Prachtige auto, maar moet wennen aan de elektronica

Goede uitleg en neemt voldoende tijd voor vragen ,klant vriendeljik.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer goed met hulp van Dirk Zuidema

De verkoper Dirk Zuidema weet een simpele bandenwissel voor onze bedrijfswagens op een voor ons maar ook voor Wensink perfecte wijze te laten verlopen. Ik hoop dat de service, werkplaats deze werkwijze en service gerichtheid gaat overnemen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Grandioos! goede service en feedback

Onbekende storing in een nieuw geleverde auto is nooit leuk maar Wensink Emmeloord (lees Hans Schurer en Rick) hebben dit grandioos opgepakt, vervangende auto neergezet terwijl dit niet erbij hoorde en storing verholpen. Constant goed gecommuniceerd. Top!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals altijd top

De service was gewoon weer goed medewerkers zijn vriendelijk ,behulpzaam en nemen tijd om vragen te beantwoorden

prettig

Dirk is een top vent, leuk gesprek mee gehad en meteen klap erop.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service goed, jammer van de afhandeling.

Een versnellingsbak verwisselen op 57.000 km verwisselen, daar zit je niet op te wachten. Het is en blijft techniek dus alles kan een keer stuk. Door Wensink Emmeloord echter goed opgepakt. Afspraak verliep goed, vervangende auto en netjes op de afgesproken tijd weer klaar. Jammer dat Wensink van plan is om de brandstof in rekening te brengen die met de leenauto verbruikt is. Ik had aan de balie specifiek gevraagd of er bijzonderheden waren in het gebruik van de leenauto. Dit bleek niet zo te zijn. Bij de afhandeling kreeg ik te horen dat ik de auto had moeten tanken. " Ik krijg de rekening wel". Mijn auto had ondertussen de nodige testkilometers gereden met de nieuwe versnellingsbak. Ik heb niet om een defecte versnellingsbak en testkilometers gevraagd. Kan ik ook een rekening sturen voor de gemaakte kilometers?

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fantastisch geadviseerd en geholpen door Hans!

Vandaag heb ik mijn Ford Fiesta ST line mogen ophalen en dankzij de goede gesprekken en adviezen van Hans Schurer (sales bij Ford wensink) heb ik met een vertrouw gevoel mijn nieuwe auto aangeschaft.

• Prijs/Kwaliteit

Snel en vakkundig geholpen na acuut probleem

Goed en snel geholpen na acuut probleem

• Prijs/Kwaliteit

Nu mijn auto zowel gewassen is alsook in de was gezet, mag de winter komen!

De vertrouwde procedure 'u vraagt, wij draaien' werkt prima. Een extra waslaag voor de carrosserie is mogelijk en het batterijtje van de sleutel met afstandsbediening moest inderdaad vervangen worden. Ik kan nu weer maanden verder!

zeer goed

zeer goed

Prima voor elkaar

Goed en strak geregeld.

Goede begeleiding

Goede begeleiding

Zeer positief

Wensink Ford Emmeloord is zeer servicegericht. Eerlijk, open en betrouwbaar. Snelle communicatie waarbij ook meegedacht wordt in oplossingen

deskundigen genoeg

goede vakmensen zijn er aan werk

• Prijs/Kwaliteit

Prettig, correct en terzake kundig

De afspraak is via internet gemaakt. De opvolging daarvan is plezierig en correct.

Vlot en goed

Weer zeer fijn geholpen. Alleen jammer dat het keuzemenu voor het on-line afspraak maken niet overeenkomt met de actuele servicebeurt benaming. Maar prima geholpen aan de balie

• Prijs/Kwaliteit

Netjes en correct geholpen, opdracht keurig uitgevoerd

Prima, alleen nog geen factuur ontvangen!!

Mooie auto gekocht

Mooie auto gekocht, erg blij mee. Goed advies gehad. soepele onderhandelingen.

• Prijs/Kwaliteit

Vervangende auto was gelijkwaardig. Top Zelfs de bus was schoongemaakt. Top Reparatie keurig op tijd en de werkzaamheden netjes op papier gezet en meegegeven in een boekje.

• Prijs/Kwaliteit

Goede wijn behoeft geen krans!

Goede wijn behoeft geen krans!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende diagnose en zeer klantvriendelijke aanpak K

• Prijs/Kwaliteit

Gastvrij, professioneel en betrouwbaar.

Recall, snel opgelost door de mensen van Wensink.

prima geregeld

zie hierboven

Goede en snelle service.

De tijd die ingeschat werd voor de reparatie was zelf korter.

Betreft onderhoudsbeurt

Over Wensink Aangenaam