topservice

hele goede en snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Alles snel volgens afspraak geregeld

De auto reparatie is goed en snel uitgevoerd Volgens afspraak. Onder het genot van een kop koffie en een goede sfeer gewacht op de reparatie.

Een beetje knullig.

Het afspraken maken ging erg moeizaam en het terugkoppelen van de hoe of wat werd vergeten. Hopelijk word hier wat mee gedaan ik was altijd super tevreden. Maar naar de laatste twee bezoeken (afspraken) hebben ze bij mij geen bonus punten gescoord. Wel hebben plaats vervangende collega’s alles goed opgelost en is alles vervolgens naar wens verlopen.

Snel geholpen

Prettig

Prima geholpen

Ik kwam voor een diagnose. Kon meekijken en kreeg een uitdraai mee. Schone werkplaats en aardige en betrokken monteur(s)

vriendelijk peroneel

Ik kon een kopje koffie drinken n de auto werd ook nog even door de wasstraat gehaald.

Alles was goed

Uitstekende service bij Wensink Meppel

Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Wensink Meppel en worden daar geholpen door vakbekwame mensen, super.

Heel erg goed geholpen door Frank de Wagt

Ik heb gisteren mij E klasse opgehaald. Communicatie was perfect alles makkelijk via de app. Super

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Gewoon GOED !!!!

Gewoon GOED!!!

Fijne vestiging

Prima deskundigheid

Zoals het hoort!

Conform afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Apk en A-beurt naar volle tevredenheid uitvevoerd

Was B beurt doorgegeven door Wensink centraal maar de auto was er nog niet aan toe. Nu hadden ze probleemloos een B beurt kunnen uitvoeren, daarvoor was mijn auto immers in Meppel al aangemeld, maar dit is niet gedaan omdat het niet nodig was. Dat noem ik eerlijkheid. Daardoor blijf ik klant.

Vriendelijke service

Snel en correct geholpen, 1 min punt

In Meppel de schade aan mijn auto laten inventariseren, zeer goed geholpen. Auto 2 augustus naar Wensink Hoogeveen gebracht, kreeg een Citroën c3 als leenauto, dit was een zware tegenvaller. Stoel moest zover naar achter dat ik naast de middenstijl zat en niets kon zien. Ook viel het qua rijden erg tegen. Had verwacht dat als je Mercedes rijdt en via Mercedes de verzekering hebt je minstens mag verwachten dat je een Mercedes leenauto zou krijgen. Vandaag mijn eigen auto weer opgehaald, schade was zeer netjes gemaakt en de auto was ook keurig schoon van binnen en van buiten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goeie en snelle service .

Mijn ervaring met Wensink Meppel is in een woord goed te noemen Fantastisch en ook lekker koffie trouwens

Prima service echt top!

Ik ben heel tevreden met de Wensink garage in Meppel. Fijn contact met de medewerkers.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

snelle service, keurig bedrijf

vlot personeel, snelle service, prima

Prima ervaringen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Positief

Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Helaas niet gecommuniceerd dat de auto klaar was. Daarom pas de volgende dag mijn auto opgehaald.

Perfecte service

Fijne omgang je bent geen nummer en denken goed na over goede oplossing

Alles perfect geregeld.

Zeer vriendelijk ontvangen. Mijn vragen zijn correct beantwoord. Heb alleen maar lof over het contact.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden. Compliment voor iedereen !!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Adequate en persoonlijke service, dit in combinatie met een vak-merkgarage in eigen stad is de beste garantie voor merkentrouw.

Over Wensink Aangenaam