service perfect verkoop slecht

Na problemen met starten wilde ik de auto weer inruilen voor een andere..Moest hiervoor 2500 euro bijbetalen..vond dit niet echt klantvriendelijk..Heb inmiddels een andere Mercedes gekocht bij mij in de buurt..

Goed geholpen

Goed contact en nakomen van afspraken

Pretige garage goede contacten.

prima!

prima!

Goed klantencontact, onderhoud goed uitgevoerd.

Na de aanmelding via website, werd er nog even telefonisch contact gelegd. Bij het ophalen ,werd er genoemd wat de monteur had uitgevoerd. Leenauto stond gereed en was schoon. perfect geregeld

Fantastische mensen, stuk voor stuk erg vriendelijk

Altijd vriendelijk. Niks is hun teveel. W

perfect

perfecte service op defect onderdeel na aankoop auto

Uiterst correct.

Meppel vind ik een betrouwbare dealer, doet alles in overleg.

Ik had van meet af aan toen ik mijn Mercedes in Meppel kocht al een goed gevoel over de garage en het onderhoud wat er wordt uitgevoerd. Ook dit keer weer met ern tevreden gevoel naar huis gegaan over een beurt die goed is uitgevoerd. Wel vind ik voor de omschrijving op de nota de kostprijs van de beurt wat aan de hoge kant met €580.00 zonder hoge onderdelenprijzen of bijzondere kosten. Ik denk dat dat beter gespecificeerd kan worden

Uitstekend.

Ik heb naar mijn eigen wens een afspraak kunnen maken. Ik woon in de buurt van de dealer. Ze hebben mij tijdens de beurt even naar huis gebracht en later weer opgehaald. Mijn auto is na de beurt ook nog gewassen. Het personeel is erg vriendelijk en voorkomend. Mijn conclusie is, dat alles uitstekend geregeld was.

Snel en goed geholpen

Snel geholpen, er is zelfs nog Na gebeld of de storing geheel opgelost was.

Prima service!

Hartelijk ontvangst met (lekkere) koffie. Snelle uitvoering van werkzaamheden en vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk en top service

Ik had een behoorlijk dure reparatie aan m'n auto en ze hebben met me meegedacht en zijn tot een oplossing gekomen. Ik ga altijd naar Meppel omdat ik daar in de buurt woon en daar staat de klant bovenaan en de humor kan ik zeker waarderen. Super bedrijf en zeer vriendelijke mensen.

Goed en netjes opgelost door Wensink Meppel

Afspraak nagekomen en reparatie correct uitgevoerd

Prettige be- en afhandeling.

Erg meedenkende medewerkers. Prima timing. Goede service.

Snelle vriendelijke service

Vakkundig uit gevoerd

We hebben een service abonnement. Voor een APK naar Wensink Meppel geweest. Het vervangen van het kentekenplaat lampje werd niet in rekening gebracht. De auto stond gewassen en al klaar op de afgesproken tijd. Uitstekend werk van Harry Knol en zijn team. Fam. Huberts

Heel gemoedelijk en klantvriendelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Omdat Zwolle geen plek had voor mijn navi update werd mijn afspraak verzet naar Meppel. Daar aangegeven dat ik op vakantie zou gaan en of ze even vloeistoffen wilde controleren naast de navi update. Tevens waren de gasveren van de achterklep verroest, maar daar was de mededeling van als dat werkt, maar het niet uit dat ze compleet doorgeroest zijn..... Juist! Na het ophalen bleek dat Zwolle de navi update niet had doorgegeven aan Meppel en was er alleen een trilling opgelost en de vloeistoffen gecontroleerd. Niets dan LOF voor de werkplaatschef en werkplaatsreceptie medewerker Harrie maar hoe verder de rest verloopt binnen Wensink qua communicatie.... Voor mij absoluut de laatste auto die ik bij deze dealer heb gekocht!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een telefoontje aan Wensink Meppel of de auto er nog was, en deze was er, heen gegaan. 1 maal aangekomen 20 minuten moeten wachten op verkoper. Aangezien de verkoper het te druk had, deed de parttimer de nummerbord erop en konden we een proefrit maken. Bij vertrek viel ons direct al op dat het motormanagementlampje brandde. Na 5 minuten rijden begon we een benzinelucht te rijden. Eerst dachten we dat het van de auto voor ons was maar toen er niks voor ons reed, roken we het nog steeds. Direct omgekeerd want ook met 2 kids achterin vertrouwde ik het niet. Bij terugkomst kwam de parttimer eraan en meldde het direct. Moest het maar ff aan de verkoper vragen. Na wederom 20 minuten wachten vonden wij het welletjes en besloten om te vertrekken. Nee niet voor mij de service die ik had verwacht van een Mercedes dealer.

• Deskundigheid N.v.t.

Altijd correct klant vriendelijk en plezierig om er te komen.

Over Wensink Aangenaam