Tevreden over service en bejegening.

Correcte ontvangst, planning en communicatie.

goed en betrouwbar adres

al jarenlang goede ervaring met Wensink Doetinchem

Prima geholpen

Mocht meekijken, snap weer meer van de auto.

Goed 8

Goed maar kan beter. In juni kreeg ik bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt een aanwijzing dat mijn remmen, accu en 2 banden aan vervanging toe waren. Bij nader inzien konden constateerde ik dat mijn nog wel 6 maanden mee konden, gezien het aantal kilometers die rijd. De accu heb ik nog steeds niet vervangen want deze functioneert prima. De banden heb ik vervangen bij een andere leverancier gekocht want de prijs was daar vooor de zelfde banden 25% goedkoper. Dus ik kreeg het gevoel dat men de omzet wilde verhogen zonder noodzaak op dat moment. Dus kan beter door meer aandacht voor de klant te hebben en een goede inschatting te maken van het gebruik van de auto., dat komt professioneler over.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke ontvangst en goede vakkennis en goede service.

Bij binnenkomst aan de balie wordt ik snel en vakbekwaam geholpen. Als ik een vraag heb over wat ik niet zelf kan oplossen loopt een baliemedewerker direct mee naar de auto en laat zien hoe je het probleem kunt oplossen. Verder na de beurt loop de wagen weer als en zonnetje en is aan de buitenzijde gewassen. Het is belangrijk dat de klant contact heeft met zijn eigen Wensink servicebedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In een zin: alles was perfect geregeld.

Prima.

Top service!

Reparatie aan mijn auto is snel en goed uitgevoerd! Daarnaast ben ik erg vriendelijk geholpen en heeft Wensink mijn probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Klantgericht

Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen en ook nog snel!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en meedenkend!

Heb een prachtige auto gekocht met behulp van Ralph, top gozer! Hij heeft mij heel goed geholpen van A t/m Z. Heel erg bedankt nogmaals! In de toekomst zal ik zeker opnieuw zaken doen met Ralph en Wensink MCD.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ontvangst bij receptie was zeer goed. Vriendelijk, snel geholpen. Verbeterpunten: Parkeergelegenheid bij de vestiging was minimaal en in de vervangende auto was gerookt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service keurig volgens afspraak uitgevoerd

Service keurig volgens afspraak uitgevoerd.

geweldig

goed en snel geholpen . zeer vriendelijk personeel . en deskundig . en advies waar je wat mee kunt. Ga zo door :)

Fijne garage

Vriendelijk, deskundig personeel

niet altijd tevreden

Ik had per computer een afspraak gemaakt voor een APK keuring. De afspraak was om 9 uur s'morgens en ik zou er 10 minuten van te voren de auto brengen. Ik vroeg aan de desbetreffende persoon die de sleutel in ontvangst nam,: hoe lang gaat dit ongeveer duren voordat ik de auto weer op kan halen? Hij zei tegen mij ,dat ze er ongeveer om 10 uur aan zouden beginnen. Ik was verbaasd en zei, ik moest de auto om 10 voor negen brengen. Een volgende keer laat ik mij niet meer met een kluitje in het riet sturen . Ik had dan de auto gewoon een uur later kunnen brengen. Een leer voor de volgende keer. m.v.g. B te Hofstee Doetinchem.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De juiste ervaring al jaren

Altijd goede en juiste behandeling al jaren. Vriendelijk en deskundige behandeling.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en correct afgeleverde auto.

alles in 1x goed

Het onderhoud en de storing en de wasstraat, top geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

zoals gewoonlijk en zoals het hoort: perfect mercedes waardig!

duidelijkheid, vriendelijk en prettig geholpen. wat wel jammer is: na elk bezoek een enquete krijgen terwijl we weten dat het prima is.

Volg afspraak

Defect niet gezien

Bij de omwisseling van de zomerwielen een trilling gemeld tijdens het rijden. Winterwielen erop en probleem was opgelost, geen trilling meer. Helaas bleek bij controle van de zomerwielen (elders laten uitvoeren) dat beide rechter wielen niet geheel recht meer waren en dat zeer waarschijnlijk de trilling heeft veroorzaakt. Die diagnose (en de oplossing) had ik van Wensink verwacht.

professionele benadering en werkwijze

wordt zeer snel, accuraat en netjes geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

de mensen bij receptie zijn vriendelijk en vak bekwaam zoals gewoonlijk

de behandeling door personeel is gewoon top de afspraak maken en verwerking gegevens kan een stuk beter ik heb zeker 3x een kwartier aan de telefoon gewacht voor dat ik betreffende persoon aan de lijn kreeg Voorheen als ik receptie rechtstreek kon bellen ging dat een stuk beter en meteen de vakmensen aan de lijn

Afspraken goed te plannen. Vriedelijk en correct. Goed advies

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Slechte ervaring

Mijn band lek gereden en dit in Doetinchem gemeld rond 08.30 uur, er werd mij verteld dat ze een monteur zouden sturen om het probleem te verhelpen. Ik heb om 13.30 nogmaals gebeld en toen bleek dat het e.e.a. niet in het systeem stond...vervolgens gaf de baliemedewerker aan dat de monteur binnen 10 min op locatie zou zijn...ik heb wederom een uur moeten wachten voor de monteur er was. De monteur zelf was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen.

Over Wensink Aangenaam