Vriendelijke mensen op de receptie die weten waarover ze praten.

Kreeg keurig een dag vantevoren een SMS ter herinnering aan de afspraak. Kreeg de auto na de beurt keurig gewassen terug en de extra werkzaamheden waren allemaal uitgevoerd.

Onbehaaglijk

De jaarlijkse onderhoudsbeurt is technisch tot tevredenheid uitgevoerd. Toch heb ik een onbehaaglijk gevoel overgehouden aan mijn bezoek in Groningen: ** een airco check werd geadviseerd (elke 3 jaar); heb ik afgewezen omdat het nog niet 3 jaar geleden was dat dat gebeurd is; had de receptie zelf kunnen zien in de onderhoudshistorie; receptie heeft fout toegegeven; ** remolie moest vervangen worden; heb ik afgewezen omdat dat vorig jaar bij de onderhoudsbeurt al was gebeurd; receptie heeft fout toegegeven; ** onderhoudsbeurt moest 350 Euro kosten; heb ik afgewezen omdat op internet een prijs wordt aangehouden van 279 euro; receptie heeft fout toegegeven; ** voor de vervolgafspraak is een kostenraming gemaakt; deze vertrouw ik niet op grond van voorgaande; heb helaas geen afschrift meegekregen; ik ga elders ook prijs opvragen. Al met al houd ik een onbehaaglijk gevoel over aan mijn bezoek aan Wensink in Groningen

Best service top 10

deer goed service

Heel goed

Netjes en vriendelijk geholpen

Prima communicatie.

• Prijs/Kwaliteit

Vlotte en goeie beurt voor de auto met een rare nasmaak

Mijn auto rijdt weer als nooit tevoren, en ben sowieso zeer te spreken over de auto. De rare nasmaak zit hem in het gedoe met de remschijven die naar 50.000 kilometer vervangen moesten worden. Met de vorige set kon ik 120.000 kilometer rijden... heb toch het idee dat er hier iets niet klopt. Ook het feit dat er geen vervangend vervoer beschikbaar is vind ik toch wel erg matig voor een bedrijf die bekend wil staan om zn service. Ik ben daar in tegen wel weer blij dat de factuur in 3 keer betaald kan worden.

Goede snelle service

Goede ervaring goede service

Bandenwissel. Op afspraak.

Op korte termijn afspraak in kunnen plannen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Een zesjarige oude auto laten komen voor een terugroepactie is klasse!

Zoals altijd : top! Bij de balie spreken ze me aan bij naam, voelt erg welkom.

• Prijs/Kwaliteit

Ben goed tevreden over service etc

Goede ervaring met werkplaats. Luisteren goed wat problemen zijn en lossen het vervolgens ook op. Zou wel graag bericht ontvangen omtrent afstelling auto ( automaat-electronica dashboard-navigatie etc) als er up dates zijn. Nu "beetje"onnodig geïrriteerd gereden met de nieuwe ( maart 2019) B klasse Business Solutions met AMG pakket.

Deze keer goed

2017 auto APK keuren in afgekeurd er mankeerde niets aan naar een andere adres niets gevonden en goedgekeurd.

Prima geholpen

top

• Prijs/Kwaliteit

Mijn probleem prima op gelost.

Goed.

• Prijs/Kwaliteit

Welkom gevoel en kundig advies

Vanaf moment 1 werd ik zeer welkom ontvangen en kreeg ik gevoel dat ze echt wilden helpen een passende auto te vinden. Proefrit regelen was eenvoudig, uitleg van de opties was nooit te veel en kennis gemaakt met betrokken medewerkers, ook in de aftersales. Aangeboden verzekering was wel erg prijzig en ben ik niet op in gegaan.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en auto sneller geleverd dan verwacht

Contacten waren relevant. De auto werd sneller geleverd dan verwacht. De auto werd op mijn verzoek op mijn werklocatie afgeleverd. Al met al uitstekende service!

Uitstekende service

Kwaliteit Prijs verhouding is goed. Wel lange wachttijd op nieuwe onderdelen die niet op voorraad liggen bij Mercedes Nederland.

Super!!!

Dikke 10 voor Niels, top verkoper!

Prima maar niet goedkoop

Na afspraak te hebben gemaakt alles prima verlopen

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en goed werk geleverd!!!

Zijn goed en zeer vriendelijk geholpen. De klachten zijn direct verholpen en devauto rijdt weer super!!!

• Prijs/Kwaliteit

Een dure maar goede garage

Op zich wel een goede garage met vriendelijk personeel maar wel prijzig.

Vriendelijk en vakbekwame medewerkers

Superb service

Competent staff, awesome service and flexibility: What more can you ask for? :)

Over Wensink Aangenaam