3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de servicebeurt c voor mijn Mercedes R 320 CDI kreeg ik dag later een groot probleem met mijn auto.\r\nVervelend, maar direct opgepakt door het Mercedes team en snel opgelost en ben 100 % tevreden over deze werkwijze.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De onderhoudsbeurt is naar behoren uitgevoerd. De daar uit voortkomende prijsopgaaf was dermate exorbitant hoog dat ik deze niet heb laten uitvoeren. Dezelfde reparatie kost mij nu uiteindelijk minder dan de helft! Dat maakt dat ik de betrouwbaarheid van de prijzen nu zeer twijfelachtig vind en het vertrouwen in de professionaliteit een enorme deuk heeft opgelopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je voelt je altijd welkom door Ruben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf professioneel, punctueel & vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bijna 20 jaar klant. De service is altijd zeer goed en de deskundigheid top. klinkt overdreven maar is dat absoluut niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na melding van het euvel aan mijn MB E/200, was het mogelijk ,op uitnodiging van receptie werkplaats, om mijn wagen direct voor onderzoek en reparatie te brengen.\r\nGezien de aard en de bestelling van het onderdeel was de wagen de volgende dag klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo als gewoonlijk weer zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen in de 14 jaren dat ik al klant ben bij dit bedrijf altijd uitstekende service en goed meedenken door alle medewerkers, zeer oplossingsgericht mag ik wel zeggen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met Wensink, altijd keurig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies en prettige omgang

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden , speciaal geholpen door Peet Rothuis , kan niet beter !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met dit bedrijf is uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zojuist benaderd door de kopers voor de GLA en ik wil het eerder geschreven verhaal verwijderen helaas lukt dit niet .\r\nIk heb vernomen dat mijn bekende idd de GLA vandaag hebben gekocht dus mijn excuus voor de negatieve post.\r\nHopelijk kunt u WENSINK dit zelf verwijdern

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij willen een zeer jonge gebruikt GLA kopen in LICHTENVOORDE helaas loopt daar een verkoper rond die vroeger een bedrijf heeft gehad AUTO GRAAFSCHAP en toen al zeer arogant en mensen slechte auto,s heeft verkocht deze beste man loopt nu in Lichtenvoorde en denkt daar alles te kunnen zeggen en te mogen doen nou meneertje mij zie jij dus nooit meer schaam je kapot ! Ik vraag een inruilprijs voor mijn zga nieuwe auto en geen FOOI je moet je diep schamen . En als je denkt dat ik een grapje maak je bent zojuist 6 klanten kwijt waarvan er 2 een gebruikte auto wilde kopen en 1 waarschijnlijk een nieuwe maar ja wat boeit jou klanten jij rijd wel in jou BENZ . Ps weet goed tegen wie je kletst want ik hoor genoeg en er zijn zelfs collegas die jou uitkotsen maar te netjes zijn en je laten kletsen MAN MAN kansloos mannetje Mensen wees gewaarschuwt koop niets in Lichtenvoorde bij de Mercedes personen auto,s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam met auto voor een grote onderhoudsbeurt, werd vriendelijk ontvangen.\r\nGesproken over wachttijden gedurende het onderhoud.\r\nHierbij werd mij verteld dat men ook wel de auto wil ophalen, een en ander werd mij vriendelijk en goed uitgelegd. Goed om te onthouden.\r\n

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Doetinchem Mercedes-Benz