Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. En nu is de garantie verlopen en zit ik nog met een automaat die schokt en een motor die ongelijk loopt en storing van de nog sensor.
Bedrijfsnaam | Van Donk verbouwservice |
Keurig op tijd, kon wachten onder genot van kop koffie. Zelfs auto ging in de wasstraat. Top geregeld. Het ging om een terugroepactie van Mercedes.
De afspraak voor keuring en 15k km beurt gaan mooi samen en alles is onderhouden en gerepareerd
Ontvangst is prima. Aandacht voor de klant is uitstekend
je wordt als klant zeer gewardeerd
Bedrijfsnaam | catering Busscher |
Afhandeling snel.
Goede uitleg en vakmanschap
Zie bovnensttand.
zeer goed
Vakkundig geholpen, vriendelijk personeel.
Bedrijfsnaam | n.v.t. |
Altijd vriendelijk en adequaat geholpen. Voelt vertrouwd.
Perfect geholpen en geadviseerd door de chef
Dit was de eerste x dat wij onze mercedes bij Wensink in onderhoud hebben. De eerste indruk is helemaal goed. Auto werd zelfs gewassen. Chaos.
Ik had wat kleine defecten aan de auto en mocht zonder afspraak even langs rijden. Ik werd vriendelijk ontvangen en er liep gelijk iemand met me mee om te kijken wat het probleem was. Vervolgens werd me een kopje koffie aangeboden en mocht ik even wachten aan een keurig schone en opgeruimde tafel. Nog voor ik de koffie op had was de auto al weer netjes in orde en kon ik weer veilig op weg.
Bedrijfsnaam | Horecamannen bv |
Op Zaterdag morgen constateerde ik olie onder mijn auto. De monteur aanwezig hielp mij vervolgens uitstekend en vakkundig. Zijn advies was niet verder te rijden en eerst een reparatie doen. Zover prima. Vervangend vervoer was wat lastig. Er was nog wel een Caddy die ik dan wel mocht gebruiken, op voorwaarde dat deze direct na het weekeind terug gebracht zou worden. Prima mee geholpen, zeker in het weekeind. In de veronderstelling dat ik na het weekeind verder geholpen worden voor een vervangede auto en reparatie, melde ik mij Maandag vol goede moed aan bali. Daar was het al snel een al onmogelijkheid. Geen leen auto beschikbaar, maar erger, er werd ook geen oplossing gezocht.... Ik kon een verhuur bedrijf bellen misschien(?!) Kortom, het was mijn probleem. Idem met reparatie. Diagnose kwam pas laat in de middag(!), ondereel was op voorraad, maar de planning liet reparatie niet eerder toe dan 2 dagen later(!). Als reden hiervoor werd herhaaldelijk gemeld dat het te druk was. Uw capaciteit probleem is niet mijn zaak! Ik koop een merk auto die ik vervolgens bij een merk dealer in onderhoud hou. Daar betaal ik meer voor en verwacht ik op zn minst een persoonlijke benadering en een stukje commitment voor terug. Het gevoel dat er een stapje extra gedaan wordt zeg maar. Dat er naar oplosingen gezocht wordt voor mijn accute mobiliteits probleem. Dit heb ik niet ervaren. In tegendeel, ik had de indruk dat het maar lastig was dat mijn auto zomaar kapot ging. Dat kwam in de planning van huur auto's en werkplaatst helemaal niet uit(!) Ik ben wel een beetje klaar met Wensink Meppel om eerlijk te zijn. Ik ben hier een nummer en mijn auto is er voor Wensink ipv andersom. Dat is niet wat ik zoek in garage. Van een (dure!) merk garage verwacht wel ik iets meer. Hierbij mijn ervaring, doe er uw voordeel mee.
