Matig door foutmeldingen na service beurt

Auto geweldig en service erg goed. Maar veel gedoe met een adblue foutmelding direct na de service beurt. 2x bij Stern Auto geweest in Amsterdam en nu moet ik naar Wensink Harderwijk om het op te lossen. Kost mij veel tijd en gedoe. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor de vakantie anders hebben we geen auto!

zeer vriendelijk personeel, goede uitleg over reparaties / beurt

zeer tevreden

Vakkundig en vriendelijk advies

In geval van vervangen van onderdelen, probeert de monteur op een voor mij voordelige manier een oplossing te vinden. Hetgeen ik zeer op prijs stel.

Klantgericht, vriendelijk, meedenkend en professioneel.

Mijn auto is al 13 jaar oud en dus meermalen voor onderhoud en APK bij de garage geweest waarvan de laatste 3 jaar bij Wensink Emmen. Wat ze bij mijn vorige garage achterwege lieten aan service, maakt Wensink Emmen weer meer dan goed. Ik ben erg tevreden over hoe er wordt meegedacht om de kosten te drukken en hoe de afspraken worden nagekomen. Verder zijn ze vriendelijk en doen een stapje extra als het kan.

Uitstekende service

De ervaringen met Wensink zijn uitstekend. Uitstekende service en men neemt de tijd voor mij als klant. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en duidelijke hulp bij vragen en afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tja, waar ga ik eens beginnen. Allereerst: receptie werkplaats mannen en monteurs krijgen een dikke 10. Heb veel problemen gehad, zij hebben continue hun best gedaan. Na 14 maanden waren de problemen opgelost. Ik had een kleine tegemoetkoming van Mercedes verwacht voor de ellende die ik heb gehad, maar helaas. \r\nVerkoop valt mij ietwat tegen. Wist dat ik een nieuwe auto kon gaan bestellen, is hem verteld door receptie en ik heb hem nog gemaild, maar hij heeft nooit contact gezocht. Over 3 maanden ga ik dan ook bmw rijden. Dit had ik niet verwacht van de verkoper, omdat ik altijd goed contact met hem had. Blijkbaar is hij mij liever kwijt dan rijk....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd spontaan en berijd om het probleem op te lossen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service is goed,maar na de reperatie blijft er ineens een lampje branden en word niet klaar gemaakt! Terwijl het lampje bij ons nog nooit heeft gebrand. \r\nMaar de subframe is goed hersteld. Jammer dat we daar geen offerte van hebben gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooropgesteld dat ik heel erg tevreden was met de service en attentie van van de receptie medewerkers in Emmen, denk ik dat er nog wel iets te verbeteren valt. Even het volgende verhaal.\r\nIk had een digitale afspraak gemaakt voor een aanbieding voor een navigatie update (is anders echt wel over-priced) om 08.15 uur. Bij aankomst bleek er ook een fabrieks update van het een of ander te zijn dus dit kon mooi even meegenomen worden ( prima). Alleen bleek daarna dat het navigatie pakket niet aanwezig was. Afgesproken dat dit om 11.00 uur zou arriveren en dat men mij zou bellen. Toen ik om 14.00 uur nog niets had gehoord heb ik zelf \r\nMaar geprobeerd te bellen, ik kreeg wel de dames van de receptie, maar na doorschakelen pakte niemand op (en ik heb hem lang door laten rinkelen). Dit heb ik 3 x geprobeerd, en dan heb je ook niet veel aan die dames daar. Toch maar weer richting garage gegaan, en ja het onderdeel zou er zijn. Helaas toch niet in de doos. Eind van de dag werd ik terug gebeld dat het pakket er was. De volgende dag opgehaald en het werkt prima (mooie verbeteringen trouwens met het vorige pakket). Resumé, ik ben niet ontevreden, maar 3 x naar de garage voor een SD kaartje maakt de aanbieding wel iets onaantrekkelijker.\r\nPrima service en echt geen kwade gezichten, maar misschien voor jullie iets om aandacht aan te schenken.\r\n\r\nVr.gr,\r\n\r\nBerend Ziengs.\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangezien wij een Unimog hebben wijken de werkzaamheden wel eens af van de gewone Mercedes trucks daarom wordt er altijd goed overlegt met ons wat betreft de duur van de werkzaamheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en vriendelijk personeel. Staan klaar om de klant zo goed mogelijk te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en zeer vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er zijn problemen met deze auto en ik heb het gevoel dat ik nu in de steek wordt gelaten.\r\nTotdat er een voor mij fatsoenlijke oplossing komt, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen.\r\nInmiddels heb ik bij de importeur een klacht ingediend.

Over Wensink Emmen Mercedes-Benz

Filter op Taal