Snel en goed

Helemaal goed geregeld! Wensink is een betrouwbare leverancier met een persoonlijke tint.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed en netjes

Betreft onderhoud. Goed en netjes uitgevoerd en voldoende informatie gekregen.

Peperduur

De rekening is heel summier omschreven en roept veel vragen op! Voor een auto met nog geen 19000 km op de teller wordt er veel te veel aan vervangen denk ik!! Dit was dan ook het laatste bezoek aan jullie garage!!

Niets mis mee

Niets mis mee

• Prijs/Kwaliteit

gewoon goed, en dat is genoeg.

Gewoon goed

uitstekende communicatie en uitleg

ik heb gedwongen mijn auto een dag eerder moeten brengen. vrachtwagen chauffeurs hebben mij 's avonds goed geholpen om mijn auto achter te laten. de volgende dag heb ik gebeld en men heeft naar mijn probleem geluisterd en die verholpen. bedankt

• Prijs/Kwaliteit

en weer ging er iets mis.

er is altijd iets dat niet goed gaat. soms administratief, soms technisch. in mijn beleving ontstaan door slordig werken. de kwaliteit is niet geborgd in de uitvoering. dit keer bij het afleveren discussie over het feit dat mijn auto wel of niet add blue heeft, terwijl ik vorig jaar add blue heb betaald bij de beurt maar dit niet feitelijk is bijgevuld. en na correctie alsnog een factuur kreeg. ik heb al vaker een klacht ingediend en nooit iets terug gehoord. vind ik niet kloppen met de door jullie gewenst klantgerichtheid.

Alles okay

Vriendelijk en behulpzaam

In de 2x dat ik geweest ben geen slechte ervaring mee gemaakt ook al was de auto bij een andere dealer gekocht.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top service

Onder garantie zijn er onderdelen vervangen en ze hebben zelfs mijn auto gewassen!

• Prijs/Kwaliteit

jullie monteren versleten winterbanden onder mijn auto! Had nog om controle gevraagd

Bij het maken van de afspraak had ik aangegeven dat er eerst gecontroleerd moest worden of er nieuwe banden onder moesten. Na de onderhoudswerkzaamheden zaten de versleten banden er onder en moet ik weer terugkomen, huurauto regelen of wachten. Daar baal ik van. Ben gewoon te druk voor die flauwe kul.

Niet klant Vriendelijk geholpen

Deze keer accu probleem met veel pijn en moeite geholpen.

proffesioneel

35 jaar zeer goede ervaring met uitstekende service

IK WORDT GEPIEPELD

Voor 1 batterij in de sleutel CR2025 wordt €32,23 gerekend Te weten €12,00 voor vervangen, €14,64 voor één batterij te samen €32.23 plus 21% btw geeft een bedrag van €32,23 Terwijl een batterij van het merk VARTA wat er in gaat slecht €0,70 kost

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Bijna helemaal goed

Beurt uitgevoerd en auto netjes gewassen. Helaas kreeg ik na de auto te hebben opgehaald op de snelweg de melding dat de motorkap niet goed gesloten was. Tja, dat is een beetje slordig.

Reparatie duurde veel te lang, 10 weken

Het komt neer op een slechte diagnose, waardoor onnodige zaken zijn vervangen. Communicatie slecht, Nico Beusink is de enige, die wel weet hoe een klant tevreden gehouden moet worden.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afhandeling garantie door de chef werkplaats en receptionist!

• Prijs/Kwaliteit

Het verdiend op geen stukken na een schoonheidsprijs.

Ik rij sinds 2006 Mercedes. Mijn eerste nieuwe Mercedes verliep vlekkeloos. Mijn tweede nieuwe Mercedes werd helaas tijdens een service beurt door een monteur in elkaar gereden, zodat ik met een opgelapte auto verder moest of hals over kop een nieuwe kopen. Mercedes is ons nergens in tegemoet gekomen. Mijn derde nieuwe Mercedes verliep ook goed. Met mijn vierde nieuwe Mercedes heb al snel geconstateerd dat hij soms een raar geluid maakte als ik door de bocht ging, maar als ik bij de garage kwam was het over. Heb een paar keer later geklaagd over het geluid en er is in de garantie periode een aantekening van gemaakt, maar er is nooit naar gekeken. Hij heeft inmiddels zijn derde beurt gehad en nu kwam een monteur er achter dat hij een raar geluid maakte. Hij zei dat ik er een keer naar moest laten kijken. Dat is gebeurt en toen kwamen ze er achter dat het aan de dwarsgeplaatste wieldraagarm lag en dat hierdoor een band rechtsvoor was afgesleten en er 2 nieuwe banden moesten worden gemonteerd. De monteur stelde voor om de winterbanden er onder te zetten, daar we toch van plan waren in het voorjaar een nieuwe auto te kopen. Tot onze grote verbijstering waren de winterbanden en de lichtmetalen velgen die we gekocht hadden voor € 1.800,00 nergens meer te vinden. Zonder overleg of kennisgeving, zeer teleurstellend. Er werd ons aangeboden de reparatie en 2 nieuwe banden voor een bedrag van € 363,22 te repareren. Hier zijn wij mee akkoord gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, we vinden de communicatie bij Mercedes ronduit slecht. Er is nooit een zelfde aanspreekpunt, telkens als we komen zitten er weer nieuwe mensen. Dus of onze nieuwe auto weer een Mercedes wordt, daar moeten we nog goed over nadenken. P.s de heer L. Groters heeft ons netjes te woord gestaan en de klacht afgehandeld. Het was fijn geweest als de auto van het begin af aan zo fijn had gereden als nu. met vriendelijke groet, Familie Hellewegen

Helemaal goed

Helemaal top! Ik bestel een tankdop voor de SLK van mijn schoonmoeder en word door wensink direct als eigenaar van de auto bestempeld. Weten jullie meer dan ik weet? Vervroegde erfenis? Wie zal het zeggen, ik hoop dat jullie gelijk hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Super netjes en accuraat geholpen

Ontzettend verrassend

Mijn nieuwe lease auto werd zo mooi en verrassend afgeleverd dat ik er bijna stil ban werd. En dat gebeurt niet snel! De services was super!

Volledig ontzorgd

Deskundige medewerkers nemen uitgebreid de tijd om alles te overleggen en uit te leggen. De auto wordt netjes gewassen weer terug geleverd! Ik ben erg tevreden.

1 toevoeging, onze auto heeft een creme stuur, graag na afloop werkplaats even de zwarte vingers verwijderen of een stuurhoesje gebruiken.

Nieuwe auto in ontvangst nemen, uitermate goed verzorgd!

Top.

Verplicht direct afrekenen een slechte ervaring

onze Mercedes A140 is al jaren in onderhoud bij Wensink. Altijd is de betaling per factuur afgehandeld, altijd is de betaling door ons snel uitgevoerd. Nu werd ik opeens geacht contant te pinnen. Niet dat dit een probleem was. Alleen, het moet een keuze zijn, geen verplichting, dit hoort niet bij Mercedes.

Over Wensink Aangenaam