Bedrijfsnaam | Nautag |
Het was al lastig om duidelijk te krijgen wat er nu precies ging gebeuren tijdens de beurt B7. Achteraf bleek dat ook de versnellingsbakolie vervangen zou worden, maar hoeveel liter was niet duidelijk. Gelukkig bleek een telefoontje naar de werkplaats (of eigenlijk de vaste contactpersoon) de oplossing. Bij een normele afdeling van Mercedes Benz is deze standaard informatie niet of gedeeltelijk maar te krijgen, dat is eigenlijk nog het grootste minpunt. Hoe moeilijk is het om alle beurten voor alle auto's overzichtelijk ergens te presenteren met de prijs erbij ? Ik vond de prijs vrij fors, maar ja daar valt nog eens over heen te stappen. De auto werd thuis opgehaald en gebracht. Dat was dan wel weer luxe. Vervolgens werd ik gebeld dat er toch nog een en ander vervangen moest worden en werd er een hoge, weinig onderbouwde verklaring gegeven. Een draagarm, twee banden en remblokken achter voor een bedrag van € 1900 vond ik te duur en heb dus geen toestemming gegeven. De onderdelen tezamen zouden tussen de 500-600 Euro moeten kosten, betaal ik dan € 1300 aan arbeidsloon ? Na een tweede overleg na het eerste review bleek er (gedeeltelijk) sprake te zijn van miscommunicatie, maar de afspraak met een andere garage was al ingepland. Een gemiste kans lijkt mij en bron van (veel) ergernis. Ik heb met de auto (uit 2017 - 100.000 km) al gedoe gehad bij de aflevering (winterbanden in juli ?), veel mis met AdBlue (o.a. nieuwe sensor die overigens wel onder coulance viel) en nu is bij 100.000 al een draagarm kapot ? Mijn vertrouwen in MB heeft wel en knauw gehad en dat terwijl de gehele familie (nog) in een MB van Wensink rijdt.....De Lexus uit 2013 met 250.000 km rijdt voorlopig beter. Ook wat betreft de navigatie die me al meerdere malen het bos heeft ingestuurd. Is er een gratis update mogelijk ?
Originele beoordeling
Het was al lastig om duidelijk te krijgen wat er nu precies ging gebeuren tijdens de beurt B7. Achteraf bleek dat ook de versnellingsbakolie vervangen zou worden, maar hoeveel liter was niet duidelijk. Gelukkig bleek een telefoontje naar de werkplaats (of eigenlijk de vast contactpersoon) de oplossing. Ik vond de prijs vrij fors, maar ja daar valt nog eens over heen te stappen. De auto werd thuis opgehaald en gebracht. Dat was dan wel weer luxe. Vervolgens werd ik gebeld dat er toch nog een en ander vervangen moest worden en werd er een hoge, weinig onderbouwde verklaring gegeven. Een draagarm, twee banden en remblokken achter voor een bedrag van € 1900 vond ik te duur en heb dus geen toestemming gegeven. De onderdelen tezamen zouden tussen de 500-600 Euro moeten kosten, betaal ik dan € 1300 aan arbeidsloon ? Ik heb met de auto (uit 2017 - 100.000 km) al gedoe gehad bij de aflevering (winterbanden in juli ?), veel mis met AdBlue (o.a. nieuwe sensor die overigens wel onder coulance viel) en nu is bij 100.000 al een draagarm kapot ? Mijn vertrouwen in MB heeft wel en knauw gehad en dat terwijl de gehele familie (nog) in een MB van Wensink rijdt.....De Lexus uit 2013 met 250.000 km rijdt voorlopig beter.
Alles mooi op tijd.
NA
Ik had geen afspraak maar werd toch tussen door geholpen . Was ook zo klaar Adbleu moest er op . Daarna hebben ze hem zelfs nog even in de wasstraat gezet . Super tevreden en heerlijke koffie.
Vroeger ( o'n 20 jaar lang als goede klant, ook om auto's te kopen) kon ik bellen naar Wensink Meppel (235909) en een afspraak maken voor een beurt etc. Dat ging snel en prima. Het tel. nr. is nu al geruime tijd afgesloten en ik moet een centraal nummer bellen. En wachten... er zijn zoveel mensen voor me ... en dan nog wachten op de planningsafdeling .met zoveel mensen voor me ... Hoe onaangenaam en klant-onvriendelijk kun je het maken!!! Tegenwoordig loop ik maar 10 minuten naar Wensink Meppel en 10 minuten terug... Dat gaat misschien nog wel sneller! Het is geen plezier meer om klant van Wensink te zijn, zolang ik er nog ziin in heb! Uiterst onaangenaam!!! Over de werkplaats zelf niets dan goeds! Ron Dunselman
Bedrijfsnaam | Particulier, Ron Dunselman |
Auto moest beurt. Goede inventarisatie naar zaken los van de beurt. Klantvriendelijke benadering. Auto keurig op tijd en schoon klaar.
Er is zoveel fout gegaan dat dit niet in 1 zin samen te vatten is. Aflevering 5x uitgesteld maar moet iedere keer zelf bellen, wordt nooit gebeld. Auto deed het niet meer na 3x rijden is voor de helft vergoed, de rest laat maar achterwege. Zeer teleurstellend. MVG Theo
Bedrijfsnaam | Dick's Autoschade Maassluis |
Probleem is goed op opgelost. Bovendien auto keurig gewassen. Niet duidelijk was of dit in het onderhoudscontact past
Bedrijfsnaam | Pot |
Vriendelijk mensen, afspraak goed nagekomen, afwerking prima. Koffie was uitstekend.
Fantastische monteurs
Bedrijfsnaam | Voormeeren |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.