Mn cabrio is mn allesie die alleen uit de garage komt met mooi weer Als mercedes dan garantie geeft kan ik alleen maar nog trotser zijn op mijn speeltje De service en vriendelijkheid aan de balie is n dikke tien

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben zeer goed geholpen in de aankoop en aflevering van mijn EQS door Luuk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Deze week een probleem gehad werd netjes door vertegenwoordiger geholpen naar half 7. Top

super service

Hans Smeulder heeft me in het het hele aankoop proces goed begeleid. Je koopt natuurlijk niet iedere dag een nieuwe Spinter. Van de financiering tot en met de uitleg van de radio. Heel fijn deze service!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

tot nu toe zonder meer goed

ik heb alleen ervaring met de verkoopafdeling gehad. Deze was heel prettig, vriendelijk en duidelijk.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijk, snel en zeer goed geholpen met aankoop EQE

Ik zocht een EQE sport met bepaalde opties en bekeek of deze ergens direct op voorraad was ipv nieuw bestellen met bijbehorende wachttijd. Uiteindelijk gevonden in Wensink Nijmegen en was supergoed geholpen (kudos voor Luuk ). Aantal keer telefonisch geschakeld en kreeg direct een scherpe offerte. Ook snel gereageerd via de e-mail. Snelle levering van de auto die schoon en supernetjes eruit zag. Special thanks voor Luuk. Kan iedereen aanraden en gun iedereen zijn eigen 'Luuk' bij het bestellen van een auto :)

ZEER TEVREDEN

PRETTIG

Teleurstellend.

Bij eerste bezoek nog geen kop koffie aangeboden. Wel proefrit gemaakt en inruilprijs gekregen. Op vragen via email daarna foutieve informatie en belofte gekregen die niet is nagekomen. (Geen alarmklasse 4/5 zoals gezegd en terugroepaktie niet voor aflevering uitgevoerd als beloofd. Heb zelf oplossing voorgesteld mbt alarm. Verkoper maakte op mij een nogal ongeïnteresseerde indruk.

Slechte communicatie

Na jaren (40 jaar) trouw Mercedes rijden stappen wij over na een ander merk, wij hebben zijn zeer ontevreden over de service en informatie van Mercedes. Wij hebben in 2021 2 sprinters besteld waarbij de levertijd veel langer was dan aangegeven maar zeker ook de informatie hierover was zeer slecht (wij moesten bijvoorbeeld zelf aangegeven dat de 2 bussen al klaar stonden in Heijen). Wederom hebben wij in 2022 2 sprinters besteld (aangegeven dat de communicatie beter moest zijn) deze zouden in maart 2023 geleverd worden, begin april bel ik zelf maar weer op wanneer ze geleverd worden? Na het verstrijken van een aantal dagen krijg ik te horen dat de bussen zijn verplaatst naar oktober omdat het niet een gebruikelijke kleur is (waardeloos). En wederom moet ik weer bellen wanneer ze nu eindelijk geleverd gaan worden, 31 november krijg ik een mail dat ze binnen zijn (ik neem aan dat er van de fabriek ook een leverdatum wordt gegeven). Wij worden totaal niet op de hoogte gehouden van de status van de bussen, elke keer moet ik zelf bellen (nu staan ze ook al weken klaar om naar de inrichter gebracht te worden)?

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Goede service, duidelijke communicatie

Prima service en kwaliteit

Zoals altijd zeer goed

Prettige ontvangst en zeer vakkundig personeel en vriendelijk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed geholpen,niets was teveel. Voor ons de eerste dat we kennis maakte met de vestiging in Nijmegen. Onze eerste wagen in private Lease. Het feit dat we de wagen bestelde bij Wensink Nijmegen,en dat we zelf uit Eindhoven komen zegt genoeg. We hadden meteen een goed gevoel.

snelle vakkundige afhandeling storing

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik werd snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan

Was goed

Goed hoor

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Totaal Service bij vanaf offerte, koop t/m aflevering

Met totaal Service bedoel ik naast de goede aflevering en uitleg van de auto ook de budget service abonnement en de aanvullende auto verzekering, dus alles onder een dak

Afspraken worden niet nagekomen

Ik had een afspraak staan voor een terugroepacties. Hierbij zou de passagier airbag worden vervangen. De afspraak stond om half 11. Bij aankomst hoorde ik dat het wel tot 3 uur kon duren. Het was druk… nadat ik rond half 4 belde, werd mij verteld het kon wel 5 uur worden, maar ik werd gebeld als die klaar was. De volgende dag(!) heb ik zelf gebeld rond half 10. Toen werd mij verteld dat de auto klaar was. Slecht communicatie!! Waarvoor maak ik dan een afspraak?

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zeer prettige en deskundige verkoper

Het betrof aankoop van een auto en verkoop van de bestaande auto. Dhr Marc Schipperheijn (sales) nam al de tijd en alle vragen werden na tevredenheid doorgenomen. Proefrit kunnen maken en hierna de nieuwe auto samengesteld met snelle levering.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dank aan Peter van Wensink Nijmegen voor het ingang zetten van de reparatie van mijn auto. Vanwege garantie was het lastig welke vestiging de reparatie mocht uitvoeren.

Kei goed

Kei goed Ik word altijd goed en netjes ontvangen en behandeld

afspraken worden goed nagekomen

de auto wordt goed gemaakt en de communicatie als er iets is verloopt ook goed (goed tevreden)

Correct en klantvriendelijk

Ik voel mij als klant correct en vriendelijk behandeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ontvangst, zowel in verkoop als door de chef werkplaats was absoluut plezierig en voortvarend.

Ondanks het feit dat ik "slechts" mijn winterbanden kwam halen en ik verzocht deze in het moment te wisselen met mijn zomerbanden, daar ik naar Duitsland moest en daar de winterbanden plicht al van toepassing was, kwam de werkplaats mij op zaterdag notabene, geheel tegemoet. Klein uurtje wachten met een kopje koffie en klaar. Met oprechte dank! Klein attentie puntje, de telefonische bereikbaarheid, ook door de week kan wat beter. Echter, dit in het licht van onderbezetting door de huidige personele markt, begrijpelijk.

Hogelandseweg 98-100 6545 AB Nijmegen

Over Wensink Aangenaam