Zoals mijn cijfer: Uitstekend

Zeer prettig geholpen door dhr. Rothuis. Zeer sympathieke en kundige man. Geen vraag van onze kant bleef onbeantwoord. De aflevering van de auto was top en dhr. Rothuis heeft alle tijd genomen gedurende de aflevering.

uitstekend

Prima service, kon meteen terecht.

Goede ontvangst, kop koffie en snel weer klaar

Een warm gevoel als je binnen komt. Wachten met een lekkere bak koffie terwijl de monteur de auto een onderhoudsbeurt geeft. Top.

Auto zag na de beurt er weer als nieuw uit

uitstekende behandeling

Prima snelle service en vriendelijk te woord gestaan

Al meer dan 20 jaar bij dezelfde garage. Problemen, als ze er al waren, werden adequaat opgelost. Jammer dat een rasechte Mercedesgarage (ook) een Ford dealer is geworden.

Uitstekende service en communicatie vanaf het eerste gesprek tm levering van de auto.

Zeer slecht

Sinds de behoefte voor een nieuwe kwaliteitsauto, had ik gekozen voor een occasion Mercedes van een 'betrouwbare' dealer. Door de merkgebondenheid kwam ik uit bij Wensink Doetinchem. In het traject om een proefrit in te plannen heb ik genoten van een goede behandeling. Op de dag van de proefrit kreeg ik te horen dat de auto niet helemaal schoon gemaakt kon worden maar dit nam ik voor lief. Tijdens mijn proefrit vond ik de auto zeer onstabiel aanvoelen en had ik wat bedenkingen over de stuurprestaties van de auto. Na afloop van de proefrit heb ik het hierover gehad met de verkoopmedewerker. Bij aankoop zou zogezegd alles worden gecontroleerd en in orde worden gemaakt. 1 week later kreeg ik van Wensink Doetinchem een bericht dat er schade zou zijn ontstaan tijdens de proefrit en dat ik hiervoor €500 euro eigen risico zou moeten betalen. Echter wist ik niks van een schade. Vervolgens is er een schadeformulier afgeleverd, waarna werd verzocht deze in te vullen. Enig bewijs van schade werd er nooit geleverd. Na telefonisch contact en persoonlijk bezoek te hebben gebracht werd verteld dat de auto al verkocht was. Vervolgens schakelen ze een incassobureau in en vorderen ze circa €1400,- Na veel geklaag vanuit mij ontving ik na ruim 2 maanden voor het eerst 'bewijs'. Dit betrof foto's die de schade zouden moeten afbeelden. De medewerker vertelde hierbij dat het niet goed zichtbaar was omdat het ''schade onder de motorkap betrof''. Daarnaast stuurde ze me een foto van een onderdeel die zou zijn vervangen. Heel vaag allemaal. Makkelijk geld verdienen, en reparatiekosten proberen te verhalen op nietsvermoedende klanten. Zeer klantonvriendelijk proces. We hopen op een goede afhandeling/oplossing. Maar als ik een tip mag geven denk 2,3,4 keer na!

Alles prima geregeld en alle afspraken nagekomen. Top service. Wel redelijk aan de prijs.

Goed geholpen door erg aardige mensen aan de balie

Zie boven

Top service!

Uitstekend geholpen, ondanks onderbezetting en vakantie periode! Top, bedankt!

Voldoende maar dat is het dan ook.

Ik rij nu ongeveer een jaar Mercedes. Over de auto ben ik super tevreden, wat een fijne en betrouwbare en ook nog eens mooie auto! Mijn vorige auto was een Volvo en daar was ik ook zeker tevreden over maar mijn Mercedes overtreft dit echt. Echter was de service en klantvriendelijkheid bij Volvo van een veel hoger niveau dan bij de Mercedes dealer en dat matcht in mijn ogen niet met de kwaliteit van de auto. Ik vind het ook belangrijk dat het totaalplaatje klopt en dat doet het in mijn ogen nog niet goed genoeg. Misschien ben ik te verwend door mijn "oude" garage en daardoor (té) kritisch maar ik wilde het toch benoemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben 27 juni 2019 onze MB A-klasse 180 ambition opgehaald bij de Heer Peet Rothuis, wij zijn uitstekend geholpen bij de aankoop en aflevering van deze MB.\r\nDe Heer Peet Rothuis heeft alles goed uitgelegd en de afspraken die wij hadden gemaakt zijn zeer uitstekend nagekomen. Wij zijn zeer tevreden over Wensink Doetinchem in het bijzonder over de Heer Peet Rothuis en Medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes cla een beurt laten geven en kreeg hem als nieuw terug gewoon geweldig !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, duidelijk hulpvaardig en een plezierige ervaring van mensen die net even meer voor je doen: ook daarom koop je een Mercedes Benz

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ,Ruben de Boer is een perfecte leider ,je heb echt het gevoel dat je bij een echte Mercedes garage zit en niet bij een V W garage .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf OP 25 april de eerste keer APK gehad.Na drie weken de faktuur ontvangen van de extra werkzaamheden. Viel wel even tegen , onverwachte vervangingen, die niet hadden hoeven zijn, zoals nieuwe voorbanden.Ook te dure navigatie update, deze werd na een telefoontje naar tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Doetinchem Mercedes-Benz