Eerlijk en duidelijk.

Ben dik tevreden met monteur die aan mijn auto werkt

correcte behandeling

afspraken worden nagekomen en begrijpelijk uitgelegd wat er gebeuren moet,gaat

Monteurs uitstekend

Kortgeleden mijn Hymer camper op basis van een Mercedes Sprinter voor een grote onderhoudsbeurt en apk naar Mercedes Wensink in Assen gebracht. Alle punten van groot onderhoud prima uitgevoerd plus de aandachtspunten voor de apk, deze zijn ook gelijk vervangen/gerepareerd. De camper loopt weer als een zonnetje en kan er dan ook weer met een gerust hart mee op vakantie. Hierbij wil ik Niels Vinke, die helaas al een paar maanden uit de running is, veel sterkte toe wensen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Niets bijzonders, maar gewoon goed

Mercedes servicepunt in een Ford garage. Keurig, vriendelijk en alles goed geregeld. Het was wel prettig geweest als de (zeer recente) adreswijziging was gecommuniceerd, nu stond ik op het oude adres voor een dichte deur. Gelukkig waren ee nog mensen aan het werk die me naar het nieuwe adres verwezen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ongezellig en erg volgepropt met auto 's.

Ongezellige lokatie. Erg klein en donker zithoekje. Niets te lezen, geen krant, geen tijdschriften. Allemaal nieuw personeel. Ze waren wel vriendelijk, daar was niets op aan te merken. Echter als je voor een bandenwissel 1 uur moet wachten dan is een krant toch wel het minste wat er kan liggen.

zeer bedroevend

Ik had voor vrijdag 8 april een afspraak voor een A.P.K. keuring van mijn camper ( sprinter) om 13.00 uur. Ik was ruim op tijd een moest onnodig lang wachten bij de balie en werd niet begroet. Uiteindelijk kwam een meneer na mij toe die mij aansprak. Na een handtekening gezet te hebben onder de opdracht kon ik plaats nemen in de wachtruimte. Na een uur wachten dacht ik bij mijzelf, dit duurt wel erg lang en ben gaan kijken. De camper stond inmiddels weer buiten en ik naar de balie waarop ik zei, "volgens mij is die klaar want hij staat weer buiten" Een andere man zei toen, dat zijn collega ermee bezig was, en het duurde weer een poos voordat de desbetreffende collega mij aansprak. De auto is niet goed gekeurd en hij liet mij de aandachts punten zien. a: remleiding achter verroest b: een uitlaatklem moest gelast c: voorremmen gangbaar maken. Om dit te laten maken waren de kosten ruim € 900,-- Aangezien ik zelf ook technisch onderlegd ben en met vele auto's naar de A.P.K. keuring ben geweest vertrouwde ik dit niet en ben elders voor een second opinion geweest. Wat bleek: a: de remleiding achter had welliswaar een beetje roest maar totaal niet ernstig en zeker geen afkeur! b: de uitlaatklem zat inderdaad wel een klein scheurtje in maar ook dit was niet noemenswaardig en geen afkeur, omdat de uitlaat nog altijd stabiel onder de auto gemonteerd zat! c: De voorremmen zijn ook gecontroleerd en deze waren gangbaar, dus ook geen punt van afkeur! U zult begrijpen dat ik deze keer zeer teleur gesteld ben in het bedrijf Wensink Assen en aangezien de auto onterecht is afgekeurd, ben ik ook niet van plan de herkeuring te moeten gaan betalen. Ik reken er nu op dat Wensink met een passend voorstel komt. Mvg Clemens

• Reden bezoek N.v.t.

Snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen.

Werkplaats ervaring goed.

Goed en verzorgd

Conform afspraak en en garantie. Vriendelijke werkplaats medewerkers.

• Reden bezoek N.v.t.

Uitstekend zegt alles

Vriendelijke ontvangst. Vlotte afwerking.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkplaats denkt mee Jongens helpen ondanks de drukte

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Contact met de vestiging in Assen en communicatie, zeer slecht.

Telefonisch contact opnemen met de vestiging is haast niet mogelijk, de telefoon wordt niet opgenomen. Je wordt doorverbonden met een telefoniste, deze probeert je dan door te verbinden, ook dit lukt meestal niet. De telefoniste stuurt dan een mail naar de vestiging met het verzoek om terug te bellen, aan dit verzoek wordt nooit voldaan. Vorig jaar speelde dit ook al, maar dit jaar is het alleen maar slechter geworden. Contact met je klant op wat voor manier dan ook, is het sterkste punt van je bedrijf. Wanneer contact niet mogelijk is, dan wordt je als klant niet serieus genomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nieuwe pand is wennen, maar het vertrouwde is gebleven. Service en overleg.

Nog altijd goed contact en overleg aan de balie en in de werkplaats.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

rommelig

Nieuwe garage geen ruimte ander personeel andere benadering. Als dit zo blijft geen vooruitgang. Na opmerking gaf men aan dat dit nog veranderd. Veel personeel zien lopen maar sfeer?

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Goede service, auto netjes gewassen weer mee gekregen. Helemaal Top! Iets waar Wennink Assen niets aan kan doen is. Wensink Veendam is er niet meer, en moet nu met mij auto verder rijden voor een garage bezoek. Is soms omslachtig.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel goed en doeltreffend geholpen

Apk was niet in orde maar ik zou een paar dagen later op reis gaan voor 6 weken Gezorgd dat alles toch nog op tijd klaar was

zeer goed

Correcte afhandeling en goede communicatie.

Goede reparatie

Goede service en reparatie, maar wel duur.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De vertrouwde service en klantvriendelijkheid. Ondanks dat de showroom, werkplaats en parkeerterrein nog niet op orde zijn.

Vlot geholpen

Geweldig, fantastisch mensen

De monteurs verdienen te weinig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Sinds ik Mercedes rij en klant ben bij Wensink Assen heeft men mij altijd uitstekend geholpen.

Zoals altijd uitstekend

zie boven

Uitstekend!

Zeer tevreden en vol lof!

Keurig geregeld !

Lekke/kapotte band , snel geregeld . Goede communicatie .

Over Wensink Aangenaam