7

Ben goed geholpen met auto kopen.

Zeer goed uitleg gehad over auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Ervaringen met Wensink zijn prima.

Wordt keurig behandeld door de medewerkers van Wensink - Assen. De werkzaamheden door MB voorgeschreven worden als over done ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

goede en snelle service

ik ben snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Zwaar ontevreden

Nadat jullie onderhoud aan mijn auto hebben gepleegd (service A + APK) werd mij ook verteld dat er een software-update vanuit Mercedes was uitgevoerd. Nadat ik met de auto gereden heb ontdekte ik dat de auto anders reed en een ander, meer brommend geluid maakte en behoorlijk meer diesel verbruikt. Ik ben daarom terug naar de garage gereden met de vraag wat er veranderd was met de update. Mij werd toen verteld door zowel de baliemedewerker als de chef-monteur dat de auto moest "wennen"aan de update en dat ze vonden dat ik geïrriteerd was. Nu, daar hadden ze gelijk in. Dat het hogere verbruik tijdelijk was. Ik heb nog gevraagd of ze wellicht iets aan het Ad-Blue systeem hadden veranderd. beide antwoordden met een absolute NEE! Aangezien ik niet technisch onderlegd ben heb ik daar toen maar genoegen mee genomen maar ik had al zo mijn twijfels. Navraag bij andere monteurs van andere Mercedes vestigingen bevestigden dat mijn twijfels terecht waren. Daarom maar gebeld en gevraagd wat er dan precies voor update uitgevoerd was en wat daar dan het nut van is. Dat moest uitgezocht worden en ik zou hierover terug gebeld worden. Dat is ook gebeurd. Toen kwam het hoge woord er uit! Er waren wijzigingen aangebracht in de software met betrekking tot Ad-Blue. Dat ik dan uit mijn vel spring vinden jullie schijnbaar vreemd. Ik heb geëist dat mijn auto terug moet worden gezet naar de instellingen zoals ik de auto heb ingeleverd voor de servicebeurt. Ook daar kreeg ik een onbevredigend antwoord op. Meneer zou zijn "best" doen. Een verhaal met toestemming uit Portugal om dit te mogen uitvoeren.Kan ik niets mee. Terugzetten!! Ik betaal de factuur dan ook niet, voordat ik tevreden ben. Mijn vertrouwen in jullie garage is hierdoor gedaald tot onder nul.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed werk volgens afspraak

Communicatie rondom beurt was duidelijk en correct. Uitvoering prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima

Prettig ontvangst door de medewerkers. Goed geholpen en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

super fijn

Zeer prettig ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
9

Goede garage (vestiging Assen)

Klantvriendelijk en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Goed, kan niet beoordelen wat er gebeurt is.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Duidelijk en correct

Zakelijk, duidelijk alleen jammer dat mijn bus niet schoongemaakt was of een wastegoed is meegeven wat je wel bij de service van een dealer mag verwachten. Volgens de man was mijn bus al schoon zat....... jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
7

Goede ervaring

Goede service, houden aan afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
6

Schade afhandeling prima, service onvoldoende

De schade afhandeling was prima De service minder De achterbumper aan de kant van de brandstofdop vervormd steeds meer. Bij de schade reparatie gevraagd hoe dat kan Antwoordt:Dat kan komen door de diesel brandstof die daar langs lekt. In mijn beleving zou het ook kunnen komen van de zon of een combinatie van beide Als het van de brandstof is vind ik dat een ontwerp fout en zoek dan een oplossing om dit als nog te verhelpen. De reactie was zwaar teleurstellend, geen verantwoording bij Mercedes. Kwaliteit?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

heel goed

Voldeed aan mijn verwachtingen. Rekening lager als aangeboden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

snel adekwaat geholpen

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Altijd weer top geregeld en zo op weg

Je word hier altijd snel en goed geholpen. Als je even moet wachten staat er prima koffie voor je klaar in een ruime rustige koffie hoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Uitmuntend

Zeer professioneel en attent

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Geweldig geholpen, keurig overleg tussen de monteur en mijzelf. Iemand die meedenkt.

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Vriendelijk en correct personeel

Keurig netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Uitstekend

Prettig en daadkrachtig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Perfect

Denken goed mee. Persoonlijk contact. Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Teleurgesteld

Auto gekocht waarvan bekend was dat het dak lekte het probleem zou verholpen zijn maar dit was absoluut niet het geval dak lekte nog steeds behoorlijk waardoor ik 3x ekstra vanaf texel naar Assen heb moeten rijden om het probleem op te lossen en dit voor mij natuurlijk ook de nodige onkosten met zich mee heeft gebracht! Teleurgesteld omdat niemand even excuses heeft gemaakt! Vriendelijke groet Gina Ps wel een heel goede ervaring gehad bij wensink Heerenveen daar zal ik u nu op beoordelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Goed geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Super service van balie tot monteurs

Altijd goed deskundig en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekende dienstverlening

Ben zeer tevreden omtrent de service van de firma

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte garage. Alles zeer correct.

Altijd eerlijk en netjes advies. Doen hun uiterste best

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina