teleurstellend

Komen meerdere malen hun afspraken niet na.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik heb in maart een Volkswagen Golf gekocht bij Wensink Occasions Meppel. Na een maand begon ik een rateltje te horen. Ik heb ze telefonisch gecontacteerd en zij hebben zonder verdere vragen direct een afspraak ingepland bij de werkplaats om er naar te kijken. Ik kreeg tevens vervangend vervoer gratis aangeboden. De auto is netjes gerepareerd en zij hebben zelfs nog een update laten uitvoeren bij de Volkswagen dealer op het multimedia systeem. Zeer vriendelijk en goede service!

Vanzelfsprekend goed

Garantie onderdeel vervangen

Netjes opgelost

Na 4 weken aankoop toch een probleem met niet draaiende delen motor is het probleem netjes opgelost.

Positief

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima service, goed geregeld

Bij pech geval, snel geholpen, leenauto mee, snel weer gereageerd, goede communicatie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer klantvriendelijk en gemoedelijk.

Zeer goed, mijn S.O.S alarm systeem deed het niet meer. Ofschoon ik de auto bij een Broekhuis dealer gekocht heb werd de B 180 gratis gerepareerd … het nummerbord geeft al aan: 26 feb. 2016. Tevens kreeg ik een Wensink sticker en achterplaat en werd me heel vriendelijk het zg." Parking Assistent " systeem uitgelegd. Jammer dat ze geen Facebook site hebben anders had ik dit verhaal daar ook geplaatst. Dus kortom, geweldig is de vestiging in Meppel!! U mag daarom ook Wensink Meppel uit mijn naam deze waardering doorgeven :) ML vd Vliet Steenwijk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

top service vriendelijke medewerkers Erg tevreden!

Ik bedank jullie allemaal. Ze doen erg hun best om jou tevreden te maken en ze doen erg goed hun best met de auto s service en alles is netjes en snel. Vooral dank aan Harry en Jan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto zeer netjes afgeleverd met nieuwe apk en bloemetje

Ik heb onlangs een auto opgehaald bij wensink Meppel en de auto is vriendelijk en zeer netjes afgeleverd met een nieuwe apk, automaatbak olie en een paar andere dingen. Het personeel was zeer vriendelijk en ik kreeg een bloemetje mee als bedankje.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals je service mag verwachten

Ik heb een zeer goede ervaring met de werkplaats. Altijd vrolijke en vriendelijke mensen, die echt voor je klaar staan. Geen moment is te gek of ze maken het bespreekbaar.

Uitstekende service bij Harry

Uitstekende service bij Harry, zoals al jaren. Met zijn humor en deskundigheid stuurt hij het team daar perfect aan.

Warm bad

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Onze auto moest nog gewassen worden, is gedaan als bijzondere verrassing ervaren!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed geholpen en zeer klantvriendelijk

ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Afspraak is afspraak en een perfecte service door zelfs na de bandenwissel de auto te wassen.

Komt professioneel over

Deskundig

Super geregeld.

Goed geregeld volgens afspraak

Fijne communicatie

👍🏿 Prima service

• Prijs/Kwaliteit

Verlopen zoals ik gewend ben.

Zie boven.

• Prijs/Kwaliteit

Servicebeurt + herstel gehad als onderdeel van aankoop occasion bij Wensink Meppel

Ik heb een C350E uit 2015 gekocht bij Wensink in Meppel. Als onderdeel hiervan heb ik het garantiepakket afgenomen. Ik had nog een servicebeurt tegoed als onderdeel van dit garantiepakket (bovag). Na aankoop bleek dat er een aantal gebreken waren die bij mij niet bekend waren of welke ontkend waren bij de verkoop..: * Knarsende kachelkleppen die gesmeerd moeten worden * Spanningrubber deur versleten. * Fuseekogel links voor heeft veel speling, draagarm vervangen. * Ruitenwisserbladen voor zijn versleten. * Hardy-schijf achter vertoont scheurtjes en is versleten. Het merendeel van deze gebreken is bij de servicebeurt opgelost, maar het is jammer dat dit niet was gedaan voor dat de auto in de verkoop ging (Leasemaatschappij en garage was Wensink Zwolle, de auto had daar 5.000 km geleden nog een onderhoudsbeurt gehad). Helaas heeft het smeren van de kachelkleppen het knarsende geluid niet volledig opgelost. Het is nu wel minder, maar ik vermoed dat een aantal kachelkleppen niet (voldoende) gesmeerd zijn. Het spanningrubber van de deur is vervangen, maar nu sluit de deur niet meer goed.. Hardy-schijf vervangen was volgens Wensink Meppel niet nodig, terwijl dit volgens de dealer waar ik de aankoopkeuring had gedaan wel nodig was. Uiteindelijk is deze dus niet vervangen. Ik ben vriendelijk geholpen en kon wachten terwijl de medewerkers met de auto bezig waren. Ik heb de indruk dat ze hard hebben gewerkt en hun best hebben gedaan. Helaas zijn niet alle problemen naar wens opgelost. Bovendien had ik eigenlijk verwacht dat de eerder genoemde punten al waren opgelost voordat een jonge auto van 28 mile in de verkoop gaat.

Zeer prettig.

Vlotte reparatie en afhandeling.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd gewoon erg goed

Mensen die weten.met mensen en auto's om te gaan

Snel en goed

Snel en goed geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service bij geconstateerde problemen na aankoop occasion

Een lek in het koelsysteem (reparatiekosten ongeveer 750 euro) en later het vervangen van een pakkingring op een moeilijk bereikbare plaats bij de turbo (reparatiekosten ongeveer 850 euro) werden beiden zonder meer vergoed.

Over Wensink Aangenaam