Keurig, zoals het hoort..

Keurig zoals het hoort..

Top service

je wordt altijd goed geholpen.

Het lijkt goed gelukt de grote beurt en apk, gisteren

Zo als boven omschreven. Altijd goede behandeling bij de receptie en door de monteurs. Ik mag graag ook even een praatje maken met de zeer sympathieke verkoper Marcel Eisen, die mij al de 5e Vito heeft verkocht.

APK keuring correct afgehandeld.

Keurig en correct behandeld

Het kan altijd beter

Goede service met door omstandigheden hier en daar wat haperingen maar in het geheel een aangename ervaring.

Goed en vakkundig

Goed en vakundig geholpen ondanks vakantie periode

kan beter

de mercedes is geen goed produkt meer

stipte afspraak, perfecte afhandeling

Vanuit Hoogeveen rijd ik voor de service naar Assen. Ik schreef het al eens eerder: mijn verstandhouding met Niels (en zijn collega's) in de receptie, en Louis in de werkplaats zijn zo goed dat ik daar graag even voor heen en weer rijd. Niet dat ik in Hoogeveen slechte ervaringen had, maar zo loopt het nu eenmaal. vr. groet, J.Z.

Goede uitleg gehad .

Ze luisteren goed en ze kennen je. Je bent geen nummer.

Je wordt altijd goed geholpen.

Wordt altijd netjes geholpen

Makkelijk om een afspraak te maken, bij kleine probleempjes ook zonder afspraak eigenlijk altijd direct geholpen, als er evt onderdelen besteld moeten worden, toch op korte termijn een plekje voor reparatie. Vriendelijk personeel en er is altijd koffie.

Service is super

Mijn ervaring met wensink assen is super. Service/klantvriendelijkheid. Wordt goed overlegd wanneer iets vervangen/gerepareerd moet worden en wordt ook goed uitgelegd wat het probleem/storing is. Al met al top.

Professioneel bedrijf met aandacht voor de klant

In april dit jaar hier een gebruikte Mercedes gekocht. Afspraak gemaakt om een paar garantiepunten op te laten lossen. Keurige afspraakbevestiging en reminder-sms. Prettige ontvangst en serieuze aandacht voor de door mij benoemde punten.

Prettige ontvangst, goede voorlichting en complete aflevering.

Het is gegaan zoals afgesproken, kortom zoals je mag verwachten van een dealer van het kaliber Wensink heel gewoon. Trouwens auto was in onderhoud in Emmen.

Goede ontvangst en deskundigheid van Niels, de baliemedewerker. Monteurs weten waar ze het over hebben en voeren de reparaties goed uit. Ook correcte bediening door magazijn medewerkers.

oke

Prima service. Denkt mee met de klant. Oplossingsgericht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tot nu toe altijd goede ervaringen, zowel aan de balie als de werkplaats

Perfect!

Assen is een prima Service punt en na vele jaren blijft het voor mij de locatie voor onderhoud aan mijn MB (ondanks het feit dat ik uit Hoogezand kom en Groningen / Veendam dichterbij zijn)

Over Wensink Aangenaam