper, die goed advies geeft en service- en oplossingsgericht handelt. “Keep up the good work” zou ik zeggen.

Snel en correct

Heldere uitleg van de monteur betreffende de uitgevoerde werkzaamheden

Goede service. Plezierig mensen

Zie boven

Heel goed!

Bali en werkplaats heel goed!

Mooie vestiging klein maar fijn

APK snel uitgevoerd en koffie was heerlijk..

super werkplaats

altijd behulpzaam en correct

Gewoon uitstekend

Goede afspraken, goede communicatie, goede opvolging van suggesties

Volgens afspraak alles tip top geregeld

Alles viel in de garantie en ze hebben alles opgelost top

Prima verzorgd.

Geen commentaar.

goed en snel geholpen

Vriendelijk en kundig personeel hadden de storing snel gevonden..

Fijne vestiging met behulpzame mensen

Aan te bevelen voor zowel personenauto als bedrijfswagen bestuurders.

Correct

Nette vlotte afhandeling Goede service

Afhandeling van Zaken Snel en goed Alle vakbekwame mensen en zeer correct

Prima service, attent en viendelijk personeel

Uitstekend service, klein ongemak werd gratis gerepareerd onder garantie! Hier begrijpt men nog hoe een klant geholpen moet worden!

Goed geholpen en een goed advies gekregen.

Mijn auto moest APK gekeurd en een A6 beurt hebben.APK met kleine reparaties goed uitgevoerd.A6 beurt even uitgesteld.

vriendelijk en kundig

tevreden

Prima service en zeer deskundig!

Prima service en zeer deskundig!

klantvriendelijke ontvangst; goede verzorging;overleg over uit te voeren werkzaamheden.

de auto is totaal bekeken en de uitleg van de monteur was helder. de ontvangstruimte is magnifiek. De keuze van drinken royaal; De menselijke benadering van Jos doet bijna familiair aan,Chapeau!. Het is bijna een genoegen om in Drachten te moeten zijn.

Service met een hele grote "S" !

Hier begrijpen ze nog wat service betekent; leuk team met - zoals gezegd - een hele service gerichte instelling.

weer al van ouds auto rijd perfect

weer al van ouds auto rijd perfect, en weer mooi schoon dat zijn de dingen waar je het voordoet

Uitstekend!! Een top vestiging en alleen maar vriendelijke personeel aanwezig. De verkoper R.van Bruggen een geweldige verkoper. Hij heeft mij heel goed geholpen en is een verkoper die zijn afspraken nakomt. Dankje wel Ruben 😁👍

Snel oppakken van melding. Gemakkelijke online reservering in werkplaatsagenda. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

goede service, snel geholpen

Over Wensink Aangenaam