Op "aangename" wijze online auto voor mijn dochter gekocht

Na diverse telefonische contacten met Frank de Wagt kregen wij een betrouwbare indruk en hebben wij online de auto naar keuze gekocht en oude auto ingeruild. Overeenkomstig het verwachtingspatroon werd de auto perfect voor deur afgeleverd en inruilauto meegenomen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Wij hebben een nieuw e- mail adres doorgegeven, maar dat werkt blijkbaar nog niet . [email protected]

Keurig geholpen door de heren van Wensink Meppel

Telefonisch afspraak gemaakt met telefoniste centrale voor APK-keuring. Duurt niet lang, kunt u op blijven wachten. In Meppel werd mij echter verteld dat ook de remklauwen achter moesten worden vervangen (recall-actie Mercedes); duurt minstens een halve dag. Als men mij vooraf had geïnformeerd had ik vervoer kunnen regelen. Nu was er gelukkig nog een autootje beschikbaar waarmee ik naar huis kon rijden. Ik ga ervan uit dat het gebruik van dit leenautootje mij niet in rekening zal worden gebracht.

super

Vriendelijk ontvangen ,koffie stond klaar en de auto werd gewassen weer afgeleverd top!

geen op- of aanmerking

ik was er voor de 6 maands bandenwissel en het wachten was te overzien.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werd na een storing direct geholpen,

Werd direct geholpen ondanks dat het wel druk was.

Prettige benadering/correcte uitvoering

Alles naar wens

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen.

Er wordt met de klant meegedacht.

Super geholpen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet meer wat het geweest is

Als het doel is klanten in het harnas te jagen ga zo door ! U bent op de goede weg. Tot voor kort kon ik de werkplaats direct bellen , nu moet dat schijnbaar via 2 dames die beide hetzelfde vragen. Irritant ! Als daarna een administrateur de planning doet is bij mij de maat vol. Harry wordt zeer gemist .

Top bedrijf!

Mooie Volkswagen golf gekocht bij Winsink Meppel. Professioneel en zeer prettig door Frank de Wagt geholpen tijdens het proces, goede service en verkopen mooie auto’s van goede kwaliteit, nette aflevering, absoluut een bedrijf waar ik terug ga komen. Ik zou daarom iedereen aanbevelen om hier hun auto te kopen, van mij krijgen ze een dikke 10!!. Frank bedankt!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heel prettig, goede communicatie en volgens afspraak.

Ik had de mijn Citan aangemeld voor een apk en kleine beurt. Ruim voor de afspraakdatum werd er gebeld dat de auto een grote beurt nodig had. En tijdens de keuring werd er gebeld m.b.t. de banden. Ik ben zeer tevreden.

super service klanrvriwndelijk

Wensink Meppel, daar werken vriendelijke en sociale mensen, en de service hoe ze die oppakken is top, ben er zeer tevreden over

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Door deze storing is gebleken dat de auto vanaf nieuw al dit probleem heeft.(gehad) We hebben bij elke onderhoudsbeurt laten weten dat ie niet goed loopt. Steeds geen oplossing. Ik ben zelf een en al oor voor motorgeluiden. Nu is ie pas zoals ie moet zijn. We hadden een leenauto en die gaf eigenlijk ons gevoel aan dat er wat aan de hand moest zijn.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gastvrij correct en professioneel.

Goed geregeld. Ik kon vlot terecht. Werd vriendelijk ontvangen en de heer wist gelijk wat de bedoeling was en mijn auto is keurig behandeld. Ook mooi op tijd dus ik hoefde niet onnodig te wachten.

Mercedes Benz C180

Auto gezien bij Wensink in Meppel, contact gehad via de website i.v.m. de corona maatregelen. Ik kreeg al snel een bericht met een prijs voor mijn eigen auto van Frank de Wagt. Na een korte onderhandeling waren we al snel tot een akkoord gekomen, ik had een mooie wagen om in te ruilen, ik was alleen niet tevreden over het rijgedrag van de wagen die ik had. Ik had al eerder een Mercedes gehad (ook gekocht bij Wensink in Emmeloord), dus ik zocht een andere auto en ik vond deze bij Wensink. Na leuk contact met Frank en na een proefrit, reed de wagen zoals ik al had verwacht gewoon goed en deze was in nieuwstaat. Hebben het hier over een auto uit 2010 met AMG styling. Hele nette wagen, dus we kwamen snel tot een deal en een week later stond de auto keurig netjes klaar zoals afgesproken. Kreeg er nog een leuke deken en een mooie sleutelhanger bij van Wensink. Zoal ze schrijven op hun website; Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. Ik tenminste ben dik tevreden. En ik hoop nog lang plezier te hebben van deze mooie Mercedes.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

goede service. leenauto enz.

ondanks dat het probleem moeilijk te vinden is toch altijd een snelle service, mogelijkheid leenauto en financieel meegedacht.

Snel en goed.

Op vrijdagochtend 7 januari 2022 om ongeveer 08:10 u belde ik met de garage omdat de auto niet wilde starten. Geen enkel geluid. Ik werd verwezen naar de Pechhulp van Mercedes. Binnen kwartier kwamen er 2 mannen, van garage Wensink. (in keurige herkenbare kleding met naam Wensink erop). Eén ging in de auto zitten, de ander opende de motorklep. Eerst geen enkel geluid. Toen een klein 'klikje'. En daarna startte gelukkig de motor. Ze hebben de auto meegenomen en om ongeveer half 5 brachten ze de auto, gewassen en al, terug. TOP ! Nieuwe accu.

prima voor elkaar.

Afspraak zeer correct uitgevoegd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In overleg, naar wens uitgevoerd en altijd keurig gewassen

Verder niets aan toe te voegen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Was weer zoals wij gewend zijn: Top!

Zie bovenstaande

Altijd goed in Meppel

Er waren wat klachten aan de auto toen ik hem bracht. De monteur ging even zitten en nam alle tijd om ze door te nemen. Later aan de telefoon vertelde hij me precies wat er aan mankeerde en wat hij er aan gedaan had. Ik vind dat erg prettig. Goed overleg over wanneer klaar, wanneer ophalen enz.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Professioneel en correcte uitstraling

Mijn ervaring is dat de problemen met de auto goed zijn opgelost. De werkplaats chef geeft uitleg over de auto als ik er niet uitkom.

Werkhorst 26 7944 AT Meppel

Over Wensink Aangenaam