Wensink is een vertrouwd bedrijf voor ons.

Wensink is een vertrouwd bedrijf voor ons, wij zijn al vele jaren klant.

uitstekende service

uitstekende service, zoals het een Mercedes betaamt.

Tevreden

Prima aflevering van mijn nieuwe auto

De auto stond klaar - netjes onder een groot doek, verpakt als een cadeau. Prima service van Gerben Wiendels, die mij tijdens het besteltraject en aflevering heel goed geholpen heeft. We voelden ons echt klant. Ook de uitleg tijdens de aflevering was uitgebreid en goed. Al met al een zeer positieve ervaring.

Reparatie naar tevenheid uitgevoerd

De reparatie is naar tevredenheid uitgevoerd. De receptionist was zeer vriendelijk en zeer klantgericht. De bereikbaarheid van Wensink Nijmegen Personenauto's kan beter. Ik werd regelmatig doorgeschakeld naar de centrale en het terugbellen was ook geen succes. Ik heb daarom de dag na mijn eerste contact direct gevraagd naar de heer Nusink, die wel direct reageerde.

zoals altijd word ik direct geholpen en de medewerkers, monteurs zijn zeer behulpzaam en wordt voor

zie boven

Geen klantbeleving

Het komt bij mij over dat de medewerkers van receptie hun werk plichtmatig uitvoeren. Bij ophalen van mijn auto merk Ik op dat er 8 km mee is gereden. Men bevestigd mij dat de auto ter plaatse is voorzien van een nieuwe voorruit. Waarom dan deze kilometers. Antw: misschien rondje industrieterein om te testen op windgeruis. Bij de Vestiging in Arnhem doen ze dit niet. Ondanks dat Ik nu sinds kort in Nijmegen woon zal ik voortaan de auto voor onderhoud in Arnhem brengen. Misschien een idee om medewerkers uit Nijmegen een tijdje te laten samenwerken met die uit Arnhem.

De klant is koning

Ze behartigen de belangen zeer goed van de klant. Een in 1e instantie door de importeur afgewezen claim opnieuw opgepakt op mijn verzoek met uiteindelijk als resultaat een gedeeltelijk toegewezen claim.

Zie hier onder....

We zijn niet in de werkplaats geweest, we hebben de auto in ontvangst mogen nemen na aankoop.

Service wordt minder

Donderdags apk-keuring en ‘s maandag terug om Ad blue te laten vullen met 45 minuten wachten

Helaas service gaat steeds verder achteruit

Zoals al reeds meerdere malen medegedeeld gaat service snel achteruit, bij Wensink in Nijmegen. Voor service A, verzinnen ze van alles om wat te kunnen verdienen. Tirefit is over THT, was goed tot 2014, Waar hebben ze de overige jaren naar gekeken! Ruitensproeiervloeistof over THT. Nee service is niet meer wat het is geweest. Heeft ook geen zin om dit te melden. Doen er toch niets mee.

Slechte communicatie onderling

Voor garantie zou besturingssysteem van radio vernieuwd worden.. is tweede handse geworden!? En remmen zouden gedaan worden.. is niet gebeurd.. erg vervelende reactie van baliemedewerker!! Kortom zeker niet geheel tevreden

Service perfect. Bedieni9ng perfect. Garantie slecht ( wegduiken)

Geachte , Ik heb een mercedes gekocht van de Merc edes Benz daeler in Karsruhe. Van Mercedes kreeg ik netjes een europese garantiepas. Deze pas is dus overal geldig. Niet bij Wensink Nijmegen. Er werd me doodleuk verteld dat deze pas voor Wensink geen waarde had. Daar doen wij niet aan. Ik ga hiervoor als ik volg. week tijd heb Mercedes bellen met de vraag of dit zo maar kan. Mijn achterklep ging plots niet meer over en moest geherprogrammeerd worden. Kosten 120 , euro. Niet om t geld maar wel om t principe. M.vr.gr. Gerard Mulder

perfect

kan niet beter

Zeer slecht!

Afspraak gemaakt op 31 juli j.l. en eind v.d. dag met onverrichte zaken de voertuig opgehaald tegen de afspraak! Dat lijkt me niet kunnen en een klant op deze manier behandelen. De planning dient aangepast te zijn aan de capaciteit van uw personeel . deze wijze van omgaan heeft vervelende consequenties voor mij gehad. Ik hoop dat u dit niet bij een andere klant herhaalt!

Heldere duidelijke afspraken, gratis leenauto. Bij bijzonderheden telefonisch overleg met prijsopgave.

Mijn AdBlue moest bijgevuld. Dat werd voor mijn gedaan terwijl ik van een kopje koffie genoot. Alleen kwam ik net binnen toen de monteurs aan hun middagpauze begonnen, dus moest daardoor iets langer wachten dan gebruikelijk.

goede afhandeling, goede communicatie.

overall goed echter 1 kritiek punt De rekening geeft een bedrag voor de onderhoudsbeurt weer met daaronder gespecificeerd een aantal handelingen waaronder ruitenwisser vloeistof (eenheid 1) olie, ringen etc. Het suggereert dat dit ook is uitgevoerd, echter het ruitenwisser reservoir was de avond tevoren door mij afgevuld. Bij informatie werd eerst gezegd dat het wel was aangevuld, maar in tweede instantie kwam een verhaal dat het meer ging om de mogelijkheid dat er zou worden bijgevuld etc. Het gaf aan mijn kant een wat ongemakkelijk gevoel en voelde als een verdienmodel . advies: zet een goede tekst op de rekening erbij. gecontroleerd wordt en eventueel bijgevuld.

De receptie bij Wensink Nijmegen komt afspraken niet na!

De afspraak voor een APK stond voor 24 juli om 08.15 uur. De auto heeft tot 12.00 uur buiten gestaan. Bij navraag of de auto al klaar was werd pas actie ondernomen om de APK uit te voeren. Waarom moet ik mijn auto dan om 08.15 uur aanleveren wat voor mij betekent dat ik om 07.30 uur van thuis moet vertrekken!! Dit soort communicatieproblemen komt vaker voor en verdient extra aandacht als je klanten voor de toekomst wilt behouden.

Slechte service

Houdt zich niet aan de afspraken en komt ook niet met een oplossing. Deze dealer is duidelijk te groot geworden, je word behandeld als een nummer.

Oke geholpen, maar voel me geen klant

Mentaliteit van de werkplaats is niet geweldig Rekening duurder dan verwacht voor kleine klus, arbeidsuren niet inzichtelijk. Ga liever naar garage die klantgerichter is.

matig

de wachttijd voor n assyst A (mercedes E) begroot door de garage op 1 uur bleek in de praktijk 2 uur te worden. Er op wachten werd dus een tegenvaller. Wel geeft het ruim de tijd om de biotoop garage Wensink Nijmegen eens te bestuderen. Wat opvalt is het feit dat in de werkplaats een paar oudere monteurs zich een slag in de rondte sleutelen terwijl in de showroom en receptie (heel) veel (piep)jonge medewerkers zich een ongeluk vervelen. Het gaat blijkbaar erg goed in het land met de ster!?

Goed maar was heel warm 😊🙈

Ging goed!

prima, snel geholpen, vriendelijke ontvangst

Altijd vriendelijk

Over Wensink Aangenaam