Terug roep actie van de fabriek

Je dient dan ontzorgt te worden volgens mij

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wij werden behandeld zoals het hoort

Prima zo

was top geregeld

werd snel geholpen om probleem op te lossen.

Niet tevreden

Zoals gezegd, niet tevreden. Begon met de mededeling, dat de gevraagde vervangende auto niet aanwezig was. Dit zou een Vito geweest zijn; werd uiteindelijk een Toyota Corolla. Al eens eerder aangegeven, dat ik graag bij onderhoud van mijn eigen auto, een representatieve personenauto als vervangende auto wil. De volgende dag bemerkte ik bij het starten van de auto, dat de display van de auto nog steeds aangeeft dat de onderhoudsbeurt B5 uitgevoerd dient te worden. Dan begin ik te twijfelen of de beurt wel echt uitgevoerd is??? Dit is ronduit slecht! Als dit het niveau blijft bij Wensink Drachten, dan denk ik dat ik maar es op zoek moet naar een andere dealer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik bent zeer tevreden, snel vakkundig geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals het hoort. Goeie communicatie.

Auto voor nieuwe remblokken gebracht. Helaas moesten de remschijven ook vervangen. Deze waren in Drachten niet op voorraad en konden pas de volgende dag binnen zijn. Er is een leenauto geregeld en de volgende ochtend was mijn auto weer klaar voor gebruik. Helemaal prima.

• Deskundigheid N.v.t.

Zoals het hoord te zijn

Alles goed geregeld. Zoals je mag verwachten van Mercedes

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen, vriendelijk personeel

Klantvriendelijk en kundig

Auto gebracht voor een grote beurt waarna ik zelf netjes naar huis ben gebracht. Na uitgevoerde werkzaamheden auto weer netjes gewassen terug. Prima service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijk en vlot geholpen.

Terugroepactie

Prima . alles volgens afspraak geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

bediening en sevice goed communicatie zeer slecht

remleiding doorspoelen moest 750.- kosten volgens de chef liet hij zien op papier kon tegelijk gerepareerd worden tijdens de beurt hoe is het mogelijk dat zo n reparatie van 750 er binnen 3 uu even bij kan zeer ontevreden

Vriendelijk en prima

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hele goede ontvangst service was top

Hele goede service en een vriendelijk ontvangst

zeer goed

Vriendelijk, attent, maar...

Met het oog op de huidige stand van technologie vind ik de service interval schrikbarend kort (6947km en 13545km) maar voordeel is het meedenken bij het vinden van marter sporen. Na overleg een afschrikinstrument laten installeren. Prima. Potentieel probleem: ik had van te voren aangegeven de garantie met twee jaar te willen verlengen. Bij het ophalen van de auto bleek dit niet verwerkt te zijn. Inmiddels is de oorspronkelijke garantie termijn verlopen hetgeen een voorwaarde was voor acceptatie door Mercedes. Dit ging onderzocht worden maar is nog in behandeling.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uiterst vriendelijk en behulpzaam maar erg prijzig

Auto startte niet in Drachten. Connect gebeld, die regelde hulp vanuit garage Drachten. Duurde wel een uur (was op 5 min afstand). Uiterst vriendelijke hulp. Kon naar garage in Drachten rijden. Daar alles uitgelezen de volgende dag. Bleek aan batterij alarm te liggen. Nieuwe batterij. Klaar! Tot nu toe prima en heel vriendelijk en behulpzaam. Echter de rekening voor alleen dit uitlezen (de hulpdienst thuis is gratis) van €231,62 vind ik wel heeeel erg hoog. Begrijp ik niets van!!

Snelle service

Goed en snel geholpen en weer in the road

Fijne service

Storing snel opgelost

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima verlopen , heb de rekening nog niet binnen. Vraag mij af , of het zinvol is het ene jaar een grote en het volgende jaar een kleine beurt te geven, gezien ik na het verkopen van 2 BV s weinig km meer maak . Wel nieuwe olie, denk ik! Graag een eerlijk antwoord A u b.

Behulpzaam

Ze helpen vlot en geven een goede service en nemen de tijd voor je

Over Wensink Aangenaam