op al mijn vragen een goed antwoord

Had een grote reparatie met een forse rekening. Veel vragen over de oorzaak en de beste wijze van repareren. Vragen professioneel en duidelijk beantwoord. Reparatie voor zover ik kan beoordelen goe uitgevoerd.

Teleurstellend

Niet in staat om softwareprobleem op te lossen. Vervolgens voor een aanzienlijk bedrag alle hardware vervangen, waar de software op staat, en dan triomfantelijk melden dat alles weer werkt.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke verkoper, aflevering auto slecht

Voor bijna 900 euro zou de auto o. a. "briljant" schoongemaakt worden, staat ook zo vermeld op de factuur. Maar er is helemaal geen stofzuiger gebruikt, zoveel troep lag er nog onder de matten. Echt slecht hoor.

Top service

Top service even bellen en kon gewoon langskomen koffie was goed gewoon goed

• Prijs/Kwaliteit

prima correcte behandeling. tevreden over verhelpen van dure reparatie.

duidelijke informatie gekregen wat er aan de hand was, de oplossingen en de prijs van de reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, vakkundig en klantgericht personeel.

Tijdens de opdracht voor de bandenwissel kwamen enkele andere storingen aan bod. Ondanks niet van tevoren gemeld, werd toch alles netjes en snel opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Net te woord gestaan ,Mark is een deskundig persoon

Alleen het grondig reinigen is niet gebeurt Ik heb net 2 uur moeten stofzuigen om de rommel onder de stoelen en achterbak bij reserve wiel weg te krijgen Bij de motorkapschanieren stond water in Oorzaak verstopte afwatering door bladeren in motorruim stukken schuimrubber aangetroffen , mogelijk veroorzaakt door marter of muizen ,er is in iedergeval iets aangeklaagd aan de bijrijderszijde Ik neem hier nog contact me op met Mark

Vlotte kundige service

Vlotte kundige service.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke communicatie, prettig dat er een filmpje is gemaakt over de staat van de auto.

makkelijk afspraken maken, goede communicatie, en toppers bij de servicebalie.

Klantvriendelijk!

Klantvriendelijk en goede communicatie over wat de mogelijkheden zijn. Mooie showroom met luxe koffiecorner om te wachten.

Zeer goede garage

Word altijd goed en correct geholpen volgens gemaakte afspraak

naar verwachting.

Een prima verlopen afspraak omtrent regulier onderhoud. Twee aandachtspunten: - in het meegekregen boekje zat ook het onderhoudsoverzicht van een andere auto. Dit is (in het kader van AVG) wat slordig. - de instellingen van de lampen waren aangepast, zonder mij hierop te attenderen. dit zie ik graag anders.

Prima geholpen zoals altijd

Netjes alles gedaan. Kon online alles aangeven. Auto stond op juiste tijdstip gereed.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Duidelijke afspraken tijdens onderhoud.

Ik werd op tijd geholpen. De gebreken aan de auto werden doorgenomen. Er werd eerst toestemming gevraagd om het uit te voeren. Ik kon wachten tijdens de onderhoud met een koffie en een krant. Vriendelijke medewerkers.

Top service

Na meer dan 15 jaar andere Ford garage met het gehele wagenpark ( 4 auto's) overgestapt naar Ford Wensink. Zijn zeer tevreden over de telefonische bereikbaarheid en vooral het gevoel van klant zijn.

Informeel en correct

Altijd correct ontvangen, tijd voor een lolletje.

vlot, correct en fair

Meteen geholpen.

Ik kwam spontaan langs omdat er een paar problemen waren met de auto. Als ik bereid was een half uur te wachten konden ze me helpen. Zo gebeurde het ook waardoor ik veilig mijn weg kon vervolgend. Er zat oa een spijkertje in de linker voorband­čśö. Daar wil je niet mee naar Zuid Limburg rijden­čĹĆ

Kwaliteit en behulpzaam.

Wensink is altijd kwaliteit gewest.

Hele goede service

Hele goede service wel word er veel van standaard handelingen uitgegaan en niet van gebruik auto

• Prijs/Kwaliteit

Slechte zaak, de auto staat nog bij de dealer en word pas 25 oktober geleverd.

Zal wel een misverstand zijn.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Slecht .

3 x gebeld of de auto goed ontvangen is ( met de sleutel afgeven ) niet teruggebeld en 2 de keer slecht te woord gestaan . En niet terug gebeld daarna niet meer bereikbaar.

prijzen Ford onderdelen duur

ik vroeg na een voorstoel bekleding rugleuning in de kleur stelling van de Ka van 2010 daar kwam een prijs van boven de 400.= Euro uit zonder dat deze gemonteerd is.

prima geholpen

onderhoudsbeurt gedaan en meteen bandenwissel. Naar huis gebracht omdat ik nog niet zo ver kan lopen: prima service en mijn dank. Alleen datums op formulier digitale onderhoudsgegevens en kaartje in auto van volgende onderhoudsbeurt en APK niet juist. hierover de volgende dag gebeld. Update van navigatie kon helaas niet, volgende keer.

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citro├źn, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in ├ę├ęn van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!