Kleine trilling in de auto snel en vakkundig verholpen. Goeie service door e-bike mee te krijgen terwijl auto in een paar uur gefikst werd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klasse werk, zoals altijd!

De service van Wensink Groningen personenwagens onder leiding van de heer Erik Kooi en zijn rechterhand Jeffrey Mennega vind ik uitstekend en van een zeer hoog niveau! Het team van medewerkers en monteurs is vriendelijk, betrokken en zorgvuldig en men gaat zuinig met de wagens om wat ik persoonlijk erg belangrijk vind. Ook bij een reparatie met spoed word men gauw geholpen en staat er een auto voor je klaar. Een goed en vertrouwd adres van een fantastisch merk dat is Wensink - Aangenaam.

Kut

Wilde een 4e Mercedes erbij kopen. Ging op maandag in mijn werkkleding naar Wensink Groningen. Wilde de verschillen tussen een GLE en ML zien/horen. Na een kwartier rondlopen in de lege showroom nog steeds niet aangesproken door "verkoper" of ander personeels lid! Ben maar weggegaan. Stond in de in/uitgang, liep de "verkoper" achter me langs. Draaide me om en bedankte hem dat ik rond mocht kijken en deelde hem mede dat ik niet blij met hem zou zijn als personeels lid!!! Zijn antwoord "ik zag je wel lopen!" Tja, daarheen je als koper wat aan. Heb Wensink Zwolle gemaild met mijn ervaring. Nooit een antwoord terug! Tja, dan weet je wat te doen staat. NOOIT EEN MERCEDES BIJ WENSINK KOPEN!!!!!!!!!!! Rijd vanaf 1993 Mercedes!!! Heb Wensink gebeld en gevraagd om de eigenaar cq "baas". Zoals te verwachten was die niet bereikbaar. Kan ik me voorstellen!!!! Zelfs 1 ster is Wensink in alle gevallen niet waard!!!!!

Matig

Auto door Wensink voor onderhoud C gedaan. Moet meer dan 4 uren wachten waarvan de afspraak een uurtje. De volgende dag na onderhoud, plas liters diesel in mijn garage thuis. Auto direct die dag zelf door Wensink met autoambulance terug gehaald. De dag daarna mijn auto terug gebracht door Wensink met bijna lege diesel tank. Praktisch 2 dagen zonder auto, en vervang auto heeft Wensink nooit.... de reden: geen auto meer of allemaal bezet. Bedank wensink

Begroeting als vaste klant

Beschikbaarheid van fiets

Kan niet beter.

Ik had een storing in de auto, het viel nog onder fabrieksgarantie. Er was al een paar keer naar gekeken, maar kwam steeds terug. Toen de auto daar gelaten en kreeg gratis een huurauto mee. Volgens de fabriek moest er een nieuwe computer in. Het team van Wensink Groningen heeft heel veel moeite gedaan om de auto zo snel mogelijk te maken, geweldig. Zij doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen. Daarbij is iedereen,werkplaats,receptie, en verkoop, zeer vriendelijk. Mercedes kopen? Een top adres. Vriendelijke groet. Mvr. Verstappen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

duidelijke afspraak gemaakt de reparatie en die is correct uitgevoerd.

tevreden met Wensink al vind het directe contact met de balie medewerker erg belangrijk en stoort het mij als dit centraal gebeurt.

Uitstekend!

Vriendelijk ontvangst, nemen de tijd voor alle vragen, behulpzaam, geen opdringerigheid. Kortom je voelt je welkom ipv een bedrijf waar ze van alles willen aansmeren. Geen stijf formeel gedoe, gewoon lekkere luchtige omgang. Gewoon goeie service!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik word als een prins behandeld, maar geld ook voor de andere klanten receptie altijd vriendelijk en staan je altijd te woord als je een probleem hebt en word direct opgelost indien mogelijk. vrgr Jakob

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top bedrijf

Mijn Vito gebracht voor een terugroep actie door MB. Alles was prima geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Winterbanden wissel en daarna storing op de bandenspanning sensoren dus niet gecontroleerd?

