Filters

10

Fijne mensen en goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Vakkundig geholpen

Ben juist op de afgesproken tijd geholpen en heb onder het genot van een kopje koffie en het lezen van de krant gewacht tot de reparatie klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Uitstekende service!

Snel en goed geholpen. Vriendelijke mensen daar in Heijen, niks anders dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Alles goed geregeld

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
4

Bezoek voor APK en reparatie van ster in ruit.

1. Ster in ruit is gebarsten. Nieuw ruit is nu nodig en moet ik €75 eigen risico betalen. Achteraf geïnformeerd dat Wensink Heijen geen Glasgarant is en moet ik de ruit ergens anders laten vervangen. Terwijl verzekering heeft geïnformeerd dat wensink wel wordt vergoed voor de ster reparatie. 2. APK goed uitgevoerd naar tevredenheid alleen rekening verstuurd terwijl auto is verkocht met gratis levenslang APK. Dit zit bij jullie in het systeem. En moet ik nu voor de 3de jaar op een rij achteraan gaan om dit te corrigeren. Ik heb zelfs dit besproken met de baliemedewerker. Dit is ook voor en 2de keer telefonisch aangegeven toen ze zei dat ze zou de rekeningen opmaken. Ik vindt dit iedere jaar wel vervelend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Correct en vakkundig

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

servicegericht oplossingsgericht

Prima bedrijf passend bij het merk Mercedes

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

4

Goed geholpen, maar een keertje door showroom rondlopen ging niet, want die is er niet in Heijen. Verder goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

uitstekend

prima zoals gewoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

klantvriendelijk en professionele garage

Op afspraak stond er een leenfiets voor me klaar. Eerst een kopje koffie gedronken, het was 08:00 u, en daarna een mooie fietstocht in de omgeving gemaakt. Bij terugkomst was de auto nog niet klaar, maar na even wat gedronken te hebben was ik uitgerust van de fietstocht en stond mijn auto schoon gewassen weer klaar. Goede service van Wensink Heyen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zeer vriendelijk en gastvrij!

Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Even een belletje gekregen toen de auto weer klaar was. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
4

in mijn beleving vreemde gang van zaken

Heb onderhoudscontract afgesloten voor deze auto. Afspraak onderhoudsbeurt 13-07-2022 eerder was niet mogelijk i.v.m. vervangend vervoer. Op 20–07-2022 weer geen vervangend vervoer. Mijn dochter heeft met haar auto gereden om mij met mijn auto naar de garage in Heijen weg te brengen en op te halen. Op de de vraag van Max of er bijzonderheden waren heb ik Max gevraagd naar de linker spiegel te kijken. De linker spiegel was naar achter gebogen en met zwarte tape afgeplakt. Heb Max gevraagd wat reparatie zou kosten. (Volgens mij was de beugel ter bevestiging over zijn weerstand gedrukt) Telefonisch liet Max weten dat reparatie ongeveer €350,00 exclusief BTW zou kosten. Ik heb Max hierop laten weten dat ik dit te duur vond. Naderhand belde Max mij op dat ze de spiegel bekeken hadden en dat er niets kapot was en dat de beugel over zijn weerstand punt geduwd moest worden. Op de factuur nr. 22479510 wordt voor reparatie voor de spiegel €66,00 exclusief BTW in rekening gebracht. Ik vind dit bedrag buiten proportioneel hoog terwijl ik zelf voor vervangend vervoer heb moeten zorgen. Tijdens het invoeren van de gegevens voor een nieuw onderhoudscontract was automatische transmissie niet mogelijk. Via whatsApp werd mij medegedeeld dat ik hierover teruggebeld zou worden. Is niet gebeurt! Op 26 juli 2022 werd ik door Wensink gebeld i.v.m. onderhoudscontract wat inmiddels is afgesloten. Met belangstelling zie ik uw reactie op korte termijn tegemoet. Met vriendelijke groet, Jan Arts Zandsteeg 2e 5836 AV Sambeek Kenteken auto: 88-LDN-8

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

Slordig, zo kost het mij veel tijd.

Afspraak was: controle-beurt en APK-keuring. Enkele uren later telefoontje: APK-keuring vergeten. Weer een halve dag kwijt. Compensatie: nul.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Heel slecht niet meedenkend en totaal niet oplossingsgericht

Er loopt een juridische zaak tussen ons en Wensink, ik hoop dan ook dat dit bekend is bij Wensink Nederland. Graag hadden wij dit anders willen oplossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima geregeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Snel, vriendelijk en doeltreffend!

Altijd vriendelijk en correct en nooit een misser. Service zoals je dat graag ziet en ervaart.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Deskundige en vriendelijke mensen.

Betrouwbaar, ik ben vaste klant in Heijen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

bij weggaan kreeg ik van de monteur nog een goede tip w.b. het slot.

Ik kon er niet zeker van zijn, dat bij het uitstappen, de sleutel de auto zou afsluiten. Dan moest ik weer in de auto gaan zitten, de krukken weer achterin zetten en de auto weer starten. Dan ging het goed, maar de crux was, dat ik moest luisteren naar het afsluiten van het slot. Ik sloot altijd te snel af, maar moest even langer wachten en luisteren of het slot "afsloot". Met groet, mevr. J.L. Wijma Hofsteenge

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
8

tevreden

Kom al vele jaren in de garage, fijn dat je als je in de buurt bent even door de wasstraat kunt rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima geholpen, goed onderhouden

Eerste bezoek aan deze dealer. Zeer ingenomener sobere aankleding en. Eiedelijke ontvangst. Duidelijkheid over de rekening enz

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Heel vriendelijk en je wordt heen geholpen

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Kon rustig wachten, miste prijs info vooraf

Ik kom rustig wachten. Vooraf werd aangegeven wat er vervangen, gecontroleerd ging worden. Zou fijn als hier vooraf de bedragen bij staan. Dan weet ik ook meteen wat ik daarvan moet verwachten. Nu wist ik het eigenlijk pas bij ontvangst factuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Perfect

Goede service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Als altijd: correct en alles volgens afspraak.

Professionele dienstvelening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

De Grens 2 6598 DL Heijen

0485 551 414

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.