Plezierig ontvangt bij de balie van de werkplaats

Nette en correcte ontvangst. Behulpzaam en meedenkend. Alleen jammer dat je voor een afspraak inplannen bijna een maand moet wachten om de auto te kunnen brengen.!

Zeer matig

Vier keer terug komen om een trekhaak in te lezen cq leren gaat echt te ver. Dan op de nota ook nog eens aangeven dat je daarom gematst wordt met de prijs terwijl je uit later navraag de normale prijs hebt betaald. Mijn vakgarage doet dit beter, ze missen alleen de computer om het voor me te doen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Reparatie tankdopklep geslaagd

Reparatie is geslaagd. Ik heb wel een uur en een kwartier uur in de wacht van de koffiecorner gezeten, waarin ik niet wist of de motor (het vervangende onderdeel) op locatie aanwezig was of niet. Een tussentijdse update dat de auto gerepareerd kon worden, zou ik prettig hebben gevonden. Communicatie is sowieso een dingetje. Bij mijn telefonisch gesprek heeft Wensink online voor mij afspraak ingepland dat ik langs kon komen op de werkplaats. Maar de werkplaats wist nog van niets en dus ook niet of ze het vervangende onderdeel hadden. Dat vind ik niet handig. Het is goed afgelopen, want het vervangende onderdeel was toevallig aanwezig maar anders had ik voor niets de rit naar de garage gemaakt.

Perfecte service

Onderhoud van lease auto. Zeer goed verlopen. Prima elektrische fiets mee gekregen.

prima geholpen

werk als beloofd uitgevoerd

vriendelijke ontvangst, prima service

kwam na aankoop van mijn auto bij Wensink terecht voor een aantal terugroepacties die nog niet waren uitgevoerd door de vorige eigenaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik werd erg vriendelijk ontvangen. Er werd mij zelfs een elektrische fiets aangeboden om de wachttijd door te komen. Maar de vriendelijke receptionist heeft het voor elkaar gekregen dat mijn auto gelijk aan de beurt was. Na nog geen uur was mijn auto weer klaar. Top service

Hele goede service met vriendelijk personeel

Hele goede service met vriendelijk personeel

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer goed.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

professioneel

kon wachten op de beurt; snel geregeld, met koffie (natuurlijk)

Vriendelijke behandeling

Ondanks dat ik te vroeg was ben ik snel geholpen

Helaas

Bus was niet goed bij APK ivm remmen 40% ongelijk, geen duidelijke prijs, eigen dealer even stof weg blazen en hij stond op nog geen 10%

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima geholpen

Meedenken en goed luisteren nar wensen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke, snelle en complete service.

Goeie service

Nette ontvangst en er is een vergelijkbare auto geregeld. Na de controle een duidelijke uitleg betreffende het mankement aan de auto.

Zeer slechte ervaring(en)

De tankklep van mijn auto wilde niet open, omdat een onderdeel daarin (om de klep dicht te doen) stuk was. Dit onderdeel is besteld en het heeft 3 à 4 weken geduurd voordat deze binnen was. In de tussentijd (omdat het zo lang duurde) moest ik mijn tankklep steeds tapen om hem erop te houden. Mijn tankklep is hierdoor ook stuk gegaan. Toen ik Wensink belde, vertelden ze mij dat het langer zou duren voordat de nieuwe tankklep binnen zou zijn.. Kortom, weer weken gewacht. Uiteindelijk was die binnen en is niet de nieuwe tankklep erop gezet, maar de oude (kapotte) die in mijn auto lag (deze is erop gelijmd). Toen mij dit later opviel en ik Wensink had gebeld werd mij verteld dat de monteur de nieuwe tankklep niet had gezien en er (‘logischerwijs’, aldus Wensink) vanuit ging dat de oude (kapotte) tankklep er weer op moest. Kortom, in een woord schandalig hoe er met je auto wordt omgegaan en hoe serieus je wordt genomen als klant.

geweldig

Duidelijke en vlotte uitleg en behandeling, super.

Perfect opgelost

Zeer goed geholpen met oplossing van het probleem

Prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Jullie hebben onze vakantie gered

We hebben onze Mercedes bij Vaartland in Zwolle gekocht. Met volledige garantie van 6 maanden of 15000 km. Na een paar weken ging de auto kapot. Hij was volledig geblokkeerd kon en niet meer rijden. De garantie wordt geregeld door autotrust. Dit bedrijf doet erg moeilijk al het er op aankomt. Na veel gedoe mocht ik wensink inschakelen. Deze heeft het allemaal prima opgelost. We hadden de auto nodig voor onze vakantie naar de noordkaap. Wensink heeft er voor gezorgd dat de auto op tijd klaar was en we toch op reis konden. Hulde.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zomercheck snel en vakkundig en voordelig!!!

Vriendelijk ontvangen, snel en adequaat geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima; behalve de telefonische bereikbaarheid. Dat kan echt niet zo!

Altijd prettig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

service goed, software aanpassing veel te duur

de kofferbakklep ging bij een lichte aanraking in huis regelmatig open. de aanpassing om hem door snel 2 x te drukken in te stellen koste mij €75. Dit slaat nergens op. Ik kan mij er ook niet in vinden dat de afstandbediening voor de kofferbak ook buiten een bereik van 1,5 meter nog werkt. Wensink is oké, maar Mercedes software aanpassingskosten niet. Daar de andere mercedes ook die aanpassing moet ondergaan zouden de kosten €150 worden. Wanneer deze beoordeling ertoe zou bijdragen dat er van mercedes zijn kant actie wordt ondernomen zou ik graag willen zien dat er uit coulance de 2de auto gratis wordt aangepast.

Bornholmstraat 42 9723 AX Groningen

Over Wensink Aangenaam