8

Goed gevoel met name door de service desk man

Prima , kort en krachtig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Update navigatie snel geplaatst!

  • Aanbevelen? Ja
2

Aftersales is een term die men niet kent

Een simpel herstel van de buitenspiegel laat al, zonder bericht, 3 maanden op zich wachten.

  • Aanbevelen? Nee
9

snel, zakelijk, goede kwaliteit en volledig

De APK is snel uitgevoerd tegen een aantrekkelijk tarief. 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede en snelle service

Last minuten vakantiecheck uitgevoerd. Nu zorgeloos op vakantie met een nieuwe set remschijven en -blokken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gaat met plezier naar Wensink Emmen

Zeer fijne mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en netjes behandeld.

Service beurt B5 laten doen. Tevens kleine extra’s gedaan en tijdens servicebureau ingelicht over slijtage achter remblokken. Oude kaartje van vorige servicebeurt niet verwijderd en ook geen nwe geplaatst Tevens motorruimte niet gereinigd. Gebeurde bij de vorige dealer wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel en vakkundig

Ongeveer 8 jaren geleden werd op mijn verzoek in uw filiaal te Hoogeveen een luchtveringsysteem ter hoogte van de achterassen gemonteerd. Sinds enige weken hoorde een schokkend geluid dat vanuit de onderzijde van de auto kwam. Gisteren kwam ik zonder afspraak langs uw filiaal te Emmen. Vrijwel direct werd er een brug vrijgemaakt en een monteur ingepland. De naam van deze monteur is mij ontgaan maar hij is waarnemend chef van de werkplaats. De persoonlijke benadering, vakkundigheid en accuratesse van deze monteur verdienen navolging. Na deskundig onderzoek stelde deze monteur vast dat het draagsysteem van de luchtvering aan de linker achterzijde uit positie was geraakt, waarschijnlijk omdat dit niet was vastgelast. Het euvel werd kostenloos verholpen. Mijn complimenten heb ik ook gedeeld met een van uw receptionisten.

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben tevreden

Ik woon in Duitsland en had mijn auto daar in onderhoud bij Senger Meppen. Vriendelijk, maar pokhouterig. zij "konden / wilden" mijn navigatiesysteem niet updaten. Thuis kan ik het niet want ik heb zeer trage verbinding. Wensink deed het zonder problemen en dus kom ik naar jullie. Het is wel verder rijden en ik krijg geen gratis leenwagen, maar toch ben ik tevreden. Nu nog kijken of ik een "offer that I can`t refuse" krijg voor een 350 D. Nieuw of zeer jong gebruikt. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettige en professionele medewerkers!

Atijd snel en adequaat geholpen. Fijne dealer! Aanbeveling waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

keurig op tijd geholpen auto schoon afgeleverd.niets aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

De service is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig door foutmeldingen na service beurt

Auto geweldig en service erg goed. Maar veel gedoe met een adblue foutmelding direct na de service beurt. 2x bij Stern Auto geweest in Amsterdam en nu moet ik naar Wensink Harderwijk om het op te lossen. Kost mij veel tijd en gedoe. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor de vakantie anders hebben we geen auto!

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer vriendelijk personeel, goede uitleg over reparaties / beurt

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig en vriendelijk advies

In geval van vervangen van onderdelen, probeert de monteur op een voor mij voordelige manier een oplossing te vinden. Hetgeen ik zeer op prijs stel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht, vriendelijk, meedenkend en professioneel.

Mijn auto is al 13 jaar oud en dus meermalen voor onderhoud en APK bij de garage geweest waarvan de laatste 3 jaar bij Wensink Emmen. Wat ze bij mijn vorige garage achterwege lieten aan service, maakt Wensink Emmen weer meer dan goed. Ik ben erg tevreden over hoe er wordt meegedacht om de kosten te drukken en hoe de afspraken worden nagekomen. Verder zijn ze vriendelijk en doen een stapje extra als het kan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

De ervaringen met Wensink zijn uitstekend. Uitstekende service en men neemt de tijd voor mij als klant. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en duidelijke hulp bij vragen en afspraak
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tja, waar ga ik eens beginnen. Allereerst: receptie werkplaats mannen en monteurs krijgen een dikke 10. Heb veel problemen gehad, zij hebben continue hun best gedaan. Na 14 maanden waren de problemen opgelost. Ik had een kleine tegemoetkoming van Mercedes verwacht voor de ellende die ik heb gehad, maar helaas. \r\nVerkoop valt mij ietwat tegen. Wist dat ik een nieuwe auto kon gaan bestellen, is hem verteld door receptie en ik heb hem nog gemaild, maar hij heeft nooit contact gezocht. Over 3 maanden ga ik dan ook bmw rijden. Dit had ik niet verwacht van de verkoper, omdat ik altijd goed contact met hem had. Blijkbaar is hij mij liever kwijt dan rijk....
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd spontaan en berijd om het probleem op te lossen .
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd top service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Over Wensink Emmen Mercedes-Benz

Filter op taal