auto is 2 maanden later geleverd dan afgesproken

In offerte/orderbevestiging levering medio januari 2020. auto is uiteindelijk geleverd 20 maart 2020.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen en goede service

Vito had een storing kon gelijk komen en werd vrijwel meteen geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Heel erg tevreden!

Ik had problemen met mijn vito, die wilde niet starten. Werd meteen actie ondernomen , uiteindelijk starte hij toch en kon ik meteen naar de werkplaats komen. Bakje koffie gekregen en na een tijdje kon ik weer op weg.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Kan echt beter!

Ondanks de voorkomendheid, een goede service ben ik niet tevreden.\ Ondanks het feit dat ik , ruim van tevoren, gemeld had dat mijn Navigatie systeem moet worden geupdate en niet optimaal werkt had men in Heijen niet de update in huis toen de auto daar was voor een beurt en bandenwissel. Nu moet ik er of speciaal voor terug of wachten tot een volgende beurt. Een eigenaar van een Mercedes moet ook werken voor zijn geld en een auto wegbrengen naar een garage ophalen etc zijn verloren dus kostbare uren. Voor de rest was alles in orde. Het zijn natuurlijk juist de kleine zaken die het verschil maken. In dit geval heeft men dus duidelijk niet goed meegedacht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles is prima geregeld en de auto wordt deskundig onder handen genomen

zie boven

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

ik ben zeer tevreden

Ik kom er voor onderhoud en vind dat ik goed geholpen word.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen met het samenstellen van de bus en de passende financiering.

We werden netjes uitgenodigd voor een gesprek en later ook voor een proefrit. Carlo van Batenburg is ons contactpersoon geweest en heeft samen met ons goed gekeken wat onze behoeftes waren en hoe we het financiële plaatje voor elkaar konden krijgen. Daarnaast heeft hij ons ook goed geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto. Bij vragen krijgen we altijd vlot antwoord en het hele proces is eigenlijk erg vlot en makkelijk verlopen. Al met al dik tevreden.

Zoals altijd goed

Prima klantenservice!

Makkelijk en snel een afspraak gemaakt. Afspraak volledig nagekomen en auto weer goed afgeleverd.

Prima!

Ben na telefonische afspraak direct geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Netjes geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Top service met klantgerichte medewerkers

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Helemaal tevreden

Ben zeer tevreden. Afspraak snel gemaakt. Werd vriendelijk te woord gestaan en binnen de afgesproken tijd was de opdracht uitgevoerd en werd mijn auto voor de deur neer gezet.

• Prijs/Kwaliteit

Soms worden er dingen geregeld die je niet direct had verwacht................ Top!!!

Harrie Coerwinkel weet wel waar het over gaat met betrekking tot dit kenteken......

Goede en snelle service

Super onderhoud

Vooraf was goed afgesproken wat er gedaan zou worden. Ook met de melding dat wanneer er meerwerk kwam, deze eerst overlegd werd. Dit is netjes gedaan. Ook was de auto netjes en schoon weer aan mij opgeleverd.

zoals altijd: alles 100%

snelle afhandeling en weer een schoon gewassen auto. Bedankt.

Klant vriendelijk.

snel en goed

service afspraak snel gemaakt - en tijd ingevuld naar mijn wens

goed en proffesioneel

fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Veel te duur!!

Voor het vervangen van een klein benzineslangetje van EUR 15,85 wordt 1,5 uur arbeidsloon geteld. Het vervangen van zo'n eenvoudig klein onderdeel kostte maar liefst EUR 160,00!! Terwijl dit een vaker voorkomende "kwaal' is van Mercedes. Je zou mogen verwachten dat dan enkel het onderdeel in rekening gebracht wordt. Hierdoor vind ik de service van Mercedes buitengewoon slecht.

Prima werk geleverd. Netjes op tijd en prima vervangend vervoer

Makkelijk afspraak gemaakt en op tijd via berichten een herinnering gekregen. Verder alles prima geregeld en goed vervangend vervoer gekregen. Alles op en top!

Over Wensink Aangenaam