Problemen prima opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en rekening gehouden met de omstandigheden van Corona

slecht

de dealer zegt je hoeft maar de helft te betalen omdat er iets kapot is wat nog niet mag

Prima geholpen

Snel en goed geholpen.

Supervlot en flexibel

Heb paar uur voortijd de afspraak nog kunnen verschuiven. Elekrische fietsjes mee en boodschap in 'Stad' kunnen doen... bij terugkomst auto gewassen en klaar. Vriendelijk personeel. Top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heerlijke service alles word geregeld

Had paar kleine storingen aan mijn nieuwe S jaar oud Alles word perfect gerepareerd Afspraken worden allemaal nagekomen

Alles was goed geregeld.

Aflevering was netjes, alleenjammer dat er direct een storing in de nieuwe auto was, maar die is netjes opgelost.

Naar volle tevredenheid

Uitstekende informatie, de techniek van de auto heel duidelijk uitgelegd en zeer netjes behandeld

zeer professioneel en vriendelijk

Je wordt zeer goed ontvangen en men neemt de tijd voor je.

Geweldige service!

Auto werd gehaald en gebracht voor wisselen banden. Als nieuw gewassen retour 😄👍

Gewoon goed 👍

Top bedrijf

Zeer goed geholpen door Casper vertegenwoordiger bij Wensink! Nieuwe sprinter rijd perfect!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Uitstekende service

Probleem uitgelegd, en verholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fantastische auto, op detail samengesteld

Door verkoper Guus werd ik geattendeerd op een nieuw model, de CLA. Na uitvoerige demonstratie van de mogelijkheden en een proefrit ben ik overstag gegaan. De verkoop en aflevering werd met zorg en aandacht begeleid.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Van oriëntatie tot aan koop is alles in een woord soepel en goed verlopen.

Ik was merkvreemd, maar gevallen voor de nieuwe lijnen van de nieuwe CLA SB en dit bleek toevallig een Mercedes. Vanaf de oriëntatie fase en mijn eerste ontvangst in de showroom in Groningen voelde alles OK en werd ik meegenomen in de wereld van Mercedes. Ondanks een (zeer) lange levertijd zeer blij verrast met het uiteindelijke resultaat en ook de manier waarop de nieuwe wagen aan mij is overgedragen. Guus Kok en zijn collega .... hebben hun uiterste best gedaan en het is hen ook gelukt om mij volledig enthousiast en trots nu rond te rijden.

kan niet beter

Goede service, leuke prijs en zelfs thuisgebracht

Correcte behandeling , vakbekwame mensen

Het was een vreemde start, mijn auto s’nachts naast de hekken neergezet. De volgende dag opgebeld en situatie uitgelegd. Maandag’s gesproken met de werkplaats, diagnose gemaakt en terug gebeld. Maandagmiddag had ik de auto weer terug. Erg fijn dat de auto ook een wasbeurt had gekregen.

Goed geholpen met alles!

Geweldige service

Volledig ontzorgdt. Auto gehaald en netjes teruggebracht.

Keurige zaak

Duidelijk en zakelijk maar ook vriendelijk bij de receptie ontvangen.

Prima service, uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen. Er werd goed meegedacht met de klant.

Prettig en deskundig

Prettige sfeer en deskundige service. Het personeel in Groningen is zeer vriendelijk en attent. Auto volgens afspraak geleverd met een uitgebreide instructie.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden. Aflevering was ook prima in orde.

Ga zo door.

Uitstekende service

Kwam voor paar aandachtspunten bij de dealer in Groningen. Ik kreeg een prima leenauto mee, auto was klaar op afgesproken tijd en alle zaken zijn naar volle tevredenheid afgewikkeld: Top!

Afspraak is afspraak

Gisteren mocht mijn onlangs aangeschafte voor de eerste beurt naar Wensink Groningen. Ik werd keurig ontvangen door de receptiemedewerker en er werd verteld wat er ging gebeuren. Tijdens de dag werd ik gebeld dat aanvullende vervangingen nodig waren inclusief een prijsopgave. Aan het einde van de dag werd gemeld dat de auto klaar was. Prima service en opvang.

Over Wensink Aangenaam