Is uitstekend, receptie is zeer vakkundig verder kom ik niet maar alles is naar wens

Super tevreden

Al jaren ben ik klant van wensink deventer. Altijd top kwaliteit en top service.

Perfecte bediening!

Perfecte monteurs direct geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en hoge kwaliteit

Mijn auto moest een B beurt uitgevoerd worden. AfspraK gemaakt, e-bike meegekregen en weer op tijd gebeld dat de auto klaar is. Dus de auto weer opgehaald. Het enige is wat mij altijd verbaasd is dat ik werd gebeld dat er een melding is, dat de ruitenwisserbladen aan vervanging toe zijn??? Auto is pas 2 jaar jong, wordt weinig gebruikt in de regen en ik gebruik de ruitenwissers zeer weinig, omdat door de wax het water snel wegloopt. Maar ja, de computer geeft het aan. Dit euvel heb ik ook voor de Mercedes, bij andere garages gehad, dus het zal wel in de software van degarages zitten.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vlotte en vriendelijke behandeling

Vervanging airbag

• Deskundigheid N.v.t.

kleine beurt gewoon voldoende uitgevoerd

kleine beurt gewoon voldoende uitgevoerd

Tevreden

Zoal bijna altijd 100 procent tevreden.

Uitmuntend

Mijn C-klasse voor onderhoud gebracht, netjes contact opgenomen door de zeer vriendelijke en kundige werkplaatsreceptionist Leroy over extra werkzaamheden. Er werden zelfs stoel en stuurhoezen gebruikt door de monteur, keurig! Auto gewassen retour, in één woord Top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig bedrijf, werk er zelf ook.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Hoewel er al geruimte tijd een probleem in mijn auto zit word ik altijd super geholpen. Ze denken mee en regelen het gewoon. Toppers zijn het!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoud en reinigen van de onderdelen binnen no time en super vriendelijk personeel

Vriendelijke benadering

goede service

goede service, goed bereikbaar, prettig personeel.

Top behandeld

Mee denken met klant top

alles goed

Het Rijden oké.

verkoop verloop niet tevreden, De reden is communicatie wat voertuig betreft, De afwerking van betimmering niet goed afgewerkt, achter de bus geen opstaptrede,slechte bergruimte in cabine, en voor zoveel geld nog geen stoel met armleuning. Helaas geen 2e keer meer wensink.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Top gedaan

Zeker tevreden en super klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gelukkig snel kunnen plannen. Goed ontvangen. Voorbereiding zoals afgesproken uitgevoerd. Reparatie naar wens. Einde van de dag auto weer netjes schoon afgeleverd. Zoals een mens het wil.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

na de zogenaamde reparatie binnen 2 weken weer een brandend motormanangement lampje

De auto heb ik nu een kleine 4 maanden, maar vanaf het begin al problemen, de eerste keer kwam na mijn toedoen, maar daarna is dit opgelost en gerepareerd en de kosten zijn door de verzekering gedekt, echter weer na nog geen maand later kreeg de auto kuren, weer gebeld en vervolgens langsgeweest het probleem was gevonden en is zogenaamd gerepareerd, na een 2 weken weer een lampje in de display van het motor, ik woon zelf in enschede en moet dus iedere keer naar deventer rijden om het na te laten kijken of repareren, daarnaast ook nog een rekening gekregen voor vervangend vervoer, waar ook nooit over kosten zijn besproken, en wat ik ook niet ga betalen aangezien de auto nog geen 3 maanden in mijn bezit was, ben zeer ontevreden hoe ik nu wordt behandeld, heb 2 weken geleden ook een klacht via de chat ingediend, en zij gaf aan dat ik hierover teruggebeld zou worden ook nooit gebeurd!! Ik wacht nog steeds een telefoontje over mijn klacht.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima ervaring !i

Zeer correcte benadering, zoals je van Wensink/Mercedes mag verwachten. Over de kwaliteit van het uitgevoerde werk kan ik niet oordelen, maar dat zal deskundig zijn geweest. De auto was in de werkplaats voor een grote onderhoudsbeurt en APK.

geweldig geholpen door Leroy Groters

Door omstandigheden moest ik bestaande afspraak verplaatsen. Doordat wij momenteel elders verblijven en slechts een mogelijkheid hadden voor de APK heeft Leroy ervoor gezorgd dat we de afspraak nog naar diezelfde dag konden verplaatsen. Dit scheelde ons 1 dag en 300 km rijden voor een apk. Suiper.

Vakkundig en snel

Prima service. Tussendoor contact gehad over de aanpassing ook banden te vervangen. Helemaal goed

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

ik nog nooit klachten gehad, niet over de auto en niet over de service

alleen maar goede ervaringen

Uitstekend!

Zeer snel ter plaatse en dag erna meteen alles opgelost.

Dortmundstraat 2

7418 BH Deventer