Niet tevreden

Ben niet tevreden: Onze onlangs aangeschafte mercedes had een paar kleine beschadigingen aan het interieur. Chroom stripjes bij de middenconsole. Wij zijn naar Wensink gegaan en een bali medewerker maakte fotos van de beschadigingen, stripje aan de voorzijde van de armsteun (bekend probleem) en sierrandje om het klepje tevens in de middenconcole om te kijken of het garantie was. En er miste op de achterbank een klein rubber flapje. Een aantal dagen later belde Wensink met de mededeling geen garantie en dat de kosten 120 euro bedragen. Wij de auto gebracht en 120 euro betaald. Bleek dat ze het stripje aan de voorzijde armsteun en kleine rubberflapje achterbank hadden vervangen. Bij navraag bleek dat men van niets wisten en dat er nog 100 euro bij kwam voor randje om het klepje. Dus dat betekend dat het totaal 220 euro om een stripje, randje en een rubber flapje. Beetje jammer deze gang van zaken. We hebben nog contact gezocht met Wensink maar door drukte hadden we een terug bel verzoek. Maar tot op heden niets gehoord. Met vriendelijke groet, Ronnie Wisman

• Reden bezoek N.v.t.

Goede service, vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ben goed en correct geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Een uiterst correcte aflevering van de auto met veel enthousiasme gebracht door Julius

Betrokken, compleet, uitvoerig tijd nemend. Kortom een zeer succesvolle oplevering uitgevoerd door Julius Over de auto ben ik te spreken, alleen veel windgeruis (lijkt wel resonantie) om de voorste raamstijlen bij bepaalde snelheden Wacht dit even af en zal me melden als het niet veranderd.

Vriendelijke en correcte service

Vanwege een onderdeel dat niet voorradig was, kreeg ik een prachtige CLA mee, zonder daarvoor te betalen. Ik ben ook goed op de hoogte gehouden van het tijdsverloop van de reparatie en de kosten.

teleurstellend

vervelend gevoel over gehouden aan de laatste service afspraak. auto moest een A beurt, afgesproken om 8:15 uur ,rond 9 uur kwam de monteur en receptionist dat de beurt gereed was maar dat er een terugroep actie uit stond die ca. 2 uur ging duren, of ik vervoer naar huis kon regelen. teleurstellend want ik had al een uur gezeten !!. op het werk wat omgezet in de veronderstelling dat de auto aan het eind van de morgen gereed zou zijn, rond het middag uur gebeld door WP Emmen dat een censor op nalevering stond en dat het wel eind van de dag zou worden, er was geen leenauto beschikbaar, kortom annuleer al je afspraken maar !!, de garage bepaalt je agenda vandaag. meest vervelende gevoel kwam nadien via de factuur, stond naast de beurt ook nog een aantal onderdelen die normaliter vooraf even worden gemeld. samenvattend erg teleurstellend en twijfelend over een vervolg.

Prima bedrijf

Prima bedrijf en vriendelijke mensen !!!

Alles goed

Snel geholpen

Vriendelijke medewerkers

goed geholpen

goed geholpen goed op de hoogte gehouden omtrent hoever ze in de werkplaats waren flexibel door een wasbon te geven ipv verder te wachten op wasbeurt.

Uitstekende service

Afspraak gemaakt na een online reminder om banden te wisselen. Vervolgens een dag voor de afspraak nog een reminder ontvangen. Bij binnenkomst direct herkenning. Prima

Snelle service

Auto conform afspraak gebracht voor apk-keuring, geen bijzonderheden en ik was met een half uur weer klaar. Tijdens het wachten genoten van een kopje koffie en de krant. Alles ziet er heel netjes en verzorgd uit.

Goed en snel geholpen

Goede Service

• Prijs/Kwaliteit

mijn wagen nog steeds niet goed gemaakt.

ze hebben mijn auto nagekeken en kunnen niks vinden? maar de dag dat hem op haalde deed die goed. zondag trok die weer niet. gr rr apart.?

Geweldige service

Alles volgens afspraak gedaan, zelfs hebben ze ook nog de auto gewassen.

Goede sevice

Is een dikke prima.

Top service

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. De dag voor dat het onderhoud zou plaatsvinden heb ik nog wijzigingen doorgeven. Die werden prima opgelost! Na het onderhoud kreeg een mooie en schone auto weer terug!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

uitstekende kwaliteit, en daar betaal je ook voor!

er wordt niets aan het toeval overgelaten en je voelt je dus veilig, beschermd door de vakkennis van Mercedes.

goef

• Prijs/Kwaliteit

Service is van een hoog niveau

Auto werd van huis opgehaald en gewassen terug gebracht.

goed.

Prima geholpen en probleem in een halve dag opgelost.

goede service

Vriendelijke personeel

Keurig uitgevoerd volgens afspraak

Netjes en correct geholpen.

Slecht

Dus als er kritiek is word je beoordeling niet geplaatst wat een zielige onderneming zijn jullie.

Over Wensink Aangenaam