Goede afspraak. Probleemloos opgelost.

Zie boven

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ontevreden

Voel me lichtelijk verneukt doordat ze onderdelen willen vervangen die nog lang niet versleten zijn . En als je een tijd afspreekt dat de auto klaar is kun je nog een half uur wachten .

Helemaal goed

De alarm systeem geïnstalleerd en helemaal naar wens. Alleen m'n radio en navigation systeem krijgen ze niet in orde. Helaas. Verder dik tevreden..

Airconditioning stinkt nog

Gevraagd om een airconditioning reiniging compleet omdat hij gigantisch stinkt. Alleen wat gereinigd met airco reiniging ! Stinkt nog gigantisch!!! Heeft dus niks geholpen! Wensink als jullie dat niet kunnen zeg het dan en mij niet onnodig laten betalen voor iets wat niet goed is uitgevoerd!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Afspraak niet volgens wens auto service prima

Afspraak gemaakt via de website, geen bevestiging hiervan ontvangen en bij het telefonisch verifiëren van de afspraak was het niet mogelijk om contact te krijgen. Dan maar gewoon de auto weggebracht, werkplaats receptie kon de afspraak ook niet vinden maar heeft het ter opgelost.

Super bedrijf .

Ik had een mercedes op het oog om aan te kopen bij een bedrijf uit stadskanaal , met de voorwaarde dat hij bij wensink ( mercedesdealer ) in emmen op de brug gezet zou worden voor een aankoopkeuring, ze hebben de tijd genomen om hem helemaal te checken en er is veel achterstallig onderhoud geconstateerd . Het zou zoveel gaan kosten om de auto weer in goede staat te krijgen dat we van de koop hebben afgezien, bij deze wil ik dan ook mercedesdealer wensink uit emmen bedanken voor de goede service , dat ik geen kat in de zak heb gekocht. Ze hebben goede service en personeel en zijn eerlijk .en stefan de monteur die de auto heeft nageken bedankt . Tot slot als ik in emmen zou wonen en mercedes zou rijden dan zou wensink mijn garagebedrijf zijn. Bedankt

Perfecte service

Een B1 service beurt, alles perfect: keurig vooraf gebeld wat er gedaan moest worden etc, Ik begrijp niet waarom brandstof leiding doodspuiten geen onderdeel is van het onderhoudscontract.

Keurig geholpen

Tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak, brengen, schoon en klaar halen en weer rijden.

Prima verlopen, afspraak met goede intake, afleveren, belletje over update en akkoord en zelfde dag weer kunnen rijden.

Top garage

Prima service, geen enkele klacht ooit!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak en uitvoering perfect!!

Zowel de afspraak alsook de reparatie zijn snel en vakkundig uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Een prima zaak

Werd vriendelijk geholpen , en de auto was zelfs gewassen bij het ophalen .

Afspraak is afspraak top

Top Afspraak is afspraak

Prima onderhoudscontracten + service

Had 6-7 jaar naar volle tevredenheid voor vorige auto onderhoudscontract gehad en besloten contract te verlengen/vernieuwen n.a.v. andere auto vorig jaar. Op zich weer prima contract, echter: - nieuwe contracten zijn iets minder aangekleed (alhoewel ook iets duurder) dan de vorige, bijv vervangend vervoer is eraf, autowassen eraf/minder, etc - eerder wist een ieder (kennelijk te lezen in een systeem) dat ik een contract had, maar dat is niet meer zo eenvoudig blijkbaar. Als ik met telefoniste, werkplaatsservice e.d. contact heb is het voor hen niet duidelijk, ook niet na raadpleging van meerdere systemen. Hierdoor aantal keren miscommunicaties gehad, w.o. ook een keer over mijn factuur. Ook maandelijkse facturen (zou graag 1x/jaar willen betalen) tgv dat het niet anders door systeem/systemen kan, is niet meer van deze tijd - onderhoud, reparatie en service zijn daarentegen van hoog niveau, dus daar ben ik tevreden over

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben zeer tevreden over Wensink.

Ik kom al jaren bij Wensink voor onderhoud van mijn Mercedes en ben tevreden over het bedrijf.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tot nu toe ben zeer tevreden over de nieuwe Mercedes cls , rijd goed zo als het hoort

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Correcte vriendelijke mensen in een woord uitstekend

Ben tevreden

Ben tevreden omdat de auto weer in orse is.

Top ervaring - erg klantvriendelijk

Top service gehad bij Wensink. Ik kon eenvoudig een testrit plannen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

kan beter

nummer nood oproep is niet duidelijk

• Reden bezoek N.v.t.

juiste ontvangst

geen probleem

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle Service

Konden snel geholpen worden na storing aan het rem systeem

Goede en vriendelijke service

Goede en heldere afspraken gemaakt tav de onderhoudsbeurt en dat is ook zo nagekomen en uitgevoerd. De beurt is deskundig uitgevoerd en ik ben keurig geïnformeerd.

Albatrosstraat 8 7821 AM Emmen

Over Wensink Aangenaam