Nooit meer een Wensink

Ik heb mijn KIA nieuw aangeschaft bij Wensink Almere maar door de slechte service en de nog slechtere communicatie (beter gezegd géén communicatie) ben ik daar weggegaan en naar een andere KIA dealer overgestapt. Ik dacht dat het alleen aan het filiaal in Almere lag maar het is dus een wijd verspreid probleem bij Wensink. Na zeer moeizame communicatie met de heer A. Groenink van Wensink te Meppel afgesproken dat we op zaterdag een KIA Picanto zouden komen omruilen, hij zou zelf niet aanwezig zijn maar zijn collega Frank zou alles met plezier afhandelen. Daar aangekomen wist Frank van niks? Hij dacht dat we 110 km hadden gereden om alleen de auto te bekijken, dus 220 km heen en terug! Hij wou ons eerst niet helpen maar kwam daar gelukkig op terug. Toen moest ineens de auto opnieuw getaxeerd worden terwijl we met Dhr. Groenink allang een overeenkomst hadden. Al met al na ruim 2 uur konden we met de Picanto weer terug! Ik zag toen in de showroom een Mercedes A klasse staan met weinig km en heb ( via autoscout of gaspedaal) in het weekend meteen alle info doorgestuurd en een offerte aangevraagd ook naar de mail van Dhr. A. Groenink maar 0 reactie. Eindelijk 3 dagen later vraagt Dhr. Groenink dan om foto’s die ik allang had verstuurd maar stuur ze nogmaals en vervolgens hoor ik weer niks meer. Dan zie ik ineens dat de auto niet meer op internet staat???? Weer een mail gestuurd of de auto soms verkocht was maar geen reactie. Dan wordt ik een week later gebeld dat de auto verkocht is????????????? Wat een waardeloos bedrijf en een superslechte communicatie. Dus nooit meer Wensink!!!!!

Prettig contact

Inruilwaarde Hyundai naar tevredenheid. Nissan Quasqai Occasion bevalt prima. Nog geen ervaring met onderhoud bij Wensink

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Verkoper Frank de Wagt heeft zijn best gedaan om tor een succesvolle deal te komen.

Klantvriendelijk, maakt waar wat hij beloofd, en zelfs nog een beetje meer.Het was onze eerste ervaring met Wensink.

onbetrouwbaar

Begin jaren 2000 een keer zaken gedaan met Wensink Meppel. Toen een goede ervaring. Aanleiding om het dit keer 02/2023 opnieuw te proberen. Mooie occasion Estate W 205 in de aanbieding. Samen met verkoper Frank van der Wagt telefonisch tot overeenstemming gekomen over mogelijke aankoop en inruil van mijn huidige W 204. Overleg tot een juiste inruil verliep moeizaam. Van 1e moment tot uiteindelijk bod verschilde zelfs < € 4.000. ! Afspraak gemaakt voor een bezoek naar Meppel vanuit Vlissingen voor fysiek overleg op di. 21.02.2023/ 13,30 u. Juist vanmiddag 20.02 bericht van Van der Wagt dat zijn collega de auto heeft verkocht en een bezoek en afspraak daardoor zinloos is. Alle voorbereidingen en telefonische afspraak zinloos. Men kon de auto kennelijk verkopen zonder inruil o.i.d. Ik baal ontzettend van zo'n onbetrouwbare afspraak. Zal zeker nooit meer een nieuwe- of occasion kopen bij Wensink Meppel. Er zijn betere Mercedes garages en wel betrouwbaar !!! Mijn advies niet vertrouwen op kennelijk onbetrouwbare afspraken. Mijn beoordeling: slecht !

Prettige ervaring

Goede service en ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Persoonlijke benadering. Telefonisch overleg over de werkzaamheden. Auto door wasstraat, ook vanbinnen gereinigd.

Snel en vriendelijk geholpen

Goede timing en snelle service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede , prettige samen werking.

De uitvoering van de de opdracht die gedaan moest worden is prettig ervaren EN het wassen vd limo top. Betty

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service bij jullie top

Super geregeld!

Een woord!! Goed!!!!

Prima geholpen zowel aan balie als aan werkplaats. Altijd koffie voor handen tijdens het wachten!

prima geholpen

Prettig ontvangen en ik werd gebeld met een overzicht van de noodzakelijke reparaties. Ook werd gezegd welke reparatie in de nabije toekomst te verwachten was.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Supersnelle en vakkundig geregeld!

Ik kreeg bericht voor een terugroepactie voor de airbag van onze Mercedes. Afspraak ingepland die ik vergeten was. Opnieuw een afspraak gemaakt voor de volgende dag, super ontvangen met koffie en het onderdeel werd tussentijds geheel kosteloos vervangen. Top geregeld!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vreemd dat er ineens een energie toeslag van bijna € 20,-- gerekend wordt. Kan mij niet herinneren dat ik hierover geinformeerd ben. Staat Wensink op instorten ? Mijn andere auto ( ook bij Wensink gekocht ) laat ik binnenkort elders een grote beurt geven om te kijken of daar ook een extra energie toeslag gerekend gaat worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

telefonische bereikbaarheid is een rampenplan

Onderhoud en behandeling is gewoon goed maar........ het maken van een telefonische afspraak is vrijwel onmogelijk. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Is absoluut klantomvriendelijk en past niet bij het imago van Mercedes. Het is hoogste tijd dat u dit wijzigt. Vroeger was het nooit een probleem, waarom deze slechte wijziging ??

• Service N.v.t.

Goed geholpen, heel vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vlot en goed geholpen. Elektrische leenfiets stond klaar

Volledig naar verwachting

Zeer deskundig en klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Laagdrempelig en to the point service

Kom al jaren met privé en zakelijke auto bij Wensink. Zeer tevreden over eerkwijze.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onderhoudsbeurt is vlgs afspraak verlopen

Geen bijzonderheden

Vertrouwd

Hartelijk welkom. Snel en kundig geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

een perfecte behandeling en service.

een perfecte behandeling en service.

Goede service vriendelijke aandacht

Duidelijk en goed

Goed geadviseerd over banden. Goed geholpen met jaarbeurt voor mijn A-klasse.

Over Wensink Aangenaam