Zo als het hoort bij mercedes

Duidelijke afspraak over de reparatie/onderhoud, een klein min puntje, er is iets gefactureerd wat niet afgesproken was, maar de kosten hier van worden gecrediteerd, hoewel het bedrag nog niet niet is terug gestort.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nakomen zoals beloofd dat is waar Wensink voor staat.

Na een goed gesprek met Dhr Julius Elders over de aankoop van de MERCEDES GLC300 heeft het mij een vertrouwd beeld gegeven over te gaan van mijn Mercedes EQC400 naar de GLC300 Hybride. Overigens de EQC400 is een fantastische auto waarin ik fijne km mee heb kunnen rijden. Wat betreft aflevering van de GLC300 Top hoor. Vriendelijke groeten John loose.

Goed en volgens afspraak

Service beurt gepland en het geheel volgens afspraak en snel uitgevoerd, kan weer tijdje mee vooruit

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Nette, ervaren, hulpvaardige mensen op de receptie

Ik moest mijn auto in het weekend met een defecte dynamo bij hen achterlaten. Maandags ben ik gebeld voor overleg en kreeg ik netjes een offerte met keus uit reparatie met origineel of universeel onderdeel. Toen de auto gereed was gaf ik aan dat ik met de trein naar Emmen moest en boden ze gelijk aan mij op te halen op het station. Echt heel fijn meedenken en gastvrij.

Prettig verlopen

Prettig

Wat een warm welkom.

We zitten op een Roompot report in Borger blokkeren plotseling de achterklep en zijdeur van onze Mb V Klasse het was Zondag dus dan kun je even niets , Maandag ochtend vroeg gebeld en Wensink Emmen Werkplaats bedrijfswagens hebben ons ontvangen en de auto gerepareerd het euvel was misschien simpel voor de vakman maar voor je klaar staan en direct de reparatie uitvoeren ( zekering vervangen het calibreren en smeren van de deuren ) en door een super vriendelijke monteur en receptioniste , en dat voor de prijs van 0 euro service van de zaak werd er gezegd , waar maak je dit nog mee . Zeer groot compliment voor de service van deze onderneming. Mvg Jac Groot

Snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles naar wens(ink) verlopen, precies zoals afgesproken.

Ben goed te spreek

Maar had gevraagd om kopie van de Rekening, En zal ik krijgen maar heb nog niks ontvangen van jullie uit Emmen. Dus toch nog min puntje. Maar verder was alles goed geregeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen met vervanging airbag passagier zijde.

Ja

Personnel zijn echte aardige

Mooie plezierige auto

Zijn blij met deze aankoop, kunnen weer een lange tijd vooruit.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

In de garage kan ik vertrouwen hebben en dat is bijzonder!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zoals het hoort bij dit merk

De gesprekken vinden plaats op basis van onderling respect

volgens afspraak

goede gastvrije ontvangst

Prima geholpen

Prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Keurig geregeld alles. Prima tevreden.

Goed en vlot geholpen. Alles geregeld volgens afspraak.

prettig ontvangen

fijne service en kwaliteit

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige service

Netjes en vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Telefonisch op de hoogte gehouden wat er aan de auto moest gebeuren.

Goed voor elkaar bedankt

Goed georganiseerde afspraak.

Onze auto waarin al meer dan 10 jaar met plezier in rijden en toch het laatste jaar twee keer Uw aandacht heeft gehad voor de nodige aanvulling op onze veiligheid doet ons erg goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

mee denkend personeel, sfeer in de zaak is vreselijk ongezellig

Receptie gaf goed advies en dacht mee om het probleem te verhelpen. Toevallig kon ik direct de werkzaamheden uit laten voeren. De sfeer in de zaak is buitengewoon slecht. Dit verdient echt verbetering, het nodigt ons niet uit om eens naar een auto te komen kijken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima. Zo als het moet zijn

Alles klopte maar voor een premium merk is de koffie hoek of waar je even kan zitten matig. Het is een bijkomstigheid want het gaat om wat anders maar hier zouden ze echt werk van moeten maken. Ook als je voor een andere auto komt wil je even lekker kunnen zitten en dat kan niet.

Goed en snel geholpen

Vriendelijk personeel