prima volgens afspraak

alles volgens afspraak

Prima geholpen

Een gasklep moest vervangen worden. Van te voren duidelijk gekregen hoeveel het zou gaan kosten en hoeveel tijd ongeveer nodig was. Vriendelijk ontvangen, afspraken nagekomen en ik mocht ook gebruik maken van een leenfiets. Prijs valt altijd tegen (naar mijn mening), alles is tegenwoordig duur, kwaliteit is daarentegen goed. Verder prima service wat mij betreft!

Uitstekend service

Tijdens de APK-keuring ontdekte men een scheurtje in het frame. Voorstel was meteen om coulance bij Mercedes NL aan te vragen. Gelukt en het frame is kosteloos vervangen. TOP van Mercedes NL en Wensink! Hier ben ik echt heel blij mee. Verder keurig geholpen. Vriendelijk en professioneel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Top service door vriendelijke en meedenkende medewerkers van balie, magazijn en werkplaats.

Snel en goed geholpen met een garantieclaim.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Net wat meer, dat wordt gewaardeerd!

Helemaal super verlopen. Van de telefonische afspraak tot aan de apk. En dan ook nog de vraag: zullen we hem ook even voor u wassen? Top! Ik kan dat zeker waarderen! Doen jullie goed!!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Keurige, vriendelijk en professionele service

We werden keurig ontvangen en de auto werd prima geserviced. Vriendelijke mensen en komen zeer professioneel en klantgericht over.

zeer goed

prima.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik werd hartelijk ontvangen en de tijd dat ze nodig hadden voor de terugroep actie was relatief kort. Mij werd koffie aangeboden, super.

auto is 2 maanden later geleverd dan afgesproken

In offerte/orderbevestiging levering medio januari 2020. auto is uiteindelijk geleverd 20 maart 2020.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen en goede service

Vito had een storing kon gelijk komen en werd vrijwel meteen geholpen.

Heel erg tevreden!

Ik had problemen met mijn vito, die wilde niet starten. Werd meteen actie ondernomen , uiteindelijk starte hij toch en kon ik meteen naar de werkplaats komen. Bakje koffie gekregen en na een tijdje kon ik weer op weg.

Kan echt beter!

Ondanks de voorkomendheid, een goede service ben ik niet tevreden.\ Ondanks het feit dat ik , ruim van tevoren, gemeld had dat mijn Navigatie systeem moet worden geupdate en niet optimaal werkt had men in Heijen niet de update in huis toen de auto daar was voor een beurt en bandenwissel. Nu moet ik er of speciaal voor terug of wachten tot een volgende beurt. Een eigenaar van een Mercedes moet ook werken voor zijn geld en een auto wegbrengen naar een garage ophalen etc zijn verloren dus kostbare uren. Voor de rest was alles in orde. Het zijn natuurlijk juist de kleine zaken die het verschil maken. In dit geval heeft men dus duidelijk niet goed meegedacht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles is prima geregeld en de auto wordt deskundig onder handen genomen

zie boven

ik ben zeer tevreden

Ik kom er voor onderhoud en vind dat ik goed geholpen word.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen met het samenstellen van de bus en de passende financiering.

We werden netjes uitgenodigd voor een gesprek en later ook voor een proefrit. Carlo van Batenburg is ons contactpersoon geweest en heeft samen met ons goed gekeken wat onze behoeftes waren en hoe we het financiële plaatje voor elkaar konden krijgen. Daarnaast heeft hij ons ook goed geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto. Bij vragen krijgen we altijd vlot antwoord en het hele proces is eigenlijk erg vlot en makkelijk verlopen. Al met al dik tevreden.

Zoals altijd goed

Prima klantenservice!

Makkelijk en snel een afspraak gemaakt. Afspraak volledig nagekomen en auto weer goed afgeleverd.

Prima!

Ben na telefonische afspraak direct geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Netjes geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Top service met klantgerichte medewerkers

Zie boven

Helemaal tevreden

Ben zeer tevreden. Afspraak snel gemaakt. Werd vriendelijk te woord gestaan en binnen de afgesproken tijd was de opdracht uitgevoerd en werd mijn auto voor de deur neer gezet.

• Prijs/Kwaliteit

Soms worden er dingen geregeld die je niet direct had verwacht................ Top!!!

Harrie Coerwinkel weet wel waar het over gaat met betrekking tot dit kenteken......

Goede en snelle service

Over Wensink Aangenaam