Fijn team

Fijne kundige mensen die de tijd nemen.

gewoon goed

snel en goed geholpen alles volgens afspraak en gewoon zoals het hoort

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Keurig geholpen bij een pech geval, service en oplossingsgericht de werkwijze

nou was goed

maar had wel een vorst deken verwacht

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op alle fronten zeer positief

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig en naar tevredenheid geholpen

Prettig contact en naar tevredenheid geholpen

Duurt allemaal erg lang

in juni besteld en nog niet geleverd

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Innemen oude leaseauto en afleveren nieuwe leaseauto is prima gegaan.

Cool

Geweldige auto, alleen erg Jammer dat Apple car play niet werkt. en het blijkt lastig te zijn voor de medewerkers om dit werkend te krijgen. Voor de rest big smile

Voorbeeld voor andere dealers

Bij aankoop van een nieuwe Mercedes zeer uitgebreid te woord gestaan en geholpen door de aanwezige verkopers. Nadien ook steeds de afspraken met betrekking tot voorstel en mogelijkheden nagekomen. Bij de aflevering ook alle tijd genomen om alle opties van de auto uit te leggen. Bij aflevering werden de beide kinderen ook niet vergeten! Die hebben er net zo van genoten als hun vader

• Service N.v.t.

Tot volle tevredenheid

Auto in volste vertrouwen afgegeven voor servicebureau, bandenwissel en update. Netjes en schoon weer afgeleverd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer prettige medewerkers in omgang.

Ik kom al jaren bij Wensink Groningen en ken de medewerkers en zij mij. Altijd vriendelijke en behulpzaam. Ik heb inmiddels mijn 3e Citan. Ik bracht mijn auto voor de APK en vroeg om een leenauto. Ik moest, niet gepland, naar Schiphol om wegens familie omstandigheden familie uit Australië op te halen. Ik vroeg of ik in plaats van een Mercedes Citan leenauto, die ik zelf ook heb, een personenauto mee kon krijgen omdat ik familie moest meenemen en meer dan 2 zitplaatsen nodig had. Dit was geen enkel probleem. Dus ik was heel blij dat Wensink mij heeft geholpen hiermee en dus alle hulde aan de receptionist bedrijfswagens die even had overlegd met de receptionist personenwagens en zodoende de personenwagen geregeld had voor mij.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Net ontvangen en goed uitgelegd wat er aan gedaan is

6 minuten wachttijd aan telefoon

Uitstekend!

Altijd super geholpen, op de hoogte gehouden van het hele proces, een top uitleg gehad over het bestellen, leveren en de auto zelf. Met tot slot een hele leuke presentatie van de auto bij het ophalen.

• Reden bezoek N.v.t.

langdradig gezeur

auto moet er in de ochtend om negen uur staan word om half twee over gebeld en is om vijf niet klaar

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geholpen.

Ik ga ervan uit dat het onderhoud weer goed is uitgevoerd. Remschijven blijven steeds weer het bedenkelijke punt. Bij de vorige buurt moest ik al de blokken achter vervangen, bij deze beurt was er nog steeds geen alarm.....Dat is een beetje en vertrouwens breuklijntje aan het worden.....Auto was keurig gereinigd van binnen, echter is was ook een wasstraatje gewend...…..Heb daar nog een bon voor dus zal die eens verzilveren. De balie moet niet formeler worden. Iedereen is vriendelijk, maar ga eens wat meer uit je bol...hahaha.

• Prijs/Kwaliteit

Snel en vriendelijk geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Winterbanden geplaatst en bandenspanning was niet gecheckt

Linker achterband was niet op spanning. Ik kreeg foutmelding op dashboard, 190 i.p.v. 240, met geel uitroepteken. Dit betekent feitelijk een extra rit naar garage (60 km. benzine) en extra tijd kwijt (1 a 1.30 uur). Maar ook geeft het een 'onzeker' gevoel. Is de service verder wel compleet en goed uitgevoerd?

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke mensen op de receptie die weten waarover ze praten.

Kreeg keurig een dag vantevoren een SMS ter herinnering aan de afspraak. Kreeg de auto na de beurt keurig gewassen terug en de extra werkzaamheden waren allemaal uitgevoerd.

Onbehaaglijk

De jaarlijkse onderhoudsbeurt is technisch tot tevredenheid uitgevoerd. Toch heb ik een onbehaaglijk gevoel overgehouden aan mijn bezoek in Groningen: ** een airco check werd geadviseerd (elke 3 jaar); heb ik afgewezen omdat het nog niet 3 jaar geleden was dat dat gebeurd is; had de receptie zelf kunnen zien in de onderhoudshistorie; receptie heeft fout toegegeven; ** remolie moest vervangen worden; heb ik afgewezen omdat dat vorig jaar bij de onderhoudsbeurt al was gebeurd; receptie heeft fout toegegeven; ** onderhoudsbeurt moest 350 Euro kosten; heb ik afgewezen omdat op internet een prijs wordt aangehouden van 279 euro; receptie heeft fout toegegeven; ** voor de vervolgafspraak is een kostenraming gemaakt; deze vertrouw ik niet op grond van voorgaande; heb helaas geen afschrift meegekregen; ik ga elders ook prijs opvragen. Al met al houd ik een onbehaaglijk gevoel over aan mijn bezoek aan Wensink in Groningen

Best service top 10

deer goed service