Snelle service!

mijn Lease auto moest voor een grote beurt naar de garage en dit kon gelukkig ook in Nijmegen. Het is snel gedaan en volgens mij ook goed want de auto loopt (en liep) als een zonnetje, er is zelfs schoongemaakt aan de binnenkant!!

zeer positief

snel vriendelijk en goed

Keurig geholpen

Ondanks Corona goed geholpen en ons werk uit handen genomen door de goede service.

Prima garage

Ik heb goed contact met de mannen van de receptie per telefoon en per mail

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Mijn ervaring was weer prima.

De APK inclusief het wassen van de auto en dit zonder meerprijs is een perfecte service van Wensink.

• Deskundigheid N.v.t.

Professioneel en kundig

Stijn Jansen weet waar hij mee bezig is. Kundig en sociaal vaardig maakte hij alles in orde. Ik kan niet beoordelen wat de monteurs hebben gedaan maar dat zal ook goed zijn geweest.

Goede onderhoudsbeurt

Alles weer volgens afspraak verlopen. Prijs wel aan hoge kant.

Goede Service

Goede service! Attente receptionist!

Problemen keurig opgelost.

Er zaten wat productiefouten in mijn nieuwe auto maar dit is keurig opgelost door Wensink.

Vriendelijk, behulpzaam en klantgericht

Plezierig, behulpzaam en conform afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben tevreden over de service

Klantvriendelijk en deskundig geholpen Wachten bij een lekkere kop koffie en een showroom vol mooie auto’s geen probleem

Zeer goede service

Goed en snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden, goed contact met verkoper. Voldoende aandacht en zeer attent

Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Afwachtend

Op afspraak binnen gekomen, met een storingsmelding “airbag links voor, zoek een werkplaats op”. Sleutels afgegeven en rustig door de showroom gelopen, prima koffie, beetje lezen, nog een rondje door de uitgestorven showroom. Geen enkele informatie ontvangen en na ruim 2 uur naar de balie gegaan met de vraag of ze al iets wisten, hoe lang nog etc. Bleek de auto klaar te zijn en stond te wachten in de wasstraat. Een pro-actievere informatievoorziening zou mijn ervaring veel beter hebben gemaakt. Korte update dat ze weten wat het is en dat het .... gaat duren.

Reparatie in garantietijd

Na krap een half jaar na aanschaf van mijn Mercedes B 2020, weigert de achteruitrijcamera. Na 2 bezoeken en 4 uur wachttijd was het probleem opgelost.

Alles goed geregeld

Top geregeld

perfect

ga zo door

Punctueel, pro actief

Haal en breng service, alles keurig op tijd met telefoontje vooraf. Alle afgesproken werkzaamheden punctueel uitgevoerd. Maar daarnaast ook andere wenselijke werkzaamheden overlegd en uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen hebben er de tijd voor genomen om alles uit leggen. Ben erg te vreden.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Een klein puntje: voor de eerste keer gebruikte ik de website voor het maken van de afspraak. Daar kreeg ik de vraag: "hoe laat kunt u de auto brengen", met een aantal keuzemogelijkheden. In alle vervolgmails stond toen het verzoek om 10 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Dat vind ik niet consequent, want als ik eerst moet aanklikken hoe laat ik aanwezig kan zijn, dan is dat de tijd dat ik aanwezig kan zijn....

Degelijk en goed

Kennis verkoper, goed en deskundig. Denken goed met je mee.

Goed is goed

Verkoop prima, afhandeling/uitleg uitstekend. Alleen Me-Mercedes werkt niet, is Wensink A'doorn mee bezig. De Mb 200 bevalt prima alleen 'lane-assist' vind ik véél te agressief, een waarschuwende trilling in het stuur zou volstaan. En niet veilig in alle situaties, moest beetje uitwijken voor vrachtwagen, drukke autobaan, en dan zo'n idiote rem-ingreep. En erg gebruikersonvriendelijk dat je bij elke rit opnieuw moet kiezen hier geen gebruik van te willen maken!! Ietwat te veel pleasen naar de NCAP?!

Snel correct

Heel fijn en zelfs is de auto kog gewassen

Nog steeds geen oplossing

Ondanks dat ik al ruim 1 maand problemen heb met mijn auto is de storing nog steeds aanwezig.

Over Wensink Aangenaam