Klein probleempje werd keurig opgelost, zonder dat er kosten aan waren verbonden. Netjes naar je geluisterd, om probleem op te lossen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Netjes en correct geholpen

Ben nerjes vanaf afspraak tot eind keurig geholpen. Op het van dat de auto klaar keurig gebeld en daarnaast.ook volgens afgesproken tijd

• Prijs/Kwaliteit

Na zoveel jaren nog steeds zeer tevreden over uw service

Qua klantgerichtheid en behandeling nog steeds zeer tevreden

service als altijd

Andere auto gekocht, dus geen onderhoudsbeurt zoals in uw mail aangegeven. Niets op aan te merken.

Jammer

Jammer dat de communicatie niet juist verlopen is met Emmen waardoor ik de eerste keer voor niets naar Veendam gereden ben. Het probleem is de tweede keer goed verholpen.

kon beter

je wordt niet gebeld of de bus klaar is. je moet zelf overal achter aan

no nonsens, gewoon goed!

Afspraken worden altijd nagekomen, communicatie is helder en omgang met medewerkers ervaar ik als zeer prettig. Klant centraal, prima.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Een leuke garage met voldoende kennis

Helaas was de ontvangst bij de werkplaats receptie gewoon. Kom hier toch al vele jaren met mijn ford. Jammer dat de wisseling van de winterbanden niet is doorgekomen bij de vestiging terwijl ik wel van te voren dit had gemeld.

• Prijs/Kwaliteit

Heel tevreden over Wensink Veendam!

Goede service, vriendelijke medewerkers en fijn dat je van te voren een prijsopgave krijgt. Je weet precies waar je aan toe bent. En na afloop ook nog een hele schone auto :)

• Prijs/Kwaliteit

Geen bijzonderheden, gewoon goed!

Zie bovenstaande zin.

super

altijd keurig op tijd klaar en mooi schhoon

Zeer klantvriendelijk

Goed overleg en deskundig advies

Uitstekend!

Uitstekende service. Net personeel en snel geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de Wensink werkplaats

Ik denk dat het auto-onderhoud en de voertuig controle bij Wensink op een professionele wijze m.b.v. een goede checklist wordt doorlopen. Dit gebeurd door technici die alle technische bijzonderheden van de merken die Wensink verkoopt goed kennen. Zodat na de gecombineerde APK en onderhoudsbeurt de auto er weer een jaartje tegenaan kan. Het prijsniveau is aan de hoge kant, maar begrijp dat deskundigheid en kwaliteit ook een prijs hebben. Bovendien, goed personeel hoort een goede boterham te verdienen. Toch?

👍

Uitstekende service

Elke kleine wens wordt tijdens het onderhoud uitgevoerd en daar heb ik uitleg over gekregen.

afspraak en timing uitstekend

gemaakte afspraak prima nagekomen en afgehandeld. toelichting op de werkzaanheden uitstekend.

prima geregeld

Netjes behandeld en de auto keurig afgeleverd

Goede Service

Ik ben goed ontvangen. Er stond een prima vervangende auto voor mij klaar. Ik kon zelf aangeven wanneer ik de auto weer wilde halen. En op deze tijd stond de auto gewassen en al klaar om weer mee te nemen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik ben bijzonder tevreden over het resultaat.

De afwerking van de schade is buitengewoon goed. Een prachtig resultaat.

Vlotte vriendlijke behandeling

Vanaf het maken van de afspraak voor de werkzaamheden tot aan de oplevering is alles vlet en goed verlopen , ook het invoegen van extra werk kon direct plaatsvinden. Geen nieuwe afspraken maar gelijk afronden. Ik heb dat als plezierig ervaren.

Net als anders super. Een minpunt, bespreken via de website was onmogelijk dus maar gebeld

topservice

super klantvriendelijk en goeie service!!

Netjes geholpen en auto na onderhoudsbeurt super afgeleverd .

Uitstekend geholpen prima

Goed geholpen prima bezoek