Prima service!

Hartelijk ontvangst met (lekkere) koffie. Snelle uitvoering van werkzaamheden en vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk en top service

Ik had een behoorlijk dure reparatie aan m'n auto en ze hebben met me meegedacht en zijn tot een oplossing gekomen. Ik ga altijd naar Meppel omdat ik daar in de buurt woon en daar staat de klant bovenaan en de humor kan ik zeker waarderen. Super bedrijf en zeer vriendelijke mensen.

Goed en netjes opgelost door Wensink Meppel

Afspraak nagekomen en reparatie correct uitgevoerd

Prettige be- en afhandeling.

Erg meedenkende medewerkers. Prima timing. Goede service.

Snelle vriendelijke service

Vakkundig uit gevoerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een service abonnement. Voor een APK naar Wensink Meppel geweest. \r\nHet vervangen van het kentekenplaat lampje werd niet in rekening gebracht. De auto stond gewassen en al klaar op de afgesproken tijd. Uitstekend werk van Harry Knol en zijn team. Fam. Huberts

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel gemoedelijk en klantvriendelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat Zwolle geen plek had voor mijn navi update werd mijn afspraak verzet naar Meppel. Daar aangegeven dat ik op vakantie zou gaan en of ze even vloeistoffen wilde controleren naast de navi update. Tevens waren de gasveren van de achterklep verroest, maar daar was de mededeling van als dat werkt, maar het niet uit dat ze compleet doorgeroest zijn..... Juist! Na het ophalen bleek dat Zwolle de navi update niet had doorgegeven aan Meppel en was er alleen een trilling opgelost en de vloeistoffen gecontroleerd. Niets dan LOF voor de werkplaatschef en werkplaatsreceptie medewerker Harrie maar hoe verder de rest verloopt binnen Wensink qua communicatie.... Voor mij absoluut de laatste auto die ik bij deze dealer heb gekocht!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een telefoontje aan Wensink Meppel of de auto er nog was, en deze was er, heen gegaan. 1 maal aangekomen 20 minuten moeten wachten op verkoper. Aangezien de verkoper het te druk had, deed de parttimer de nummerbord erop en konden we een proefrit maken. Bij vertrek viel ons direct al op dat het motormanagementlampje brandde. Na 5 minuten rijden begon we een benzinelucht te rijden. Eerst dachten we dat het van de auto voor ons was maar toen er niks voor ons reed, roken we het nog steeds. Direct omgekeerd want ook met 2 kids achterin vertrouwde ik het niet. Bij terugkomst kwam de parttimer eraan en meldde het direct. Moest het maar ff aan de verkoper vragen. Na wederom 20 minuten wachten vonden wij het welletjes en besloten om te vertrekken. Nee niet voor mij de service die ik had verwacht van een Mercedes dealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd correct klant vriendelijk en plezierig om er te komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima contact. Persoonlijke benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over zowel de verkoop als de werkplaats van Wensink Meppel. De gestelde diagnose en de uitvoering van de reparatie ging snel en soepel op het afgesproken tijdstip. Daarom geef ik ze een dikke 10 voor de deskundigheid, kwaliteit en de klantvriendelijkheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en eerlijk advies gehad van Dhr. Mik. Ook uitgebreide uitleg van de service gehad. Top!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto werd in overleg thuis opgehaald en teruggebracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring met deze bedrijf.\r\nBedankt aan Marc voor deze leuke ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed. Vroegtijdig telefonisch contact bij bijzonderheden.

Over Wensink Aangenaam

Over Wensink Meppel Mercedes-Benz