Prima!

Altijd goed en vakkundig. Positieve feedback: mag iets vriendelijker bij ontvangst. Beetje stug. Groeten komt goed over bij klanten ;)

matig

het is altijd veel gedoe om een overzicht van de controlepunten te krijgen, het kan kort maar het is altijd wat, hebben jullie geen voorschriften hoe dat moet ???

• Reden bezoek N.v.t.

Professioneel en vriendelijk

Zie boven

Goed en vriendelijk personeel

Heel tevreden

goede service

netjes geholpen, goede communicatie, duidelijk en correct.

Slecht

Niemand geeft een shit Dealer had kunnen terugbellen of probleem verhopen was...geen enkele response . Zogenaamde premium merk. ..

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het bezoek aan de werkplaats was prima. Snel en goed geholpen. Minder goed was het volgende: * Geen uitnodiging van Wensink voor de apk ontvangen. * Zelf de afspraak online gemaakt, maar zou per mail worden bevestigd. Is niet gedaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na lang wachten is de auto eindelijk afgeleverd (7 maanden wachttijd). Begeleiding en service door Marc Schipperheijn was uitstekend. Hij heeft er veel moeite gedaan zodat de auto niet nog langer in de "wacht" stond. Daar was wel enige tijd sprake. Bedankt daarvoor.

Prima service!

Service adequaat en snel uitgevoerd.

Prettig en zeer deskundig

‘T kost een paar centen maar wel een fijn ontvangst, goede koffie, snelle service doordat er tijdens de Apk erachter kwamen dat accu vervangen moest worden en een uitlaat siersel vast gezet moest worden. Goed geholpen door top monteur die met zorg mijn auto heeft geïnspecteerd

superservice!

• Reden bezoek N.v.t.

Perfect.

Goed, vakkundig, volgens afspraak.

Goed en netjes geholpen

Vond alleen dat de communicatie tussen desk en werkplaats wat karig er stond op de werkorder, kijk alarm na , wat ze ook gedaan hebben maar waarom er daarna toch nog een storing inzit daar is niet naar gekeken terwijl door ons duidelijk gezegd is wat de storing is. Beetje jammer.

uitstekend

prima ervaring met de mensen aan het loket bij de werkplaats. telefonische afspraak met de centrale minder.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed maar met openstaande vragen

APK Keuring prima verlopen en tevreden over afhandeling door service medewerker. Echter matig omdat ik nog wacht op een aangevraagde offerte voor het vervangen van de 4 banden met optioneel het vervangen van de rechter voorvelg (ivm stoeprand beschadiging). Ik weet zo even de naam van de baliemedewerker die mij geholpen heeft en mijn wensen weet voor de nwe banden niet meer en ben zelf ook nog niet aan bellen toegekomen. De offerte zou ik svp nog willen ontvangen.

Correcte service

Alles keurig verzorgt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wordt altijd netjes en snel geholpen

Ben al jaren vaste klant

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Echt een super ervaring en nog geen minuut spijt!

Als eerste fijn ontvangst in de showroom. Daarna goede uitleg en klaar om de eerste kilometers te gaan maken. En nu de eerste 200 kilometer erop zitten en dat was echt een super ervaring!

vlot geholpen

Volgens afspraak auto afgeleverd voor de vervanging van de airbags. Binnen 30 minuten gereed.

Vriendelijk en deskundig

Het reserveren voor een afspraak voor de werkplaats online was erg gemakkelijk De gevraagde leen auto stond klaar en ik werd op tijd geïnformeerd door de receptionist dat ik de auto eerder kon ophalen. De auto stond gewassen klaar

snelle service

plezierig en snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne Bali mensen . Zijn kundig lossen problemen gied op .

Top geholpen

Goede service en korte lijntjes en prettige mensen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service in een prachtige garage

Uitstekend verholpen probleem aan de auto en ook nog door vriendelijk en deskundig personeel

Zeer goede service!

Wensink Nijmegen heeft een hele goede service, aan te raden om een auto te kopen.

Over Wensink Aangenaam