Goed correct ontvangen en behandeld

Afspraak maken was eenvoudig, vriendelijk te woord gestaan. Uitvoering en afhandeling perfect en vriendelijk.

Prima werk en service

Direct gebeld toen de auto klaar was, mooi ruim op tijd voor de voorkeur/ wens tijd die ik aangegeven had.

prima.

Negatieve ervaring bij het maken van de afspraak.( niet via Heijen) 20minuten in de wacht gestaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op zich prima, maar vreemd dat een probleem niet wordt opgelost tijdens APK-keuring

Ik had de auto aangemeld voor een APK keuring en gevraagd om even te kijken naar de melding m.b.t. één van de gordels achterin. Omwille van de APK is die melding uitgezet, maar het probleem is niet verholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De bandenwissel duurde wel erg lang.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen, ik had een opmerking over de factuur, daar werd meteen iets aan gedaan. Fijne medewerkers.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Bekend personeel is vertrouwd

Vertrouwd en goed !

zie boven

Dure vervanging batterij sleutel

Begin april auto onderhoudsbeurt gehad. Door de overigens zeer vriendelijke en ongetwijfeld deskundige monteur werd achteraf meegedeeld dat de sleutel ook was vervangen. Op het display was sinds enkele dagen te lezen dat die moest worden vervangen. Zelf had ik eerder ook al eens de batterij vervangen. Dat koste me 3,95 euro. Voor het door Wensink vervangen batterijtje kreeg ik tot mijn grote verbazing een rekening van 24,02 euro.

fijn bedrijf

geen

Vriendelijk en behulpzaam

Kort maar goed

heel goed

vriendelijke medewerkers. In zijn totaal prettige omgeving om naar toe te gaan.

• Deskundigheid N.v.t.

Afspraak is afspraak

Keurig geregeld Zoals je mag verwachten van een premium merk Prima ontvangst en prima opvolging

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima, snel en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

zeer goed

goed contact-duidelijke afspraken

Prima ontvangst.

Prima geholpen

Goed geholpen Alles volgens afspraak uitgevoerd

Aandachtspunt niet (te laat) opgepakt

De afspraak die ik gemaakt had ging over een Service B7 en APK. Ik had duidelijk aangegeven bij het maken van de afspraak dat ik problemen had met de bediening van het raam rechtsachter. Helaas werd ik laat op de middag gebeld, dat ze dit nog niet hadden gedaan en vroegen of de auto (die ik dagelijks gebruik) nog een dag extra kon missen. Als ze in de ochtend meteen waren begonnen met het onderzoek, was dit onnodig geweest. Hiervoor moet ik opnieuw een nieuwe afspraak maken. Dat betekend nogmaals 1 dag de auto missen. Vervolgens krijg ik een dag later te horen dat ze vergeten waren om mijn auto af te melden voor de APK. Gevolg, Nogmaals op en neer, enkel voor het afmelden. Ik ben van mening dat als een klant een afspraak maakt voor inplanbare zaken (servicebeurt en APK) inclusief een probleem meldt, je eerst naar het probleem kijkt om vervolgens de planbare zaken in te regelen. Als extra punt wil ik aangeven dat ik, bij het maken van de afspraak, mijn probleem kenbaar gemaakt had en dat was genoteerd, maar bij de garage was dit NIET doorgegeven. Vandaar ook mijn onvoldoende. ____________________ Kijk, en dat is dan Mercedes. Ik kreeg een reactie van Mercedes, dat ze de beoordeling niet direct zouden plaatsen en Wensink Heijen de kans wilden geven. En zo geschiede. Ook Wensink Heijen vond dat ze inderdaad tekort geschoten waren. Ik heb in deze het volgende gemerkt. Jazeker hebben ze hun procedures aangepast. en daar word ik blij van. In onderling overleg hebben we goede afspraken kunnen maken om alsnog het probleem op te lossen. En dan komt de wet van Murphy. Wat fout kan gaan, gaat fout. Nadat mijn probleem goed was opgelost, had ik ineens een probleem met het laden van de auto. Deze had ik voorheen niet. Wensink acteerde meteen. Uiteindelijk dit nieuwe probleem opgelost. Ik moet de mannen complimenten geven over de acties die nu uitgezet zijn. Fijn dat we samen de service hebben kunnen verbeteren.

vakkundig en vriendelijk

Positief

Goede ontvangst en prettig contact.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De service is uitstekend zowel voor de auto als de wachtende.

De onderhoudsbeurt en extra zaken uitstekend uitgevoerd. De ontvangst door de receptie was met volle aandacht. Het wachten tijdens het onderhoud is goed verzorgd. (koffie, krantje)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en vriendelijke mensen

Zoals hier boven vernoemd

prima!

x

Goed geregeld!

Top!!

Perfect!

Deskundige uitleg gehad met betrekking tot onderhoudsbeurt + zwakke accu + navigatie door Frits en monteur!

Over Wensink Aangenaam