Het “raam”probleem is nog ( steeds) niet verholpen !!!

Software is ge-update, maar het mechanische probleem niet

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

de service is niet naar verwachting

Beste lezer, 31-10-2019 1e Door omstandigheden is mijn autogebruik minder dan 10000 km per jaar. Een jaarlijks flexibel op de klant afgestemd onderhoudsplan is bij u helaas niet mogelijk. Na visuele controle van u ,zijn er naar mijn mening onderdelen die men jaarlijks niet hoeft te vervangen. 2e Het Irritant gezeur met uw garantieplan, van uw personeel waarin men niet kan aangeven wat nu mijn geldelijk voordeel is bij mijn minimale autogebruik. 3e Momenteel heeft de auto op u aanraden een grote beurt gehad, kosten bij opgaaf €400,= ,uiteindelijk waren de kosten €528,=. {na aftrek van de op mijn verzoek niet geplaatste ruitenwisserbladen} wel heb ik ingestemd om Tunap Benzine toe te voegen. De zin of onzin daarvan ontgaat mij helaas. 4e ik heb aan uw medewerkers gevraagd om de slotbouten te vervangen voor de bijgeleverde originele wielbouten. Helaas is daar heel wat mis gegaan. In ieder geval heb ik geen slotbouten meer. Slotbouten en dop zijn te niet gedaan. 5e De afgesproken tijd was zodanig overschreden ,zodat ik niet meer de tijd had om de auto dezelfde dag op kon ophalen. Als 24 uurs Mantelzorger zit ik niet ruim in mijn tijd. Een service ervaring waar ik niet vrolijk van wordt. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet,

Goede service!

Prima service en klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en behulpzaam personeel

Banden wissel uitstekend en snel uitgevoerd. Prima advies over de stand van status van de zomerbanden.

Goede ontvangst

Goede ontvangst en service

• Prijs/Kwaliteit

Prettig ontvangst en contact waardoor je je serieus genomen voelt als klant.

klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en aandacht vanuit medewerkers is wat mij betreft zoals altijd geheel naar wens. Medewerkers stellen zich in op het optimaal realiseren van klantnabijheid!

• Prijs/Kwaliteit

Goed gevoel bij dit bedrijf

Wat me als eerste opviel in de werkplaats was de leeftijd van de monteurs ,mannen die mijn inziens al geruime tijd werken in deze branche en zeker enige kennis hebben bivendien zeer klant gericht ,open en eerlijk.

Uitstekend.

De achterruit van mijn Ford Fiesta was ingetikt. De auto kon achtergelaten worden en de volgende dag stond mijn auto met een nieuwe ruit, gewassen en gestofzuigd weer netjes klaar. Topservice!

• Prijs/Kwaliteit

De extra's vindt ik leuk. Bv auto wassen etc

Snelle, vriendelijke service

APK keuring. Makkelijk een afspraak te maken! Maar tevredenheid gekeurd!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen en vakkundig personeel. Enige opmerking is dat iemand ook al de wintercheck heeft uitgevoerd terwijl ik hier niet om gevraagd heb. De baliemedewerker gaf aan dat dit geen issue is. In februari kan ik alsnog komen voor een wintercheck. Top service.

Prima en vlot.

Prettig, deskundig.

Persoonlijke en goede service

Het is fijn dat er weinig verloop is bij het bedrijf. Je herkent de mensen en zij kennen jou. Dit geeft vertrouwen en een persoonlijke service waardoor je ook bij een nieuwe auto aan een Ford denkt.

Goede en snelle service

Het was erg prettige, snelle en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke berichtgeving/contact over wat er gedaan moest worden aan de auto. Geluid van het filmpje was slecht. Tip: geen sms maar appje sturen.

Top service aardige mensen

Had probleem met auto liep op drie cilinders had geen afspraak maar werd snel geholpen en auto rijd weer super

uitstekend

zie boven

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

op al mijn vragen een goed antwoord

Had een grote reparatie met een forse rekening. Veel vragen over de oorzaak en de beste wijze van repareren. Vragen professioneel en duidelijk beantwoord. Reparatie voor zover ik kan beoordelen goe uitgevoerd.

Teleurstellend

Niet in staat om softwareprobleem op te lossen. Vervolgens voor een aanzienlijk bedrag alle hardware vervangen, waar de software op staat, en dan triomfantelijk melden dat alles weer werkt.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke verkoper, aflevering auto slecht

Voor bijna 900 euro zou de auto o. a. "briljant" schoongemaakt worden, staat ook zo vermeld op de factuur. Maar er is helemaal geen stofzuiger gebruikt, zoveel troep lag er nog onder de matten. Echt slecht hoor.

Top service

Top service even bellen en kon gewoon langskomen koffie was goed gewoon goed

• Prijs/Kwaliteit

prima correcte behandeling. tevreden over verhelpen van dure reparatie.

duidelijke informatie gekregen wat er aan de hand was, de oplossingen en de prijs van de reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, vakkundig en klantgericht personeel.

Tijdens de opdracht voor de bandenwissel kwamen enkele andere storingen aan bod. Ondanks niet van tevoren gemeld, werd toch alles netjes en snel opgelost.

• Prijs/Kwaliteit

Net te woord gestaan ,Mark is een deskundig persoon

Alleen het grondig reinigen is niet gebeurt Ik heb net 2 uur moeten stofzuigen om de rommel onder de stoelen en achterbak bij reserve wiel weg te krijgen Bij de motorkapschanieren stond water in Oorzaak verstopte afwatering door bladeren in motorruim stukken schuimrubber aangetroffen , mogelijk veroorzaakt door marter of muizen ,er is in iedergeval iets aangeklaagd aan de bijrijderszijde Ik neem hier nog contact me op met Mark

Over Wensink Aangenaam