we hebben nog niet zoveel met gereden maar tot nog gaat het best naar onze zin alleen missen we de adaptieve cruiscontrol wel

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima geholpen en uitgelegd.

Prima geholpen.

Prima ontvangst en uitleg

Zie hierboven

Zeer klantvriendelijke vestiging

Al jaren klant bij deze vestiging en je voelt je altijd thuis, hoog familiair klant tot personeel/verkopers gehalte. Goede verkoop door Raymon en Robert.. zeer goede uitleg van de auto door Peter Mik

Netjes en vriendelijk

Nette ontvangst en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wensink Groningen is prima alles in orde. Alleen de Mercedes me app niet. Maar dat ligt niet aan Wensink. Die app werkt niet, al een week niet. Ook na aankoop van 3 jaar Excellent pakket van 829 euro werkt er niks. En dat is wel even teleurstellend, zeker als je dat aan anderen moet bekennen dat het niet werkt… showen is er dan niet bij.. ik kreeg zelfs de opmerking “tja, Mercedes is wel goed in auto’s maken maar niet in software en zaken automatiseren zoals Tesla dat wel goed voor elkaar heeft” Dus wel betaald maar niks gekregen. Bij Tesla is dat standaard goed geregeld. Gelukkig werd ik maandag teruggebeld dat het binnen 48 weer wordt gereset vanuit Mercedes hoofdkantoor. Ik hoop dat het lukt.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede ervaring en goed overleg

Goed overleg met werkplaats

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig, niet opdringerig, maar wel doelgericht.

Wij hebben onze auto's ongeveer 10 jaar geleden gekocht en zijn eigenlijk niet zo geïnteresseerd in auto's. Om ons te oriënteren wilden we nog naar de Audi en BMW dealer, maar zover kwam het niet. Volgens mij zegt dat voldoende over de verkoper, de auto en het vertrouwen in alles. Hieronder vraagt u naar, service, kwaliteit, prijs enz. U vraagt het op het moment dat wij dat nog niet kunnen beoordelen. Vandaar N.V.T.

• Service N.v.t.

Geweldig en vriendelijk

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers met oog voor de klant.

geen goede ervaring

de trekhaak montage verliep naar een totale verminking van mijn auto grote stukken uit de bumper gezaagd .plus bumperlak beschadiging ik ben er mee terug geweest Erik Kooi heeft er notitie en foto,s van genomen en zij mij hier de zelfde dag nog over terug te bellen dat was 06-03-2024 nu 09-03-2024 2 werkdagen later nog niks gehoord . sorry dat ik het zeg dit is niet Mercedes waardig

Software update

De update voor software is nu slecht. Ik had geen problemen, nu wel

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De ontvangst en de gesprekken bij Wensink in Groningen waren bijzonder prettig. Geen “snelle jongens” maar wat oudere ervaren mensen die het in zich hebben om op een bijzonder aangename wijze je een auto te verkopen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Een échte Mercedes ervaring!

Bij Wensink kreeg ik een warm welkom, door leuke mensen die echt kenners zijn. De ervaring was erg leuk, zeker omdat dit mijn eerste Mercedes was. Super! Ook na de aankoop, kon ik hier altijd terecht voor mijn vragen.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Service prima, helaas geen reparatie aangegeven ruitschade

Voor terugroepactie airbags naar Wensink. Ontvangst was prima. Ik had ook aangegeven dat ik een kleine ruitschade had (sterretje) en had verwacht dat deze gerepareerd zou worden. Nadat de airbags vervangen waren kreeg ik te horen dat mijn ruit niet gerepareerd kon worden. Er zou een nieuwe ruit in moeten. Dit vond ik jammer, mijn ruit is verder nog prima en het leek me een kleine moeite om het sterretje aan te pakken.

Prima geholpen

Geholpen door vriendelijke mensen,bij terugroepactie voor vervangen van airbags. Tevens Apk geregeld. Prima service.

Goed contact

Goed op de hoogte gehouden van de status bandenwissel en netjes ontvangen

Meer dan goed

goed, zoals afgesproken

duidelijk en goed volgens afspraak.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben niet anders gewend ( bij Wensink in Groningen )

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima aflevering en hele fijne nieuwe EQB!

Prima aflevering en hele fijne nieuwe EQB!

Alles kits!

Servicebeurt snel en probleemloos uitgevoerd.

Over Wensink Aangenaam