Slechte communicatie

Tijdens het maken ban de afspraak voor de eerste beurt gevraagd om een update van het navigatiesysteem. Tijdens de beurt zelf blijkt dat de navigatie update 3 uur duurt... De eigenlijke eerste beurt duurt maar 1,5 uur... ik had afgesproken hier op te willen wachten.. Nu blijkt dat de totale beurt 3 uur ziu gaan duren... geen tijd om te wachten.. Nu moet ik weer een keer terug voor een update...

Geweldig.

We werden prettig ontvangen door Johan Hofman met als eerste een kopje koffie, daarna werden er nog wat zaken besproken mbt het geplande onderhoud en hebben wij onze auto aan zijn zorgen overgelaten. Keurig volgens afspraak werden we gebeld toen de auto klaar was, hij stond schoon en glimmend op ons te wachten.. Onze Complimenten.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prettig geholpen aan de Balie

Afspraak maken via de telefoon was minder duurde erg lang voor de afspraak te maken. Een heel attente balie medewerker.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer service gericht en klantvriendelijk

Men is altijd bereid nét dat ene stapje meer te doen zodat het perfect is.

Slecht

Mercedes cla met 27000 km uit 2014 stuurhuis defect,kosten €2800,00.Geen enige vorm van garantie. Je mag er van uitgaan dat een stuurhuis meer dan 100.000km meegaat. Heb de auto op laten halen door een ander garagebedrijf, en ga voor een nieuwe auto en reparatie niet meer naar Wensink toe. Heb het verhaal nu bij Mercedes Benz Nederland liggen, misschien gaan hun iets doen

Gewoon prima zoals het hoort.

Gewoon prima zoals ik al minstens 35 jaar gewend ben bij Mercedes Doetinchem

garage is corect

alles wordt goed geregeld

[prima geregeld

aardige mensen, prettig dat er een fiets klaarstaat, fijn dat je gebeld wordt als auto klaar en schoon is.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

deskundig en goede afstemming over reparatie en het evt nalaten daarvan voor dit ogenblik.

• Prijs/Kwaliteit

goede service voor een redelijke prijs.

zie boven

Vlotte,vriendelijke en goede bediening

Mooie en goede garage

Jammer dat er geen koekjes bij de koffie waren 😂😂😂

Prima geholpen.

Prettig , goed en behulpzaam.

van begin tot einde prima verzorgd ,voor mij zelf en de auto.

zoals altijd prima geregeld ,even een telefoontje wat ze ontdekt hadden ,of dat eventueel verholpen moest worden , en de smart stond klaar als vervangend vervoer . Alleen de rekening kan nog tegen vallen maar daar heeft het personeel geen invloed op . { geintje}

Gewoon goed!

Ze sturen mij op pad zonder dat de auto APK gekeurd is

Na heel heel heel lang wachten (ruim 15 maanden) is eindelijk mijn auto klaar, ik heb de auto weer uit de schorsing gehaald en verzekerd, kom ik de auto ophalen, is deze niet zoals afgesproken geheel showroom klaar gemaakt, maar eerder alleen even met de hogedrukspuit afgespoeld, krijg ik na paar dagen brief van de rdw dat de auto gekeurd moet worden, en dan vragen jullie mij ofdat ik tevreden ben?

Kan niet beter!

Fijn ontvangst, goede koffie! Hier werken mensen met passie en kennis voor het autovak. Tijdens de reparatie een kijkje in de werkplaats mogen nemen. Ze gaan hier met respect met andermans eigendom om. Onderhoud met APK is goed uitgevoerd. Duidelijke en goede uitleg over de factuur. Auto ook nog gewassen en gezogen, ramen weer blinkend schoon! Kortom, kan niet beter!

Rammel verholpen

Onbekende rammel/trilling verholpen , keurig vervangend vervoer

Kan haast niet beter

Goed verloop en service

Top geregeld en goede service!

Betrouwbaar en afspraken goed nagekomen.

Te lang

Ik vind het niet kunnen dat voor een zeer kleine reparatie mijn auto 4 tot 5 dagen weg is. Daarom kies ik een volgende keer voor een ander schadebedrijf.

Helemaal prima

Service is prima in orde. Auto netjes en schoon teruggekregen, dus zeer tevreden.

Goeie service

Je word goed en duidelijk geholpen. Als je geen verstand heb van auto's krijg je goeie uitleg.

Prima service, niets op aan te merken.

Prima service, niets op aan te merken

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct