Chaos qua (online) planning

Online planning werkt niet zoals het hoort; na eerst APK online ingepland te hebben en deze later omgezet te hebben naar APK en onderhoudsbeurt ben ik vervolgens tot 3x toe nagebeld door Wensink dat mij APK binnenkort verloopt (terwijl deze dus al ingepland stond)… Vervolgens 3 dagen voor de afspraak wederom gebeld door Wensink of ik wilde wachten op de APK, van de onderhoudsbeurt afspraak was niets bekend… Vervolgens bleek mijn V klasse ingepland te zijn bij de personenwagen afdeling van Wensink Doetinchem echter vallen V klasses bij Wensink onder de bedrijfswagens…, daar bleek de verwarring te zijn ontstaan. Hoe dan ook, bij mij komt het in ieder geval over dat Wensink inmiddels te groot is geworden waardoor eea langs elkaar heen gaat; daarnaast vind ik het bijzonder dat een V klasse bij Wensink onder bedrijfswagens valt aangezien de Mercedes V klasse toch echt een personenauto is en zijn tegenhanger de Mercedes Vito de bedrijfswagen variant…

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer vakbekwaam

Perfekte service

Super service.

Personeel zeer behulpzaam.

Alles prima geregeld.

Zou zo even niet weten wat er nog beter kan Vriendelijk, anticiperend en vakbekwaam

goede aftesales

Mercedes bij ander autobedrijf in onderhoud. vanwege terugroepactie bij Wensink terecht gekomen. Niet te merken dat ik daar geen klant was. Zeer netjes geholpen. Wel had ik moeite om mijn auto te parkeren. Veel parkeerruimte in beslag genomen door "eigen" auto's. Parkeerplaats voor bezoekende klanten niet direct duidelijk aan gegeven (cq waren al bezet).

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tijdens de beurt tijdschriften lezen met koffie was de tijd zo om.

zeer tevreden

Snel geholpen, vriendelijke medewerker bij receptie.

• Deskundigheid N.v.t.

redelijk tevreden

Navigatiesysteem viel compleet uit. Bij navraag bleek dat al bekend was dat dit kon/zou gaan gebeuren als er geen update in geïnstalleerd zou worden. Helaas geen tijdige melding ontvangen. Het was fijn dat ik snel terecht kon en bij jullie verdere kon werken omdat het toch 3,5 uur geduurd heeft.

vriendelijk -netjes -schoon -goede kennis

Zeer enthousiast en vriendelijk

Toegankelijk, komen afspraken na. Extra service auto wassen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Lampje rechts achter vernieuwd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Correct, netjes en áltijd meedenkend…..

Ieder bezoek bij Wensink is een feestje. Vooral deskundigheid stel ik erg op prijs.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

MB fabriek laat Wensink en klant volledig in de kou staan!

Op 23 mei de CLK naar Doetinchem gebracht voor storingsanalyse. prima opvang door receptie. Jakko Huizinga. Snel was er duidelijkheid: storing in de regelunit van de automaat. Prijs opgave gekregen en meteen door mij geaccepteerd. Jakko de volgende dag onderdeel besteld. Helaas door MB niet voor jullie te leveren!!!!! Hoe nou verder? Veel kanalen door Jakko aangeboord: via gebruikt, sloop, reparatie en druk op de ketel naar MB onderdelenmagazijn etc. Uiteindelijk resultaat bereikt door hem en zijn naaste collega! 13 juni mooi bericht: de auto is klaar en voorzien van een nieuwe regelunit! Wat een blamage van een kwaliteitsmerk als Mercedes Benz. Opeens is er wel een unit beschikbaar. in ieder geval heb ik de MB 3 weken niet kunnen gebruiken! Alle lof voor de dealer maar geen goed woord over voor Mercedes Benz!

Erg tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en duidelijk geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik was bij de garage i.v.m. vervangen van de airbags. Zeer vriendelijk ontvangen en de zaak is keurig afgewikkeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ben al jaren klant ben erg tevreden op de wijze waar op ik en behandelt

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

altijd goed.

Al jaren klant bij deze vestiging en altijd prima service ervaren, waarbij de vriendelijkheid en plezier in het werk ervan afstralen.

Uitstekend!

Alles op tijd en volgens afspraak! En de auto schoon weer terug gekregen, ga zo door!

Snelle vakkundige service

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de bezoekers met een peperdure bolide of mensen zoals ik met een "oudje"...ik voel me dan ook méér dan welkom, altijd gastvrij en nooit is er iets teveel! En dat komt voornamelijk door Johan, dat is een gouden kracht...wees vooral zuinig op hem!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ben correct en snel geholpen

Uitlezen (motormanagement-lampje brandde). Reset systeem.

Goed verlopen volgens afspraak

Nvt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals altijd een super service

Altijd korrekt vlgs afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel goed en probleem opgelost!

Snel goed en probleem opgelost! Ga zo door!

Prettige contacten met receptie

Ik erger mij telkens weer wanneer ik telefonisch contact met een van de Wensink bedrijven wil hebben. Véél te lange wacht tijden voordat je contact krijgt. Moet er niet aan denken wanneer ik met pech langs de kant van de weg sta. Met een andere dealer betere ervaring!

Havenstraat 63

7005 AG Doetinchem