Kundige aflevering

Prettig contact met de verkoopmedewerker Hans Schurer. Hij heeft mij goed geholpen en alles goed uitgelegd.

Top geregeld

Het probleem is perfect opgelost.

Zeer klant vriendelijke en correct geholpen

De meneer achter de balie wist bijna al gelijk wat het probleem was deze meneer heeft dus zeker wel kennis van auto’s zeer prettig dat heb ik wel eens anders meegemaakt dank hiervoor er werd ook gelijk naar verdere openstaande actie punten gekeken top

Zelfs toen Ford me niet meer kon helpen, lukte dat Wensink nog steeds.

De 7-polige stekkeraansluiting van mijn Mondeo uit 2001 zette afgelopen zomer bij mijn caravan een variërend aantal lampen aan, ook als ik de verlichting van mijn auto niet eens aan had. En toen ik de caravan naar de stalling wou brengen, deed de verlichting van de caravan opeens helemaal niets meer. Daarop ging ik naar Wensink. De magazijnmeester meldde aan service manager R. Stolk dat zowel Ford als Brink de noodzakelijke 13-polige stekker e.d. niet meer konden leveren. Een telefoontje van mijnheer Stolk naar een bevriende relatie met een garage, die oude onderdelen liever bewaart dan ze op te ruimen bleek helemaal raak. Mijn caravan mocht met de auto op een ruime parkeerplek logeren en een paar dagen deed alle verlichting het weer perfect. Johan Yntema, Emmeloord

Top geholpen

Medewerkers zijn top. Geven het juiste advies en zijn vriendelijk. Kwaliteit van de werkplaats is ook super.

Prettige omgang en goede service gekregen.

Prettige omgang en goede service gekregen.

Ik werd erg goed ontvangen, uitleg prima/uitgebreid en de auto zag er erg goed uit.

Goed overleg, meedenken!!

Het contact met Wensink was goed. Maar naar twee dagen moest ik de anwb bellen. De auto deed het niet. Toen bleek dat bij de nieuwe accu de klemmen niet goed waren vastgezet. Dit vind ik slordig.

Een dealer zoals dealer hoort te zijn.

Goede ontvangst, goed en duidelijk overleg over de auto, goede afhandeling en teruggave van de auto ( netjes uitgezogen en gewassen).

zeer klantvriendelijke ervaring!

zeer goed geholpen, makkelijk afspraak maken, goed overleg. Zelfs bij een lease auto!

Het luisterend oor van de receptionist zegt hem en dus ook mij alles.

Om ons kinderfietsje van mijn kleindochter te kunnen vervoeren moest een deel van de achterbank van mijn Mondeo neergeklapt worden. Ik ontdekte dat maar één deel van de bank naar beneden kon in plaats de beide bankdelen. Direct naar Wensink bleek om 16.55 u bij de inspectie dat een juistere afstelling van de beide kabels nodig was [voor mijn 18 jaar oude Mondeo]. Anderhalve dag later was het werk gedaan en stond de auto [ongevraagd] zelfs netjes weer schoongewassen voor mij klaar. Deze gang van zaken noem ik puik! Johan Yntema

Prettig en vakkundig met prima resultaat.

Prettig te woord gestaan. Vakkundige uitleg over uit te voeren onderhoud en daaruit voortvloeiende reparaties. Keurig alle bijbehorende documenten ontvangen. De C-Max functioneert weer perfect.

zeer tevreden, prima geholpen.

Mensen die met je mee denken en echt helpen.

Prima bedrijf. Geen klachten.

Zeer positief! Vriendelijk, flexibel, leveren een hoge kwaliteit en je krijgt persoonlijke aandacht

zeer behulpzaam en vriendelijk

Afspreken is nooit moeilijk, er is altijd een mogelijkheid die jouw het beste past. Het verrichte werk wordt altijd toegelicht zodat je begrijpt waarom wat ingedaan.

de mensen vriendelijk en goed

2 sterren: slechter dan verwacht

Over Wensink Aangenaam