zeer, zeer ontevreden over deze B200

Ik ben NIET zorgeloos weggereden. De problemen zijn onverminderd hetzelfde gebleven. Er is geen enkele progressie te zien in het oplossen van het probleem, wat zich al vanaf de eerste dag voordoet. Het ligt volgens mij niet aan het personeel, maar meer aan Mercedes zelf. Na bijna 5 maanden en 8833 Km moet ik zeggen dat ik zeer veel spijt heb van deze aankoop.

Prima geholpen

Goede service.

Duidelijke uitleg over te repareren delen + Kosten. Vakkundig personeel.

Super service.

Doordat de reparatie de hele dag zou duren kreeg ik een leenauto mee. Ik werd op de hoogte gehouden van de reparatie. Vriendelijke medewerker. En als extra service werd mijn auto ook nog gewassen!

Stan Minkjan gaf mij een zeer positief gevoel. Nam voldoende tijd en gaf mij zijn volledige aandacht. Geen vraag was te veel of te gek.

geweldige auto

wij zijn al jaren klant van Wensink staan voor hun service. Wij hebben altijd nog met de heer Julius Heller besproken wat onze wensen zijn als we een auto kopen bij wensink in emmen en ik moet zeggen dat hij altijd aan onze wensen voldoet als het mogelijk is. Hij neemt de tijd is eerlijk dat is wat wij waarderen hij komt zijn afspraken na wij vinden het een top verkoper waar wensink trots op mag zijn

Beurt en updates keurig uitgevoerd

Probleemloze service, goed te woord gestaan en de auto gewassen weer opgehaald

Positief..

Maar wat echt knudde is dat ik 3x tot maximale tekst nu 3x mijn royale bewoordingen onverwachts iverdwenen is... Balen, nee .... B A L E N Ik stop rr mee...het zwakste punt is deze opvragerij Ben lepe loetje niet

Prima service!

Klantgericht. Prima service!

Prima~!

.Zeer correct te woord gestaan en goed overlegd wat er moest gebeuren, de auto compleet schoon opgehaald. Top bedrijf!!

Emmen is top

Ze staan er direct om jou te helpen

Goed gevoel met name door de service desk man

Prima , kort en krachtig

Prima!

Update navigatie snel geplaatst!

Aftersales is een term die men niet kent

Een simpel herstel van de buitenspiegel laat al, zonder bericht, 3 maanden op zich wachten.

snel, zakelijk, goede kwaliteit en volledig

De APK is snel uitgevoerd tegen een aantrekkelijk tarief. 100% tevreden.

Goede en snelle service

Last minuten vakantiecheck uitgevoerd. Nu zorgeloos op vakantie met een nieuwe set remschijven en -blokken.

Gaat met plezier naar Wensink Emmen

Zeer fijne mensen

Goede service en netjes behandeld.

Service beurt B5 laten doen. Tevens kleine extra’s gedaan en tijdens servicebureau ingelicht over slijtage achter remblokken. Oude kaartje van vorige servicebeurt niet verwijderd en ook geen nwe geplaatst Tevens motorruimte niet gereinigd. Gebeurde bij de vorige dealer wel.

Professioneel en vakkundig

Ongeveer 8 jaren geleden werd op mijn verzoek in uw filiaal te Hoogeveen een luchtveringsysteem ter hoogte van de achterassen gemonteerd. Sinds enige weken hoorde een schokkend geluid dat vanuit de onderzijde van de auto kwam. Gisteren kwam ik zonder afspraak langs uw filiaal te Emmen. Vrijwel direct werd er een brug vrijgemaakt en een monteur ingepland. De naam van deze monteur is mij ontgaan maar hij is waarnemend chef van de werkplaats. De persoonlijke benadering, vakkundigheid en accuratesse van deze monteur verdienen navolging. Na deskundig onderzoek stelde deze monteur vast dat het draagsysteem van de luchtvering aan de linker achterzijde uit positie was geraakt, waarschijnlijk omdat dit niet was vastgelast. Het euvel werd kostenloos verholpen. Mijn complimenten heb ik ook gedeeld met een van uw receptionisten.

ik ben tevreden

Ik woon in Duitsland en had mijn auto daar in onderhoud bij Senger Meppen. Vriendelijk, maar pokhouterig. zij "konden / wilden" mijn navigatiesysteem niet updaten. Thuis kan ik het niet want ik heb zeer trage verbinding. Wensink deed het zonder problemen en dus kom ik naar jullie. Het is wel verder rijden en ik krijg geen gratis leenwagen, maar toch ben ik tevreden. Nu nog kijken of ik een "offer that I can`t refuse" krijg voor een 350 D. Nieuw of zeer jong gebruikt. Ga zo door!

Zeer prettige en professionele medewerkers!

Atijd snel en adequaat geholpen. Fijne dealer! Aanbeveling waard.

keurig op tijd geholpen auto schoon afgeleverd.niets aan te merken.

De service is uitstekend.

Matig door foutmeldingen na service beurt

Auto geweldig en service erg goed. Maar veel gedoe met een adblue foutmelding direct na de service beurt. 2x bij Stern Auto geweest in Amsterdam en nu moet ik naar Wensink Harderwijk om het op te lossen. Kost mij veel tijd en gedoe. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor de vakantie anders hebben we geen auto!

zeer vriendelijk personeel, goede uitleg over reparaties / beurt

zeer tevreden

Over Wensink Aangenaam