Uitstekende service

Elke kleine wens wordt tijdens het onderhoud uitgevoerd en daar heb ik uitleg over gekregen.

afspraak en timing uitstekend

gemaakte afspraak prima nagekomen en afgehandeld. toelichting op de werkzaanheden uitstekend.

prima geregeld

Netjes behandeld en de auto keurig afgeleverd

Goede Service

Ik ben goed ontvangen. Er stond een prima vervangende auto voor mij klaar. Ik kon zelf aangeven wanneer ik de auto weer wilde halen. En op deze tijd stond de auto gewassen en al klaar om weer mee te nemen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik ben bijzonder tevreden over het resultaat.

De afwerking van de schade is buitengewoon goed. Een prachtig resultaat.

Vlotte vriendlijke behandeling

Vanaf het maken van de afspraak voor de werkzaamheden tot aan de oplevering is alles vlet en goed verlopen , ook het invoegen van extra werk kon direct plaatsvinden. Geen nieuwe afspraken maar gelijk afronden. Ik heb dat als plezierig ervaren.

Net als anders super. Een minpunt, bespreken via de website was onmogelijk dus maar gebeld

topservice

super klantvriendelijk en goeie service!!

Netjes geholpen en auto na onderhoudsbeurt super afgeleverd .

Uitstekend geholpen prima

Goed geholpen prima bezoek

Tijd zal het leren

Occasion gekocht bij aflevering interieur erg vies , verkoper nog zijn best gedaan om bekleding schoon te krijgen. Vervolgens nog dezelfde week terug geweest met irritant geluid achter dashboard weg. Bleek interieur ventilator te zijn , moest besteld worden . Hiervoor afspraak gemaakt en tevens in de tussentijd gemeld dat roosters los zitten en dat de achterbumper een bolling heeft. Dit is uiteindelijk verholpen maar dit alles is niet gladjes verlopen, met name de communicatie.

Onderhoudsbeurt is correct en nauwkeurig uitgevoerd

ontvangst en afhandeling uiterst vriendelijk uitgevoerd

Prima service, vriendelijk personeel.

Het kost een beetje maar dan heb je ook wat.

Prima geholpen stond zelfs een huur auto klaar ( was niet aangevraagd of nodig) , bij auto ophalen auto weer top voor elkaar en schoon afgeleverd

Prettige en correcte behandeling

Als (vaste) klant wordt ik ook bij eventuele onverwachte problemen tijdens een onderhoudsbeurt vooraf goed geïnformeerd welke alternatieven er b.v zijn in bepaalde gevallen.

mijn beoordeling vande jaarlijkste onderhoudsbeurt is positief.

kontakt en afspraak voor de beurt verloopt volgens planning.

Goede service in alle opzichten

Goede klantgerichte service

Bij deze garage staat Service hoog in het vaandel

Mijn ervaring is: - Vriendelijk personeel - Men heeft een kostenreducerende werkwijze, wat wijst op betrokkenheid bij de klant - En service van hoog niveau. Dit alles is in deze tijd helaas zeldzaam aan het worden, maar hier niet.

Zeer tevreden!

De auto na een kleine beurt en keuring gewassen en gezogen op kunnen halen. Wat een service....

Uitstekend en vriendelijk

Onderhoud ingepland. Week voor de afspraak kregen we pech. Sensor in het blok was kapot en lekte olie uit het blok. Dit is super snel opgelost. Zelfde dag konden we de gerepareerde auto weer meenemen. Vriendelijk personeel. Week erop hebben we de auto gebracht voor onderhoud. ook Allemaal uitstekend.

Nette afhandeling bij uitlevering

Uitlevering nieuwe auto prima verlopen.

Correct en vakkundig

Uitstekend garagebedrijf. Alles wordt goed besproken en correct afgewerkt tegen een redelijke prijs.

Super goed geholpen door Maxim en Peter.

Probleem in de garantie periode goed afgewikkeld

Drie afgebroken wielbouten zijn in de garantieperiode vervangen en de overige wielbouten ook omdat ze te lang waren. Nieuwe velg en naaf ook doordat ze beschadigd waren door de afgebroken bouten.

Goede en vlotte service. Distributieriem gedaan. Op de factuur stond iets wat niet geheel duidelijk was, medewerker zou het uitzoeken. Op mijn verzoek hebben we niet verder gezocht omdat het niks belangrijks was. Kortom, tevreden.

Over Wensink Aangenaam