Goed geholpen met het samenstellen van de bus en de passende financiering.

We werden netjes uitgenodigd voor een gesprek en later ook voor een proefrit. Carlo van Batenburg is ons contactpersoon geweest en heeft samen met ons goed gekeken wat onze behoeftes waren en hoe we het financiële plaatje voor elkaar konden krijgen. Daarnaast heeft hij ons ook goed geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto. Bij vragen krijgen we altijd vlot antwoord en het hele proces is eigenlijk erg vlot en makkelijk verlopen. Al met al dik tevreden.

Zoals altijd goed

Prima klantenservice!

Makkelijk en snel een afspraak gemaakt. Afspraak volledig nagekomen en auto weer goed afgeleverd.

Prima!

Ben na telefonische afspraak direct geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Netjes geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Top service met klantgerichte medewerkers

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Helemaal tevreden

Ben zeer tevreden. Afspraak snel gemaakt. Werd vriendelijk te woord gestaan en binnen de afgesproken tijd was de opdracht uitgevoerd en werd mijn auto voor de deur neer gezet.

• Prijs/Kwaliteit

Soms worden er dingen geregeld die je niet direct had verwacht................ Top!!!

Harrie Coerwinkel weet wel waar het over gaat met betrekking tot dit kenteken......

Goede en snelle service

Super onderhoud

Vooraf was goed afgesproken wat er gedaan zou worden. Ook met de melding dat wanneer er meerwerk kwam, deze eerst overlegd werd. Dit is netjes gedaan. Ook was de auto netjes en schoon weer aan mij opgeleverd.

zoals altijd: alles 100%

snelle afhandeling en weer een schoon gewassen auto. Bedankt.

Klant vriendelijk.

snel en goed

service afspraak snel gemaakt - en tijd ingevuld naar mijn wens

goed en proffesioneel

fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Veel te duur!!

Voor het vervangen van een klein benzineslangetje van EUR 15,85 wordt 1,5 uur arbeidsloon geteld. Het vervangen van zo'n eenvoudig klein onderdeel kostte maar liefst EUR 160,00!! Terwijl dit een vaker voorkomende "kwaal' is van Mercedes. Je zou mogen verwachten dat dan enkel het onderdeel in rekening gebracht wordt. Hierdoor vind ik de service van Mercedes buitengewoon slecht.

Prima werk geleverd. Netjes op tijd en prima vervangend vervoer

Makkelijk afspraak gemaakt en op tijd via berichten een herinnering gekregen. Verder alles prima geregeld en goed vervangend vervoer gekregen. Alles op en top!

Fantasties geholpen snel en adequaat.

Snelle diagnose

Afspraak op kort termijn is ideaal

Netjes geholpen

Altijd netjes geholpen alleen na afloop krijg je de factuur en dat is minder leuk.

Prima geholpen.

Flexibel in het maken van afspraken, vakkundige en goede technische uitvoering/probleemafhandeling.

prima service

Heel fijn om mee tewerken

dit is correctie betreffende aanbeveling op zojuist bevestigde confirmatie vorige beoordeling.

Over Wensink Aangenaam