Afgesproken prijs wordt niet nagekomen

2 weken voor de afspraak heb ik gevraagd wat de kosten waren. Dat kan ik u vertellen zei de dhr. €415 Krijg ik nu een rekening van €680 Waar gaat het mis. Wat kost een 2de beurt wel niet???

De rekening viel nogal tegen bij service A3

betrokkenheid,advies...kortom,goede service

zie boven

Goed, duurde wel lang.

Bedankt voor de laadkabel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst en service prima op deze locatie.

Goede ontvangst en service prima op deze locatie. snelle actie en waardige leen auto geregeld. leuk en betrokken personeel.

Te duur

750 euro voor een reguliere beurt is simpelweg te duur

Adequaat, vriendelijk

Betrof een aankoopkeuring uitgevoerd in Assen. 'Omweg' van telefonisch contact is misschien even lastig maar de vriendelijkheid, adequaatheid en terugkoppeling zijn prima.

Snelle actie

Reparatie was binnen een dag klaar. , erg fijn

goede service

Alles gedaan wat ze moesten doen alleen had ik gevraagd om een update van mijn Android radio zodat ik zonder snoertje mijn telefoon kan gebruiken voor bv de navigatie. Hadden ze nameliojk wel bij mijn collega gedaan

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Sterke verbetering van communicatie naar de klant.

Mijn ervaringen met de werkplaats waren altijd al uitstekend. Gelukkig zijn de problemen met de werkplaatsreceptie behoorlijk verbeterd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoud uitgevoerd en daarmee is alles gezegd

Onderhoud is, voor zover ik kan beoordelen uitgevoerd. Afmelding van gereed zijnde auto is niet gedaan. Humeurig receptioniste die aangeeft dat dat wel is gedaan en beëindigd abrupt telefoongesprek. Auto van binnen half schoongemaakt. Prijs/kwaliteit verhouding is hier niet goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Monteurs in de werkplaats perfect en deskundig en vriendelijk. Ook de balie medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Alleen de computersystemen laten de wensen over voor de balie medewerkers.

Oplichterij

Mij wordt verteld dat er van alles mis is aan de auto voor een totaal van € 3500, Bij controle bij 2 andere bedrijven blijft daarvan niets over !

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Beurt is goed gedaan en de auto is mooi schoon gemaakt.

Top !!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wederom ellende met een terugroepactie en over de rammel en piepende remmen en een defecte airco

Ervaring is dat ik nooit meer Mercedes rij En dat jullie klaarblijkelijk x op x mij lastigvallen met een tevredenheid onderzoek terwijl het probleem niet serieus wordt genomen. Ja inruil en duur bijbetalen. Maar Mercedes en kwaliteit gaan niet samen!

Gedegen maar wel duur!

Correcte afhandeling

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik kwam voor een terugroepactie van mijn auto. Zeer vriendelijk te woord gestaan, kopje koffie tijdens het wachten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Eerste ervaring met deze garage is prima gezien de heldere communicatie en geleverd werk.

De communicatie was prima zowel voor de servicebeurt als bij de oplevering. De service punten zijn goed doorgenomen en de aanvullende punten genoteerd. Thuisgekomen(met de leen e bike)gebeld met informatie wat er was geconstateerd en overlegd over de te nemen stappen. De prijs werd direct aangegeven. Gebeld toen servicebeurt klaar was. Vlot( goede informatie) en kwalitatief goed afgehandeld. Zeer tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het personeel is erg aardig; daar ligt het niet aan.

Dat er in de zithoek/wachtruimte totaal niets te lezen is (geen krant, noch tijdschriften) ervaren wij als erg onprettig. Het wachten duurt op die manier wel heel erg lang. Een auto te leen krijgen is er ook niet meer bij. Die moet je huren voor een behoorlijk bedrag. De beurt wordt op die manier wel heel erg duur.

• Service N.v.t.

Tevreden

Snel en correct geholpen, ondertussen koffie aangeboden gekregen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Om een afspraak te plannen duurde bijna twee maanden, erg lang zeker omdat ik nu ver over de km stand kwam voor de onderhoudsbeurt

Geen uitstraling als Mercedes dealer

Helaas is de vestiging geen officiële Mercedes agentschap meer , en bij ontvangst is dat ook het gevoel. Een occasions plein met meerdere merken. Op deze manier werd ik ook ontvangen voor mijn gevoel. Bij de vorige locatie werd je als Mercedes rijder ontvangen. Ik heb 2 Mercedessen bij Wensink in onderhoud en twijfel als ik weer terug ga.

Vriendelijk en efficiënt

Super goed