Anders dan afspraak.

Er is toegezegd meteen apk uit te voeren dit moest ik nogmaals nadrukkelijk aangeven. Auto zou eine van de dag klaar staan. Vervolgens add blue moest net bijgevuld worden. Werd pas op de reis naar wensink aangegeven. Hier heb ik niet om gevraagd om te vullen. Krijg dan achteraf een factuur van 4 euro. Terwijl ik een service onderhoudscontract heb. Gemiste kans.heb mijn vraagtekens bij een volgende auto of dit wel bij wensink moet worden verkregen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Duidelijk, netjes en vriendelijk

Prima opgelost!

In Juni een gebruikte Mercedes bij Wensink in Assen met garantie gekocht. Zelf woon ik in Hoorn maar dat model in die uitvoering op dat moment maakte het de moeite van 190km afstand waard om de auto aan te schaffen en eenmaal gekocht werd de auto thuis afgeleverd. Top. Afgelopen weken bespeur ik condens in de koplamp. Even langs in Assen is dan net niet handig maar wel nodig voor een diagnose. Afgesproken met Wensink Assen dat ik Mercedes Gomes in Hoorn (hier 300m vandaan) er naar kon laten kijken. Gomes doet diagnose, houdt ruggespraak met Wensink in Assen en het resultaat is dat de auto kan laten staan bij Gomes in Hoorn om hem de volgende ochtend onder garantie gerepareerd (beide koplampen vervangen) te kunnen ophalen. Dat scheelt toch weer onnodige uren, kilometers en kosten waar niemand wijzer van wordt. Diepe buiging voor zo'n samenwerking van twee bedrijven!

Naar wens verlopen.

Volgens afspraak uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel, accuraat en vriendelijk.

Na mijn telefonische melding, betreffende het uitgevallen van mijn kentekenverlichting werd er direct gezocht naar een oplossing. Na enig overleg werd ik terug gebeld met de mededeling dat ik direct (13.00 uur) kon worden geholpen. ;) Bij aankomst direct te woord gestaan en het voertuig naar de werkplaats. De koffie was prima. Na ongeveer een half uur kreeg ik de melding dat mijn voertuig gereed was. Uitleg van de reparatie gaf mijn voldoende informatie. Ik heb de factuur direct afgerekend en ben vertrokken. Wel kreeg ik de factuur nog via de mail. :( Groet Luc

Keurig geholpen

Prima geholpen, moest alleen de volgende dag nog even terug komen omdat er een product niet op voorraad was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn ervaring was prettig en keurige behandeling

Kwaliteit

Goede contacten gehad met dhr. Vinke als ook met de monteur die mijn auto heeft gerepareerd. Alles transparant en de kosten waren ook nog eens 40% lager uitgevallen dan begroot.

keurig en netjes geholpen

netjes ontvangen , de 2 leenfietsen stonden klaar konden wij even de stad in . Even later de auto opgehaald en was netjes gewassen ( top) . Nog even uitleg gekregen over mercedes me app.

Onderhoud goed, goede service

Het onderhoud, bandenwissel en de gelijk uitgevoerde APK zijn heel goed afgehandeld! Ook de ‘nazorg’ was goed. Top! We komen de auto later nog wel een keertje wassen dat was nu niet mogelijk omdat de wasstraat in onderhoud was. Tot ziens

gedaan wat nodig was

Naast de banden schijven en remblokken vervangen. Goed onderhoud erg belangrijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed ontvangst er zeer vriendelijk.

Er is tijdens en voor de afspraak op een zeer vriendelijke manier contact geweest en de wensen van de klant zijn meegenomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima service MAAR absoluut geen 10!

Dit is de 2e x dat mijn auto een beurt krijgt. De 1e keer was er te veel olie in gedaan. ik kreeg waarschuwing: te veel olie, oliepeil verlagen. Wilde gisteren bij het ophalen nog zeggen: toch niet weer te veel he.. En wat schetst mijn verbazing: na ca 30km rijden (vanochtend ook weer) gaat weer het lampje branden. Het oliepeil is bij stilstand tot het maximum afgevuld. Als het dan warm wordt blijkt er te veel in te zitten. De vorige keer ben ik terug gegaan naar de garage. Dat doe ik nu niet weer. ik heb absoluut geen tijd (net nieuw bedrijf overgenomen, werk 16 uur per dag). Volgende week woensdagochtend ben ik weer in Assen. Als jullie vinden dat het afgetapt moet worden kan ik de auto tussen 8.15 en 12.00h missen. Wim van Dijk

Topservice!

Als ik mijn auto breng/ophaal voor een beurt is alles tot in de puntjes geregeld. Nooit eerder was ik er fan van om naar een officiële autodealer te gaan. Ik had namelijk altijd het gevoel dat ze veel te duur waren t.o.v. een "merkloze" servicegarage.. Wensink heeft mij er in de afgelopen 1,5 jaar van overtuigd dat het wel kan. Gisteren de auto opgehaald en ze hebben hem zelfs gewassen!

volgens afspraak

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Gastvrij en welkom

Na 20 jaar bij Mercedes in Leeuwarden voor het eerst een onderhoud in Assen. Ontvangst was gastvrij en welkom. Keurige ruimte om te werken. Auto in perfecte staat afgeleverd; schoon van binnen en buiten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer slechte garage(verkopers), werkplaats is ok

Wij hebben in November 2020 een Mercedes C350e gekocht(GS-996-T) wat een ellende hebben we met deze auto gehad. Het bleek na onafhankelijk onderzoek een schade auto te zijn geweest. Hoe we zijn behandeld door het "verkoop Team " is op zijn zachts gezegd teleurstellend, we zijn zelfs met een spontaan openspringende achterdeur naar huis gestuurd terwijl er een kind achterin zat.....werd mij gewoon verteld maak maar even afspraak met de werkplaats.... de verkoper nam niet eens de moeite om van zijn stoel af te komen om de mankementen te bekijken, het ging van roest vorming tot beugels van de rolhoes die er spontaan afvielen er waren op den duur 18 punten van afkeur. om een lang verhaal kort te maken auto na 8 maanden ingeleverd en geld retour.... waar ik 1.5 week op moest wachten, als ik een auto koop moet ik ook direct betalen, maar eenvoudig geld terug storten is al te moeilijk blijkbaar en het ging toch om een aanzienlijk bedrag. Voor ons, familie en vrienden geen auto meer van Wensink!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

klantvriendelijk en prima service

Wederom door Nils Vinke prima geholpen, erg tevreden over zijn correcte werkwijze.

vlot geholpen

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Aangenaam verrast

Na jaren BMW te hebben gereden nu mijn Mercedes voor z'n eerste onderhoudsbeurt. Voorbereiding en uitvoering zoals je mag verwachten van dit merk. Top...

Super snel geholpen

Tussendoor geholpen met motorstoring. Paar keer gebeld om mij op de hoogte te stellen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen aan de receptie

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima volgens verwachting

Prima bejegening, uitgaande van een technisch goede onderhoudsbeurt, met goed advies.

Zeer Goed

Klantvriendelijk, goede service en deskundigheid.

Werd direct geholpen

Duitslandlaan 2