Eind goed al goed!

Mijn eerste ervaring met de verkoper was niet goed. (afstandelijk, enigszins arrogant en afspraken niet opvolgend) Toch ben ik tot koop van mijn nieuwe Mercedes overgegaan. Ik was ongerust over de uiteindelijke uitkomst maar de 2e verkoper heeft dit goed opgelost. Opvolging van gemaakte afspraken worden soms niet opgevolgd. Dit zou zeker beter kunnen. Daarbij zou de kennis van het nieuwe product (EQC) beter kunnen.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goed en vriendelijk geholpen door Gerben. Ten alle tijden stond hij klaar om onze vragen te beantwoorden en advies te geven.

redelijk

Winterbanden waren weer niet aanwezig. nieuwe afspraak moeten maken.

A.u.b. geen tevredenheidsonderzoeken.

Goede morgen, In deze tijd van de zich steeds verder intensiverende tevredenheidsonderzoeken, je kan tegenwoordig nog geen pakje kauwgum meer kopen of er volgt een tevredenheidsonderzoek op, zou ik terug willen keren naar de basis. Wij nemen als klant, van u als dienstverlener/leverancier een product/dienst af, als u van ons niets hoort, kunt u er van uit gaan dat de levering naar tevredenheid door ons is ontvangen, mocht er naar ons idee iets niet kloppen of beter kunnen dan melden wij ons. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, L. Nouwen

geweldig

zeer snel en vriendelijk geholpen

Vieze nasmaak

Velg is beschadigd in werkplaats . Erg jammer . Updates zijn netjes uitgevoerd .

• Prijs/Kwaliteit

-Toereikende antwoorden op mijn vragen. -Lakstift voor kleine reparatie aan portier. Doe het zelf. ( Lakschade door onbekende.)

Zeer goede service

zonder afspraak langs met een kapotte koplamp. Werd vrijwel direct geholpen. beide koplampen vervangen, op verzoek van mij, en tevens de bandenspanning gecontroleerd en op druk gebracht.

• Prijs/Kwaliteit

Ik dacht dat de band geen genoeg lucht inzat, bleek er een spijker in te zitten. Ik vroeg of ik een afspraak kon maken maar werd meteen geholpen door u medewerker Stijn Janssen.

Kon gelijk langs komen.

Motormanagement lampje ging branden.

weinig informatie

bij afleveren van de auto werden mij de sleutels overhandeld en dat was dat geen werkplaats rapport voor een B beurt wil ik wel weten wat er aan de auto gedaan is . ik kan nergens laten zien dat alle beurten zijn gedaan bij de dealer in dit geval wensink nijmegen . graag een reactie van u . vriendelijke groet wout siroen .

• Prijs/Kwaliteit

snel en prima geholpen bij een onverwachte storing

zie boven

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

nog nooit zo'n uitgebreide toelichting gehad bij een nieuwe auto

gewoon prima, netjes ontvangen, uitgebreid tijd genomen voor uitleg. kijk er tevreden op terug

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb alleen nog steeds geen factuur gehad en had gevraagd om Mercedes Me opnieuw te activeren maar dat is ook nog niet gebeurt. Misschien zou iemand hier nog naar kunnen kijken. Gr. Danny.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

De bezem heeft goed geveegd

Alles super geregeld De bezem heeft goed geveegd en het is een nette super garage van Mercedes Ben super tevreden geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Leek goedkope apk maar niets is minder waar

Ging voor apk ivm prijs en afstand. Ak voor nog geen 20 euro. Echter ja bleek ineens een kentekenlampje kapot te zijn vervanging 30 euro???????? Kentekenplaat moest eraf 10 euro 2 lampjes a 2.50 per stuk??? Repareren kentekenlampjes op een Aygo 10 euro.. hoop geld voor weinig.werk.

Zoals gebruikelijk weer positief

Zoals gewoonlijk heel tevreden over de dealer. Alleen dit keer was ik er oa om Ad-blue en moterolie bij te vullen! Adblue is bijgevuld volgens de grafiek in de auto maar de 3/4 liter moterolie kan ik niet terugzien in de gragfiek (stond nml nog steeds net boven min.)

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Correct en vriendelijke ontvangst.

Indien er extra zaken aan het licht komen tijdens de onderhoudsbeurt, wordt dit netjes vooraf gemeld met opgave van de kosten. Het is aan de klant om dit te laten uitvoeren

Een professionele grote organisatie

Professionele service, let op het persoonlijke en de after sales en wordt niet te professioneel!

Slecht

Slecht communicatie vanuit wensink. Ze zeggen terug te bellen en er word maar niet terug gebeld. Je krijgt gratis vervangend vervoer en vervolgens moet je deze gaan betalen en ook worden we beschuldigt van schade rijden met een wagen wie we niet eens gehuurd hebben. Daarbij meer Dan 4 keer terug geweest voor 1 reparatie Korte om een bedrijf met zoon status is dit zwaar onder de maat

Klantbeleving creëren is niet moeilijk

Het merk vraagt om een uitstekende beleving, jammer dat het uiteindelijk moeilijk blijkt te zijn. Uitleg wat er gaat gebeuren bij het brengen van de auto, uitleg over de vervangende auto ( en niet half wijzen waar die misschien kan staan ). Uiteindelijk zelf moeten bellen met de vraag of de auto klaar is ( en dan bijna verwijtend moeten horen dat de receptie om 17 dicht is en de verkoop om 18 afsluit.....sorry er zijn mensen die andere werktijden hebben ). Etc etc.....niet de verwachte merkbeleving

• Prijs/Kwaliteit

Goed en ook verwacht van Mercedes

Echter 1 puntje: ik zou gebeld worden als onderdeel binnen zou zijn . Ik heb echter zelf moeten bellen.

slechte service en communicatie

Afspraken die niet nagekomen werden, leugens werden er verteld omtrent reparaties die uitgevoerd zouden zijn maar in werkelijkheid niet gebeurd zijn. Werknemer die de lijn botweg verbreekt, vervolgens de vrachtwagen niet wil laten repareren. Kortom een bak ellende, pas later via een eindverantwoordelijke voor elkaar gekregen dat de vrachtwagen gerepareerd werd. Nooit meer wensink !!

ontevreden

er zijn zonder overleg 2 banden op de sprinter gelegd. Banden zitten niet in het service contract dus zou in overleg moeten gaan. Tevens was ik en onze chauffeur van mening dat de banden nog niet aan vervanging toe waren. Discussie achteraf voeren is dan erg lastig.

Over Wensink Aangenaam