Top, zeer goed!

Bij mijn nieuwe Ford Focus ging de motorkap niet meer open. Gebeld en ik kon naar de garage komen. Niet wachten maar de monteur ging gelijk aan de slag. Een glas aanmaak gedronken, daarna met een gemaakte auto de weg weer op. Top service!

ondanks weinig personeel ben ik binnen een paar dag geholpen

Kwam met een probleem bij de garage en na veel vragen, ondanks dat er weinig personeel was, werd er naar mijn auto gekeken en bleek er een probleem te zijn waardoor ik niet meer met de auto de weg op kon. Een leenauto geregeld vanwege dat ik de volgende dag moest werken en de volgende dag ingeleverd, aangezien de auto nog niet klaar was, dit wist ik ook, een leenfiets mee. De volgende dag heel vroeg was de auto klaar perfect

Zeer kundig personeel .

prima voor elkaar

goede ontvangst goede uitleg.

Uiteindelijk goed opgelost

Eerst bij Wensink Elst de koppeling laten vervangen. Paar keer terug geweest vanwege trilling nadien. Uiteindelijk heeft wensink Arnhem het na volle tevredenheid opgelost.

one stop onderhoud, zonder gedoe!

Goede planning, lekker flexibel in de keuze, herinneringen vooraf, en een vriendelijk onthaal als je de auto komt brengen/halen. Prima geregeld dus en het technisch deel is vanzelfsprekend. Indien er ruimte is dan wordt de auto zelfs even gewassen. Top!

Redelijk

Er is serieus naar de auto gekeken en de problemen lijken opgelost te zijn. Service wat minder. 35 euro voor gebruik van een auto als je alleen maar terug naar huis wilt rijden vind ik heel erg veel. En als je auto net een aircobehandeling gehad heeft in de week daarna een aanbieding krijgen met 10 euro korting voelt alsof je net een poot uit gedraaid is.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Probleem vakkundig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf afspraak plannen op korte termijn, makkelijk contact, snelle en goede uitvoering van werkzaamheden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf is goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima contact zeer goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Wensink zijn tot op heden zeer positief. Wordt altijd netjes ontvangen en over de service heb ik tot op heden niets te klagen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekender service en bovenal precies de juiste aandacht voor de klant. Tijdens de \"wachttijd\" heeft ook de afdeling verkoop aandacht voor de klant met een kort gesprekje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg prettig geholpen door Jeff van Laarhoven bij de keuze van onze nieuwe Ford Focus Active.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werd prettig en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top..deze auto gekocht en nog geen minuut spijt van

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat mijn auto gestolen en na terugvinden total loss gereden is door een verdachte, heeft verkoer Jeff van Wensink Arnhem leefde zeer mee en heeft geholpen een occasion van een andere vestiging naar Arnhem te halen en piekfijn in orde te maken voor mij. Hij heeft mij op een zeer persoonlijke en vlotte manier geholen. De service van locatie is top en snel. meerdere vestigingen werken goed samen voor het tevreden maken van de klant. Omdat in Arnhem meestal geen occations van deze kilometerstand verkocht worden (werd mij verteld) was er minder ervaring met de zaken die geregeld moesten worden en het tempo waarop. Daar heeft Jeff zijn uiterste best voor gedaan om turbo de auto perfect af te leveren. Het heeft me een hoop stress en zorgen bespaard. Complimenten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De bezoeken zijn nooit vlekkeloos. Er is altijd wat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed geregeld, duidelijke afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles ging snel en vlot! Van afspraak inplannen, auto brengen en leenauto mee tot weer de afhandeling andersom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en adequaat geholpen.

Over Wensink Arnhem Ford

Filter op Taal