Filters

8

geen op of aanmerkingen

Correct geholpen. We hadden een klein verschil van mening. Dit verschil van mening is naar volle tevredenheid door uw medewerker opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Prima service

Ik werd meteen geholpen zonder afspraak. Daarnaast was de medewerker zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zoals altijd, goede service verleent en vriendelijk te woord gestaan

Super. Aangedragen vragen en of opmerkingen worden in de service meegenomen en behandeld en bij het afleveren duidelijk terug gekoppeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top!

Prima afhandeling door een verkoper met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Top

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

zeer goede ervaringen met wensink

naar mijn mening is de ford zeer kundig voor het oplossen van problemen. Al hoewel mijn probleem nog niet opgelost is heb ik er het volste vertrouwen in dat het goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Goede begeleiding in het kopen van een auto

vriendelijk , goede begeleiding in maken van de juiste keuze in auto , mogelijkheid om een proefrit te maken . Persoonlijke benadering . Ophalen van de auto was echt een feestelijk moment en ook hier namen ze de tijd voor

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
2

In 2,5 jaar 2 zeer slechte ervaringen met een gloednieuwe auto

Service/behulpzaamheid zwaar beneden peil, onduidelijke afspraken en loze beloften.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
4

Gedeeltelijk tevreden over de service

Op 18 december heb ik mijn Ford Fiesta naar uw garage gebracht en wel om twee redenen. De eerste reden was een rammelend geluid ergens uit het schakelmechanisme bij het acceleren en dan vooral bij de oneven versnellingen met name de 3e versnelling, dit probleem is niet opgelost! Het andere probleem was de electrische bediening van het portierraam aan de bestuurderszijde dit lijkt wel te zijn opgelost. Het eerste probleem wordt eigenlijk door uw service genegeerd, er wordt gezegd dat er niets aan te doen is en dat vind ik onacceptabel, een dergelijk rammelend geluid voor een auto van anderhalf jaar en die nog geen 20.000km heeft gelopen is niet normaal, dit heb ik nog nooit bij een auto meegemaakt. Ik wil uw organisatie absoluut niet in diskrediet brengen, maar verwacht wel dat het probleem wordt opgelost en dan verdient u wat mij betreft de 5 sterren!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Hartelijke ontvangst, uitstekende uitleg over de nieuwe auto

We werden hartelijk ontvangen, er werd uitgebreid de tijd genomen voor de informatie over de auto. Kortom een plezierige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Verrassend en gewoon goed geholpen

Prettig contact en alles was voorelkaar toen we de auto gingen afhalen nogmaals erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens
3

veel gedoe en voel me geen klant

Ik wilde een 15000 beurt laten doen en navigatie-update omdat deze bij aankoop al verouderd was. Ik heb nog nooit zo'n gezeur meegemaakt. Dit komt mede omdat het een leaseauto betreft misschien en dat de afspraak ook via leaseplan dient te lopen. De beurt was blijkbaar al uitgevoerd op 02-10-2019 ergens bij een Ford dealer in Duitsland terwijl ik daar nooit geweest ben. Op deze dag was ik aan het werk in Groenlo. Vervolgens moet ik dit uitleggen....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Slechte planning

Via het online reserveringssysteem een afspraak gemaakt voor 11:30uur. Hier een bevestigingsmail van ontvangen. Dag voor de beurt krijg ik een sms dat de afspraak 09:45 uur is. Zodoende gebeld en mijn afspraken in de agenda met pijn en moeite omgegooid. 's Morgensvroeg de auto gebracht, 's middags om kwart over 4 de auto opgehaald. Deze was nog niet klaar. Om 17:00 uur was de auto pas gereed.... Voor de rest vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goede service

Goede service en duidelijke uitleg wat men gedaan heeft. Prettige contact zowel met service adviseurs en werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Geweldig

Fijne service. Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Toppertje!!

Uitstekende service, na pech met mijn nieuwe ford transit ( niet bij jullie vandaan) heeft Wensink het toch snel en correct afgehandeld. Mijn complimenten ook voor de medewerkers!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
7

Technisch ongetwijfeld deskundig, daar vertrouw ik althans op.

