3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sorry, maar ik voel me hier niet thuis. Ze bedoelen het goed maar de \"koude kak\"vind ik onpersoonlijk.\r\n Bij welk bureau moet je je eigenlijk melden? Balie is er niet. Je wordt aangekeken van \"wat kom je doen \".\r\n Niet als vroeger \"dag meneer wat kunnen we voor u doen \".

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al vanaf 2012 klant bij de Ford dealer eerst bij Broekhuis en die is door Wensink overgenomen en ben nog steeds heel tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is elk jaar weer de moeite om naar toe te rijden. goede ontvangst, service, en onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over verleende, vakkundige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Goede uitleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een werkplaatstarief van 127 euro per uur is best duur

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen bij Wensink in Emmeloord zijn prima.\r\nVriendelijke deskundige mensen, correct in de afspraken.\r\nWerkplaats bezocht i.v.m. uitvoeren van een onderhoudsbeurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring met dit bedrijf zijn goed, als er hogere zijn in het onderhoud wordt dit netjes telefonisch gemeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Zeer Klantvriendelijk\r\nBerinf. Men denkt mee met de klant en levert een goede goede service met net dat beetje extra. Bijzonder tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Maar ze doen reparaties om het doen. Nieuwe ruiterwisserbladen terwijl er net nieuwe opzitten. En meer van dat soort kleine dingen. Verder wel een goede service. Maar dat mag ook wel met zulke bedragen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Men is zeer klantvriendelijk. Noodzakelijke of wenselijke reparaties e.d. worden vooraf met de klant besproken. \r\nAls de auto weer opgehaald kan worden wordt dat tevoren tel. of via een sms keurig aangegeven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik kom al jaren bij Ford Wensink in Emmeloord, inmiddels mijn derde Ford bij deze dealer. Ik kwam met mijn andere auto, ook een Ford die niet bekend was en niet geregistreerd was. Medewerkers konden mij schijnbaar niet, er waren andere medewerkers. Ik kwam voor een kleine beurt en een APK, de kosten bleken achteraf 496,95,-. Ik kreeg een waslijst met aan zaken medegedeeld die niet noodzakelijk waren voor een APK.\r\n\r\nVertrouwen is compleet weg, erg jammer Ford Wensink Emmeloord.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik geen opmerkingen ik heb nog nooit zolang een vast merk gehad en garage bedrijf dus dat zegt genoeg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige garage altijd vriendelijk en bereid de best passende oplossing te vinden. Dit geld voor verkoop en verdere service handelingen. Deze auto is mijn derde nieuwe Ford omdat ik veel waarde hecht aan een goed team waarmee ik verder kan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, ook als de digitale afspraak niet correct is over gekomen, wordt bij de ontvangstbalie alles in het werk gesteld om de miscommunicatie te herstellen.\r\nMonteurs leveren prima werk en de auto wordt nog gewassen ook.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Emmeloord Ford