Al jaren erg tevreden

Goede service en informatie verstreķing, van planning tot en met uitvoering

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn problemen zijn goed in kaart gebracht, de reparatie is perfect uitgevoerd en de auto rijdt weer fantastisch. Vakkundig en plezierig te woord gestaan en goed geholpen. Echter wat mij zwaar tegenvalt dat de startmotor, al na 140.000 km vervangen moest worden, dit is niet echt Mercedes kwaliteit. Zeker ook, omdat ik geen trekhaak heb en zeker ook geen aspiraties heb om coureur te worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Erg tevreden over de gehele gang van zaken

Professionele aanpak van dhr. Niels Vinke Een ambassadeur voor Wensink automotive Prijs kwaliteit factuur is correct

Wordt altijd goed geholpen

Kan niet beter.

Altijd goed.

• Reden bezoek N.v.t.

goed geholpen

alles volgens de bevindingen uitgevoerd

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik ben al jaren klant bij Wensink en mede door de gehele service dik tevreden. Auto wordt opgehaald en terug gebracht op afgesproken plek terwijl ik aan het werk ben. Dat noem ik super service!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

correcte en persoonlijke/technische benadering.

Ben al langere tijd tevreden met de benadering en behandeling , betreffende handelende zaken ,omtrent het onderhoud van mijn auto.

Correct en aangenaam

Heb eigenlijk maar met 1 persoon te maken. En dat is de receptionist. Dat gaat over en weer zeer plezierig.

Word altijd netjes geholpen

Wordt netjes geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle service in noodsituatie zonder afspraak

Ik had ineens beide voorlichten kapot en moest voor jaarwisseling rijden in het donker. Binnen een uur waren beide lampen vervangen, zonder dat ik een afspraak had gemaakt. Ik kon voor de jaarwisseling gewoon en veilig op pad.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nu voor derde keer de apk inrekening en weer om correctie moeten vragen.

Als klant van jullie al meer dan 50 jaar was het voor mij genoeg en ben ik op zoek gegaan naar andere mogelijk heden dus ben ik vandaag in het bezit van een Mercedes 180 B klasse.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Juiste persoon op de goede plek!

snelle service

De bandenwissel is snel gedaan.Lekkere koffie maar akelig harde stoelen in de zithoek :( Geen gezellige zithoek

Altijd fijn

Ik word altijd heel prettig geholpen bij Mercedes. Dank jullie wel!

Ervaring is prima

Vriendelijke mensen ,waar ik altijd goede afspraken mee kan maken.

Prima!

Communicatie uitstekend Snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen door vriendelijk en deskundige medewerkers

prettig

redelijk

Men heeft getracht een storing te verhelpen nadat de auto eerst een dag in assen is geweest voor onderzoek. Nadat de auto er voor een tweede keer ter reparatie was geweest bleek dat de storing nog niet verholpen te zijn, en de auto nog precies het zelfde deed. Sterker nog het bleek dat zonder overleg of toestemming de sofware was overschreven waardoor ik met de auto weer naar het sofware bedrijf moest om dit te laten herstellen, wat overigens keurig door Wensink was aangegeven en zou ook door jullie worden betaald, Ik heb nu weer een afspraak voor donderdag 2 december om een vervolgreparatie te doen. Ik hoop en verwacht dat e.e.a dan netjes zal kunnen worden opgelost zowel technisch als ook financieel.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig kwam Niels Vinke mij over op het moment dat ik echt in de problemen zat toen mijn Mercedes het niet deed. Dat het niet hoger scoort komt doordat ik, ondanks dat ik gebruik ga maken van een servicecontract wat inmiddels bekend is, de volle pond moet betalen voor de leenauto. Ik heb dit tot dusver alleen maar als service gekend.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed vervangen en lekkere koffie

Moest wachten op het Wisselen van de zomerbanden naar winterbanden. Duurde wel een dik uur maar hoefde mij niet te vervelen. Kon naar auto's kijken en genoeg koffie drinken

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Probleemloos

Ik werd vriendelijk ontvangen

Ik voelde mij op een prettige manier behandeld. De vragen die ik stelde werden goed en prettig beantwoord.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima service en zeer klantvriendelijk

Ik heb Wensink gebeld omdat er diverse functies uitgevallen waren volgens de computer. Helaas wel een lange wachttijd (10 minuten) voor ik iemand aan de lijn kreeg. Diegene heeft me vervolgens doorverbonden naar de betreffende dealer (Assen). Ik mocht langskomen en het defect (een sensor) is gelijk verholpen. Ze zijn 2 uur bezig geweest en tot mijn grote verrassing hoefde ik niets af te rekenen. Garantie, terwijl de auto toch al 8 jaar oud is. Geweldig, het merk Mercedes kan voor mij niet meer stuk. Groet, André van Ham.

Duitslandlaan 2 9403 DK Assen

Over Wensink Aangenaam