Onvoldoende

Moeilijk telefonisch contact te krijgen met bv werkplaats. Auto niet geheel gerepareerd dus moest nogmaals terug Plakband van het spuiten zat er onder nog aan. Ook na melding en na tweede keer voor reparatie aangegeven en nog niet weggehaald

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd zeer professioneel, efficient, vakkundig maar bovenal zeer plezierg!

de service is wederom zeer goed gepland, conform afspraken uitgevoerd en in alle opzichten ongewoon goed. een groot compliment voor de gastvrijheid, klantgerichtheid en expertise. ik ben al meer dan 12 jaar klant en het is een prestatie dat het hoge serviceniveau iedere keer wordt overtroffen! goed TEAM daar in Doetinchem!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Teveel olie in de versnellingsbak

Grote beurt gehad. Versnellingsbak olie vernieuwd. Echter teveel olie toegevoegd, waardoor ik gisteren een grote rookwolk achter mijn auto zag, vandaag weer verholpen. Door door garage.

afspraken

prettig

Klopte helemaal

Goede service en meedenken met klant

Deskundig, meedenkend, behulpzaam, aardig,

Altijd welkom, waar het ook over gaat. Gevoel dat men je altijd wil helpen met juiste advies en service. Reden om opnieuw een merk te kiezen bij Wensink.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Probleem snel en correct opgelost

Goed en vriendelijk geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ging volgens afspraak en is goed verlopen

Zie hierboven.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima en weer zeer vriendelijk

Snel en persoonlijk! Eén opmerking: we ontdekten gisteren dat bij de onderhoudsbeurt het dimlicht was uitgeschakeld. Deze staat altijd aan bij ons. Niet meer doen svp! Verder geen opmerkingen.

perfect

Alles naar wens verlopen

Ik wordt altijd goed geholpen en beraden

Prima geholpen

Had een motorstoring en er werd meteen na gekeken en medegedeeld dat het niets ernstigs was en gewoon door kon rijden. En het defecte onderdeel tzt vervangen kon worden. Prima service.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede service, alleen niet de volledige informatie op de site.

Ik ben netjes gebeld toen bleek dat er meer dan alleen een standaard servicebeurt uitgevoerd moest worden. Alleen bleek het om een "verborgen" standaard aanvullende service bij een x-aantal kilometers te gaan, die niet duidelijk vooraf wordt gecommuniceerd met het bijbehorende kostenplaatje. Er wordt wel netjes een A- en B-beurt omschreven met de daarbij behorende kosten. Het zou nog transparanter zijn als ook de aanvullende service wordt omschreven met de daarbij behorende kosten. Het geeft immers geen fijn gevoel om zo verrast te worden. m.vr.gr.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldig weer, als vanouds...

Service weer als de afgelopen 20 jaar .. niets op aan te merken...

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Netjes geïnformeerd en mijn sprinter keurig op tijd voor de APK klaar

Uitslagen

Goed geholpen goede service

het was goed

het was goed

Snel en netjes

Ben snel geholpen. Auto werd netjes afgeleverd.

Top garage

Fijn contact, daar kunnen ze bij bepaalde vestigingen nog een voorbeeld aannemen

Zeer goed geholpen

Werd netjes ontvangen en er werd direct werk van mijn probleem aan de aut gemaakt. was allemaal erg prettig om te ervaren. Groeten Theo Viets

Wederom uitstekende service

Wederom uitstekende service bij een service beurt, heldere communicatie en goede uitleg , korte lijnen, snelle service. Ga zo door!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op tijd klaar conform de afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk en snel geholpen met een goede service.

• Reden bezoek N.v.t.

Onderhoudsbeurt in goed overleg uitgevoerd. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijke mensen. Auto bij het ophalen van binnen en buiten schoon! Top!

Over Wensink Aangenaam