Enige maanden geleden werd in mijn vrij nieuwe Ford een euvel ontdekt waarbij in de werkplaats geconstateerd werd dat er een onderdeel vervangen moest worden. Als tijdelijke oplossing werd er een smeermiddel aangebracht. Toen ik online de afspraak boekte voor deze vervanging voegde ik daarbij bovenstaande opmerking ter toelichting toe. Toen ik mijn auto op de afgesproken datum bracht, kreeg ik een reprimande aan de balie dat ik e.e.a. zo vaag had omschreven, dat ik had moeten bellen en het onderdeel was dus niet besteld want de afspraak wordt pas "de dag van tevoren tevoorschijn gehaald". Zowel deze feiten als de manier waarop ik te woord werd gestaan vond ik verbijsterend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Jammer...

Normaal gesproken fijne ervaringen met de Ford garage in Arnhem, maar nu betwijfel ik toch of ik nog een keer kom. In de showroom netjes behandeld, had onverwachts problemen met mijn motor en de auto kon meteen naar de garage. Hierbij expliciet vermeld dat mijn linker bestuurders raam een naar geluid maakt als ik hem bedien. Ik haal mijn auto 2 dagen later op en rijd weg. De volgende dag denk ik hey, ik probeer mijn raam even en het geluid is nog steeds niet weg (niet vermeld tijdens het ophalen vd auto). Ik bel met de werkplaats: 'mijn monteurs hebben niks gehoord, dus het zal er wel niet zitten'. Jammer en teleurstellend, de tone of voice waarmee ik ben aangesproken. Als jullie willen kan ik het voor jullie filmen (want je hoort het geluid erg luid en duidelijk), maar mij wijsmaken dat het wel aan mij zal liggen, daar ben ik niet van gediend. Heb de meneer aan de telefoon netjes gedag gezegd maar ben woedend. Niet om mijn raam die piept (want hey, laat ik eerlijk zijn, het is een luxeprobleem), maar de manier waarop ik ben aangesproken. Dat raam kan me gestolen worden, maar alsjeblieft, neem de klant toch serieus. Vooral omdat de klant vertrouwd op jullie expertise....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Prima

Netjes onvangen, duidelijke instructie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
4

Het “raam”probleem is nog ( steeds) niet verholpen !!!

Software is ge-update, maar het mechanische probleem niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
5

de service is niet naar verwachting

Beste lezer, 31-10-2019 1e Door omstandigheden is mijn autogebruik minder dan 10000 km per jaar. Een jaarlijks flexibel op de klant afgestemd onderhoudsplan is bij u helaas niet mogelijk. Na visuele controle van u ,zijn er naar mijn mening onderdelen die men jaarlijks niet hoeft te vervangen. 2e Het Irritant gezeur met uw garantieplan, van uw personeel waarin men niet kan aangeven wat nu mijn geldelijk voordeel is bij mijn minimale autogebruik. 3e Momenteel heeft de auto op u aanraden een grote beurt gehad, kosten bij opgaaf €400,= ,uiteindelijk waren de kosten €528,=. {na aftrek van de op mijn verzoek niet geplaatste ruitenwisserbladen} wel heb ik ingestemd om Tunap Benzine toe te voegen. De zin of onzin daarvan ontgaat mij helaas. 4e ik heb aan uw medewerkers gevraagd om de slotbouten te vervangen voor de bijgeleverde originele wielbouten. Helaas is daar heel wat mis gegaan. In ieder geval heb ik geen slotbouten meer. Slotbouten en dop zijn te niet gedaan. 5e De afgesproken tijd was zodanig overschreden ,zodat ik niet meer de tijd had om de auto dezelfde dag op kon ophalen. Als 24 uurs Mantelzorger zit ik niet ruim in mijn tijd. Een service ervaring waar ik niet vrolijk van wordt. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet,

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
7

Goede service!

Prima service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima service en behulpzaam personeel

Banden wissel uitstekend en snel uitgevoerd. Prima advies over de stand van status van de zomerbanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

goed

Goede ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top

Goede ontvangst en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd