Slechte planning

Via het online reserveringssysteem een afspraak gemaakt voor 11:30uur. Hier een bevestigingsmail van ontvangen. Dag voor de beurt krijg ik een sms dat de afspraak 09:45 uur is. Zodoende gebeld en mijn afspraken in de agenda met pijn en moeite omgegooid. 's Morgensvroeg de auto gebracht, 's middags om kwart over 4 de auto opgehaald. Deze was nog niet klaar. Om 17:00 uur was de auto pas gereed.... Voor de rest vriendelijk geholpen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en duidelijke uitleg wat men gedaan heeft. Prettige contact zowel met service adviseurs en werkplaats.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne service. Snel en vakkundig geholpen

Toppertje!!

Uitstekende service, na pech met mijn nieuwe ford transit ( niet bij jullie vandaan) heeft Wensink het toch snel en correct afgehandeld. Mijn complimenten ook voor de medewerkers!!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Technisch ongetwijfeld deskundig, daar vertrouw ik althans op.

Enige maanden geleden werd in mijn vrij nieuwe Ford een euvel ontdekt waarbij in de werkplaats geconstateerd werd dat er een onderdeel vervangen moest worden. Als tijdelijke oplossing werd er een smeermiddel aangebracht. Toen ik online de afspraak boekte voor deze vervanging voegde ik daarbij bovenstaande opmerking ter toelichting toe. Toen ik mijn auto op de afgesproken datum bracht, kreeg ik een reprimande aan de balie dat ik e.e.a. zo vaag had omschreven, dat ik had moeten bellen en het onderdeel was dus niet besteld want de afspraak wordt pas "de dag van tevoren tevoorschijn gehaald". Zowel deze feiten als de manier waarop ik te woord werd gestaan vond ik verbijsterend.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Jammer...

Normaal gesproken fijne ervaringen met de Ford garage in Arnhem, maar nu betwijfel ik toch of ik nog een keer kom. In de showroom netjes behandeld, had onverwachts problemen met mijn motor en de auto kon meteen naar de garage. Hierbij expliciet vermeld dat mijn linker bestuurders raam een naar geluid maakt als ik hem bedien. Ik haal mijn auto 2 dagen later op en rijd weg. De volgende dag denk ik hey, ik probeer mijn raam even en het geluid is nog steeds niet weg (niet vermeld tijdens het ophalen vd auto). Ik bel met de werkplaats: 'mijn monteurs hebben niks gehoord, dus het zal er wel niet zitten'. Jammer en teleurstellend, de tone of voice waarmee ik ben aangesproken. Als jullie willen kan ik het voor jullie filmen (want je hoort het geluid erg luid en duidelijk), maar mij wijsmaken dat het wel aan mij zal liggen, daar ben ik niet van gediend. Heb de meneer aan de telefoon netjes gedag gezegd maar ben woedend. Niet om mijn raam die piept (want hey, laat ik eerlijk zijn, het is een luxeprobleem), maar de manier waarop ik ben aangesproken. Dat raam kan me gestolen worden, maar alsjeblieft, neem de klant toch serieus. Vooral omdat de klant vertrouwd op jullie expertise....

Netjes onvangen, duidelijke instructie

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het “raam”probleem is nog ( steeds) niet verholpen !!!

Software is ge-update, maar het mechanische probleem niet

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

de service is niet naar verwachting

Beste lezer, 31-10-2019 1e Door omstandigheden is mijn autogebruik minder dan 10000 km per jaar. Een jaarlijks flexibel op de klant afgestemd onderhoudsplan is bij u helaas niet mogelijk. Na visuele controle van u ,zijn er naar mijn mening onderdelen die men jaarlijks niet hoeft te vervangen. 2e Het Irritant gezeur met uw garantieplan, van uw personeel waarin men niet kan aangeven wat nu mijn geldelijk voordeel is bij mijn minimale autogebruik. 3e Momenteel heeft de auto op u aanraden een grote beurt gehad, kosten bij opgaaf €400,= ,uiteindelijk waren de kosten €528,=. {na aftrek van de op mijn verzoek niet geplaatste ruitenwisserbladen} wel heb ik ingestemd om Tunap Benzine toe te voegen. De zin of onzin daarvan ontgaat mij helaas. 4e ik heb aan uw medewerkers gevraagd om de slotbouten te vervangen voor de bijgeleverde originele wielbouten. Helaas is daar heel wat mis gegaan. In ieder geval heb ik geen slotbouten meer. Slotbouten en dop zijn te niet gedaan. 5e De afgesproken tijd was zodanig overschreden ,zodat ik niet meer de tijd had om de auto dezelfde dag op kon ophalen. Als 24 uurs Mantelzorger zit ik niet ruim in mijn tijd. Een service ervaring waar ik niet vrolijk van wordt. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet,

Goede service!

Prima service en klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en behulpzaam personeel

Banden wissel uitstekend en snel uitgevoerd. Prima advies over de stand van status van de zomerbanden.

Goede ontvangst

Goede ontvangst en service

• Prijs/Kwaliteit

Prettig ontvangst en contact waardoor je je serieus genomen voelt als klant.

klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en aandacht vanuit medewerkers is wat mij betreft zoals altijd geheel naar wens. Medewerkers stellen zich in op het optimaal realiseren van klantnabijheid!

• Prijs/Kwaliteit

Goed gevoel bij dit bedrijf

Wat me als eerste opviel in de werkplaats was de leeftijd van de monteurs ,mannen die mijn inziens al geruime tijd werken in deze branche en zeker enige kennis hebben bivendien zeer klant gericht ,open en eerlijk.

Uitstekend.

De achterruit van mijn Ford Fiesta was ingetikt. De auto kon achtergelaten worden en de volgende dag stond mijn auto met een nieuwe ruit, gewassen en gestofzuigd weer netjes klaar. Topservice!

• Prijs/Kwaliteit

De extra's vindt ik leuk. Bv auto wassen etc

Snelle, vriendelijke service

APK keuring. Makkelijk een afspraak te maken! Maar tevredenheid gekeurd!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen en vakkundig personeel. Enige opmerking is dat iemand ook al de wintercheck heeft uitgevoerd terwijl ik hier niet om gevraagd heb. De baliemedewerker gaf aan dat dit geen issue is. In februari kan ik alsnog komen voor een wintercheck. Top service.

Prima en vlot.

Prettig, deskundig.

Persoonlijke en goede service

Het is fijn dat er weinig verloop is bij het bedrijf. Je herkent de mensen en zij kennen jou. Dit geeft vertrouwen en een persoonlijke service waardoor je ook bij een nieuwe auto aan een Ford denkt.

Goede en snelle service

Het was erg prettige, snelle en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke berichtgeving/contact over wat er gedaan moest worden aan de auto. Geluid van het filmpje was slecht. Tip: geen sms maar appje sturen.

Top service aardige mensen

Had probleem met auto liep op drie cilinders had geen afspraak maar werd snel geholpen en auto rijd weer super

uitstekend

zie boven