Goede service, waar voor je geld.

Gemakkelijk een afspraak maken via internet. Nette prijs via onderhoud contract. Ben zeer tevreden.

topservice

snel geholpen en alsnog een leenauto meegekregen. Ik heb mijn auto in onderhoud via een onderhoudsabonnement...aanrader.

Prima service en vakkundigheid

Het onderhoudsboekje is niet ingevuld. En dat is niet de eerste keer. Telefonisch heel slecht bereikbaar. Tijdens onderhoudsbeurt was er geen tijd meer om naar een storing te kijken.

Netjes geholpen

Netjes geholpen ,fiets mee om heen en terug te komen . Auto ook netjes schoon

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke ontvangst. Kopje koffie en na enige tijd klaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen bij mijn autostoring

Menselijk, betrokken en voortvarend

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geregeld en prima service

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Alles over algemeen duidelijk geregeld

Alles prima geregeld. Van afleveren auto tot het weer ophalen van de auto. Enige puntje was dat men niet af wist van mijn Service abonnement en dat De APK keuring Bij inzit.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

alles volgens plan en goed behalve te hoge prijs voor een huurauto alleen van garage naar huis en terug gr. bj

super top

ben zeer correct geholpen,

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

gasgenerator drijfgas airbag gerepareerd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Door Mercedes Nederland, had ik mijn brief ontvangen dat de airbag in mijn stuur vervangen moest worden en ik me op een bepaalde tijd bij die garage in Assen moest melden. Toen ik me melden bij de balie wisten de medewerkers van niets, wat mij zeer verbaasde. Vervolgens werd mij een kop koffie aangeboden en was de reparatie snel gedaan maar ik zie het positief vond. Maar de communicatie bij Mercedes kan schijnbaar beter. Bij mijn eigen garage gaat het gelukkig wat makkelijker allemaal. De medewerkers van Mercedes Assen vond ik erg vriendelijk vandaar dat ik op zeven punten uitkom

Vlot, vriendelijk

Zeer snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Was teleurgesteld over de afspraak en wat er bij de dealer in Assen bekent was

Ik had een afspraak gemaakt in Assen en moest er om 9:30 zijn later kreeg ik bericht dat ik 10 min van tevoren aanwezig moest zijn , ook geen probleem. Ik had telefonisch afspraak gemaakt en hij zou om 12:00 uur klaar zijn . Echter dat wisten ze in Assen niet dus waarschijnlijk einde dag klaar voor een simpele 1 e beurt van de auto met ongeveer 900O km op de teller . Later kreeg ik om 11:00 uur telefoontje dat er ook de versnelling olie moest worden vervangen dus wat moet dat moet en zouden me bellen wanneer hij klaar was . 16:46 was hij klaar daar was ik niet blij mee want mijn hele planning liep bij mij in de war. Maar goed is niet anders , waar ik wel van baal (heel erg zelf ) dat ik nu de hele oprit vo. Heb liggen met olie druppels van zowel de versnellingsbak als Motorolie . Jullie tappen dus niet netjes af en maken de boel schoon als het mis is gegaan , ik ben heel benieuwd naar jullie reactie en hoe jullie dat denken op te lossen. Gr Matthijs Heijenga Bovendiepen 10 9471 JG Zuidlaren mijn nummer is : 0630424559.

slecht

monter bouke norg heeft alles goed opgelost wel een dag later planer was de auto vergeten zij dat die geen sleutel had telefoon in assen is slecht niet berijkbaar werkplaats top planer jeffery kan je geen afspraak mee maken kan beter iets anders gaan doen

Van 5 sterren naar matig

Vorig jaar mijn CLA Shooting Brake aangeschaft op de oude locatie en was heel tevreden met de afhandeling van een paar restpunten, zeer coulant, makkelijk 5 sterren. Dit jaar wou ik graag het digitale onderhoudsboekje bijhouden met een A9 beurt en een APK. Bleek nu dat de beurt die vorig jaar was besproken bij aanschaf niet officieel was geregistreerd maar alleen als 'budget beurt' in het eigen systeem staat. Niet verwacht en ontbreekt er weer een jaar het digitale boekje. Daarop wou ik nu ook graag alleen de olie van motor en bak laten verversen plus evt de apk ipv het gehele 'pakket'. Maar nee dat kon niet.. het was nu alles of niets. Naam van de persoon zal ik niet noemen maar dat was geen geïnteresseerd of begripvol gesprek. Ik moest er maar over nadenken. Na opnieuw een bezoek en in gesprek met de verkoper van mijn auto toch besproken dat ik alleen onderhoud van de versnellingsbak liet uitvoeren. Overig contact was klantgericht en uitvoering van het onderhoud naar wens. Toch was dit was wel een domper om niet even mee te denken met de klant.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het was van mijn kant niet duidelijk of de bodemplaat aan de voorkant wel of niet was vervangen, omdat ik nog steeds geluid hoorde wanneer ik over een drempel reed. Ik werd keurig te woord gestaan en mijn auto kwam op de brug om samen te kijken naar de bodemplaat. De bodemplaat bleek wel te zijn vervangen, het bleek een andere plaat te zijn waar iets mee aan de hand was en waar met een kleine ingreep ervoor gezorgd werd dat ik geen geluid meer hoor wanneer ik over een drempel rijd.

Prima, volgens plan

Adequaat

Aardige jongens.

Wordt netjes en beleeft geholpen.

Correct en snel afgehandeld

telefonisch afspraak gemaakt voor APK. stipt op tijd, na aanmelding, ging de auto naar de werkplaats.

Super goed

Goede ontvangst, alle punten goed uitgevoerd en doordat hij niet door de APK kwam kon de camper nog even langer blijven staan, ivm dat ik de volgende dag op vakantie ging.

Top service!

Handelen conform afspraak

Afspraak gemaakt voor servicebeurt en apk, waarbij ook nog extra services worden aangeboden. Top geregeld.

Over Wensink Aangenaam