netjes geholpen

Vriendelijk geholpen, afspraak nagekomen. Probleem is verholpen. Prijs lijkt wel vrij fors, maar moeilijk te beoordelen omdat ik niet precies weet hoeveel uur er in gestoken is. (beurt, remschijven/-blokken, motorstoring) Mogelijk dus de prijs/kwaliteit te laag gescoord. Auto (en hij was echt smerig) netjes gratis gewassen afgeleverd. Wordt zeker op prijs gesteld!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima correcte service

Afspraken worden prima nagekomen.

Klasse

Snel geholpen en snel klaar

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

uitstekend opgelost

zoals de enkele keer dta er iets niet in orde is, is dit weer uitstekend opgelost,

gewoon goed

gewoon goed

super

dikke prima

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

top

top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Modificatie airco en vervangen accu Tip top geregeld!

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Leenauto gehad voor modificatie airco, en accu getest en vervangen. Niks op aan te merken..

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

hoge nota en volgens mij niet aan verwachtingen

Volgens de garage moest de censor worden vervangen. wat er is vervangen weet ik niet maar het werkt niet naar behoren. Volgende week loop ik weer langs Misschien moet ik op zoek naar een ander werk

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Onze ervaring is goed. Leuke medewerker die auto ophaalt en terugbrengt. Verder geen opmerkingen.

Klein maar fijn

Altijd snel geholpen

Wordt goed geholpen

Zeer goede ervaring

• Prijs/Kwaliteit

monteur stond klaar op de afgesproken tijd en bijna in no-time was de omwisselingvan banden klaar

keurig werk geleverd.

Heel snel en doeltreffend

Het ging maar om een kleinigheid maar daar werd heel snel en flexibel op ingespeeld. Echt uitstekend! Viel onder garantie.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

APK uitgevoerd verder geen opmerkingen.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer goed.

Bus gekocht via Ruben van Wensink Drachten en die heeft alles super voor mij gedaan. Ben uitermate tevreden over de gehele gang van zaken.

Vriendelijk en vakbekwaam

Altijd welkom en een vakbekwaam advies

Goed opgelost

Netjes opgelost al zijn voor bepaalde dingen de prijzen gewoon absurd hoog. Accu verwisselen 35 euro? De accu zelf 40 % duurder dan elders valt me wel wat tegen.

Gevoel voor auto's!

Ruben is een verkoper die nog ver gaat komen, veel gevoel voor auto's en de klant. Super uitleg en actieve houding. Top!

Goede be en afhandeling

Goed en vriendelijk personeel en een mooie propere receptie en werkplaats

In één woord: “GEWELDIG!!”

Zeer competente verkoper, die goed advies geeft en service- en oplossingsgericht handelt. “Keep up the good work” zou ik zeggen.

Snel en correct

Heldere uitleg van de monteur betreffende de uitgevoerde werkzaamheden

Over Wensink Aangenaam