9

Professioneel bedrijf met aandacht voor de klant

In april dit jaar hier een gebruikte Mercedes gekocht. Afspraak gemaakt om een paar garantiepunten op te laten lossen. Keurige afspraakbevestiging en reminder-sms. Prettige ontvangst en serieuze aandacht voor de door mij benoemde punten.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Prettige ontvangst, goede voorlichting en complete aflevering.

Het is gegaan zoals afgesproken, kortom zoals je mag verwachten van een dealer van het kaliber Wensink heel gewoon. Trouwens auto was in onderhoud in Emmen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en deskundigheid van Niels, de baliemedewerker.\r\nMonteurs weten waar ze het over hebben en voeren de reparaties goed uit.\r\nOok correcte bediening door magazijn medewerkers.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf oke
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Denkt mee met de klant. Oplossingsgericht.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tot nu toe altijd goede ervaringen, zowel aan de balie als de werkplaats
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Assen is een prima Service punt en na vele jaren blijft het voor mij de locatie voor onderhoud aan mijn MB (ondanks het feit dat ik uit Hoogezand kom en Groningen / Veendam dichterbij zijn)
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze keer, wederom uiterst tevreden.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben dit keer zeer teleurgesteld in het afhandelen van de fout, niet dat ik de monteur iets verwijt, die heeft heel correct gehandeld maar de receptie niet. Het komt er op neer dat er een fabrieksfout in de montage van de sensor voor een voor liggende auto zat, en blijkt dat een kabel in de fabriek onder de sensor door ligt terwijl aan de zijkant volgens tekeningen kabelschoentjes zijn gemonteerd waar de kabel in hoort te liggen, hierdoor lag de sensor uit een klip waarmee deze bevestigd is en had nu dus een verkeerde hoek. De monteur heeft de kabel nu goed bevestigd en de sensor vast geklikt en de bumper weer gemonteerd.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal gesproken zijn we altijd heel tevreden over Wensink; dit keer liep e.e.a. echter anders... Van de 2 problemen (beide nog onder garantie) werd er 1 verholpen maar bleek er nog wel een sierlijst los in de auto te liggen; de andere klacht is - naar ons idee - totaal niet verholpen (problemen met gordel). Toen we terug gingen werden we te woord gestaan door een van de Ford receptionisten; hier was werkelijk iedere moeite te veel voor. Kortom, anders dan we gewend zijn; zeker voor verbetering vatbaar.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen positief
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf over het algemeen goed,aar de laatste keer niet.na serivice beurt. problemen met de remmen ,blijken na 15000 km al versleten(kan niet waarzijn) Verlengde Sterverzekering wijst claim af Ga hier niet mee accoord(zie brief)
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken goed nagekomen, flexibel toen er toch vervangend vervoer moest zijn.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100%
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over Wensink Assen Mercedes-Benz

Filter op Taal