Uitstekende service!

Altijd correct en vriendelijk

Wederom goed en vriendelijk geholpen in het filiaal te Arnhem met de gebruikelijke service zoals altijd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

niet helemaal duidelijk en het gevoel gedwongen te zijn.

Heel veel gepraat, maar uiteindelijk niet heel duidelijk wat de auto betreft. De keuze hoe en welke service we moesten nemen was niet duidelijk en dwingend. Het servicepakket is mooi, maar zal niet geheel gebruikt worden bijvoorbeeld de auto is van 2021, dus apk keuring zal.niet nodig zijn. We waren op de hoogte gebracht dat het een ingevoerde Duitse auto is, maar we kregen er geen Nederlands Boekje bij, dat moesten we zelf maar opzoeken op internet. Dit is wel een aderlating, daar wij niet zo ervaren zijn in de Duitse taal. wij zouden het zeer op prijs stellen, alsnog een Nederlandse Handleiding te ontvangen.

• Service N.v.t.

Ga.zo.door

De auto aangeboden over het tijd vak 08.00 tot sluit. Om 09.00 werd ik gebeld de auto is klaar dat is natuurlijk top, maar... De reden dat ik een review achter laat is niet het bovenstaande. Toen ik met mij 2 dochters de auto kwam brengen was er ruimte voor een gezelligheid. Hoe heet je knuffel? Hoe is jullie herfst vakantie en heb je een momentje? Toen kregen mij 2 dochters een schattige knuffel beer vanuit Wensink Ford Arnhem heel gaaf. Daarom een 10 ga zo door!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. Uitstekende service.

Gebeld om remlicht te vervangen. Kon gelijk komen. Vriendelijk ontvangen en geweldig geholpen.

Prima!

Voor een aircoreiniging een offerte aangevraagd en een afspraak gemaakt. Airco werkt weer prima zonder nare luchtjes. Wachten was geen probleem, goede koffie gedronken en nieuwe auto's bekeken in de showroom

Als vanouds

Auto gebracht op afgesproken tijdstip. Daarna ben ik nog gebeld om te overleggen over wat kleine puntjes die de monteur was tegengekomen. Na een kleine 2 uur kon de auto weer opgehaald worden.

toppers!

Ondanks het zeer lange wachten ( 15 maanden) altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. meedenken, oplossingen zoeken met leenauto. Keurig proces Stijn van Veelen is een uithangbord voor de organisatie!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

wel goed geholpen

vriendelijke mensen goed geholpen goede uitleg. Een min puntje dat zij geen test rit hebben gemaakt anders hadden zij opgemerkt dat de remmen het nog niet deden kwam ik zelf achter en wist wat ik er aan kon doen. dat gebuurd na het monteren van nieuw remmen zij hadden de remmen moeten uit proberen ik trapte de rempedaal helemaal in daar na een paarkeer moeten pompen om die weer op druk te krijgen. Toch jammer.

Totale administratieve chaos

Volgens een zogenaamde dealer verzekering vooruit laten repareren bij Ford Wensink Arnhem De volgende dag een factuur via e-mail binnen gekregen dat er een bedrag van mijn rekening afgeschreven gaat worden Contact gezocht met Ford en deze dame kon of wilde er niets aandoen Contact gezocht met mijn verzekering en hun mijn verhaal verteld Ford Wensink weg laten halen uit mijn verzekering zodat ik ook bij andere met mij auto terecht kan ,de de factuur van wensink heb ik door gestuurd naar mijn verzekering die er mee aan de slag gingen Naderhand nog contact gehad met wensink Deze dame vertelde mij dat ik nooit de factuur toegezonden had mogen krijgen en dat het bedrag niet van mijn rekening geboekt word Ik heb deze dame verteld dat ik de factuur al naar de verzekering gestuurd heb en dat ze het maar met de verzekering moet gaan regelen,hoe nu verder Onder tussen heeft dit mij 2 uur van mijn werktijd gekost om alles en iedereen te bellen En dit is niet het eerste probleem met Wensink

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige benadering, aardige mensen. Keurig overleg over de werkzaamheden. En ook nog een schone auto terug!

Altijd goed!

Prima service, vriendelijke medewerkers en dat is voor mij enorm belangrijk. Kortom meer dan prima :)

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Topservice!

Goede en duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals ik bij Wensink gewend ben

Alles correct uitgevoerd en goed geïnformeerd wat er gedaan is/moest worden.

Gewoon goed

Service, communicatie, gastvrijheid prima

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Altijd correct te woord gestaan duidelijke uitleg

Klantgericht

Altijd de tijd nemen en meedenken

en ook heel klantvriendelijk

al jaren prima contact

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en vriendelijk personeel

Bracht de auto 's morgens om 07.50 uur en vroeg of de auto uiterlijk half een klaar zou zijn. Hij kon dat niet garanderen omdat er twee mensen ziek waren. Maar hij zou zijn best doen. Tot mijn grote verrassing werd ik al rond half 12 gebeld dat de auto klaar was. Ik had de auto namelijk vroeg in de middag nodig. Geweldig!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Aandacht voor de klant.

De auto in december 2021 besteld. Door de wereld perikelen is de auto afgelopen week afgeleverd. Tussentijds door de verkoper op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het voelt altijd vertrouwd om mijn Ford iin onderhoud te hebben bij jullie.

zie boven

Toppie!

Netjes ontvangen, correct te woord gestaan, deskundig personeel.

Prima. Vriendelijk.

• Deskundigheid N.v.t.