Gebeld en daar het advies gekregen om de bandenspanning te gaan controleren en op de goede spanning te brengen en op mijn vraag wat de goede spanning is te brengen.,komt er geen antwoordt oftewel kijk in het service boekje.

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer klantgericht

Al jarenlang ervaring met veel verkopers. Met Guus Kok niet idee dat hij iets snel wilde verkopen. Luistert heel goed is helemaal dol van het Merk Mercedes vertelde allerlei interessante wetenswaardigheden over Mercedes. Hierdoor nog meer beleving bij het Merk Mercedes. Reageert snel en actief maar niet te opdringerig. Wij komen uit Alkmaar maar graag gereden naar Groningen voor Guus Kok.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Servicebeurt goed, contact vooraf slecht

De servicebeurt van de Smart in de garage was prima. Duidelijke informatie, prima plek om in coronatijd de wachttijd goed te kunnen doorbrengen, voldoende tijd en aandacht van het personeel. Daarentegen was de informatie voorafgaand aan de servicebeurt een drama. Op de uitnodiging voor de servicebeurt staat een e-mail adres. 3x een berichtje gestuurd, geen enkele keer een reactie. In de uitnodiging staat dat de prijzen voor de servicebeurt van de Smart te vinden zijn op de website, maar dat is niet het geval. Telefonisch contact opnemen ging ook niet helemaal zonder hobbels, maar het terugbelverzoek werkte gelukkig wel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Er werden fouten gemaakt die op een goede manier zijn verholpen.

• Reden bezoek N.v.t.

Alles goed geregeld

Auto tot nog gewassen, dik in orde

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Altijd vriendelijk, coulant en professioneel!

Betrouwbaar en door gebruiker aanbevolen.

super

ontvangst uitstekend ,uitleg zeer goed,heel behulpzaam

Professionele en persoonlijke behandeling

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige ervaring bij Wensink in Griningen, heerlijke auto.

Prettig contact met de verkoper die goed aansluit bij mijn wensen. De auto ( C-klasse estate) voldoet aan mijn verwachting.

Supertevreden

Ik kwam zonder afspraak maar werd direct geholpen en voordat ik mijn koffie ophad was de auto al weer gereed. Topservice!!!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Dezelfde dag gehaald, gezocht, gevonden, verholpen. De werkdag niet stilgestaan

L.s., Eindelijk na 4,5 jaar heeft mijn Vito ook een storing. Jammer maar dat gebeurt. De sleutel in het contact, draaien maar weinig lampjes in het dashbord die oplichtten. Soms wel starten soms niet. Duurde al een paar dagen. Na contact gehad te hebben bleek het advies van Klaas v. Dellen: "Kom maar gauw langs, voor je het weet laat ie je staan". En ja hoor, de volgende dag om 06:45, niet starten. MB gebeld. Binnen 15 minuten terug gebeld door Klaas. Ik laat je direct ophalen. Vervangend vervoer staat klaar. Om 0830 aangekomen bij Wensink Groningen bleek de diagnose van Kevin contactslot. Pasen dus kon wel weekje duren. Moet besteld worden in Duitsland, twee feestdagen etc.. Jammer. Gelukkig door allen goed meegedacht en lag een reserve contactslot op voorraad voor andere klant op afroep o.i.d.. Ingebouwd, contactslot ingeleerd/ ingeregeld voor mijn Vito en voor dat ik de koffie op had reed ik weer. 09.30. Volle dag gewerkt. Geen verlies. Iedereen blij. Mannen bedankt! Hero

Fantastische service!!

Correcte afhandeling van garantie. Het was even zoeken naar het probleem. De garantie werd geboden dat het probleem opgelost zou worden. Dat is gelukt!!

Problemen prima opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en rekening gehouden met de omstandigheden van Corona

Over Wensink Aangenaam