Terugroepactie koplamp

Ga voor een terugroepactie voor de koplampen. Ik kom thuis, werkt maar één koplamp nog.. Na de motorkap geopend te hebben constateer ik dat de stekker niet is teruggeplaatst. Helaas dus nalatigheid van de betreffende monteur. Hoop dat een volgend bezoek positiever zal uitpakken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Top service, alles voor mij geregeld met Ford

Onverwachte reparatie noodzakelijk, de garage heeft alles top geregeld

prima prima

zoals ik gewend ben

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben tevreden over de klantvriendelijkheid van de Ford verkoper

Op de dag van de aflevering van gekochte Ford Fiësta ST Line werden we heel goed door Maxim geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijk personeel en zeer klant vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ze hebben een goede service vriendelijke medewerkers en goede kennis in huis daarom loop ik hier al meer dan 20jaar. Ga zo door

volgens afspraak en vriendelijk

Mijn ervaring met werkplaats en showroom personeel is dat er volgens afspraak gewerkt wordt en dat men zeer behulpzaam zijn.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

jammer dat jullie weinig onderdelen op voorraad hebben

slecht

Uitstekend geholpen

Zie bovenstaande

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klein probleempje werd keurig opgelost, zonder dat er kosten aan waren verbonden. Netjes naar je geluisterd, om probleem op te lossen.

Netjes en correct geholpen

Ben nerjes vanaf afspraak tot eind keurig geholpen. Op het van dat de auto klaar keurig gebeld en daarnaast.ook volgens afgesproken tijd

• Prijs/Kwaliteit

Na zoveel jaren nog steeds zeer tevreden over uw service

Qua klantgerichtheid en behandeling nog steeds zeer tevreden

service als altijd

Andere auto gekocht, dus geen onderhoudsbeurt zoals in uw mail aangegeven. Niets op aan te merken.

Jammer

Jammer dat de communicatie niet juist verlopen is met Emmen waardoor ik de eerste keer voor niets naar Veendam gereden ben. Het probleem is de tweede keer goed verholpen.

kon beter

je wordt niet gebeld of de bus klaar is. je moet zelf overal achter aan

no nonsens, gewoon goed!

Afspraken worden altijd nagekomen, communicatie is helder en omgang met medewerkers ervaar ik als zeer prettig. Klant centraal, prima.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Een leuke garage met voldoende kennis

Helaas was de ontvangst bij de werkplaats receptie gewoon. Kom hier toch al vele jaren met mijn ford. Jammer dat de wisseling van de winterbanden niet is doorgekomen bij de vestiging terwijl ik wel van te voren dit had gemeld.

• Prijs/Kwaliteit

Heel tevreden over Wensink Veendam!

Goede service, vriendelijke medewerkers en fijn dat je van te voren een prijsopgave krijgt. Je weet precies waar je aan toe bent. En na afloop ook nog een hele schone auto :)

• Prijs/Kwaliteit

Geen bijzonderheden, gewoon goed!

Zie bovenstaande zin.

super

altijd keurig op tijd klaar en mooi schhoon

Zeer klantvriendelijk

Goed overleg en deskundig advies

Uitstekend!

Uitstekende service. Net personeel en snel geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de Wensink werkplaats

Ik denk dat het auto-onderhoud en de voertuig controle bij Wensink op een professionele wijze m.b.v. een goede checklist wordt doorlopen. Dit gebeurd door technici die alle technische bijzonderheden van de merken die Wensink verkoopt goed kennen. Zodat na de gecombineerde APK en onderhoudsbeurt de auto er weer een jaartje tegenaan kan. Het prijsniveau is aan de hoge kant, maar begrijp dat deskundigheid en kwaliteit ook een prijs hebben. Bovendien, goed personeel hoort een goede boterham te verdienen. Toch?

👍

Over Wensink Aangenaam