keurig geholpen netjes

Fijn geholpen!

Enorm fijn geholpen, snelle en goede service

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Klantvriendelijk en goede garage.

uitstekende service

Heb hoofd- en hulpaccu laten vervangen wegens leeftijd en afnemende prestaties. Wensink heeft op eigen initiatief het subframe van mijn E-klasse gecontroleerd en geconstateerd dat vervanging noodzakelijk was i.v.m. roestschade, maar dat het een coulance regeling betrof, zonder kosten. Het wachten is nu op het nieuwe subframe, wat helaas wel even kan duren. Ik vind dit eigen initiatief zeer prijzenswaardig en geef Wensink Apeldoorn een dikke 10 !

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer correcte en soepele inwijding van de nwe auto

Er werd rustig de tijd genomen voor de onthulling van de auto om daarna uitgebreid instructie te krijgen over de vele bedienings opties

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Knullig

Had afspraak voor bandenwissel. Heb via digitale weg en keuzemenu exact aangegeven wat de bedoeling is; banden overzetten op bestaande velgen en dat de banden uit het "bandenhotel" moesten komen. 's Middag (al) krijg ik de melding dat de winterbanden er niet waren..... !@#$%^&*&^%$#@! Met één woord: knullig. Ik snap dan ook niet hoe dit via digitale weg mis kan gaan!?

Professioneel en toch hartelijk

Inmiddels kennen wij het personeel. Het contact is hartelijk en professioneel Complimenten aan Erik We weten de kosten nog niet dus ik vul prijs/kwaliteit nog niet in

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een goede en vriendelijke team, Op tijd klaar zeer tevreden!

Geweldig!!

Persoonlijk, Duidelijk en Gastvrij geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk, nette en ongecompliceerde afhandeling

Fijne, ongecompliceerde afhandeling van reparatie en vervangende auto.

alles volgens afspraak gedaan

auto schoon en gewassen terug gebracht duidelijke afspraken gemaakt en uit gevoerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bij bandenwissel de banden niet juist opgepompt.

Vorige week de winterbanden onder de auto laten zetten. Al bij het naar huis rijden gaf het systeem aan dat de bandenspanning te laag was. Bij thuiskomst naar een lokale garage gegaan hier bleek de bandenspanning slechts bij alle vier de banden 2 Bar te zijn in plaats van 2,8 Bar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zonder omhaal onder garantie herstellen van schade

Wel kan er nog heel veel verbeterd worden aan het afhandelen van telefoongesprekken, ellenlang in de wacht en heen en weer verbonden worden, das ronduit een zeer zwakke prestatie! Zorg voor directe connectie met de vestigingen. Liever dan te wachten tot het subframe van mijn auto het begaf, was ik liever veel eerder uitgenodigd geweest voor een controle terugroepactie. Het had ook mis kunnen gaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet geleverd wat is aangeboden door Wensink

Ik ben maandagmorgen 31 oktober 2022 geweest voor de bandenwissel. Toen dit klaar was heb ik de sleutel ontvangen en ben naar de auto gegaan. Ik heb even bij de wielen gekeken en deze waren vies en smerig!! Terwijl er bij jullie wordt aangeboden: banden reeds op velg wisselen (incl. Opslag en wassen bij LM velgen) zowel de buitenkant was smerig, maar zeker ook de binnenkant van de velg was zwart en vies. Ik ben teruggegaan en gevraagd of de medewerker even wilde kijken. Hij bevestigde zelf ook dat hier niets aan gedaan is!! Hij heeft binnen even overlegd en ik krijg een i-clean waspas, leuk en aardig maar als ik hier naar toe gaan, wordt de auto gewassen maar de binnenkant van de velgen blijven zwart en smerig. Ik ben zelf zeer zuinig met mijn Mercedes en nu rijd ik een half jaar rond met vieze en smerige velgen, wat niet Mercedes waardig overkomt. Wel zal ik straks een rekening krijgen van de totale bandenwissel met wassen meegerekend. Slordig hoe hier mee om wordt gegaan. Daarnaast wordt ik in de loop van de dag gebeld dat de monteur vergeten is de wielmoer weer in het doosje te stoppen. Of ik deze maar even kan komen ophalen!! Tevens heb ik een mail gestuurd naar Wensink Deventer, met de afhandeling van mijn bandenwissel. Er zou met mij contact worden opgenomen, maar ook hier hoor ik niets meer van terug. Jammer dat de kwaliteit op deze manier achteruit gaat. Dit zijn mijn bevindingen, ik ben iemand als het goed gaat, dan meld ik dit, maar als het dan niet gied gaat, meld ik dit ook.

Uitstekend service volgensafspraak

Geen toevoeging nodig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Totaal niets om aan te merken.

Prettig personeel, denkt mee en is zeer correct, koffie is goed, toilet is goed genoeg. Wat wil je nog meer.

Prima geregeld

APK remleidingen vervangen en winterbanden. Goed geregeld en op tijd gebeld voor gereed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede behandeld met auto kopen Mercedes

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed ontvangen en snel verholpen

Oproep ontvangen om de airback te vervangen

snelle service en afspraak

We hebben de Mercedes er morgens neergezet voor een terug roep actie van de airbags 16.00 uur was die klaar

gewoon altijd super!!

altijd netjes snel en goed geholpen heb ook totaal geen gevoel dat er dingen aan de auto gebeuren die niet nodig zijn. en alles gaat in overleg.

Klantvriendelijkheid is top!

Snelle en goede service! Zeer klantvriendelijk!

Bezoek is prima verlopen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed, vriendelijk, behulpzaam en adequaat geholpen.

Mijn auto kreeg een eerste servicebeurt. Ik ben op tijd en vriendelijk geholpen. Kreeg de mogelijkheid om in de showroom aan een tafel te werken. Er werd nog een reparatie onder garantie verricht. Men is niet bezweken onder de vragen die ik had.

Dortmundstraat 2 7418 BH Deventer

Over Wensink Aangenaam