Goed geholpen

Prima geholpen. Wel een keer terug moeten komen, omdat het artikel niet op voorraad was

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Makkelijk van afspraak maken tot eindresultaat

Professioneel personeel van afspraak maken tot aflevering. Prima leenfiets en goede service.

Meedenkend voor een apk

Omdat ik onregelmatig werk. Belde ik op om de afspraak te verzetten. Dit hoefde uiteindelijk niet door het meedenken van een medewerker. Weg gebracht en opgehaald binnen 4uurtjes. Alles was keurig geregeld.

Vlot en vakkundig geholpen

Het is een gedreven bedrijf met vele jaren ervaring, je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Prima organisatie in de dienstverlening

n.v.t.

tevreden

goede garage met hoog service niveau

Uitstekende service!

Nieuwe auto gekocht. Prima service. Uitstekend afgeleverd.

Prettig en makkelijk

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Fijn geholpen

Prettig behandeld en goede kwaliteit

• Prijs/Kwaliteit

Vlot geholpen met een paar nieuwe batterijen

• Prijs/Kwaliteit

Ervaring in de vestiging Kampen heb ik als goed ervaren.

Met name de planning verdient aandacht, ik heb gebruik gemaakt van de online planningstool en die bleek niet doorgekomen bij de vestiging in Kampen. Gelukkig is dat daar prima opgepakt met de mededeling: Wij lossen het op, u mag daar niet de dupe van worden.

Snelle service

We konden snel terecht voor olie verversen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Onaangekondigd werd ik direct geholpen en een lamp vervangen

Fijn geholpen.

Ondanks dat de auto niet door Ford Wensink geleverd is, toch volledige frabrieksgarantie behandeling gehad. Netjes geholpen, en een gerepareerde en gewassen auto terug gekregen. Dikke prima

top

uitstekend en vakkundig geholpen , vriendelijk en behulpzaam personeel

Professionals

Beter kan nooit

Top service

Erg prettig contact gehad en prima ingespeeld op mijn wensen qua planning garage bezoek.

goede ervaring , geen problemen

Ford kwam afspraken goed na , informeerde mij prima en de auto zag er prima uit.

Zorgvuldig!

Ze ontdekten een schroef in mijn band en bespaarden mij zo een hoop problemen. Nu kon de band nog eenvoudig hersteld worden. Top! Daarnaast staat de wagen dan altijd weer glimmend gewassen voor je klaar!

Een hele fijne service gehad en de auto is weer in orde.

Probleem goed opgelost. Zeer vriendelijk en correct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De airco van onze C-max gaf geen verkoeling meer. Ik kon al na het weekend voor reparatie in Emmeloord terecht. Bij de reparatie kreeg een offerte en een alternatief. Vriendelijk en deskundig toegelicht. En na de reparatie de auto weer schoon terug. Prima ervaring.

Geen ervaring verder. Kwam de auto tegen op internet, direct afspraak gemaakt. Zeer tevreden met de wagen

Over Wensink Aangenaam