De naam Wensink staat voor iets.

En daar ben ik zeer tevreden over. Ben overigens herstellende van een hernia operatie en moet nog beginnen te rijden in mijn onlangs aangeschafte A160. Ben vol verwachting en vertrouwen.

TOP

afspraken duidelijk, werkzaamheden perfect

Prima garage , aardige mensen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super comfortabel gevoel doordat alle zorg uit handen wordt genomen!

Afspraken gemaakt en meer dan nagekomen! Helemaal top. Meedenken bij vraagstukken en oplossingen aandragen. Daardoor krijg je een vertrouwd, "comfortabel" gevoel wat op alle fronten (werkplaats met name !!) bevestigd wordt!!

Zeer tevreden!

Vriendelijke medewerkers, je wordt snel en goed geholpen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

prima geadviseerd en prima geholpen

alleen jammer dat ik bij de eerste afspraak te horen kreeg dat het om een grote beurt ging ipv alleen maar olie verversen zoals de autocomputer aangaf.....dus na 3 kwartier bleek dat de remschijven en blokken ook vervangen moesten worden en hebben we een nieuwe afspraak ingepland omdat ik anders te lang zou moeten wachten

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

De mensen van de werkplaats doen nu erg hun best om alles in orde te maken

Er zijn veel dingen niet goed verlopen bij de transactie / koop van onze nieuwe demo-vito Dat is de reden dat ik vaak de werkplaats van bedrijfswagens heb moeten bezoeken Zij hebben hun best gedaan om alles in orde te maken wat niet in orde was

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Subliem! dhr Minkjan weet wat gastheerschap inhoudt!

In 2018 bij meneer Minkjan een C-Klasse gekocht. Nu weer toe aan wat anders, en ondanks de rit van 180km heb ik met plezier opnieuw een prachtige C-Klasse weer gekocht! Fantastisch verkoopduo in Emmen!

oproep om accu klepje

ben gelijk geholpen super terwijl ik kwam om een afspraak. maar was gelijk opgelost binnen paar minuten super!!

Slecht

Het is belachelijk mijn zusje en ik zijn eruit gezet bij het bedrijf alleen omdat wij een cadeau Woude hebben voor een familie lid mijn zusje stelt een normale vraag maar ze word zo weg gestuurd Mijn zusje is huilend naar huis gegaan Tis gwn slecht er lopen alleen maar van die vieze rijke stinkerds daar Ik vind het een slecht bedrijf met slecht personeel Schandalig

• Reden bezoek N.v.t.

Lijkenpikkers

Schijnheilige verkoper

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Net en professioneel bedrijf .

Dat ons bedrijf al bijna 10 jaar gebruik maakt van de goede en nette service van Wensink ,en als het aan ons ligt nog heel wat jaren zo door gaat .

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goed geholpen en alle afspraken zijn keurig nagekomen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Niet meedenkend met de klant / de klant wordt niet gezien

Een probleem is niet verholpen De baliemedewerker probeert bij elke klacht aan te geven dat dit " normaal " is De auto is wel mooi gewassen

Prima, goede verkoop!

Alles verliep prima, mooie auto (CLA Buss Edit 2020)

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Weinig passie voor het vak

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Deze vestiging praat niet over klanttevredenheid maar doet het gewoon

Ik heb deze vestiging bezocht voor een bandenwissel. Boven verwachting goed geholpen. De auto stond weer gewassen en tip top voor me klaar.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed nemen de tijd voor de klant

Service uitleg over de auto zeer goed, groot compliment aan de verkoper Julius Elders. Geeft op tijd aan wanneer de auto klaar staat denkt mee i.v.m. met mij woonplaats en de plaats waar mij bedrijf gevestigd is (Brink) Staphorst dat de ophaal plaatst Zwolle beter uitkomt. Na enkele dagen wordt je gebeld om te horen hoe de eerste kilometers zijn bevallen en of je nog vragen of onduidelijkheden zijn. In een woord Top, zo wil je als consument behandeld worden.

Prima experience

Het inleveren van de wagen en het ophalen van de nieuwe is prima verlopen. Goede uitleg en prima wagen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klantvriendelijk en een goede service.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, je word van te voren gebeld over de reparatie en de kosten, zo kom je niet voor verassingen te staan. En als extra word je auto gewassen. Super.

Prettig en deskundig

1e ervaring voldeed niet aan de verwachting. Na een telefoongesprek en 2e bezoek is het contact verder zeer plezierig verlopen. Jammer was de periode van 8 mnd wachten. Desondanks zeer tevreden en zeer tevreden met de auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer klantvriendelijk en servicegericht!

- ik word goed geïnformeerd - keurig vervangend vervoer - vriendelijk personeel - flexibel

Super service

Zeer klant vriendelijk en dat zal doorslaggevend zijn om daar mijn auto te kopen

Zeer klantgericht en kundig

Een beurt van een auto is maar een beurt. Toch weet Wensink in Emmen er altijd net wat meer van te maken. Het zijn daarbij vaak de kleine dingen die tellen. Auto even wassen, van binnen even uitzuigen. Van die dingen die ze niet hoeven te doen, maar toch graag voor je doen. Daarnaast is de beurt natuurlijk ook perfect uitgevoerd, maar dat verwacht je ook niet anders bij een officiële Mercedes garage.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Over Wensink Aangenaam