Goed en snel geholpen

Vriendelijk te woord gestaan door Lynn. Binnen een half uur was de auto al klaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

CamperBus moest vd APK, werkplaats was volg gepland. En we gaan op vakantie. En toch is er ruimte en tijd gemaakt, om onze bus in te plannen. Dit bedrijf weet echt wat service is. Groot compliment

Volgens afspraak

Zeer vriendelijk en professioneel

Afspraak maken was eenvoudig. De ontvangst van vriendelijk en ik ben gewend dat het altijd uitloopt en nu was ik eerder op weg dan verwacht.

Is goed verlopen

Ik had een afspraak gemaakt voor vakantiecheck en 4 nieuwe banden. Is volgens afspraak uitgevoerd. Prijs/kwaliteit 2 sterren. Dezelfde banden zijn bij Wensink veel duurder dan bij menig andere leverancier.

• Reden bezoek N.v.t.

Goede ontvangst showroom en enthousiasme verkoper

Door goede uitleg en proefrit en kennis van de verkoper overgegaan tot de koop van mijn Ford Focus.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

prettig ontvangen en goed gewerkt, maar klacht is niet verholpen

na het eenvoudig boeken van een grote beurt, omdat mijn standaard garage pas 12 augustus plek had, heb ik enkele dagen vooraf gemeld dat er een raspend geluid te horen is als ik scherp/maximaal naar links draai. Bij aankomst prettig ontvangen en de uit te voeren handelingen werden doorgenomen. Vervolgens is men direct met de beurt begonnen. in de tussentijd prettig gewerkt op de bovenverdieping. na ongeveer 2 uur kreeg ik te horen dat de beurt was uitgevoerd, maar dat men het geluid niet had gehoord. Vervolgens bij wegrijden getest en het geluid was duidelijk hoorbaar. opnieuw naar binnen gegaan en de monteur die de beurt heeft uitgevoerd is er bij gehaald. Buiten heeft hij het geluid ook gehoord. hij verklaarde dat ze dit binnen niet hadden gehoord. Echter was er momenteel geen tijd om hier verder naar te kijken, omdat er dan waarschijnlijk onderdelen verwijderd moesten worden en dit te lang zou duren. Er moest een nieuwe afspraak ingepland worden. De eerste mogelijkheid was pas 2 weken later. er is me verzekerd dat dit geen veiligheidsrisico zou opleveren om er mee door te rijden tot de afspraak op 12 augustus.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Doen wat er gevraagd wordt en bellen eerst op voor wat de kosten zijn

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle afhandeling en vriendelijk personeel

Zie hierboven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Correcte afhandeling. Goede info rondom de reparatie/onderhoud.

• Reden bezoek N.v.t.

Wederom uitstekend geholpen

Het wordt ( in positieve zin) eentonig om te vermelden dat ik wederom uitstekend geholpen ben. Werkplaatsreceptie medewerkers moet Ford Wensink Arnhem echt zuinig op zijn. Allen zijn klantvriendelijk gastvrij en kundig in uitleg. Monteurs zorgen dat mijn Ford tip top onderhouden is, dus aan hun kundigheid twijfel ik voor geen cent.

uitstekend

vriendelijk en behulpvaardig personeel ,lekke band snel verholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Doen wat er is afgesproken.

Fijn ontvangst, snelle service

Geweldige geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

heel goed

uitstekende medewerking met de vlotte aflevering van een gebruikte auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed en snel werk afgeleverd.

Goed overleg voor er wordt gestart. En snel werk afgeleverd, maar ook goed werk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

mijn problemen zijn niet opgelost.

Ik heb een hele hoge rekening gekregen met alles wat jullie hebben gemaakt. Nu heb ik daar akkoord op gegeven, maar vervolgens is het nog niet eens gemaakt ook. Al het geld weg gegooit voor niks.

Altijd goed

Snel Deskundig Behulpzaam

niet prettig

afspraak niet nagekomen door ford wensink. er zou een leen/huur auto geregeld worden wat niet is gebeurd dus heb ik anderhalf uur buiten op een bankje zitten wachten dat mijn auto klaar was. vind dit een kwalijke zaak en ben dat niet gewend van Wensink (altijd klant geweest bij mercedes wensink zonder problemen).

Uitstekend service en contact

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed ontvangen en behandeld

Goede ervaringen bij de aankoop van mijn auto, vriendelijk ontvangst

Prettig goede communicatie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen en netjes afgehandeld

Afspraak was snel gemaakt. Op locatie werd ik netjes geholpen bij de balie en koffie of thee staat voor je klaar. Daarna werd de klacht netjes uitgelegd en kon ik de reis verder voortzetten. Al met al een goede service.

Ringoven 25

6826 TP Arnhem