Vakkundig en snel

Je wordt bijzonder vakkundig en snel geholpen. prettige ontvangst

Snel klaar

Alles goed uitgelegd en snel klaar

Geheel tevreden.

Xxx

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super vriendelijke mensen bij de balie en monteur. Ik ben heel tevreden, snel en professionele geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

de auto geeft storing aan. Niet opgelost,

Het bedrijf is tel. na genoeg onbereikbaar. Ik vraag om een leenfiets. De auto zou na +-2u klaar zijn. Ik krijg echter een Vito (tegen betaling). De kleine onderhoud beurt incl het niet oplossen vd storing. duurde een dag. Er is ook niets afgesproken mbt het oplossen vd storing,

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel, vriendelijk en correct.

Kleine reparatie, 10 minuten binnen, koffie en weer weg. Blij met dit bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Laats een aantal x de werkplaats bezocht ivm lekke band en vv van achterbanden Daarna een deurkruk die niet meer ontgrendelen wou Ben goed geholpen met de service die je ook verwachten mag van wensink.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Service aan auto: uitstekend, vervangend vervoer : iets minder

Service aan de auto: uitstekend zoals gewoonlijk, Echter, de als vervangend vervoer gevraagde en toegezegde "grote auto" een E of minimaal C bleek er niet te zijn.men wist nergens van Daar ik een rolstoel in de kofferbak moet kunnen vervoeren en mijn partner niet in iedere auto een transfer kan maken is dit voor mij zeer belangrijk. De aangeboden CLA moest ik wel nemen daar er niets anders beschikbaar is. Heb aan de balie nogmaals op het daar aanwezige aanbod gewezen waarop duidelijk ook een E-klasse wordt aangeboden als vervangend vervoer. Hierop werd gezegd; die hebben we niet. De volgende Service zal wellicht in de vestiging in Apeldoorn uitgevoerd moeten gaan worden, misschien dat men daar wel de toegezegde auto kan aanbieden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en goed geholpen

Prettige mensen en vakkundig, ben snel en goed geholpen met een storing aan onze sprinter met hoogwerker.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zeer te vrede over de totale dienst verlening.

Het onderhoud is uitstekend uitgevoerd in goed overleg.

Prima ervaring!

De reparatie duurde langer dan verwacht. Alle beschikbare lectuur in de koffiehoek was al doorgenomen toen verteld werd dat de reparatie nog wel een uur zou gaan duren. Daarop werd ik welwillend door de vestigingsleider bij huis afgezet en werd 's avonds de auto teruggebracht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De juiste airback was nu wel aanwezig

2e poging gelukt. Dit was een terugroepactie. De reparatie was ruim binnen de geplande tijd gereed.

Klant vriendelijk

Goed geholpen in de showroom in Apeldoorn.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

ik kwam aan ben direct geholpen en een halfuur later was het klaar prima voorelkaar

• Reden bezoek N.v.t.

Goede service door ervaren medewerkers

Fijne ontvangst in een keurige showroom

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klant vriendelijk bedrijf in Deventer....!

n.v.t.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel erg tevreden van alle medewerkers en monteurs van Mercedes benz Wensink Deventer

Gewoon goed

Voertuig naar alle tevredenheid gerepareerd

Prima ontvangen.

Snel afgehandeld en een uitstekende wachtruimte.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Leveren niet alles wat is afgesproken

Op de orderbevestiging staat dat wij zomerbanden bij de auto hebben (hij is in de winter geleverd op winterbanden) maar deze zijn nog altijd niet geleverd. Vanaf april zijn wij al bezig om de winterbanden om te wisselen naar zomerbanden met Wensink maar tot op heden nog altijd niet gelukt (het is nu juni, bijna juli). Ondanks meerdere telefoontjes en mail.

• Reden bezoek N.v.t.

Keurig geholpen

Keurig geholpen, prettige medewerker

Goed verzorgd

niet mogelijk

jammer geen personenauto's meer ik wilde nl. omdat het model waarin ik rij (half hoog)niet niet meer in de handel is even kijken hoe een b klasse zit en hoe hoog want deze auto moet ingeruild worden ik werd verwezen naar apeldoorn. en vorig jaar wees men er mij op met een apk keuring op de koppelingsplaten maar de monteur zei dat het wel 1000 euro zou kosten oke maar toen de offerte kwam was die 2000 euro niet erg geloofwaardig he overigens mercedes is een betrouwbare auto. .

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Is uitstekend, receptie is zeer vakkundig verder kom ik niet maar alles is naar wens

Dortmundstraat 2 7418 BH Deventer

Over Wensink Aangenaam