Prettig zakendoen en snelle service

Goede hulp bij zoektocht naar nieuwe elektrische auto. Attente dienstverlening tot aflevering.

Zeer tevreden, uitstekende service

Eenvoudig en snel een afspraak kunnen maken. Zeer goed geholpen en ook netjes ontvangen bij het brengen van de auto. Ook het vervangend vervoer (leenauto) was top geregeld! Goede communicatie over de uitgevoerde werkzaamheden. Auto is einde van de dag netjes afgeleverd.

Soepel snel en goed

Al ben ik geen klant bij deze garage, ik werd geholpen als een vaste goede klant. Snel, soepel en goed. na pech met een kapotte band in het weekend was dit een staaltje top ontzorgen. bedankt!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik werd gewoon prima geholpen.

Er werd meegedacht en gewoon goed geholpen.

klantvriendelijk aan de balie

Er wordt een duidelijke uitleg gegeven over de reparatie die is uitgevoerd.

Goede dealer

altijd snel, Vriendelijk, Goed, Deskundig, na de aankoop snel geleverd.

Super geholpen

Geweldig, wordt nog naar de klant geluisterd en goede service. Top.

Conform de verwachtingen

Goede informatie vooraf, snelle en goede hulp aan de balie en bij weggaan heldere terugkoppeling.

uitstekende afhandeling

Ivm een terugroepactie had ik een afspraak gemaakt voor het vervangen van een onderdeel. Punktlich werd ik geholpen en na een kwartiertje kon ik al weer vertrekken. Goede voorbereiding is het halve werk !

Gewoon goed

Aandachtpunt, Als je dan nog een vraag hebt tijdens de beurt, krijg je de mensen van doetinchem nooit aan de lijn. Het gaat dan altijd via de centrale, is niet altijd fijn en makkelijk. Rest is gewoon goed, en je wordt altijd vriendelijk benaderd. Groetjes Rob

Onderhoud prima, schoonmaken minder

De auto is van binnen onvoldoende schoon gemaakt en dat verwacht ik toch wel voor een dergelijk bedrag.

Correct uitgevoerd

Probleem was niet snel op te lossen en heeft langer geduurd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een bedrijf met oog voor de wensen en behoeften van de klant. Door middel van actief meedenken hebben wij tot een mooie aankoop kunnen komen. Fons heeft ons geweldig begeleidt met de aanschaf en de aflevering. Bedankt Fons !!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, ze hebben het in Doetinchem goed op de rit

Uitstekend ,goed en bekwaam geholpen.

goede service

Onze auto moest voor een terugroep actie terug naar een merkdealer. Afspraak was snel gemaakt. Netjes en correct behandeld, gebeld toen de auto weer klaar was en meegelopen om te laten zien waar de auto stond. Terwijl we daar (nog) geen klant zijn.

Altijd goede service!

Altijd netjes en vriendelijk geholpen top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik denk dat het wel goed is.

Moest in de garage zijn voor een terugroepactie. Het betrof een mankement aan de airback. Dit was een terugroepactie uit 2019 waar ik bij toeval, 2022, zelf achter kwam. Ik had hiervoor een bericht van mijn dealer verwacht waar ik de auto ook nieuw heb aangeschaft.

Voldoet aan verwachting

APK en onderhoudsbeurt verliep correct. Jammer dat APK ‘gewoon’ betaald moet worden ook al is er sprake van een gelijktijdige beurt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en degelijk onderhoud met oog voor details!

Tijden standaard A-beurt een miniem scheurtje in de voorband ontdekt! Dit geeft aan dat tijdens standaard werkzaamheden toch aandacht is voor zaken mbt de veiligheid!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak is duidelijk ,ook wat de kosten zijn . En dan kom je met een schone auto thuis. Wat een service,

Prima geholpen

Prima geholpen en een prima service

Wederom alles perfect geregeld

Ik kwam enkel voor APK en vroeg of er ook nog even naar de AIRCO kon worden gekeken en dat was geen enkel probleem, toen de auto klaar was zei de man van de balie, dat de AIRCO nog helemaal in orde was en nog pas was nagekeken, kon ik weer vol vertrouwen de weg op!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd prima service.

Opgebeld over de kosten

Gewoon Top