Zoals je service mag verwachten

Ik heb een zeer goede ervaring met de werkplaats. Altijd vrolijke en vriendelijke mensen, die echt voor je klaar staan. Geen moment is te gek of ze maken het bespreekbaar.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Uitstekende service bij Harry

Uitstekende service bij Harry, zoals al jaren. Met zijn humor en deskundigheid stuurt hij het team daar perfect aan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Warm bad

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Onze auto moest nog gewassen worden, is gedaan als bijzondere verrassing ervaren!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed geholpen en zeer klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Afspraak is afspraak en een perfecte service door zelfs na de bandenwissel de auto te wassen.

Komt professioneel over

Deskundig

Super geregeld.

Goed geregeld volgens afspraak

Fijne communicatie

👍🏿 Prima service

• Prijs/Kwaliteit

Verlopen zoals ik gewend ben.

Zie boven.

• Prijs/Kwaliteit

Servicebeurt + herstel gehad als onderdeel van aankoop occasion bij Wensink Meppel

Ik heb een C350E uit 2015 gekocht bij Wensink in Meppel. Als onderdeel hiervan heb ik het garantiepakket afgenomen. Ik had nog een servicebeurt tegoed als onderdeel van dit garantiepakket (bovag). Na aankoop bleek dat er een aantal gebreken waren die bij mij niet bekend waren of welke ontkend waren bij de verkoop..: * Knarsende kachelkleppen die gesmeerd moeten worden * Spanningrubber deur versleten. * Fuseekogel links voor heeft veel speling, draagarm vervangen. * Ruitenwisserbladen voor zijn versleten. * Hardy-schijf achter vertoont scheurtjes en is versleten. Het merendeel van deze gebreken is bij de servicebeurt opgelost, maar het is jammer dat dit niet was gedaan voor dat de auto in de verkoop ging (Leasemaatschappij en garage was Wensink Zwolle, de auto had daar 5.000 km geleden nog een onderhoudsbeurt gehad). Helaas heeft het smeren van de kachelkleppen het knarsende geluid niet volledig opgelost. Het is nu wel minder, maar ik vermoed dat een aantal kachelkleppen niet (voldoende) gesmeerd zijn. Het spanningrubber van de deur is vervangen, maar nu sluit de deur niet meer goed.. Hardy-schijf vervangen was volgens Wensink Meppel niet nodig, terwijl dit volgens de dealer waar ik de aankoopkeuring had gedaan wel nodig was. Uiteindelijk is deze dus niet vervangen. Ik ben vriendelijk geholpen en kon wachten terwijl de medewerkers met de auto bezig waren. Ik heb de indruk dat ze hard hebben gewerkt en hun best hebben gedaan. Helaas zijn niet alle problemen naar wens opgelost. Bovendien had ik eigenlijk verwacht dat de eerder genoemde punten al waren opgelost voordat een jonge auto van 28 mile in de verkoop gaat.

Zeer prettig.

Vlotte reparatie en afhandeling.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd gewoon erg goed

Mensen die weten.met mensen en auto's om te gaan

Snel en goed

Snel en goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service bij geconstateerde problemen na aankoop occasion

Een lek in het koelsysteem (reparatiekosten ongeveer 750 euro) en later het vervangen van een pakkingring op een moeilijk bereikbare plaats bij de turbo (reparatiekosten ongeveer 850 euro) werden beiden zonder meer vergoed.

service perfect verkoop slecht

Na problemen met starten wilde ik de auto weer inruilen voor een andere..Moest hiervoor 2500 euro bijbetalen..vond dit niet echt klantvriendelijk..Heb inmiddels een andere Mercedes gekocht bij mij in de buurt..

Goed geholpen

Goed contact en nakomen van afspraken

Pretige garage goede contacten.

prima!

prima!

Goed klantencontact, onderhoud goed uitgevoerd.

Na de aanmelding via website, werd er nog even telefonisch contact gelegd. Bij het ophalen ,werd er genoemd wat de monteur had uitgevoerd. Leenauto stond gereed en was schoon. perfect geregeld

Fantastische mensen, stuk voor stuk erg vriendelijk

Altijd vriendelijk. Niks is hun teveel. W

perfect

perfecte service op defect onderdeel na aankoop auto

Uiterst correct.

Meppel vind ik een betrouwbare dealer, doet alles in overleg.

Ik had van meet af aan toen ik mijn Mercedes in Meppel kocht al een goed gevoel over de garage en het onderhoud wat er wordt uitgevoerd. Ook dit keer weer met ern tevreden gevoel naar huis gegaan over een beurt die goed is uitgevoerd. Wel vind ik voor de omschrijving op de nota de kostprijs van de beurt wat aan de hoge kant met €580.00 zonder hoge onderdelenprijzen of bijzondere kosten. Ik denk dat dat beter gespecificeerd kan worden

Over Wensink Aangenaam