Fabtastisch!

Zelden zo goed geholpen in het afleveren en het voor traject, complimenten voor Guus Kok en Peter Kim !

Professionele behandeling.

De onderhoudsbeurt en garantie kwestie hebben ze netjes en op professionele manier afgewikkeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

verkoop en balie medewerkers werkplaats zeer vriendelijk.

altijd welkom voor een bakkie ook zonder aankoop , en klant vriendelijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijke ontvangst en goed uitleg!

Ik heb een nieuwe leaseauto opgehaald bij Julius Elbers in Zwolle. Het is leuk dat je bij een nieuwe auto de tijd krijgt om hem onder genot van een kopje koffie op te halen. Goed dat alles even uitgelegd wordt. De auto wijst zichzelf op zichzelf ook wel, maar voor het gevoel in dat fijn. Die orchidee kunnen jullie beter vervangen door iets anders. Dat is een beetje een begrafenis plantje.

Gewoon goed!

Goede service, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Als je dan tevreden bent kun je niet anders dan 5 sterren geven en zelf blij zijn dat je in een 'ster' mag rijden.

Correct en snel

Adequaat geholpen en geadviseerd.

We zijn erg tevreden

We worden altijd vriendelijk en goed behandeld

Prima geholpen

Afspraak plannen ging vlot, service door service medewerkers prima, alleen de plek om te werken tijdens het wachten zou beter kunnen door b.v. iets meer privacy te hebben

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Terugroep actie v spoiler ik kon heel snel terecht

Niet tevreden

Ben niet tevreden: Onze onlangs aangeschafte mercedes had een paar kleine beschadigingen aan het interieur. Chroom stripjes bij de middenconsole. Wij zijn naar Wensink gegaan en een bali medewerker maakte fotos van de beschadigingen, stripje aan de voorzijde van de armsteun (bekend probleem) en sierrandje om het klepje tevens in de middenconcole om te kijken of het garantie was. En er miste op de achterbank een klein rubber flapje. Een aantal dagen later belde Wensink met de mededeling geen garantie en dat de kosten 120 euro bedragen. Wij de auto gebracht en 120 euro betaald. Bleek dat ze het stripje aan de voorzijde armsteun en kleine rubberflapje achterbank hadden vervangen. Bij navraag bleek dat men van niets wisten en dat er nog 100 euro bij kwam voor randje om het klepje. Dus dat betekend dat het totaal 220 euro om een stripje, randje en een rubber flapje. Beetje jammer deze gang van zaken. We hebben nog contact gezocht met Wensink maar door drukte hadden we een terug bel verzoek. Maar tot op heden niets gehoord. Met vriendelijke groet, Ronnie Wisman

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Goede service, vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ben goed en correct geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Een uiterst correcte aflevering van de auto met veel enthousiasme gebracht door Julius

Betrokken, compleet, uitvoerig tijd nemend. Kortom een zeer succesvolle oplevering uitgevoerd door Julius Over de auto ben ik te spreken, alleen veel windgeruis (lijkt wel resonantie) om de voorste raamstijlen bij bepaalde snelheden Wacht dit even af en zal me melden als het niet veranderd.

Vriendelijke en correcte service

Vanwege een onderdeel dat niet voorradig was, kreeg ik een prachtige CLA mee, zonder daarvoor te betalen. Ik ben ook goed op de hoogte gehouden van het tijdsverloop van de reparatie en de kosten.

teleurstellend

vervelend gevoel over gehouden aan de laatste service afspraak. auto moest een A beurt, afgesproken om 8:15 uur ,rond 9 uur kwam de monteur en receptionist dat de beurt gereed was maar dat er een terugroep actie uit stond die ca. 2 uur ging duren, of ik vervoer naar huis kon regelen. teleurstellend want ik had al een uur gezeten !!. op het werk wat omgezet in de veronderstelling dat de auto aan het eind van de morgen gereed zou zijn, rond het middag uur gebeld door WP Emmen dat een censor op nalevering stond en dat het wel eind van de dag zou worden, er was geen leenauto beschikbaar, kortom annuleer al je afspraken maar !!, de garage bepaalt je agenda vandaag. meest vervelende gevoel kwam nadien via de factuur, stond naast de beurt ook nog een aantal onderdelen die normaliter vooraf even worden gemeld. samenvattend erg teleurstellend en twijfelend over een vervolg.

Prima bedrijf

Prima bedrijf en vriendelijke mensen !!!

Alles goed

Snel geholpen

Vriendelijke medewerkers

goed geholpen

goed geholpen goed op de hoogte gehouden omtrent hoever ze in de werkplaats waren flexibel door een wasbon te geven ipv verder te wachten op wasbeurt.

Uitstekende service

Afspraak gemaakt na een online reminder om banden te wisselen. Vervolgens een dag voor de afspraak nog een reminder ontvangen. Bij binnenkomst direct herkenning. Prima

Snelle service

Auto conform afspraak gebracht voor apk-keuring, geen bijzonderheden en ik was met een half uur weer klaar. Tijdens het wachten genoten van een kopje koffie en de krant. Alles ziet er heel netjes en verzorgd uit.

Goed en snel geholpen

Goede Service

• Prijs/Kwaliteit

mijn wagen nog steeds niet goed gemaakt.

ze hebben mijn auto nagekeken en kunnen niks vinden? maar de dag dat hem op haalde deed die goed. zondag trok die weer niet. gr rr apart.?

• Service N.v.t.

Geweldige service

Alles volgens afspraak gedaan, zelfs hebben ze ook nog de auto gewassen.

Goede sevice

Is een dikke prima.