Goede communicatie en service

Ben tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed contact, nette en vriendelijke service

Wij waren positief verrast door de goede communicatie en snelle service. Ze dachten goed mee over oplossingen. Zeer tevreden.

Beurt

Mij de werkplaats uitlaten rijden met een band die voor de helft gescheurd was

Prima geholpen

Vriendelijke medewerkers en goede uitleg

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden, uitstekend bedrijf met vriendelijk personeel.

Hij rijd uitstekend.

Ik heb verder geen aanmerkingen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Steeds meer kosten maar probleem niet opgelost

Mijn auto liep nadat de accu leeg was, niet meer goed. Accu opgeladen maar probleem bleef. Auto weggebracht, probleem gemeld met de opdracht eerst probleem uitzoeken daarna beurt en APK. Ondertussen is er van alles aan de auto vervangen maar het probleem is niet opgelost. De kosten lopen steeds verder op en overstijgen de waarde van de auto.

beurt conform afspraak uitgevoerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Top Service, Prima verkoper !

Julius, Super verkoper !

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima service en snel geholpen

Mijn oude CLK had onverwacht een technisch probleem met grote consequenties. Na diagnose werd snel vastgesteld wat vervangen en gerepareerd moest worden. Behalve dat is tijdens de proefrit geconstateerd dat de uitlaat verkeerd gemonteerd was en dat is professioneel direct als service verholpen. Kortom: zeer blij met vakkundige en professionele monteurs!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles prima beurt volgens afspraak Uitgevoerd ook volgens tijdsplanning de prijsopgave die gedaan was klopte ook Haal en brengservice door de magazijnmedewerker B.Winkel was ideaal. Alles dus prima geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn vooroordelen over dealers zijn in positieve zin onderuit gehaald

Ik had de cruise control schakelaar ingebouwd maar dieoet software matig ingeleerd worden. Hiervoor een afspraak gemaakt welke al binnen enkele dagen kon. Eenmaal aangekomen werd ik direct geholpen en binnen een half uur was het weer klaar. Ze hebben gelijk even gekeken of er meer zaken naar voren kwamen tijdens het uitlezen wat verder niet het geval was buiten zaken die ik wist. En dan komt de rekening die een stuk lager was dan dat ik had verwacht. Een echt goede ervaring die maakt dat ik misschien toch vaker naar de dealer ga.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Vóór de reparatie veel telefonisch contact gehad over de opties. Dit verliep zeer prettig. Termijn waarop ik de auto heen kon brengen, vond ik aan de lange kant (2 weken).

Zeer vriendelijk personeel

Goede sevice door vakbekwaam personeel.

• Reden bezoek N.v.t.

Goed geholpen, uitstraling kan beter

Vooropgesteld; ik ben goed en snel geholpen, daarover ben ik heel tevreden. Mijn verbeterpunt ligt vooral in de presentatie van de dealer, ik denk dat daar veel winst te behalen is. Ik rijd een v-klasse, dus een personenauto, maar dat hoort kennelijk bij de afdeling bedrijfsauto’s. De mensen zijn allemaal vriendelijk, maar de wachtruimte en balie bij de bedrijfswagens en balie zijn gedateerd. Verder hoor je veel gesprekken tussen werknemers over vakantie etc. Al met al geen premium ervaring, die je wel verwacht bij een Mercedes-garage. Bij Broekhuis is het bijvoorbeeld veel verzorgder, netter en moderner.

Prima geholpen

Ik was een dag te vroeg maar werd gelijk geholpen. Was geen probleem. Keurig opgelost.

Goed en kundig geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd is alles vlot geregeld

Alles is netjes afgehandeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Duidelijke uitleg over de werkzaamheden en hele fijne service

Snel geholpen

Netjes en snel geholpen

Een terug roep gekregen op m’n bedrijfsbus. Bij aankomst ook wat problemen met de remmen dit allemaal snel en prima gerepareerd

Geen interesse

Vroeger goed nu geen afspraken nakomen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

keurig op tijd geholpen en prima koffie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ben zeer tevreden, soms heb ne garages die zomer onderdelen veranderen terwijl het niet hoeft, bij deze garage bellen ze voordat ze ingreep gaan doen of zijn ze heel eerlijk wat er veranderd moet. Medewerkers heel vriendelijk. Klantgericht, betrouwbaar snelle service ben zeer tevreden

Over Wensink Aangenaam