Gemakkelijk een afspraak maken via internet. Nette prijs via onderhoud contract. Ben zeer tevreden.
snel geholpen en alsnog een leenauto meegekregen. Ik heb mijn auto in onderhoud via een onderhoudsabonnement...aanrader.
Het onderhoudsboekje is niet ingevuld. En dat is niet de eerste keer. Telefonisch heel slecht bereikbaar. Tijdens onderhoudsbeurt was er geen tijd meer om naar een storing te kijken.
Netjes geholpen ,fiets mee om heen en terug te komen . Auto ook netjes schoon
Goed
Vriendelijke ontvangst. Kopje koffie en na enige tijd klaar.
Menselijk, betrokken en voortvarend
Bedrijfsnaam | Nvt |
Goed geregeld en prima service
Bedrijfsnaam | Bucksy’s Klussen en Montage |
Alles prima geregeld. Van afleveren auto tot het weer ophalen van de auto. Enige puntje was dat men niet af wist van mijn Service abonnement en dat De APK keuring Bij inzit.
alles volgens plan en goed behalve te hoge prijs voor een huurauto alleen van garage naar huis en terug gr. bj
ben zeer correct geholpen,
Bedrijfsnaam | particulier |
gasgenerator drijfgas airbag gerepareerd.
Door Mercedes Nederland, had ik mijn brief ontvangen dat de airbag in mijn stuur vervangen moest worden en ik me op een bepaalde tijd bij die garage in Assen moest melden. Toen ik me melden bij de balie wisten de medewerkers van niets, wat mij zeer verbaasde. Vervolgens werd mij een kop koffie aangeboden en was de reparatie snel gedaan maar ik zie het positief vond. Maar de communicatie bij Mercedes kan schijnbaar beter. Bij mijn eigen garage gaat het gelukkig wat makkelijker allemaal. De medewerkers van Mercedes Assen vond ik erg vriendelijk vandaar dat ik op zeven punten uitkom
Goed
Zeer snel geholpen
Ik had een afspraak gemaakt in Assen en moest er om 9:30 zijn later kreeg ik bericht dat ik 10 min van tevoren aanwezig moest zijn , ook geen probleem. Ik had telefonisch afspraak gemaakt en hij zou om 12:00 uur klaar zijn . Echter dat wisten ze in Assen niet dus waarschijnlijk einde dag klaar voor een simpele 1 e beurt van de auto met ongeveer 900O km op de teller . Later kreeg ik om 11:00 uur telefoontje dat er ook de versnelling olie moest worden vervangen dus wat moet dat moet en zouden me bellen wanneer hij klaar was . 16:46 was hij klaar daar was ik niet blij mee want mijn hele planning liep bij mij in de war. Maar goed is niet anders , waar ik wel van baal (heel erg zelf ) dat ik nu de hele oprit vo. Heb liggen met olie druppels van zowel de versnellingsbak als Motorolie . Jullie tappen dus niet netjes af en maken de boel schoon als het mis is gegaan , ik ben heel benieuwd naar jullie reactie en hoe jullie dat denken op te lossen. Gr Matthijs Heijenga Bovendiepen 10 9471 JG Zuidlaren mijn nummer is : 0630424559.
Bedrijfsnaam | Heijenga |
monter bouke norg heeft alles goed opgelost wel een dag later planer was de auto vergeten zij dat die geen sleutel had telefoon in assen is slecht niet berijkbaar werkplaats top planer jeffery kan je geen afspraak mee maken kan beter iets anders gaan doen
Bedrijfsnaam | rozenveld |
Vorig jaar mijn CLA Shooting Brake aangeschaft op de oude locatie en was heel tevreden met de afhandeling van een paar restpunten, zeer coulant, makkelijk 5 sterren. Dit jaar wou ik graag het digitale onderhoudsboekje bijhouden met een A9 beurt en een APK. Bleek nu dat de beurt die vorig jaar was besproken bij aanschaf niet officieel was geregistreerd maar alleen als 'budget beurt' in het eigen systeem staat. Niet verwacht en ontbreekt er weer een jaar het digitale boekje. Daarop wou ik nu ook graag alleen de olie van motor en bak laten verversen plus evt de apk ipv het gehele 'pakket'. Maar nee dat kon niet.. het was nu alles of niets. Naam van de persoon zal ik niet noemen maar dat was geen geïnteresseerd of begripvol gesprek. Ik moest er maar over nadenken. Na opnieuw een bezoek en in gesprek met de verkoper van mijn auto toch besproken dat ik alleen onderhoud van de versnellingsbak liet uitvoeren. Overig contact was klantgericht en uitvoering van het onderhoud naar wens. Toch was dit was wel een domper om niet even mee te denken met de klant.
Het was van mijn kant niet duidelijk of de bodemplaat aan de voorkant wel of niet was vervangen, omdat ik nog steeds geluid hoorde wanneer ik over een drempel reed. Ik werd keurig te woord gestaan en mijn auto kwam op de brug om samen te kijken naar de bodemplaat. De bodemplaat bleek wel te zijn vervangen, het bleek een andere plaat te zijn waar iets mee aan de hand was en waar met een kleine ingreep ervoor gezorgd werd dat ik geen geluid meer hoor wanneer ik over een drempel rijd.
Adequaat
Wordt netjes en beleeft geholpen.
Bedrijfsnaam | BB vof. |
telefonisch afspraak gemaakt voor APK. stipt op tijd, na aanmelding, ging de auto naar de werkplaats.
Goede ontvangst, alle punten goed uitgevoerd en doordat hij niet door de APK kwam kon de camper nog even langer blijven staan, ivm dat ik de volgende dag op vakantie ging.
Top service
Afspraak gemaakt voor servicebeurt en apk, waarbij ook nog extra services worden aangeboden. Top geregeld.
Bedrijfsnaam | Trip |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.