Dikke Prima

Prima Service..

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een monteur heeft mijn mercedes uitgelezen , en een punt heb ik verholpen wat de monteur mij vertelde maar hij geeft het nog steeds aan en dat begrijp ik dan even niet , ik zou hem laten willen resetten maar kost me weer 75 euro en dat is me te duur. En aanbevelen wat ik moet anvinken zeg ik nee heb ik een probleem verholpen en dan staat het er nog steeds

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk personeel, goed geinformeerd vooraf en na bezoek.

prettig geholpen

altijd deskundig geholpen door vaklui

Vertrouwd en degelijk

Ik had de afspraak vergeten, werd soepel opgelost

zeer vriendelijk personeel

zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ook voor de wat oudere auto

Onze 36 jaar oude T1-310 camper is weer goed gerepareerd en onderhouden en door de APK geholpen. Wij blij!

Perfect en heel goed .

De medewerkers in de bale was heel vriendelijk en had duidelijk de problemen van mijn auto uitgelegd.

Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijke medewerkers en goede communicatie. Het voelt goed om klant te zijn en om de auto in de juiste handen te geven.

redelijk

De auto is redelijk (achterbanden 3,9 mm dat kan veel beter voor die prijs). Verder wcht ik nog steeds op het beloofde miniatuurtje wat zou worden toegezonden. Hopelijk krijf ik niet de negatieve ervaring als met wensink zwolle die ook een miniatuurtje zou sturen waar ik al 12 jaar op wacht. Voor mij dus GEEN wensink zwolle meer. Verder ontbreekt de brandblusser staat wel op de rekening maar niet in de auto. Ik neem aan dat hier actie op wordt ondernomen.

• Reden bezoek N.v.t.

het wasTOP!

ik kwam voor de aflevering, kleed over de auto. de spanning werd opgebouwd. uitleg gehad van de productspecialist. en toen rijden....

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klantvriendelijke benadering deskundig advies

Zowel bij de receptie als contact met de werkplaats zeer tevreden.

super

Leen auto stond klaar, Duidelijke afspraak. Auto was mooi schoon .

Zeer aangenaam

Slecht

Na terugroep actie zat het stuur er scheef in. Verbruik meters werkten niet meer. Per telefoon niet bereikbaar. Alles opgelost na 2 bezoeken en ongeveer 80 km extra rijden. Eerst beweren stuur is er niet afgeweest en mijn bevindingen dus niet geloven al met al dus zeer slecht. Geen compensatie voor 3 uur tijd en 80 km voor flauwekul ritjes om het op te lossen

Prima ontvangen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Snel APKtje

Was de auto onverwachts nodig. De APK werd om 09.00 uur direct opgepakt. Kon er op wachten. Fijne service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Plezierig ontvangt bij de balie van de werkplaats

Nette en correcte ontvangst. Behulpzaam en meedenkend. Alleen jammer dat je voor een afspraak inplannen bijna een maand moet wachten om de auto te kunnen brengen.!

Zeer matig

Vier keer terug komen om een trekhaak in te lezen cq leren gaat echt te ver. Dan op de nota ook nog eens aangeven dat je daarom gematst wordt met de prijs terwijl je uit later navraag de normale prijs hebt betaald. Mijn vakgarage doet dit beter, ze missen alleen de computer om het voor me te doen.

Reparatie tankdopklep geslaagd

Reparatie is geslaagd. Ik heb wel een uur en een kwartier uur in de wacht van de koffiecorner gezeten, waarin ik niet wist of de motor (het vervangende onderdeel) op locatie aanwezig was of niet. Een tussentijdse update dat de auto gerepareerd kon worden, zou ik prettig hebben gevonden. Communicatie is sowieso een dingetje. Bij mijn telefonisch gesprek heeft Wensink online voor mij afspraak ingepland dat ik langs kon komen op de werkplaats. Maar de werkplaats wist nog van niets en dus ook niet of ze het vervangende onderdeel hadden. Dat vind ik niet handig. Het is goed afgelopen, want het vervangende onderdeel was toevallig aanwezig maar anders had ik voor niets de rit naar de garage gemaakt.

Perfecte service

Onderhoud van lease auto. Zeer goed verlopen. Prima elektrische fiets mee gekregen.

prima geholpen

werk als beloofd uitgevoerd