fijne reparatie en goed

Mijn auto rook anders, Wensink heeft meteen gevonden waar het aan lag en dat gerepareerd, erg goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

reparatie goed, maar vertrouwen is niet best

mijn ervaring met het personeel is prima verlopen, auto functioneert weer goed. Wel vindt ik het niet goed dat ik de auto pas een jaar ongeveer in mijn bezit heb en al 2000euro aan onkosten heb gehad aan reparaties. Ik heb al meerdere onderdelen moeten vervangen net na de garantie, de mensen van Wensink hebben gevraagd dat er een garantie kon zijn uit coulance, hierin heeft het hoofdkantoor niet toegestemd. Ik heb wel wat korting gehad maar ik had het netter gevonden dat het toch onder de garantie had gevallen of een 50-50 in de kosten. verder ben ik wel tevreden over het personeel van Wensink Nijmegen. Tom de bruijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een hele journey vanaf september 2021 naar nu. Geweldig en zeer correct behandeld door Wensink.

Vooral het geduld in deze hectisch periode van Marc Schipperheijn en collega. Ben zeer tevreden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

zeer goed en snel geholpen

altijd correct behandeld

Prima !

Prima en snel verholpen !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De auto met 31000km op de teller met een half jaar garantie werd niet goed afgeleverd

Ik zag een buitenkans bij Wensink in Emmeloord. Weliswaar een diesel maar met weinig km. Een half jaar garantie. Gezien ervaringen in Nijmegen met vertrouwen aangeschaft. Echter, onderweg blijkt op de eerste dag dat ad blue bijna op was, ik kon na 400km niet meer starten gaf het display aan. Bijgevuld maar de waarschuwing ging niet weg. Gebeld, ik kon gewoon doorrijden. De volgende dag een zachte band, opgepompt, maar bleef lekken. Bleek beschadigde band. Vervangen. Op reis door Europa met vriendin. Nu in 4 maand 12000km gereden. Steeds met storende waarschuwingen. Hulpbatterij nu vervangen, maar nog niet goed. Eco start-stop werkt niet. Bij de koop nog gevraagd naar adblue, "meneer, tussen de beurten hoeft het nooit aangevuld te worden". Een slechte ervaring deze keer.

Goede snelle service

Tijdens APK een defecte veer geconstateerd en deze de volgende dag vakkundig gerepareerd. Fijn dat het binnen 1 dag geregeld was.

zoals gewoonlijk uitstekend

Ben al jaren klant bij WEnsink. Ik word altijd prettig en snel geholpen. Mijn auto wordt perfect afgeleverd. Groeten, Hans Barten

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig goede service en klantvriendelijkheid

Ik ben al jaren klant bij Wensink en heb al die jaren al een onderhouds contract.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Duidelijk, makkelijk, vriendelijk en snel

Afspraak maken gaat digitaal en dus erg makkelijk. Voor de afspraak nog een herinnering en op de dag zelf nadat de auto klaar is, keurig smsje.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Altijd goed

Altijd naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen. Reparaties gaan in altijd in overleg.

Prettig en vakkundig

Goede ervaring met Wensink Mercedes garage in Nijmegen.

Super goed

Wij werden geholpen door Sjoerd verkoper in Nijmegen super goed

Klote

Niet

Receptie perfect, rekening ondermaats

Storing op display motor, Max 30 min uitlezen en zonder gebruik materiaal rekening van 300€ Echt absurd, zeker als je al 22 jaar vaste klant ben in onderhoud en aanschaf van nieuwe voertuigen. Debiteuren administratie gemaild en tot heden geen reactie mogen ontvangen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Wederom geen leen auto beschikbaar.

Ondanks de vermelding van let op graag Leen auto beschikbaar stellen omdat dit de vorige keer (ook aangegeven) niet goed ging, was deze nu weer niet beschikbaar. Wel is er wat geregeld uiteindelijk maar is wel vervelend. Ook gaf ik aan of de auto om 16:30 uiterlijk klaar zou zijn (opmerking bij maken afspraak) werd afgedaan op locatie dat dit nagenoeg onmogelijk was ivm de grote beurt. Waarom worden dat soort zaken niet geregeld of vooraf tijdig gecommuniceerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles volgens afspraak goed verlopen.

Servicebeurt keurig uitgevoerd, netjes te woord gestaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige manier van ontvangst, goed bereikbaar.

Zakelijke maar prettige manier van zaken doen, vriendelijke verkoper. Duidelijke en goede uitleg bij aflevering, geen haast werk, tijd voor de klant.

snel

Alles naar wens

goed snel en professioneel

snel en goed geholpen

Open en eerlijk

Eerste in instantie kwamen wij net voor sluitingstijd tijd ! We werden goed ontvangen door Marc van wensink Nijmegen en daarmee hebben we een vervolg afspraak gemaakt , hij heeft zijn word waar gemaakt om snel te schakelen om offertes temaken over de auto’s . En uit eindelijk is het proces ook goed verlopen !

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

de ontvangst en medewerking van dhr. van Someren zijn meer dan goedd.

het geheel was erg fijn de ontvangst de koffie en de foto en de bloemen en de les, voor mij als vrouw was ook meer dan goed.

Fijne goede service

Word goed geholpen goede service

• Deskundigheid N.v.t.

Tevreden

Makkelijk om afspraak te maken, brengen en ophalen zonder problemen, en alles naar wens.

Hogelandseweg 98-100 6545 AB Nijmegen

Over Wensink Aangenaam