Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wensink Emmen heeft een uitstekende service.

Wensink Emmen heeft een uitstekende service. komen de afspraak keurig na.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles klaar velg goed gerepareerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals altijd een snelle service!

Een snelle oplossing voor een klein probleem met de verwarming. Onder genot van een koffie is de storing gevonden en verholpen.

Zeer goed.

• Reden bezoek N.v.t.

gastvrij

een perfecte vakkundigheid van jullie heeft er voor gezorgd dat wij weer normaal kunnen rijden in onze mercedes. De snelheid waarmee jullie werken is geweldig. Bedankt daarvoor. Dick Verweij.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Deskundige garage, goede service, uitstekende communicatie.

Allereerst werd de via Internet gemaakte afspraak twee weken verzet. Naar bleek, had het systeem de afspraak intern niet goed verwerkt. Dat was wat minder. Voor het overige ben ik goed geholpen en tevreden. De prijs ervaar ik als hoog, vandaar de lagere beoordeling voor prijs/kwaliteit.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kreeg de service die ik ook had verwacht

Keurig geholpen, netjes volgens afspraak alles gedaan en een mooi schone auto weer terug ontvangen.

Prima geholpen

Prettig

Smart forfour

Allereerst een groot compliment voor de verkoopmedewerking personenwagens, Juius, in Emmen. Zijn gastvrije, correcte en vakkundige manier van den, deed ons goed in deze tijd van onpersoonlijkheid, achterdocht en arrogantie.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima en pro active

Behalve de reservering voor afspraak, waardeloos systeem en 20 min in de wacht bij telefooncentrale. Bij de werkplaatsreceptie in Emmen zeer vriendelijk, snel, accuraat geholpen. Deskundige mensen en klantvriendelijk.

Telefonische bereikbaarheid waardeloos!!!!!

goedemorgen, deze beoordeling wil ik graag invullen! 1. vroeger naar Veendam afspraken maken met Ad, top top top. 2. ben 20 jaar klant. 3. nu klaar met Wensink! 4. mannen in emmen achter de balie doen goed hun best, vooral de oudere. de jongere komt pas in actie als ik mijn gal spuw. 5. rechtstreeks emmen ad lijn krijgen onmogelijk. 6. via groningen, gaat nog, moest kenteken geven, maar wist ik niet uit mijn hoofd, werd amper daardoor netjes toch doorverwezen. 7. vanaf Stadskanaal naar Emmen ca half uur rijden, om kwart over vier toch maar even bellen of mijn auto klaar was, maar krijg emmen niet te pakken, ook niet via groningen, of via..... 8. kortom: 20 jaar klant, maar dit is nu voorbij, als wensink niet beter zijn best doet om vaste klanten gewoon netjes te bedienen, dan ga ik naar een andere garage. ik wil geen nummer zijn, maar johnny norder uit stadskanaal, en die moet je als vaste klant tenminste even te woord staan. dus totaal niet tevreden, ik vind door de bezuinigingen van minder vestigingen, minder rechtstreeks contact dat de chemie tussen wensink en mij over is. ik hoop dat u hier iets aan doet, ik zoek een andere garage, helaas, want ik kon heel goed worden met wensink, maar als je vtv al weet dat je emmen nagenoeg niet aan de lijn krijgt, maar via groningen wordt doorverbonden, wachten, wachten, wachten, later weer proberen, dan heeft wensink de bereikbaarheid niet voor mekaar. groeten,

goede afspraak en service. aardig personeel

goede afspraak en service. aardig personeel

• Reden bezoek N.v.t.

uitstekend!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ik ben zeer tevreden over de service bij Wensink.

Ik heb al wat jaren mijn auto voor onderhoud bij Wensink in Emmen en ben daar zeer tevreden over. Mijn auto word altijd weer netjes afgeleverd Vriendelijke medewerkers.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Groot project, netjes binnen het budget en keurig op tijd!

Ik ben zeer tevreden met de service van Wensink. Afspraken worden netjes nagekomen, men houdt zich keurig aan de offerte en alles was op de afgesproken tijd en datum klaar. Mijn andere voertuigen uit het wagenpark zal ik ook door Wensink gaan laten onderhouden! Petje af voor Wensink Emmen!

Fijne ervaring

Altijd vriendelijk geholpen bij Wensink en deskundig personeel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

zeer grote teleurstelling

Mijn klacht over mijn laatste onderhoudsbeurt is reeds bij jullie bekend, maar jullie doen er helemaal niets mee en laten de klant voor de kosten opdraaien. Heb daarom contact gezocht met Mercedes Benz Nederland die de klacht in behandeling hebben genomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen update navigatie en verkeersmeldingen

Na 3 jaar heeft Mercedes ingesteld dat de verkeersinformatie uit wordt gezet (omdat een auto maar 3 jaar meegaat?). Bij onderhoudsbeurt garage gevraagd om dat weer te activeren, zelf aangegeven dat kosten doorgezet mogen worden, nul reactie. Geen opvolging.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na enig overleg is alles goed gegaan en ben ik tevreden

prima service

correcte afspraak, controle APK, ect. goed uitgevoerd.

Prima geregeld

Pro actieve instelling medewerkers

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super service, zoals altijd!

Zeer positief

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het is goed dat je op de onderhoudsbeurt kan wachten.

Ik mis wel wat er nagekeken is. Zoals conditie van de accu en of er een update beschikbaar was. Ruitenvloeistof bijvullen kan ik zelf wel. De bandenspanning was bij aflevering 3 bar nu werd die terug gezet naar 2.90 .

Over Wensink Aangenaam